Hop til indhold
Bananas

Ny forskning: Gratisknald uhyre dyrt.

Recommended Posts

Jeg har gjort en lille opsummering af hvad mit sexliv har kostet mig de seneste 40 åren, og cifrene forskrækker.
Ekvationen viser at det har kostet temmelig meget mere med den gratissex jeg har fået af kærester, koner og tilfældige forbindelser end hvad købesexen har kostet.:eek:


Nu er det selvfølgelig sådan at mine forhold har givet mig lidt mer end sex; f.eks. kærlighed, børn, samvær og en masse andet.
Men alligevel: hvis man er kommet til den her verden kun for at knalde alt man orker, så siger nu videnskaben (min egen forskning) at det bliver en hel del billigere at købe det end at få det gratis.
I har sikkert allerede haft det på fornemmelsen, men nu er det altså bevist i en studie over 40 års praksis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 53 minutter siden:

I har sikkert allerede haft det på fornemmelsen, men nu er det altså bevist i en studie over 40 års praksis

Sådan ser jeg også på det. Hvad sjov er der ved at få en Ruko tatovering i Bentley' en mens man henter Kærgården på tilbud i Bilka. Det er kun ærgrelser.

Næh.. Toyotaen spytter de bare på, det kan trods alt vaskes af og så er den i forskellige gøremål meget mere diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil det sige at det eneste jeg som Movia proletar, single uden bil, børn og familie, en ejerbolig der næsten er betalt, lavere lønnet arbejdstager, og som en der aldrig har fået dyr gratis sex, men altid har måtte betale for den åbenbart billigere dyre købesex, jeg skulle i virkeligheden bare kunne have tjent nogle flere penge i alt den tid jeg har købt sex :huh:

Nøj hvis jeg havde haft alle de udgifter, som I andre har haft ved siden af jeres dyre hobby med pigerne, så ville det aldrig være blevet til andet end spillefilm og højre hånd :???:

Der kan man bare se, så er det alligevel ikke helt så galt, at jeg aldrig har kunnet score de der gratis piger :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

En skilsmisse kan tage pynten af selv den bedste, det skriver jeg gerne under på. Det har altid været dyrt at købe billigt. 
Men man skal nok hæfte sig ved, at man i et "gratis" forhold får meget mere end bare sex, det kan også være rigtig hyggeligt ind i mellem -og så længe det varer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Bananas skrev, den 4/2/2016 at 19:43:

....så siger nu videnskaben (min egen forskning) at det bliver en hel del billigere at købe det end at få det gratis....

Åhh ja Bananas. Den forskning kan jeg godt verificere. 

Jeg troede jo også at min dejlige elskerinde var en super idé...masser af gratis sex fra en kvinde der var vild med mig....så længe det varede ....og hvor blev det dog dyrt i sidste ende.

Gratis sex er jävla dyrt når det kommer til stykket ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 7 minutter siden:

Åhh ja Bananas. Den forskning kan jeg godt verificere. 

Jeg troede jo også at min dejlige elskerinde var en super idé...masser af gratis sex fra en kvinde der var vild med mig....så længe det varede ....og hvor blev det dog dyrt i sidste ende.

Gratis sex er jävla dyrt når det kommer til stykket ....

Jävla dyrt är det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lubovnik skrev, den 6. feb. 2016 at 01:08:

Åhh ja Bananas. Den forskning kan jeg godt verificere. 

Jeg troede jo også at min dejlige elskerinde var en super idé...masser af gratis sex fra en kvinde der var vild med mig....så længe det varede ....og hvor blev det dog dyrt i sidste ende.

Gratis sex er jävla dyrt når det kommer til stykket ....

kæreste hr lubovnik, husk, at De hver eneste gang, De forkælede deres elskerinde gjorde det af egen fri vilje... ikke mobset nu...! og jeg vil påstå, at man med den faste elskerinde får en mellemting mellem gratis og betalt sex... for hvis man ses fast over længere tid, så kan man ikke undgå at vikle følelser ind i det... eller? er det bare mig, som er galt afmarcheret...?

Og til alle de andre kommentarer, kan jeg kun sige, at jeg klart villa ha haft den fedeste bankkonto, hvis jeg blot havde købt en gigolo hver gang jeg var trængende, frem for at ha været gift og skilt indtil flere gange med diverse flytninger og værditab på huskøb og andet lort, man har oplevet...!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Mizz Skov skrev, for 3 timer siden:

kæreste hr lubovnik, husk, at De hver eneste gang, De forkælede deres elskerinde gjorde det af egen fri vilje... ikke mobset nu...! og jeg vil påstå, at man med den faste elskerinde får en mellemting mellem gratis og betalt sex... for hvis man ses fast over længere tid, så kan man ikke undgå at vikle følelser ind i det... eller? er det bare mig, som er galt afmarcheret...?

Og til alle de andre kommentarer, kan jeg kun sige, at jeg klart villa ha haft den fedeste bankkonto, hvis jeg blot havde købt en gigolo hver gang jeg var trængende, frem for at ha været gift og skilt indtil flere gange med diverse flytninger og værditab på huskøb og andet lort, man har oplevet...!

Jamen det har du da fuldstændig ret i. Og det er netop den der viklen følelser ind i det som både er dejlig og med til at gøre det så fandens dyrt.

Mopset?....næh det tror jeg nu heller ikke jeg er.

Jeg havde bare brug for at sætte mig lidt på bænken med gode gamle Bananas, drikke en whisky, lytte til lidt god guitar og klage mig over verdens elendighed og egen dumhed, som gik hen og blev så jävla dyrt...

Vil du have en whisky?

