Hop til indhold
Rejsenetværk

Bruger event hos Club Mon Cherie

Recommended Posts

Hej Eroguide brugere

Som det kan være flere bekendt, der er jeg meget begejstret for at vi nu har fået Club Mon Cherie i København:

Klubben med deres FKK lignende setup Mens Night Out

Club

logo.png

EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS

http://www.mon-cherie.dk/club.php

 

Nu er klubben startet op med faste åbningstider hver mandag, og forhåbentlig vil klubben tiltrække flere og flere mandlige og kvindelige gæster, sådan at konceptet får den økonomiske succes, som klubben i den grad fortjener at opnå.

Men klubben tilbyder også:

"EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS.

VELKOMMEN TIL CLUB MON CHERIE.

BJERRINGBROVEJ 50 C - 2610 RØDOVRE. TLF 32 17 74 21 ( BESVARES KUN NÅR VI ER TIL STEDE )

DER ER LAGT BILLEDER IND AF STEDET, SÅ MAN KAN SE HVOR MANGE MULIGHEDER DER ER OG HVOR MANGE FORSKELLIGE ARRANGEMENTER, DER KAN AFHOLDES PÅ STEDET.

SÅ HAR DU IDEEN TIL ET ANDERLEDES ARRANGEMENT, MEN MANGLER STEDET TIL AT AFHOLDE DET, SÅ KONTAKT OS OG BOOKE LOKALET - KAN BOOKES FOR KORTERE OG LÆNGERE ARRANGEMENTER.

SKRIV TIL: [email protected]  "

Skulle vi ikke prøve på at samle folk her på Eroguide.dk, fra nær og fjern, om at arrangere et brag af en event, hvor vi møder massivt og talrigt op hos pigerne i Club Mon Cherie?

Mit udgangspunkt er at det skal være til at betale for de fleste, ikke et party til +/-2000 kr.

Gerne en entre på 3 - 500 kr, inkluderet spise og drikke, hvor vi så køber sex af pigerne til deres klub priser som vanligt, men sådan at der er åben mange timer, og vi kommer mange mænd til en del piger på dagen.

Jeg stiller mig hermed i spidsen for en arrangements komite, og vil opfordre interesserede til at melde sig til opgaven sammen med mig.

Vi kan mødes hos mig privat i København, for at blive enige om et oplæg til mutter.

Min umiddelbare tanke er at blive enig med mutter om traktement og pris, og så lægge det ud i forum på Eroguide.dk, som et tilbud om at tilmelde sig på den måde, at vi forudbetaler beløbet til klubbens konto, der er oplyst på hjemmesiden.

Gerne med mulighed for at gøre det i rigtig god tid, før dagen for arrangementet, og gerne uden at vi ved hvilke piger, og hvor mange piger der deltager.

Men om muligt sådan at aftalen er, at mutter og piger løbende tager bestik af hvor mange mænd der har tilmeldt sig, og stiller os i udsigt at så skal de nok møde så mange piger op, at der er nok piger til de mænd der kommer.

Jeg er åben overfor at vi arrangerer det som et weekend træf, hvor vi kan aftale at vi oplever så meget andet sammen også i København og omegn, kulturelt og gastronomisk etc.

Her forestiller jeg mig at vi er nogle bosiddende i hovedstadsområdet, der efter aftale vil tilbyde at gå ud sammen med gæster i byen, for at få de oplevelser sammen, man nu kunne tænke sig.

Jeg har fri torsdag den 28/4, fredag den 29/4 og lørdag den 30/4.

En mulighed kunne være at vi afholder træffet i Club Mon Cherie enten fredag den 29/4 eller lørdag den 30/4.

Hvis vi kan have en aftale klar med mutter om dato og pris senest 4 uger før, med mulighed for at forudtilmelde sig, og at forudbetale fra senest 4 uger før, så håber jeg at vi er i stand til at fylde klubben med glade aktive brugere her fra Eroguide.dk

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klubben hedder Club Mon Cherie, og kører et koncept som de kalder Mens Night Out, og de har piger der gerne deltager på FKK maner i klubben.

Samtidig tilbyder klubben sig til andre arrangementer, og klubben har en bankkonto som det er muligt at indbetale på.

Det jeg gerne vil, det er at vi går 3 - 4 brugere her fra Eroguide.dk sammen om at komme med et oplæg til mutter, om et arrangement der skal være et tilbud til brugerne her på Eroguide.dk

Et tilbud der bygger på forudbetaling af entreen til klubben, og som kan annonceres mindst 4 uger forud.

Hvis det skal lykkes, har vi temmelig travlt, hvis arrangementet skal løbe af stablen sidst i april måned.

Men kan det ikke lykkes, så er jeg åben alene for den mulighed at vi får samlet en komite, der kan mødes hos mig, for at formulere et oplæg til mutter, som først omsættes til et tilbud der bliver annonceret når vi er klar til det, om så senere end april måned.

Hovedsagen er at være velforberedt, få arrangementet annonceret og omtalt i god tid, og få så mange som muligt til at melde sig til.

