Hop til indhold
Gæst

Hjælp mig med at forstå mænd, please...

Recommended Posts

Gæst

... da i jo er i overtal herinde, kære mænd, vil i så ikke godt hjælpe mig med at blive klogere på jeres køns gøren og laden.

Har just overstået en måneds medlemskab på scor.dk. Det skal i parantes bemærkes, at det var mit 1. bekendtskab med det univers, smiler.

Det var såmænd meget fornøjeligt og ikke mindst oplysende ift., hvad man også kan bruge nettet til...

Mit ærinde med denne tråd kommer her;

Hvad sker der for (ellers udemærket begavede mænd, tænker jeg), når de på trods af, at jeg frabeder mig det i min profiltekst, leverer det ene dick pic efter det andet i min indbakke...? - jeg VED godt, at det er jeres bedste ven, men det er sjældent den måde, man rent faktisk scorer på... griner...

Please enlighten me...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Idioti må vel være det der kommer nærmest.

Man kan vel ikke tænke sig, at fjolserne tror, at du siger nej, så mener du ja?

Håber ikke du taber modet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... smiler, tabte ikke modet, men måtte bare være en del mere kontant i mine udmeldinger derinde..., end jeg mentalt var forberedt på...

... der var heldigvis også en hel del skønne mænd, som formåede at konversere på formfuldendt dansk, og som kunne sende fotos af andet end deres stive pik, griner.

Så alt i alt en fin erfaring rigere. men det bliver ikke et forum, som jeg bliver hooked på. selvom det -som herinde- er forfriskende, at man kan sige ligeud, hvad man er til, vil ha og måske så få det... uhm...

Del dette indlæg

Link til indlæg

For en del år siden så jeg nogle eksempler på mandtlige kontaktannoncer fra Canada.

Der var mange billeder af mænd med elggevirer og store fisk ol. Underforstået, du må finde dig i at jeg tager meget på jagt og fisketure. 

Nok ikke den bedste måde at score damer på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... misforstå mig nu ikke, kan sagtens nyde synet af et smukt erigeret lem, vil bare helst selv vælge hvornår...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, hvorfor render Jehovas vidner og ringer på døren hos normale mennesker, når de ved at det er yderst begrænset hvor stor deres succesrate er?

Det er jo nok svært for andre at svare på end dem der gør det - og de vil jo næppe stå ved det herinde, når de ved at de bliver hængt lidt ud ... mit bedste bud må være at det nok rent faktisk virker af og til, for ellers så kan jeg ikke se hvorfor de vil blive ved med det ...

For en del år siden, da jeg gik i byen i mine yngre dage, der var der en fyr i byen der havde ry for at være meget direkte med damerne. Han gik direkte til sagen. Når han så en ny pige som han fandt interessant, så spurgte han direkte om han ville med hjem og bolle. Han fik gevaldigt mange lussinger på den konto, men han fik efter sigende også mere fisse end de fleste ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon det nogensinde har forekommet at kvinder lægger et profilbillede op af deres nedre region, eller at de har sendt det som en reference?

Jeg gætter desværre på at det vil virke lige så godt på mange mænds interesse, at gøre det, som det virker modsat på kvinder at mænd sender et billede af deres stive pik :huh:

Det er nu en gang sådan, dog som en sandhed med modifikationer, at det er mænd der jager, mens kvinder vælger og vrager.

Det giver sig så udslag hos mange mænd, i en ynkelig kritikløs tænkning med det nedre hoved, mens de hjernedødt kobler det øverste hoved fra.

Modsat kan man så til tider undre sig over hvilke mænd kvinder falder for, skuffes over, og gør det igen og igen, ja ekstremt bliver hos voldelige, og eller bedrageriske mænd.

Måske er mænds hjerner bare ofte mere primitive, men samtidigt mere rationelt konsekvente  i en tidligere fase, hvor kvinders hjerne er mere komplicerede, og subjektivt destruktive et længere stykke, hvor de burde have trukket sig tidligere.