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm ja isoleret set er købesex billigere end at gifte sig, men hvis man tillægger omkostninger til stuepige vaskekoner, rengøringskone og indkøbsassistent, chauffør når man skal hentes fuld fra julefrokost, assistent til have arbejdet, så begynder det sgu at løbe op og en GP kan være optaget når man har behovet det er en kone ikke - Og nogle koner er med på en trekant, med en veninde, det koster ekstra hos en GP. Efter 15 års ægteskab må jeg konstatere at med de ovenstående punker er billigere med en kone og et GP besøg ind i mellem, frem for som nuværende status skilt og udelukkende GP besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lubovnik skrev, 1 time siden:

Jamen det har du da fuldstændig ret i. Og det er netop den der viklen følelser ind i det som både er dejlig og med til at gøre det så fandens dyrt.

Mopset?....næh det tror jeg nu heller ikke jeg er.

Jeg havde bare brug for at sætte mig lidt på bænken med gode gamle Bananas, drikke en whisky, lytte til lidt god guitar og klage mig over verdens elendighed og egen dumhed, som gik hen og blev så jävla dyrt...

Vil du have en whisky?

nej, tak hr. Ikke whisky til mig. Det lader jeg herrene om... Champagne, tak...

- og set fa min side, så er der næsten ingen ulemper v/elskerinde-rollen:

man ses med en mand, som finder en attraktiv, som man nyde intimiteten med, bliver forkælet af, lader op sammen med og nusser om, et åndehul i en travl hverdag og så slipper man for de sure sokker, bøvl og ballade - uhm whats not to like.. Måske jeg skulle genopfinde mig selv i den rolle...nød det, da det stod på for år tilbage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 4 minutter siden:

man ses med en mand, som finder en attraktiv, som man nyde intimiteten med, bliver forkælet af, lader op sammen med og nusser om, et åndehul i en travl hverdag og så slipper man for de sure sokker, bøvl og ballade - uhm whats not to like.. Måske jeg skulle genopfinde mig selv i den rolle...nød det, da det stod på for år tilbage...

Kunne godt erstatte ordet 'mand' med 'kvinde' og gå all-in ;-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, 1 time siden:

Jeg havde bare brug for at sætte mig lidt på bænken med gode gamle Bananas, drikke en whisky, lytte til lidt god guitar og klage mig over verdens elendighed og egen dumhed, som gik hen og blev så jävla dyrt...

Vil du have en whisky?

Er du gal? De dyre dråber rækker kun til os. :???: Tænk på hvor jävla dyrt det er med god whisky.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan rammer forskningsprojektet dem der aldrig har besøgt en GP, og evt heller aldrig kommer til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 17 minutter siden:

Hvordan rammer forskningsprojektet dem der aldrig har besøgt en GP, og evt heller aldrig kommer til det?

Snakker du om dig selv?

Dem der aldrig har besøgt en GP falder lidt udenom projektet. Grundtesen er at disse mennesker er i forhold af mange grunder, af hvilke sex kun er en.

Forskningsprojektet har som formål at fokusere temmelig ensidigt på sexdelen i forhold til økonomi. Hvis du altså lever kun for at knalde; bliver det så billigere at købe end at få det gratis?

Sådan er jo ikke livet, men indimellem bliver vi videnskabsmænd nødt til den slags bizarre simplificeringer for at se tendenserne tydeligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, 1 time siden:

Er du gal? De dyre dråber rækker kun til os. :???: Tænk på hvor jävla dyrt det er med god whisky.

jamen dog, hr. Bananas... Bad ikke om jeres dyre dråber... Drik dem endelig selv. Ikke min smag...! Bobler tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Lubovnik skrev, for 3 timer siden:
Mizz Skov skrev, for 1 time siden:

nej, tak hr. Ikke whisky til mig. Det lader jeg herrene om... Champagne, tak..

 

Jamen, der ser du jo netop....champagne! ....Jävla dyrt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, 1 time siden:

Javel!

selvom jeg ikke helt forstår hvad præmissen for gratis sex er i dette tilfælde

Jamen dog champ. Præmissen for gratissex er det samfundet gerne opfordrer os til: det ikke at betale eksplicit for en seksuell ydelse. Og siden har jeg grundet på denne præmis, kigget lidt på hvad jeg har betalet ikke-explicit, men alligevel .... Sådan!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja når man ved en skilsmisse gør op hvad de knald man har fået koster, UHA da, så havde købe fisse sgu været billigere. Det er sgu da med at have særeje når man gifter sig så man kan komme derfra med værdierne i behold.

F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha jamen der er jo enormt mange variabler!

Formålet er vel at vi alle kan spare os nogle kroner så vi kan besøge nogle flere piger? Man gifter sig vel ikke, og køber et hus i samme navn som en given kvinde udelukkende med det formål at knalde hende? (egen dumhed?)

 

Stakkels Jasmin! Asti??

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 46 minutter siden:

Haha jamen der er jo enormt mange variabler!

Formålet er vel at vi alle kan spare os nogle kroner så vi kan besøge nogle flere piger? Man gifter sig vel ikke, og køber et hus i samme navn som en given kvinde udelukkende med det formål at knalde hende? (egen dumhed?)

 

Stakkels Jasmin! Asti??

Enormt mange variabler er det. Og måske skulle du tage min trådstart med et gran salt??

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 11 minutter siden:

hehe måske skulle du have fostået mine indlæg med et gran salt! :)

Desværre brugte jeg alt mit salt i trådstarten.:-?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gratisknald der er dyre er strengt taget ikke gratis. Jeg har haft den overvejelse når jeg af og til overvejer hvor meget min GP hobby har kostet, selv om det efterhånden er en del, så er det en brøkdel af hvad det har kostet at have en familie. Og med al respekt for de mange skønne GP jeg har mødt, og de dejlige oplevelser med dem, så er det heller ikke det samme. 

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...