Min tanke er en entre på 300 - 500 + kr, hvor så der er buffet af den ene eller den anden art, hvor der er lang tid åben fordi at mange har tilmeldt sig, og har betalt entreen inden den dag hvor arrangementet afholdes.

Tilbud om 3 kanter og gangbang, som supplement til køb af tid, kan indgå i dialogen med klubben om et arrangement.

Men ambitionen er at kunne tiltrække mindst 40 mænd over dagen, og meget gerne flere, for klubben kan rumme os over mange nok timer.

Men der skal jo også kunne stilles en stor nok omsætning i udsigt til pigerne, og det alt sammen vil jeg gerne mødes med nogle til en snak om, hvordan vi gør.

Det er fint med alle mulige ideer her i tråden, men det kommer vi alene ingen vegne med.

Der skal nogle til, der sammen vil kunne sørge for at der kommer et konkret tilbud, som kan annonceres i god tid, til priser og på vilkår interesserede kan tage stilling til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse.

Har den dybeste respekt for, at du gerne vil skabe et unikt arrangement. For dig selv og andre der er interesserede i dit koncept. Jeg føler også du går for meget ind i det og faktisk taber nogle mennesker derved. Også pigerne, da det meget handler om økonomi. (i sidste ende er det jo dem der bestemmer dette) Det var så det der lidt undre mig. Som sagt håber jeg du får dit ønske opfyldt med dit arrangement om et tilbagevendende FKK arrangement.  Mit gode råd til dig ville være, at du lod Mon Cherie kører deres koncept, uden indblanding, ja med mindre de har bedt om din hjælp. Og det kan, jeg jo ikke vide. Og hvis de har, det beklager jeg da på forhånd. Men har da nogle råd til dig Rejse til dit arrangement. Opret et separat opslag og arbejd udfra det.

Rejsenetvaerk skrev, for 26 minutter siden:

Det jeg gerne vil, det er at vi går 3 - 4 brugere her fra Eroguide.dk sammen om at komme med et oplæg til mutter, om et arrangement der skal være et tilbud til brugerne her på Eroguide.dk

Hvilken følelse skal du og dine gæster, pigerne gå hjem med efter sådan et arrangement? Forhåbentlig en kæmpe succes der gentages igen. Inden du overvejer menu, lokale og budget, bør du føle efter. Skal det være, din fest, og er det dine ønsker og behov, der skal være i fokus. Eller som du skriver brugerne på EG  Og her er jeg enig det er en god ide med en 2-3 mennesker der hjælper dig med dette. Smid en masse bolde op i luften på jeres møde. Og derefter send dem så til Mon Cherie, der kan udregne deres pris, kan det løbe rundt. Hvor mange skal med osv osv. Så har du en model du kan arbejde udfra.

Rejsenetvaerk skrev, for 33 minutter siden:

Hvis det skal lykkes, har vi temmelig travlt, hvis arrangementet skal løbe af stablen sidst i april måned.

Hastværk er lastværk. Brug den tid det, tager. Ellers kommer der bare en masse uforudsete udfordringer, Om det først bliver i maj eller aug er vel ligemeget. Mon Cherie er der vel også der.  Gæsterne er jo meget essentielt her. Hvem skal med til festen? Hvis du/i har besluttet jer for, at fællesskab og nærhed er en vigtig følelse for dig/jer og de gæster der vil deltage, så sætter det måske visse begrænsninger på, hvor bredt du/i skal invitere. (ja det er bare et godt råd). Mon Cherie, skal vel også finde de piger der gerne vil deltage og høre dem om, hvad de forventer, både mht. Indtjening, ydelser, osv.

Rejsenetvaerk skrev, for 39 minutter siden:

Min tanke er en entre på 300 - 500 + kr, hvor så der er buffet af den ene eller den anden art, hvor der er lang tid åben fordi at mange har tilmeldt sig, og har betalt entreen inden den dag hvor arrangementet afholdes.

Budgettet Først når arrangementet er planlagt, synes jeg du skal tale vi økonomi. Hvad skal fx Mon cherie have, mad drikkevarer osv. Hvor stort et budget kan der være til rådighed,(kommer jo an på hvor mange der vil deltage) og hvad vil du prioritere at bruge penge på? Man kan løseligt lave et budget på mad, drikke, pynt, osv osv. De ting skal jo dækkes ind. Ja så er der leje af lokale, Skal pigerne have noget af de forudbetalte penge? Ja du kan komme med råd til hvad pigerne skal tage for en 1/2 time. Men mit råd er, at du lader dem komme med et udkast som du derved kan arbejde videre på. Hvad skal du/i bruge hjælp til, hvad kan du selv gøre, hvor meget kan gæster og Mon Cherie  hjælpe med. Der er rigtig mange ting der skal tales igennem.

Er gæsterne eller de inv. godt informeret, føler de sig godt tilpas, og så bliver det en rigtig god fest. Og der kommer ikke så mange spørgsmål der vil tage din/jeres tid. Et godt forarbejde, gør at arrangementet bliver en succes. 

