Hop til indhold
Gæst

Hjælp mig med at forstå mænd, please...

Recommended Posts

Gæst

... tak, tak 8000 - må for mit eget vedkommende sige, at gråt hår ikke ville ha gjort nogen forskel - foretrækker intet hår dernede omkring...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Begavelsen forsvinder på magisk vis, når de klikker login på et hvilket som helst sexsite. Sådan er det bare og der er ikke noget at gøre, jeg taler af mange års erfaringer med den slags primitiv opførsel. :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er ikke så slemme i den virkelige virkelighed, Bly, kun i den iscenesatte virkelighed. Her, blandt ligesindede, kan vi godt tillade os at slappe af og blot gi' den gas :-D Jeg tror ikke at du skal lægge mere i det. Udenfor her (og Scor, måske) er vi helt almindelige søde mænd :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... tak, iscenesat virkelighed.., kloge ord... - gad så bare godt vide, hvor den rigtige mand for mig findes, smiler.

hvis ikke på nettet, ikke på mit job, ikke i fodboldklubben, og ikke i byen, fordi jeg blander ikke alkohol og sex/potentielle mandlige bekendtskaber... det er sgu ved at se pænt sort ud, tænker jeg. Godt, at jeg er optimist ellers kunne jeg jo lige så godt opgive troen på, at der virkelig er een til mig... et sted derude... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske på Partner med niveau? Ej, hold dig fra det site, 99 % af dem er alligevel også på Scor. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

... måske man skulle lancere en ny webside;

scor med niveau

griner - ville det mon gå?

EliteScor.dk :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... er det så hjernen eller præstationerne vandret, som skal være på topniveau, i wunder... hvis begge dele, så er ideen klart købt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

sådan et site vil da være nice

det er dog også ret slem som mand på de site jeg få også dick pic eller glæde piger tilbud

men før eller side må kom nå ander det er i hverflæad min tro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 5 timer siden:

... da i jo er i overtal herinde, kære mænd, vil i så ikke godt hjælpe mig med at blive klogere på jeres køns gøren og laden.

Har just overstået en måneds medlemskab på scor.dk. Det skal i parantes bemærkes, at det var mit 1. bekendtskab med det univers, smiler.

Det var såmænd meget fornøjeligt og ikke mindst oplysende ift., hvad man også kan bruge nettet til...

Mit ærinde med denne tråd kommer her;

Hvad sker der for (ellers udemærket begavede mænd, tænker jeg), når de på trods af, at jeg frabeder mig det i min profiltekst, leverer det ene dick pic efter det andet i min indbakke...? - jeg VED godt, at det er jeres bedste ven, men det er sjældent den måde, man rent faktisk scorer på... griner...

Please enlighten me...

Forstå mænd? Søde, det kommer ikke til at ske ;)

Men jeg tænker din lille forespørgsel har et "enkelt" svar...... de fleste bliver simpelthen for liderlige inden de får læst profilteksten (sker for størstedelen allerede ved et billede eller profilnavn.....) og hvis de så ser dig frabede dig det, er der noget i hjernen, der sorterer det fra. Det er lidt som hvis en kvinde er topløs og man bliver spurgt til hvilke sko hun har på - svaret vil oftest lyde "Hvilke sko?".

Anyway.... kan se der står "Østjylland" ved dig.... kommer fra samme region og kan jo blot sige, du så ikke har skrevet med mig. Jeg læser det hele og forholder mig til det :D (ingen glorificering af mig selv der, blot fakta...) Når det så er sagt, så er det altså heller ikke nemt at forstå kvinder derinde. Oftest ses det at en kvinde efterspørger et i sin profiltekst, men når man kommunikerer med hende, så er sagen en helt anden.... Er før set med "det er det indre, der tæller" og efterfulgt af en bemærkning som "Du er ikke lige min type..." - flot :) Og så er der jo også de kvinder, der skriver de ikke vil have dickpics (FAIR NOK ;) ) men selv har deres bryster eller skræv (pardon my french) som profilbillede.....

Well, kort sagt, der vil altid være folk, der ikke forstår at begå sig blandt andre.

Og skal du møde en gent', så skriver du da bare en PM :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Mizz Skov skrev, for 6 timer siden:

... da i jo er i overtal herinde, kære mænd, vil i så ikke godt hjælpe mig med at blive klogere på jeres køns gøren og laden.

