Hop til indhold
Rejsenetværk

Bruger event hos Club Mon Cherie

Recommended Posts

Jag tycker att urvalet av piger på dessa arrangemang är för dårligt och därför har jag inte deltagit. En pige som har en fast vagt och tjänar gode pengar på det under den tiden är självklart inte lika intressert i att deltage i ett sådant här arrangemang där man riskerar att få vänta på rum etc. Det tror jag blir begränsande och det som är den stora skillnaden mellan MC och en riktig FKK. Initiativet från MC är bra, så jag är absolut inte negativ, men hittills har det inte varit piger på vagt som fallit mig i smaken.

 

Loppan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, 1 time siden:

Jag tycker att urvalet av piger på dessa arrangemang är för dårligt och därför har jag inte deltagit. En pige som har en fast vagt och tjänar gode pengar på det under den tiden är självklart inte lika intressert i att deltage i ett sådant här arrangemang där man riskerar att få vänta på rum etc. Det tror jag blir begränsande och det som är den stora skillnaden mellan MC och en riktig FKK. Initiativet från MC är bra, så jag är absolut inte negativ, men hittills har det inte varit piger på vagt som fallit mig i smaken.

 

Loppan 

Der er mænd til alle type piger, kemien er vigtigere end udseende synes jeg, det er en fordel at kunne snakke og flirte med pigerne og opbygge en god kemi inden man kaster sig i høet. Ved disse åbne arrangementer hos MC kan man i ro og mag tale med pigerne og mærke kemien.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 19 timer siden:

Der er mænd til alle type piger, kemien er vigtigere end udseende synes jeg, det er en fordel at kunne snakke og flirte med pigerne og opbygge en god kemi inden man kaster sig i høet. Ved disse åbne arrangementer hos MC kan man i ro og mag tale med pigerne og mærke kemien.

Visst är kemin viktig, men inte så viktig att utseendet inte spelat någon roll. Men jag respekterar din åsikt och konstaterar att vi är olika :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...