Håber du ikke tager det som kritik Rejse. Men faktisk nogle gode råd til, hvordan du også, kan, arrangere dette FKK arrangement. Stil stor glæde for alle parter. Og enig med snak kommer man ikke langt. Men med handling. Jeg håber du/i får jeres arrangement op og stå og der er mange der bakker op om det. 

Ha en dejlig torsdag Rejse.

Kk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk i det store og hele enig med dig Kanon Kongen, og derfor vil jeg også rigtig gerne at vi kan samle os 3 - 4 mænd herinde fra, som også mutter og piger finder at det er meningsfuldt at gå i dialog med, om et arrangement for os aktive skribenter og læsere på Eroguide.dk

Og ja, det er ikke afgørende at arrangementet afholdes sidst i april, men at vi kan stable det bedst mulige arrangement på benene, til den rigtige pris for både klub og piger, og som så mange mænd som muligt, både kan og vil betale.

Det hele starter med at vi mødes hos mig, hvis nogle vil være med til det?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, den Thursday, March 10, 2016 at 12:50:

Hej Rejse.

Har den dybeste respekt for, at du gerne vil skabe et unikt arrangement. For dig selv og andre der er interesserede i dit koncept. Jeg føler også du går for meget ind i det og faktisk taber nogle mennesker derved. Også pigerne, da det meget handler om økonomi. (i sidste ende er det jo dem der bestemmer dette) Det var så det der lidt undre mig. Som sagt håber jeg du får dit ønske opfyldt med dit arrangement om et tilbagevendende FKK arrangement.  Mit gode råd til dig ville være, at du lod Mon Cherie kører deres koncept, uden indblanding, ja med mindre de har bedt om din hjælp. Og det kan, jeg jo ikke vide. Og hvis de har, det beklager jeg da på forhånd. Men har da nogle råd til dig Rejse til dit arrangement. Opret et separat opslag og arbejd udfra det.

Hvilken følelse skal du og dine gæster, pigerne gå hjem med efter sådan et arrangement? Forhåbentlig en kæmpe succes der gentages igen. Inden du overvejer menu, lokale og budget, bør du føle efter. Skal det være, din fest, og er det dine ønsker og behov, der skal være i fokus. Eller som du skriver brugerne på EG  Og her er jeg enig det er en god ide med en 2-3 mennesker der hjælper dig med dette. Smid en masse bolde op i luften på jeres møde. Og derefter send dem så til Mon Cherie, der kan udregne deres pris, kan det løbe rundt. Hvor mange skal med osv osv. Så har du en model du kan arbejde udfra.

Hastværk er lastværk. Brug den tid det, tager. Ellers kommer der bare en masse uforudsete udfordringer, Om det først bliver i maj eller aug er vel ligemeget. Mon Cherie er der vel også der.  Gæsterne er jo meget essentielt her. Hvem skal med til festen? Hvis du/i har besluttet jer for, at fællesskab og nærhed er en vigtig følelse for dig/jer og de gæster der vil deltage, så sætter det måske visse begrænsninger på, hvor bredt du/i skal invitere. (ja det er bare et godt råd). Mon Cherie, skal vel også finde de piger der gerne vil deltage og høre dem om, hvad de forventer, både mht. Indtjening, ydelser, osv.

Budgettet Først når arrangementet er planlagt, synes jeg du skal tale vi økonomi. Hvad skal fx Mon cherie have, mad drikkevarer osv. Hvor stort et budget kan der være til rådighed,(kommer jo an på hvor mange der vil deltage) og hvad vil du prioritere at bruge penge på? Man kan løseligt lave et budget på mad, drikke, pynt, osv osv. De ting skal jo dækkes ind. Ja så er der leje af lokale, Skal pigerne have noget af de forudbetalte penge? Ja du kan komme med råd til hvad pigerne skal tage for en 1/2 time. Men mit råd er, at du lader dem komme med et udkast som du derved kan arbejde videre på. Hvad skal du/i bruge hjælp til, hvad kan du selv gøre, hvor meget kan gæster og Mon Cherie  hjælpe med. Der er rigtig mange ting der skal tales igennem.

Er gæsterne eller de inv. godt informeret, føler de sig godt tilpas, og så bliver det en rigtig god fest. Og der kommer ikke så mange spørgsmål der vil tage din/jeres tid. Et godt forarbejde, gør at arrangementet bliver en succes. 

Håber du ikke tager det som kritik Rejse. Men faktisk nogle gode råd til, hvordan du også, kan, arrangere dette FKK arrangement. Stil stor glæde for alle parter. Og enig med snak kommer man ikke langt. Men med handling. Jeg håber du/i får jeres arrangement op og stå og der er mange der bakker op om det. 

Ha en dejlig torsdag Rejse.

Kk

Jeg har lidt samme opfattelse. At rejse burde lade mon-cherie annoncerer deres event mm. Uden hans gentagne "indblanding"...