Har just overstået en måneds medlemskab på scor.dk. Det skal i parantes bemærkes, at det var mit 1. bekendtskab med det univers, smiler.

Det var såmænd meget fornøjeligt og ikke mindst oplysende ift., hvad man også kan bruge nettet til...

Mit ærinde med denne tråd kommer her;

Hvad sker der for (ellers udemærket begavede mænd, tænker jeg), når de på trods af, at jeg frabeder mig det i min profiltekst, leverer det ene dick pic efter det andet i min indbakke...? - jeg VED godt, at det er jeres bedste ven, men det er sjældent den måde, man rent faktisk scorer på... griner...

Please enlighten me...

Nogle Kvinder tænder på det de fleste bliver jaget væk af det...

En gammel problemstilling efterhånden, kvinder omtaler det om og om igen. Er et pikbillede det bedste du kan stille op med, så vil du aldrig kunne stimulere mig mentalt, hvilket også er vigtig. 

I Taoismen definerer man Yin (hunkønnet) som noget der  varmes langsom op. Både med hensyn til kontakt men også rigtig gerne når man kommer til erotikken. 

Derimod er Yang (hankønnet) som ild i denne sammenhæng. Blink skal vi knalde? og når du  tager tøjet af står lemmet op på  sekundet og han er klar. Man er mere visuelt orienteret end det skrevne

Man kan ikke sige Yin er mere intelligent end Yang eller vice versa. Det er forskellige måder at være på og opfatte ting på. Og ingen er rent Yin eller Yang  men det forklarer vel meget godt Pikbilledet… sender en stiv pik.. blink skal vi knalde jeg er klar? en meget yang agtig kontakt må man sige, men ikke særlig imødekommende over for Yin. Han reagerer mere på hvad han visuelt ser fremfor det skrevne ord. 

Er personen meget Yang i sin kontakt er han det formentlig også når det kommer til erotikken. Har ingen ide om hvad du er til, men forspil og alle de erogene områder som lægger udenfor fissen og brysterne skal du nok ikke forvente han interesserer sig alverden for.

håber mit lille skriv oplyser dig lidt :-) 

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... til indokarami...

jeg havde ikke et profilfoto på scor, så det kunne ikke forvirre dem, som skrev til mig.., men jeg forstår godt din pointe. Tænker også, at jeg var ret klar og tydelig i min profiltekst ift. hvad, jeg søgte både på kort og på langt sigt. Måtte gang på gang konstatere, at mænd er visuelt begavede og derfor nærmest krævede et foto inden de ville skrive mere end en indledende standardfrase... - for at beskytte mit ellers pænt private liv, så afstod jeg længe fra at udlevere fotos... og slet ikke ansigtsfotos  - med mindre de havde gjort det først.... Det skal jeg da hilse og sige gjorde, at interessen faldt drastisk. fair nok. Så må det så være sådan... om ikke andet, så er jeg indtil flere erfaringer rigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... til havnebumsen..,

for mig er det vigtigt at en mand også er intelligent, hvis han skal kunne holde min interesse fanget ud over nyhedens interesse. He needs to fuck my brains out, om jeg så må sige... hvis han er blank, så er det totalt underordnet, om han er gudesmuk og har det lækreste, stive lem, jeg nogensinde har set...så bliver han læsset ud efter meget kort tids bekendtskab...

Klart der er forskel på kvinder og mænd - og den udmærkede forklaring ift. yin og yang - og tak for den - giver klart mening. også at alle ikke er samme blanding af yin og yang - slow og ild... måske skal jeg bare holde helt op med at lede, så kan det være, at han dukker op af sig selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

... til havnebumsen..,

for mig er det vigtigt at en mand også er intelligent, hvis han skal kunne holde min interesse fanget ud over nyhedens interesse. He needs to fuck my brains out, om jeg så må sige... hvis han er blank, så er det totalt underordnet, om han er gudesmuk og har det lækreste, stive lem, jeg nogensinde har set...så bliver han læsset ud efter meget kort tids bekendtskab...

Klart der er forskel på kvinder og mænd - og den udmærkede forklaring ift. yin og yang - og tak for den - giver klart mening. også at alle ikke er samme blanding af yin og yang - slow og ild... måske skal jeg bare holde helt op med at lede, så kan det være, at han dukker op af sig selv...

En Mand kan altså snildt være intelligent nok selvom han sender et Pikbillede og omvendt ikke være den skarpeste kniv i skuffen bare fordi man har læst teksten reflekteret lidt over det og svaret med 10 linier. 

