Hop til indhold

Hjælp mig med at forstå mænd, please...

Featured Replies

Skrevet
BigDick skrev, den 1. jan. 2016 at 14:41:

Den der venter på noget godt ventet IKKE forgæves, men ja ventetiden kan føles lang. Der er et låg til alle gryder.

åh, BD det var sgu så ikke lige det mest romantiske udsagn, som du kunne hæfte på det at finde en partner, griner. men meningen er god nok...

• Svar 80
  • Visninger 5.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tja, hvorfor render Jehovas vidner og ringer på døren hos normale mennesker, når de ved at det er yderst begrænset hvor stor deres succesrate er? Det er jo nok svært for andre at svare på end dem d

• Mon det nogensinde har forekommet at kvinder lægger et profilbillede op af deres nedre region, eller at de har sendt det som en reference? Jeg gætter desværre på at det vil virke lige så godt på

• Krølle Bølle
    Krølle Bølle

Mænd skal da ikke forstås, de skal da opleves!!! Godt nyt(h)år!!

Postede billeder

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 4 minutter siden:

åh, BD det var sgu så ikke lige det mest romantiske udsagn, som du kunne hæfte på det at finde en partner, griner. men meningen er god nok...

Så kan jeg måske godt opfatte det, som om jeg ikke er et emne.  sm154.gifsm154.gif  

Skrevet

... øhhhhh ??? var sgu ikke lige klar over, at du havde meldt dig selv ind 'i kampen' griner... 

Skrevet

... med al respekt,så er det vel mindst lige så usandsynligt, at jeg skulle finde en 'soulmate' herinde, som på scor... smiler

Skrevet

... hvis jeg faldt for en herindefra, så ville jeg trods alt 'på forhånd' vide, at han ikke er monogam, griner..

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 22 minutter siden:

... hvis jeg faldt for en herindefra, så ville jeg trods alt 'på forhånd' vide, at han ikke er monogam, griner..

Fordi man elsker een, behøver man jo ikke hade alle andre.   sm269

Redigeret af BigDick

Skrevet
BigDick skrev, den 1. jan. 2016 at 15:24:

Fordi man elsker een, behøver man jo ikke hade alle andre.   sm269

så sandt, den store fordel vil jo så være, at det behøver jeg heller ikke at være, griner... uhm - det har faktisk potentiale... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.