For mit eget vedkommende har hans gentagne opslag ang. Mon-cheries nye koncept gjort, at jeg ikke har lyst til og besøge mon-cherie, når de holder disse arrangementer.

 

Som kanonkongen skriver...så kunne rejsenetvaerket oprette sig eget opslag... og få udlevet hans egne "drømme/fantasier" den vej... 

-Men såfremt Mon-Cherie selv har bedt Rejsenetvaerket om "hjælp" under deres opslag, så forstår jeg godt han bliver "ved" :)

 

Just saying... men det er jo en smag og behag sag :)

Redigeret af DCDO

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
DCDO skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har lidt samme opfattelse. At rejse burde lade mon-cherie annoncerer deres event mm. Uden hans gentagne "indblanding"...

For mit eget vedkommende har hans gentagne opslag ang. Mon-cheries nye koncept gjort, at jeg ikke har lyst til og besøge mon-cherie, når de holder disse arrangementer.

 

Som kanonkongen skriver...så kunne rejsenetvaerket oprette sig eget opslag... og få udlevet hans egne "drømme/fantasier" den vej... 

-Såfremt Mon-Cherie selv har også har bedt Rejsenetvaerket om hjælp under deres opslag :)

 

Just saying... men det er jo en smag og behag sag :)

Jeg er meget enig i det, du skriver, men der er svært ved at kritisere Rejse pga hans engagement, selvfølgelig også fordi det er svært at gennemskue om Mon Cherie og Rejse har indgået en form for alliance.

Men generelt virker det som om at Mon-Cherie og Rejse er tæt forbundne kar sålænge der linkes til MC's annoncer (eller de kopieres) i alle Rejse's indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 15 minutter siden:

 

 

Søren Brun skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er meget enig i det, du skriver, men der er svært ved at kritisere Rejse pga hans engagement, selvfølgelig også fordi det er svært at gennemskue om Mon Cherie og Rejse har indgået en form for alliance.

Men generelt virker det som om at Mon-Cherie og Rejse er tæt forbundne kar sålænge der linkes til MC's annoncer (eller de kopieres) i alle Rejse's indlæg.

Søren brun:

Det har du ret i. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på, at hvert eneste ord, Rejse skriver, er skrevet i bedste mening. 

At antyde en forbindelse mellem ham og MC, er nok liiiige friskt nok. Det synes jeg da så tydeligt, at hans skriv om "FKK-lignende"-arrangementer her på EG til fulde antyder, at der IKKE er.

Døm MCs arrangementer ud fra hvad de er. Det gør I lettest ved at betale den hund, det koster i entre. Det kan anbefales :-)

Og kom så tilbage her, og skriv om jeres oplevelser og tanker. Det ville berige EG til gavn for os alle sammen - både mig, Rejse, MC og EGs mange andre brugere :-)

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke anden forbindelse mellem jeg og MC, end at mutter til nu har været villig til at lytte til mine ideer, sådan som jeg også er sikker på at hun er villig til at lytte til alle andres input.

Jeg har aktivt, men passivt bidraget til, og har søgt indflydelse på hvilken slags klub Mon Cherie kan udvikle sig til, men overvejelserne gøres, og beslutninger træffes helt suverænt af klubben selv.

Min rolle består alene i at være forbruger hos Club Mon Cherie, betale entre, og for sex, helt som alle andre gæster i klubben.

Men jo, jeg er mere end almindeligt interesseret, og engagerer mig mere end almindeligt i at klubben gerne skulle blive en succes.

Selvom jeg måske ikke har været på min sidste tur til Tyskland, så er jeg i den grad interesseret i at jeg ikke behøver at rejse til Tyskland, fordi jeg lige så godt bare kan tage til Rødovre :)

Jeg har tænkt på om flere interesserede mænd kunne være villige til at besøge klubben på FKK maner, hvis  det nogle gange kunne foregå som lukkede arrangementer for et netværk, som de tilmelder sig, og hvor der ikke er adgang fra gaden som når der er åben for alle?

Som jeg ser det, vil det i så fald skulle foregå på den måde at man tilmelder sig, og betaler forud, mindst for entreen, og på sigt måske også et kontingent, hvis det udvikler sig til en succes.

En start på en sådan proces, kunne være at vi er nogle der mødes hos mig, for at diskutere hvordan det bedst vil kunne lade sig gøre, hvorefter vi kunne komme med et oplæg til Club Mon Cherie.

Det vil også være en fordel, hvis vi kan stille i udsigt at x antal mænd kommer, og at klubben har vished herfor på forhånd.

Som jeg ser det, der må vi se i øjnene at klubben er ekstraordinært udfordret af at flertallet af mænd og piger, ikke som i Tyskland vil ses af andre på et bordel.

Men jeg er overbevist om at denne udfordring, ikke er større end at det er muligt at samle mange nok, der godt vil ses af andre på et bordel, til at Club Mon Cherie for sig kan blive en succes.

