Hop til indhold
NorthPole

Racisme på EG?

Recommended Posts

Prinz skrev, 1 time siden:

Det kan undre at alle dem der brokker sig over hyggesnak, ikke opretter en masse emner at diskutere i generel....... det kan da umuligt være hyggesnaks skyld at der ikke sker noget i generel ;) 

 

Hvorfor undrer det dig? Jeg forstår ikke rigtigt relevansen i at man skal oprette en masse emner i Generel debat, hvis man synes det er kedeligt med racismen der bl.a. florerer i Hyggesnak??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Bananas skrev, for 29 minutter siden:

Hvorfor undrer det dig? Jeg forstår ikke rigtigt relevansen i at man skal oprette en masse emner i Generel debat, hvis man synes det er kedeligt med racismen der bl.a. florerer i Hyggesnak??

Bananas, jeg tænkte præcis det samme som dig, de to ting har da intet overhovedet med hinanden at gøre.

Det virker nærmest som om at prinsen ikke har læst eller ikke har forstået trådens indhold.:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Bananas skrev, 1 time siden:

Hvorfor undrer det dig? Jeg forstår ikke rigtigt relevansen i at man skal oprette en masse emner i Generel debat, hvis man synes det er kedeligt med racismen der bl.a. florerer i Hyggesnak??

Nu er jeg ikke tankelæser på Prins

Menn... En tråd kan springes over et indlæg kan springes over

synes man noget fylder for meget. Eksempelvis politik er man jo velkommen til at oprette andre emner som man finder interessant.

Eller ønsker man et et tomt forum? 

Dog skal man naturligvis skrive ordentlig! Og mener man ikke folk gør det er der anmeldelsesfunktion.

Har ikke været meget på i weekend så aner ikke hvad der refereres til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Havnebumsen skrev, for 2 minutter siden:

Har ikke været meget på i weekend så aner ikke hvad der refereres til

Jamen så bliver det vist ikke svært at få fyldt op med indlæg, når folk ikke ved hvad der refereres til selvom de svarer.....

Havnebumsen, jeg havde højere tanker om dig end det, der fremgår af din ovenstående kommentar. Så passer denne smiley nok bedst :ph34r:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 19 timer siden:

Jeg bliver lidt usikker .... du forstår vel at jeg snakker symboliskt, ikke?:???:

Hvis vi nu bliver ved med knivanalogien, så lever de allerfleste af os et helt liv uden at nogensinde blivet truet eller værre af nogen med kniv.

Men herinde går det ikke en dag, uden at det viftes. Som nogle siger, de går ikke en gang ind i hyggekvarteret. Er det ikke lidt ærgerligt, eftersom der faktiskt også findes hyggelige indlæg og tråde, og nogle gange tilmed interessante?  Jeg er ved at følge trop, læser ikke længere tråde eller indlæg som jeg ellers havde blandet mig i for et år siden. 

Jeg har meget svært at tro at ledelsen kan blive straffet for at lægge platform til racisme, Men spørgsmålet er stadig: er det den stemning de vil have herinde?

Jo jeg fangede godt din analogi. 

Jeg blev dog fanget lidt af min irritation over selve loven, og kom lidt langt af det spor. Sorry :) 

 

Herinde, i Hyggehjørnet, diskuteres der alt mellem himmel og jord. At der er nogle tråde, hvor folk lufter deres, ofte ret bombastiske, politiske anskuelser, synes jeg egentlig er i orden. 

Gider man ikke læse politik, og især rabiate udladninger, kan man springe tråden over. Det er selvfølgelig ærgerligt, når en interessant tråd, pludselig forurenes med ekstreme udsagn, men sådan er det også i mange diskussioner ude i den virkelige verden. 

En god måde at "rense" tråden på, er at ignorere de bombastiske indlæg, og blot fortsætte hyggesnakken, som om intet var hændt. ;) 

Så igen, jeg synes man gør en myg til en elefant. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligtvis gør man en myg til elefant, og muligtvis blir det bare myg tilbage en dag. Lige nu er der temmelig mange myggesværme dernede.
Selvfølgelig kan man bare springe lortet over, men hvis EG - og tendencen er der - bliver en samling lortehøje, bliver det meget springende. 


Politik siger du? Det seneste er et forslag om at sætte flygtninge på fly og skubbe dem ud oven for deres hjemland. Politik???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Det seneste er et forslag om at sætte flygtninge på fly og skubbe dem ud oven for deres hjemland. Politik???