Blot min subjektive og helt uvidenskabelige analyse :???:

Man ser jo også mænd, der halsløst lader sig blanke af, af golddigger kvinder, og står kasseret tilbage når der ikke er mere at hente - så ja, det er ikke sort hvidt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... til møgsviner...

jeg hører, hvad du skriver, men eftersom det er et forum på nettet, og jeg ikke samtidig kan se det eventuelle glimt i hans øjne, det kække/frække smil og fornemme, om der er kemi, så er et stift lem in your face ikke lige sagen... - og det var mænd lige fra 19 år og op til 60+, som benyttede den metode, så man kan ikke engang lade det gå ind under kategorien ungdommens uvidenhed, smiler...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg troede hele meningen med Scor.dk var at man skulle sende Pik billeder :eek: Er der så én der vil forklare mig hvad meningen med Scor.dk er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... til rejsenetvaerk..

åh jo, sådanne profilfotos var da da nogle kvinder, som lagde for dagen, ved dog ikke, om de fik flere mænd på krogen ad den grund. Måske de forkerte mænd, som du hentyder til. Men måske ikke forkerte for dem, hvis de blot var ude efter at sprede benene i en uendelighed for en ny mand hver gang - og det helt gratis og uforpligtende... det er der jo nogen, der får et selvtillidsboost af, men nok ikke en fast forbindelse, tænker jeg. Men hvad ved jeg om det, smiler. Dømmer dem i hvert fald ikke. Måske de netop er på scor for variationens skyld...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

.. til ratata ..

... du kan ha lige så meget ret, som jeg kan have uret..., tænker blot, at selvom jeg nu klart kender præmissen for scor, så kan man godt søge noget forskelligt derinde... - det er blot formuleret direkte...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... fandt da klart ud af, at det er mændenes jagt terræn, og at man som kvinde helst skal spille lidt hard to get, ellers skræmmer man klart nogen væk... det var da en meget fin lektie at få læst, smiler... - det harmonerer så bare ikke lige helt godt med mit væsen..., så det skabte lidt verbale konflikter... pyt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mizz Skov - Det er jo det samme herinde med prof pigernes annoncer - De flasher baller og bryster . . . Jeg er mest til den voksne glædespige, og vil hellere se deres mund/smil . . . Det fortæller ofte meget godt, hvad der venter, når man sjældent får lov at se resten af ansigtet . . . Draget om munden - evt. smilerynker etc . . . ;-);-) Vi har heldigvis forskellige præferencer i udvælgelsesproceduren . . . ;-);-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Mænd skal da ikke forstås, de skal da overleves!!!

Havde jeg været kvinde, havde jeg været lesbisk, no question.

Bananas: du er da gået helt bananas!!!!!!!!!!

:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Mænd skal da ikke forstås, de skal da overleves!!!

Havde jeg været kvinde, havde jeg været lesbisk, no question.

Jeg er lesbisk. Jeg er mest til kvinder ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... til Aarhuselsker...

det bliver jeg så aldrig, altså lesbisk... - fik faktisk den bonusoplevelse oveni, at indtil flere par henvendte sig for at høre, og jeg ville lege med dem - det blev så et høfligt nej, tak herfra - tænder ikke på kvinder sexuelt uanset hvor tiltrækkende de end måtte være...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 5 minutter siden:

... til Aarhuselsker...

det bliver jeg så aldrig, altså lesbisk... - fik faktisk den bonusoplevelse oveni, at indtil flere par henvendte sig for at høre, og jeg ville lege med dem - det blev så et høfligt nej, tak herfra - tænder ikke på kvinder sexuelt uanset hvor tiltrækkende de end måtte være...

Hej Mizz

Det er jo også bare en gang vrøvl, når en...... mand påstår det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... til vildmand...

... hvis man skulle vælge noget andet i sit næste liv, så burde det vel snarere være biseksuel, så kan man jo vælge til og fra blandet både mænd og kvinder... det må da være win win - hvis man ellers tænder på det..., smiler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, for 2 timer siden:

Jeg troede hele meningen med Scor.dk var at man skulle sende Pik billeder :eek: 

Taler du af erfaring? :lol:

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... er det mig eller ratata, du spørger?

kan for mit vedkommende sige, at de ikke blev gemt..., men slettet efterhånden, som de an(kom) i min indbakke, smiler... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok så blev jeg skånet for eventuelle mindreværdskomplekser. Måske jeg skulle smide en tot grå hår i brevet næste gang ;-)

held og lykke med jagten derude

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...