Imidlertid vil det kunne hjælpe udviklingen på vej, hvis ikke at vi alle alene overlader det til Club Mon Cherie at komme med de gode tilbud til os, men at vi også er nogle der aktivt byder ind med at samle os om at kunne tilbyde et samlet fremmøde, og dermed en samlet omsætning til klub og piger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personlig tror jeg ikke at vi kan få en ægte Fkk-oplevelse som i Tyskland, men det er et godt alternativ MC (bravo) tilbyder for dem om ikke har tid, råd, mulighed for at besøge de rigtige Fkk'er, man kunne sammenligne MC's setup og faciliteter med Brends.(en lille familiær klub i NRW)

Dem som har muligheden for at drage til Tyskland vil stadig gør det og vil kun lejlighedsvis benytte MC's tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan ikke få en FKK oplevelse hos MC, i den skala som vi oplever på FKK hos de store klubber i Tyskland, men vi kan få en FKK oplevelse helt på højde med den oplevelse vi kan få hos de mindste FKK klubber i Tyskland.

I Tyskland er der også forskellige versioner af FKK konceptet, der er klubber hvor pigerne færdes helt nøgne rundt i hele klubben, og der er klubber hvor pigerne har bikini eller  lingeri på.

For både mænd og piger, beror det på egne grænser, og hvad man selv foretrækker, og vi er næppe der hvor der er piger til en ren nøgen version af FKK hos MC, og jeg ved heller ikke om det vil tiltrække flere eller færre mænd, men det er nok klogest at satse på den påklædte version på korteste sigt, for det får nok både flest piger, og flest mænd til at ville komme i klubben.

Jeg tror faktisk kun at det er dem, der både er i stand til at rejse ofte til Tyskland, og som kan bruge så mange penge på det, som er helt udelukket for langt de fleste af os der sværger til FKK .

Personligt så tror jeg at flertallet med en almindelig økonomi, vil overveje seriøst at prioritere MC fremfor Tyskland, hvis den vokser til at blive et meget attraktivt alternativ til Tyskland.

Først og fremmest udgør klubben en mulighed for dem, der plejer at besøge pigerne på traditionel vis, men som gerne vil gøre det på FKK maner, de har nu muligheden, håber at flere og flere vil besøge MC som et alternativ til sådan som de plejer at gøre.

Jeg personligt kan spare 10000 kr om året på at droppe, eller næsten droppe Tyskland, og det er  for mig mange penge, som jeg håber at jeg kan bruge på storby weekender fremadrettet, som har alt andet end købesex som formål.

I alle de år hvor jeg har rejst til Tyskland, har jeg ikke haft råd til samtidig at rejse som storby turist på normal vis, det har været en prioritering hvor jeg har valgt FKK i stedet.

Det kan MC forhåbentlig ændre på for mit vedkommende.

Jeg håber at klubben kan tiltrække gæster nok til 5 + piger, men hellere kun 3 piger, hvis der ikke er mænd nok til flere - for det er stadig FKK måden vi besøger dem på.

Der skal bare være penge i det for pigerne, og jeg synes at de har været meget tålmodige, og meget positive til nu.

Jeg kan besøge Club Mon Cherie mandag den 23 marts mellem kl 12 og 18, forudsat at der er piger på som jeg har præference for - det venter jeg lige og ser om der kommer.

Jeg tager også forbehold for om jeg kan lokke nogle med eller ikke, jeg vil prioritere et besøg efter om nogle af jer vil med, eller ikke, om vi kan skrive anmeldelser ikke om et fælles besøg.

Kan nogle af jer med forbehold indtil videre mandag den 23/3 mellem kl 12 og 18 ?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

As I have been a regular at the big fkk clubs, the club mon cherie will not be an alternative for fkks for me. Like Nille wrote, it is hard to compare.

But with that said, I am very positive to the concept MC are trying. As soon as it works for my calendar, I am there. I like the idea and feel it is so fun when a new thing is being done. For me the club MC is an interesting alternative to my ordinary visits in Denmark. And a very fun alternative. So nice to see new concepts are popping up. Like this and like Cassiopeias Valentines special. The great sex parties are of course my personal top choice in special events, but the club MC is a very welcome idea. Thanks to MC for making it happen.

Best regards!/A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 12/3/2016 at 13:03:

Vi kan ikke få en FKK oplevelse hos MC, i den skala som vi oplever på FKK hos de store klubber i Tyskland, men vi kan få en FKK oplevelse helt på højde med den oplevelse vi kan få hos de mindste FKK klubber i Tyskland.

I Tyskland er der også forskellige versioner af FKK konceptet, der er klubber hvor pigerne færdes helt nøgne rundt i hele klubben, og der er klubber hvor pigerne har bikini eller  lingeri på.

For både mænd og piger, beror det på egne grænser, og hvad man selv foretrækker, og vi er næppe der hvor der er piger til en ren nøgen version af FKK hos MC, og jeg ved heller ikke om det vil tiltrække flere eller færre mænd, men det er nok klogest at satse på den påklædte version på korteste sigt, for det får nok både flest piger, og flest mænd til at ville komme i klubben.