Den har jeg ikke læst. Det er nok fordi den er skevet af en eller flere, af de personer jeg har sat på ignorer. En anden rigtig god måde at undgå bras fra de der altid laver bras :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden:

Den har jeg ikke læst. Det er nok fordi den er skevet af en eller flere, af de personer jeg har sat på ignorer. En anden rigtig god måde at undgå bras fra de der altid laver bras :) 

 

Jo at ignorere er jo en god måde at ikke se hvad som sker - det er jo historiskt set en rigtig fremgangsmåde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 27 minutter siden:

Jo at ignorere er jo en god måde at ikke se hvad som sker - det er jo historiskt set en rigtig fremgangsmåde.

I visse tilfælde er det en fremragende metode. 

Man skal vælge sine kampe, og tage dem der sikrer ens frihed - ikke dem der blot irriterer lidt, som en ivrig sommer flue gør det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den ‎26‎-‎01‎-‎2016 at 10:31:

 

En god måde at "rense" tråden på, er at ignorere de bombastiske indlæg, og blot fortsætte hyggesnakken, som om intet var hændt. ;) 

Så igen, jeg synes man gør en myg til en elefant. 

 

Sådan lidt struds agtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Vildmand skrev, for 17 minutter siden:

Sådan lidt struds agtigt?

Nej, det synes jeg ikke. 

De bombastiske indlæg jeg ignorerer, har som oftest ikke forfærdeligt meget med selve emnet i tråden. De er oftest blot en manifestation af skribentens yderligt gående holdning. De bidrager sjældent til selve diskussionen. 

Det er samme situation du er i, når du f.eks. sidder og diskuterer øl og smag med dine venner, og så er der en der af og til indskyder - det er faneme noget opreklameret lort med de der mikro bryggerier - der er sgu da ikke nogen der kan smage forskel - øl er øl.

Ham kan du jo ikke nå, så du og dine venner diskuterer blot videre, og kommenterer ikke på hans tåbelige indlæg. Han har jo slet ikke fattet diskussionen, men vil blot høres/have opmærksomhed. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den Sunday, January 24, 2016 at 17:32:

Der er ingen af os der er mere anonyme, end at myndighederne med en dommerkendelse i hånden, kan kræve identiteten bag vores IP adresser udleveret...

For såvidt angår de af os der er online via anonym IP, har politiet ikke denne mulighed.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

KF, i betragtning af at myndighederne globalt har optrevlet både netværk af pædofile og handelsplatforme for narko, der tror jeg det er en illusion, hvis man forestiller sig at vi kan gardere os så meget, at vi ikke kan findes, når blot vi er brugere af internettet.

Men myndighederne kan ikke, og vil næppe heller bruge deres fulde arsenal af muligheder, hverken på alle og enhver, eller på hvem som helst.

Så alt i alt kan vi nok regne med, at det ikke er fra den kant vi risikerer ret meget ved hver en finke, der ryger af panden i forum på Eroguide.dk :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

 

Det er samme situation du er i, når du f.eks. sidder og diskuterer øl og smag med dine venner, og så er der en der af og til indskyder - det er faneme noget opreklameret lort med de der mikro bryggerier - der er sgu da ikke nogen der kan smage forskel - øl er øl.

Ham kan du jo ikke nå, så du og dine venner diskuterer blot videre, og kommenterer ikke på hans tåbelige indlæg. Han har jo slet ikke fattet diskussionen, men vil blot høres/have opmærksomhed. 

 

God ide - jeg tror lige jeg laver en tråd om emnet;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 3 timer siden:

For såvidt angår de af os der er onlionym IP, har politiet ikke desåledessnne mulighed.

KF.

Det aller smarteste er at sitet anonymiserer brugernes IP adresse, således at IP adress For de nysgerrige fremstår som sitets IP

KF - du får det på PB senere

Del dette indlæg


Link til indlæg

RokokoPosten 29.01.2016 kl. 06:00
Satire: Auktionshus: Stigende antal nazikort får værdien til at falde
Det tidligere så eftertragtede nazikort er næsten værdiløst efter de seneste måneders offentlige debat. Samme skæbne kan ramme ytringsfriheds- og victim blaming-kortene.
http://jyllands-posten.dk/bagsiden/RokokoPosten/ECE8402282/satire-auktionshus-stigende-antal-nazikort-faar-vaerdien-til-at-falde/

"Har man dette kort, bør man derfor passe godt på det.

»Pas på med at begå samme fejl som med de andre kort. Det trumfer næsten alt, og derfor er det fristende at spille det ofte. Men hver gang, du gør det, falder det i værdi. Så hold det tæt ind til kroppen og lad være med at spille det, bare fordi du kan,« slutter Isabella Nørholm."

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...