Uden at vide det, lyder det til at være kærligheden du søger.. det skal man vel aldrig holde op med?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... til havnebumsen...

... kærlighed er sådan et stort ord. Kærlighed er for mig ikke noget, der er der fra starten af, men noget som vokser og gror mellem mennesker, som nyder hinanden, er rummelige og fatter sympati for hinanden på indtil flere områder - noget som måske ender med at blive til kærlighed, hvis man er tålmodige nok. men ægte kærlighed har svære kår i denne 'køb og smid væk', hvis alt ikke lige er perfekt fra starten -verden. Men håbet eksisterer da...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 4 minutter siden:

... til havnebumsen...

... kærlighed er sådan et stort ord. Kærlighed er for mig ikke noget, der er der fra starten af, men noget som vokser og gror mellem mennesker, som nyder hinanden, er rummelige og fatter sympati for hinanden på indtil flere områder - noget som måske ender med at blive til kærlighed, hvis man er tålmodige nok. men ægte kærlighed har svære kår i denne 'køb og smid væk', hvis alt ikke lige er perfekt fra starten -verden. Men håbet eksisterer da...

WOW det er færreste kvinder der har den tilgang.... de fleste vil have følelsen af at der er potentiale, før det kan komme på tale at knalde. Jo mere modne kvinder bliver, jo større er tendensen dog til at de lader lysterne komme i forreste række og tager følelserne som en side gevinst ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange mænd både unge og ældre, sender billeder af det som de selv vil have.. Og ja det med man siger at mænd kun tænker med pikken, yep den er god nok.. Og i håbet om at personen de sender billederne til bider på.. Og ja så kender du resten af historien ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... til Prinz...

... jeg kan sagtens ha så meget lyst til en mand, at jeg - ligesom mænd - benhårdt går efter at komme i kanen med ham. nogle mænd finder det forfriskende, at en kvinde har noget alfa-hun over sig, og leger med. Andre løber skræmte væk, smiler. Er jo en voksen kvinde, så jeg anerkender, at det er en del af spillet, og at man ikke kan vinde hver gang. Fornemmer, at det der med, at en mand skal være 'kærestepotentiale' for at man, tør/vil gå i seng med ham mest hører yngre kvinder til. De er ligesom ikke så modne og tør derfor ikke helt  vedkende sig deres inderste lyster og behov, - og derfor snyder de deres hjerne med tanken, om han da liiige er 'ridderen på dem hvide hest', for så må jeg jo godt knalde ham - så er jeg ikke nem og villig, smiler. Men det postulat står klart for egen regning...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... til mr183cm...

... jeg bliver jo ikke en mokke, når jeg modtager sådan et foto, smiler. synes bare ikke at det er passende, som intro-replik... kunne aldrig selv sende et foto af min miss til nogen, som det første de så af mig... det føler jeg ville være vildt upassende og næsten usmageligt. selvom lige præcist dette forum næsten gør en dyd ud af at udstille 'misser' i alle afskygninger, smiler.

men jeg er da blevet  klog nu, at jeg anerkender, at mange mænd har et behov, for at vise sig frem også frist hand på denne måde... og at i kan score på det. fint nok... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mizz Skov..

Tror en største del af de mænd som er på de dating sites osv. De er ligeglade hvad de sender ud på nettet.. Ligesom på Snapchat, Instagram osv. Folk mener at de kan tillade sig så mange ting på nettet.. 

det kunne være sjovt og se hvordan de mænd ville reagere hvis du sendte tilsvarende billeder tilbage ;).. men der er så også mange mænd som ikke gøre sådan noget ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa fru Sjov - mænd er som kvinder individuelle - jeg fatter ikke helt hvorfor nogle mænd sender fotos af deres erigerede lem, og jeg fatter heller ikke helt hvorfor kvinder går på  scor, dating med knald på, som det hed i deres tv reklamer - der er andre og mindre aggressive dating seites, jeg tor bare at for at du finder

rigtige mand for mig findes, smiler.

hvis ikke på nettet, ikke på mit job, ikke i fodboldklubben, og ikke i byen, fordi jeg blander ikke alkohol og sex/potentielle mandlige bekendtskaber... det er sgu ved at se pænt sort ud, tænker jeg. Godt, at jeg er optimist ellers kunne jeg jo lige så godt opgive troen på, at der virkelig er een til mig... et sted derude... 