Jeg tror faktisk kun at det er dem, der både er i stand til at rejse ofte til Tyskland, og som kan bruge så mange penge på det, som er helt udelukket for langt de fleste af os der sværger til FKK .

Personligt så tror jeg at flertallet med en almindelig økonomi, vil overveje seriøst at prioritere MC fremfor Tyskland, hvis den vokser til at blive et meget attraktivt alternativ til Tyskland.

Først og fremmest udgør klubben en mulighed for dem, der plejer at besøge pigerne på traditionel vis, men som gerne vil gøre det på FKK maner, de har nu muligheden, håber at flere og flere vil besøge MC som et alternativ til sådan som de plejer at gøre.

Jeg personligt kan spare 10000 kr om året på at droppe, eller næsten droppe Tyskland, og det er  for mig mange penge, som jeg håber at jeg kan bruge på storby weekender fremadrettet, som har alt andet end købesex som formål.

I alle de år hvor jeg har rejst til Tyskland, har jeg ikke haft råd til samtidig at rejse som storby turist på normal vis, det har været en prioritering hvor jeg har valgt FKK i stedet.

Det kan MC forhåbentlig ændre på for mit vedkommende.

Jeg håber at klubben kan tiltrække gæster nok til 5 + piger, men hellere kun 3 piger, hvis der ikke er mænd nok til flere - for det er stadig FKK måden vi besøger dem på.

Der skal bare være penge i det for pigerne, og jeg synes at de har været meget tålmodige, og meget positive til nu.

Jeg kan besøge Club Mon Cherie mandag den 23 marts mellem kl 12 og 18, forudsat at der er piger på som jeg har præference for - det venter jeg lige og ser om der kommer.

Jeg tager også forbehold for om jeg kan lokke nogle med eller ikke, jeg vil prioritere et besøg efter om nogle af jer vil med, eller ikke, om vi kan skrive anmeldelser ikke om et fælles besøg.

Kan nogle af jer med forbehold indtil videre mandag den 23/3 mellem kl 12 og 18 ?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejse i dit indlæg argumenterer du for at du kan spare 10000 kr ved at droppe Tyskland. Men vil du virkelig droppe Tyskland fremfor Mon Cherie ? Opleverne kan ikke sammenlignes. Skalaen kan ikke sammenlignes, pigerne kan ikke sammenlignes.

Du siger også at du kun besøger MC's event såfremt der er piger med dine referencer, det er nok det som afgører MC's success eller ej, der er relativt få piger at vælge mellem. Og hvis de ikke falder i ens smag er det svært holde den gående over flere timers ophold... Ideen med sådanne et event over flere timer er at man får lyst til at prøve flere piger. Hvis man kun vælger at gå med en bestemt pige kan man jo lige så godt vælge at besøge hende alene på normal vis... Jo det er hyggeligt nok at sludre med folk og slappe under eventet, men for langt de fleste mænd er hovedformålet sex og hygge med pigen/pigerne. Hvis man ikke har i sinde at booke pigerne spilder man bare deres tid, ja jeg ved godt der er krav om at købe minimum 1/2 time. Men man kunne i princippet opholde sig fra start til slut og kun købe en 1/2 time. Hvordan ser pigerne på dette ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg vil virkelig prioritere Club Mon Cherie frem for Tyskland, hvis de har så regelmæssigt åben, og hvis bare der er 1 pige eller 2 piger på vagt, at jeg får muligheden for at besøge dem når jeg har fri og råd.

Og ja jeg vil gøre det for at spare 10000 kr om året, for FKK har de sidste mere end 10 år gjort at jeg ikke samtidig har haft råd til at tager på storby weekend i Rom, Prag, Budapest og Moskva mfl byer.

Set i det lys kan det give mig 100000 kr over de næste 10 år, hvis jeg har et arbejde og tjener pengene til at besøge disse byer, i stedet for at blive ved med at rejse til Tyskland for at gå på FKK - jeg har simpelthen ikke råd til begge dele, og 10 - 15000 kr er sådanne penge, at de gør den forskel på hvad jeg har råd til eller ikke på årlig basis.

Men hvorfor skal du i den grad blive ved med at anfægte mit ønske, om at nedprioritere Tyskland til fordel for Club Mon Cherie?

Kan du ikke bare tage og passe dit, og så lade mig om mit - vi er ikke ret mange der har råd til at bruge 20000 kr i tide og utide på at rejse til Tyskland, glæd du dig bare over at du har råd, så tager jeg bussen til Rødovre i stedet.

Jo man kan i princippet blive flere timer hos Club Mon Cherie, som på FKK i Tyskland, selvom om man kun køber en enkel ydelse, men jeg tror ikke at der vil udvikle sig en tradition for at gæsterne som i Tyskland, opholder sig lige så længe under et besøg, sådan som vi gør når vi er på klub i Tyskland.

