Hop til indhold
Bananas

Ny forskning: Gratisknald uhyre dyrt.

Recommended Posts

Guest Lubovnik
champ skrev, for 5 timer siden:

Haha jamen der er jo enormt mange variabler!

Formålet er vel at vi alle kan spare os nogle kroner så vi kan besøge nogle flere piger? Man gifter sig vel ikke, og køber et hus i samme navn som en given kvinde udelukkende med det formål at knalde hende? (egen dumhed?)

 

Stakkels Jasmin! Asti??

》"Hvem taler om at gifte sig?" tænkte han. Det var da elskerinden havde annonceret, hvem det var, som var far til det kommende barn, at det var gået op for ham at det havde været dumt ikke at bruge kondom, og at al den gratis sex ville gå hen og blive jävla dyr....《

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 4 minutter siden:

》"Hvem taler om at gifte sig?" tænkte han. Det var da elskerinden havde annonceret, hvem det var, som var far til det kommende barn, at det var gået op for ham at det havde været dumt ikke at bruge kondom, og at al den gratis sex ville gå hen og blive jävla dyr....《

Jeg aner et drama her .... eller et trauma....?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Bananas skrev, for 59 minutter siden:

Jeg aner et drama her .... eller et trauma....?

Eller måske begge dele? Måske ville tiden bringe klarhed over det spørgsmål? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lubovnik skrev, den 6. feb. 2016 at 18:35:

Jamen, der ser du jo netop....champagne! ....Jävla dyrt!

... vissevasse... min ynglings fås til mindre pr. flaske end de herrer bananas og lubovniks whiskey... ikke et af de opreklamerede mærker, men ægte og totalt velsmagende champagne... bryder mig ikke om nærige mænd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 7 timer siden:

... vissevasse... min ynglings fås til mindre pr. flaske end de herrer bananas og lubovniks whiskey... ikke et af de opreklamerede mærker, men ægte og totalt velsmagende champagne... bryder mig ikke om nærige mænd!

Whiskyen holder bare længere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
warmgun skrev, 1 time siden:

Whiskyen holder bare længere...

Jo, klart. De herrer tømmer vel ikke en flaske der på bænken... S. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... Men hvis jeg skal tømme champagnen selv, så kan det meget vel være, at jeg har brug for en arm at støtte mig til, når jeg skal hjemad... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 13 minutter siden:

Jo, klart. De herrer tømmer vel ikke en flaske der på bænken... S. 

To gentlemænd på en bænk i skoven og al den elendighed og egen dumhed at klage sig over og hvor jävla dyrt alt var blevet når det til slut kom til stykket .... jeg kan forsikre dig om at en eneste flaske ikke varer længe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Bananas skrev, for 12 timer siden:

To gentlemænd på en bænk i skoven og al den elendighed og egen dumhed at klage sig over og hvor jävla dyrt alt var blevet når det til slut kom til stykket .... jeg kan forsikre dig om at en eneste flaske ikke varer længe. 

Som gentlemænd må man bære både elendighed og egen dumhed med maner, men uden whisky går det ikke...

Jeg skal lige love for, at en eneste flaske af de dyre dråber er jävla hurtigt tom...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...