 

For at det projekt skal lykkedes må du ud i virkeligheden kysse en masse frøer før den ene bliver til en prinz (din prins)

Jeg fortår heller ikke hvorfor du henvender dig i et forum der hovedsageligt har den dagsorden at det er købesexmarkedet der er fokus - Med alderen tror jeg mange mænd fravælger det faste forhold - de varer ikke så længe - og man(d) bliver oftest "brugt"  - Personligt har jeg truffet det valg at lade mig "nøje" med den sex der kan købes - det sparer mig for en masse bøvl med "kærester" - kærligheden udleves nu kun mod mine børn og børnebørn (papbørn) (papbørnebørn) - Jeg forstår heller ikke helt at kvinder - nogle - måske flere end få - Har SÅ svært ved at finde en mand og få et godt liv med ham, jeg har to kolleger (kvinder) der begge har rundet 45 og blev inseminerede med sæddonor på "Riget" for de havde endnu ikke mødt manden, de syntes var den rigtige, jeg ved at de har kendt mange mænd, så var lige at "slipset sad skævt" og ud med ham.

Jeg håber du bevarer optimismen og held og lykke med at finde "ham"

 

Godt nytår

 

Alko

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... Tak alko..., alle input er velkomne. Og kan da sagtens forstå, at du tænker, at dette er det forkerte forum, at bringe denne problematik op. Dertil må jeg bare sige, at den bramfri tone og ærligheden, som dette forum giver mulighed for da vi alle er anonyme, er befriende for mig.

... Og det kan da godt være, at min 'prinz' findes ude i virkeligheden, men men men... Han går sgu nok ikke lige rundt med en label på ryggen, hvor der står, at vi er et match, så derfor kan det tage sin tid.

Jeg har haft en række dejlige mænd i mit liv, siden jeg flyttede sammen med den første som 18-årig. Nogen i et par år, andre i op til 7-8 år. Jeg har været gift. Har fået de børn jeg skal ha. Så i bund og grund er der jo ikke så meget at brokke sig over. Bortset fra, at jeg da godt gad finde ham, som jeg kunne ses med nogle gange om måneden til hygge, en god middag, voksensnak, en biotur, en gåtur ved vandet og lækker sex. Tænker sgu ikke at det er så særligt kompliceret... Vi skal jo ikke bo sammen, men blot hygge os af og til... Men der skal være en gnist og kemi... Humor og hjerne blandt andet. Måske jeg er gået lige forbi ham uden at vide der..., smiler...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din søgning lyder meget fornuftig en rigtig god ven uden at man har krav og forpligtigelse over for hinanden, man bevarer sin frihed. Det må der da være mange afbrændte mænd der tænder på.

At der så er nogle der ikke lade være med at sende de billeder diskvalificer bare dem selv.

Desværre er det nok sådan at mange både mænd og kvinder satser for højt (intet personligt, da jeg ikke kender dig, hverken af alder eller udseende), manden leder efter den høje flotte blondine og kvinderne ser efter den flotte atletiske type med charmerende smil osv. I det spil glemmer man at se i spejlet, maven, bagdelen det tynde leverpostejfarvede hår, appelsinhud og bryster der ikke stritter helt så højt længere.

 

Redigeret af Gungner
Tegnsætningsfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når du ikke leder mere ,kommer det til dig ,når det er meningen. 

Kender du ikke det, at når man har en kæreste, får man masser af gode tilbud og når man ikke har, så det omvendt..? Tænker når roen og kærligheden lyser ud af os, så fanges duftene og de signaler også kropslige vi udsender og det er vist der det ligger;-)

held og lykke på din vej. 

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Gungner skrev, den 12/28/2015 at 16:04:

For en del år siden så jeg nogle eksempler på mandtlige kontaktannoncer fra Canada.

Der var mange billeder af mænd med elggevirer og store fisk ol. Underforstået, du må finde dig i at jeg tager meget på jagt og fisketure. 

Nok ikke den bedste måde at score damer på.

 

Jeg tror at det var TV2 som lavede nogle udsendelser med danske mænd som fik en thaikvinde til Danmark. Der var en fyr, sød men speciel. Noget af det første han viste hende, var et blad om gamle jerbaner og tog. Og han var helt sikker på, at hans thaikvinde ville elske at tage med ham ud og se på gamle damplokomotiver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...