Club Mon Cherie er langt mindre, der er langt færre piger og også langt færre gæster, end som på FKK i Tyskland, og jeg tror at folks måde at besøge Club Mon Cherie vil tilpasse sig dette, samt det forhold at Club Mon Cherie er lokalt forankret, og det er så let at besøge klubben igen og igen, oftere end vi har muligheden for at rejse til Tyskland i stedet.

Ja mit indtryk er at pigerne på Club Mon Cherie har accepteret at mænd tager sig god tid under et besøg, for ret beset bruger de blot den tid mellem sceancerne sammen med gæsterne, som de før brugte for sig i deres venterum, hvor gæsterne på samme vis sad for sig og ventede på pigerne.

Det er for både mænd og piger et spørgsmål om positivt at acceptere konceptets præmis, kan de det kommer de i Club Mon Cherie, kan de ikke, ja så gør de ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse du må disponere dine penge som du har lyst, men jo mere jeg læser dine indlæg, jo mere kan jeg se din interessere for en MC klub går på at du kan spare penge og så du kan komme ud at rejse. Det jo ikke holdbart for konceptet. Du vil gerne motivere folk til at komme. laver klubber, arrangere forud tilmelding, forudbetaling, men du deltager kun såfremt du har tid, råd og der piger som passer til dine referencer, kan du se paradokset ?

PS. der også masser af piger i Prag, Budapest og Moskva m.fl. :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bare så træt af dig Nille :sad:

Som om at Club Mon Cherie står og falder med mig, og min personlige motivation for at ønske klubben succes - Bullshit !

Her prøver jeg at fremhæve klubben som en mulighed for at alle med beskedne indkomster, kan få en FKK lignende oplevelse i Danmark, uden at de er nødt til at rejse til Tyskland for det.

Alle os der ellers kun har de dyre danske piger hos de dyre danske massageklinikker, eller de billigere udenlandske som en mulighed, og for hvem det gælder at vil ikke dem, så har vi ikke anden mulighed end at spare sammen i månedsvis, for hver gang vi har råd, da at rejse 2 - 3 dage til Tyskland.

For så vidt også dem der har kassen, men ikke mulighed for at rejse til Tyskland!

Kan du ikke bare lade os være i fred, og så bare blive ved med at spendere formuer i Tyskland, det kan du jo og det er jo det du vil.

Jeg for min part vil blot hvis muligt på sigt spendere hovedparten af den del af mine udgifter til købesex i klubberne i Tyskland, ud af mine samlede udgifter til at rejse efter det, i stedet hovedsageligt i Club Mon Cherie.

Ca halvdelen af mine udgifter til mine rejser til Tyskland er gået til entre til klubberne og køb af sex under besøget.

For den halvpart kan jeg besøge Club Mon Cherie ca hver 4 - 6 uge, mens den anden halvdel kan gå til nye storby weekender, som jeg ikke tidligere har haft råd til.

Som jeg fortalte pigerne under et besøg i december om Lars Larsen fra Jysk:

Lars Larsen har udtalt at han ikke interesserer sig for de 15 % rigeste danskere, for de vil alligevel aldrig handle i Jysk, mens han satser på de 85 % resten af befolkningen.

Club Mon Cherie gør klogt i at tænke på samme måde, for du Nille er ikke interessant for klubben, for du er ikke motiveret af økonomi, og derfor vil du fortsætte med alle dine rejser til Tyskland.

Jeg derimod er interessant for Mon Cherie, og resten med af os der tilhører de 85 % hvor økonomi faktisk udgør en væsentlig faktor, der kan få os til at handle hos Club Mon Cherie - fordi det økonomisk er godt alternativ for os til Tyskland.

Ikke venlig hilsen denne gang.

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse du erkender ikke at din motivation er ren økonomisk set ud fra et lidt egoistisk synsvinkel. I starten kunne jeg se din motivation var mere idealistisk og din kamp mod æggeur+ tyranniet, som hærsker hos klinikkerne. Det er lykkes, at få et FKK lignende event, hvor man ikke bliver smidt på porten efter den bookede tid er overstået. 

Bravo for det Mon Cherie!

Rejse du ved godt at du ikke bruger alle pengene på piger når du rejser til Tyskland.

Du brugte størstedelen af pengene på mad, luksus brunch, kultur, hotel og rejseomkostninger, så var kombi storbysferie, især når turen går til Berlin eller en anden tysk storby. 

Jeg har en interesse i at besøge Mon Cherie lejlighedsvis og lægger gerne flere omgang med pigerne... :) Jeg kan dog ikke den 21-28. der er jeg på påskeferie i Tyskland :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Rejsenetvaerk skrev, for 1 time siden:

Jeg er bare så træt af dig Nille :sad:

Ikke venlig hilsen denne gang.

Rejsenetværk

Rejse du er ikke den eneste der er træt. Jeg er også træt, træt af dine indlæg hvor alt skal ændres så det passer til dig. 

Du kommer i en andens person forretning / event, men forventer at tingene tilrettelægges så det passer dig bedst. Var det ikke bedre at du selv åbnede en sex klub og og drev den som du finder rigtig.

Jeg har læst mange af dine beretninger fra dine ture til det tyske. Og her skinder det igennem at det jo ikke kun er sex du går op i. Du skriver flittigt om din rejse form, hotellerne du overnatter på og de steder du spiser. Så når du skriver at du kan spare 10.000kr årligt på at droppe fkk ture i det tyske og i stedet for besøge Mon Cherie. Mangler du så ikke at medregne en taxi tur frem og tilbage til Rødovre for vis du rejser på 1st klasse når du er i Tyskland skal du da også gøre det i Danmark. Ligesom du burde tage et smut forbi en restaurant med et par stjerner inden du tog i klub Mon Cherie. Ellers er det jo ikke en fair sammenligning.

 

I din anmeldelse af weekendens sex event kommer du med gode råd om at ændre på tingene. Buffe og selvbetjening. På mig lyder det ikke som gode råd, men mere som om at du gerne så at den type af piger som falder i din smag ikke bruger tid i køkkenet.

Det lyder til at have været et fint event, så glæd du dig dog over det istedet for at opføre dig som en forkælet teenagere der ikke har fået sin vilje.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hvor er det trist at den her tråd har taget denne drejning, jeg ville jo slet ikke denne negative debat, og håbede bare at dem der nu konfronterer mit budskab ville tie stille, og fortsætte som de plejer uden at kaste grus i mit budskab - for de kan jo være helt ligeglad, og jeg lægger intet i vejen for dem :-(

Ignorer mig dog blot, så går jeg i dialog med dem der positivt modtager mit budskab, resten kan være helt ligeglade for det ændrer intet for dem.

Men jeg er jo bare nødt til at skære det ud i pap for Oralis, og jeg begriber ikke at det ikke allerede fremstår helt tydeligt, at alle de penge jeg plejer at bruge på rejse, ophold, kultur og restauranter i Tyskland, samtidig med mine FKK besøg, de penge vil jeg nu gerne bruge på rejser til Rom, Prag, Budapest og Moskva, men uden udgiften til købesex.

Købesex delen vil jeg så i bedste fald gerne på sigt, bruge de fleste af pengene hos Club Mon Cherie, for hvis jeg rejser andre steder uden at det er for at købe sex, så kan jeg jo pludseligt bruge pengene hjemme i stedet, hvad jeg jo ikke kunne før, da alle pengene, både til rejser og sex blev brugt til kun at rejse til Tyskland.

I guderne et skrift, bare det dog ikke var nødvendigt - ja bare jeg slet ikke havde oprettet denne tråd - shit :sad:

Jeg ønskede vitterligt ikke en diskussion, hverken med Nille eller andre - i hvert fald ikke denne negative konfrontation, den er helt unødvendig.

Naivt indrømmet, frygtelig naivt havde jeg håbet på en konstruktiv dialog - ja ok, som tråden har udviklet sig havde det været bedst at jeg ikke havde oprettet den.

Heldigvis får jeg positive pms, dem håber jeg så at kunne bygge videre på.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 2 timer siden:

Rejse du er ikke den eneste der er træt. Jeg er også træt, træt af dine indlæg hvor alt skal ændres så det passer til dig. 

Du kommer i en andens person forretning / event, men forventer at tingene tilrettelægges så det passer dig bedst. Var det ikke bedre at du selv åbnede en sex klub og og drev den som du finder rigtig.

 

Så enig!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skal vi andre tie stille ? Når du må skrive side op og side ned....

Jeg tror Rejse at du skader mere end du ved, ved at "reklamere" og argumentere for det økonomiske incitament mht. entre, priser og forudbetaling. med videre, jeg er bange du kommer i "bad standing" på et tidspunkt. Mange er allerede stået af med dine lange skriv og argumentationer.

En venskabelig henstilling: Jeg tror det er på tide du slår bremsene i og lade MC's styre og promoverer deres event.

I morgen er det vel 3. eller 4. event efter det nye setup, mon ikke MC har styr på det. 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 5 timer siden:

Heldigvis får jeg positive pms, dem håber jeg så at kunne bygge videre på.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hej Rejse.

Skid hul i hvad "gutmensch" har af mening om dine anmeldelser, og dit arrangement, det vigtigste er at arbejde med det du brænder for. Dine anmeldelser er alsidige og læses med interesse af mange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 3 timer siden:

Hej Rejse.

Skid hul i hvad "gutmensch" har af mening om dine anmeldelser, og dit arrangement, det vigtigste er at arbejde med det du brænder for. Dine anmeldelser er alsidige og læses med interesse af mange.

Det er ikke Rejses anmeldelser der er kritik af, det er alt det udenom snak om økonomi, indsamling, forudbetaling og massemobiliseren kan betragtes som gentagende propaganda. Rejse gør sig selv en bjørnetjeneste, ved at gentage sig selv og argumenterer udfra egen behov og synspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...