Hop til indhold
Gæst

Kommer der opgang efter den nuværende nedgang

Recommended Posts

Gæst
strange skrev, for 7 timer siden:

Du svarede ja til ovennævnte. Hvorfor skrev du så ikke dit oplæg at det er svaret på hvordan en anmeldelse skal skrives og at kommentarer skrives af folk, der ikke har set lyset, så derfor bør de afholde sig fra at kommentere. :eek:

Jeg har for længst givet eksempler på hvordan en anmeldese kunne være.

Og "lyset"? Jeg har egentlig blot fortalt den falske prins og andre at hvis de ikke kan fortholde sig til emnet så er deres kommentarer ligegyldige. Det drejer sig ikke om "at se lyset" eller om jeg skal bestemme.  De blev blot bedt om at finde deres egen kravlegård.

Kigger du på "trussler" fra moderatorer om lignende afsporinger så var/er der løftede pegefingre vedr afsporinger fra nogle af moderatorerne. Mærkeligt nok sker det ikke her, selvom nogle gør deres yderste. Jeg har da en ide om hvorfor ;)

strange skrev, for 7 timer siden:

Må nok desværre konstatere, at du er uden for pædagogisk rækkevidde med den risiko det indebærer for et minus i karakterbogen fra mods.

Haha. Jeg er ikke bange for "minusser" i karakterbogen fra Moderationssekretariatet. Jeg opfører mig ganske fredeligt, anstændigt og regelfast selvom jeg går til grænsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 19 minutter siden:

hvis de ikke kan fortholde sig til emnet så er deres kommentarer ligegyldige.

Nu handler det om, at du er løbet tør for argumenter og ikke forholder dig til fakta ;)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 2 timer siden:

Jeg har for længst givet eksempler på hvordan en anmeldese kunne være.

Eksempler ja, men kan du linke til en eneste reel anmeldelse, du selv har lavet fra et besøg hos en glædespige - synes det lyder mere og mere som om du trænger til en grundig omgang pirringsbondage :roll:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Eksempler ja, men kan du linke til en eneste reel anmeldelse, du selv har lavet fra et besøg hos en glædespige - synes det lyder mere og mere som om du trænger til en grundig omgang pirringsbondage :roll:

Da du jo læser nogle af mine indlæg anbefaler jeg at du nærlæser dem alle. Studer dem og find den dialetisk indsigt og sandhed i deres indhold.  

Til pøbbelen kan jeg dog komme med pixie-kort-sætning-udagve. Jeg er er bruger af anmeldelser og ikke forfatter af samme.

Som bonus-info så kan jeg afsløre at ikke har brug for at blive seksuelt domineret. I modsætning til jer i hentehårs segmentet har jeg andet at brugere ludere til end til at give og modtage falske kærlighedserklæringer.  Tallet 7038 indlæg  (vel 7-8 om dagen) siger en hel del om personligheden af skribenten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Roland please stop dig selv :) 

Indrøm nu at du tog fejl med hensyn til din skabelon og lad os så komme videre derfra. 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Roland skrev, for 25 minutter siden:

Da du jo læser nogle af mine indlæg anbefaler jeg at du nærlæser dem alle. Studer dem og find den dialetisk indsigt og sandhed i deres indhold.  

Til pøbbelen kan jeg dog komme med pixie-kort-sætning-udagve. Jeg er er bruger af anmeldelser og ikke forfatter af samme.

Som bonus-info så kan jeg afsløre at ikke har brug for at blive seksuelt domineret. I modsætning til jer i hentehårs segmentet har jeg andet at brugere ludere til end til at give og modtage falske kærlighedserklæringer.  Tallet 7038 indlæg  (vel 7-8 om dagen) siger en hel del om personligheden af skribenten.

Du skriver ikke anmeldser selv - du læser dem. Besøger du overhovedet 'Ludere'? Du kan jo læse dig frem til at ingen ønsker at bruge din skabelon - hvorfor bliver du så ved? Og hvorfor mener du at du har ret til at diktere hvad andre skal skrive? Du starter en tråd - men ønsker egentligt kun at høre fra Ja-sigerne. Og dem var der ingen af og så begynder du at blive personlig og svine til højre og venstre. Du har sagt Farvel og Tak adskillige gange i denne her tråd....er det konstruktivt? 

Hvorfor ønsker du ( En ikke anmeldene bruger) denne her skabelon ? Fordi at det gør det nemmere for dig at nasse på andres oplevelser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 40 minutter siden:

Roland please stop dig selv :) 

Indrøm nu at du tog fejl med hensyn til din skabelon og lad os så komme videre derfra. 

Haha. Jeg tog absolut ikke fejl. Stort set alle væsentlige sites med anmeldelser laver dem på den måde. Kig selv efter.  Trustpilots anmeldelser, Facebook anmeldelser, Kogebogens  anmeldelser er lavet på nøjagtig samme måde.  It's comming girls and boys.

Jeg sidder ligenu faktisk og skriver på det. Min hjælper er nået så langt at anmeldelsesdata kan skrives ned i en database. Det eneste væsentlige der mangler er at notere anmelderens alias og kode og en kontaktmail så vedkommende kan rette i egne anmeldelser. Anmeldelser i den form bliver mulige  uanset om I kan lide dem eller ej.  Og hvis en af jer har en hjemmeside så kommer der på sigt også mulighed for at trække egene anmeldelser til.

Det kommer til at blive rigtig  nemt at når i læser en annonce vil der blive mulighed for at skrive en anmeldelse. Man taster sin simple anmeldelse, taster et alias  og en kode eller kontaktmail, poster anmeldelsen. Hvis det ikke er første gang ryger den afsted og bliver registreret, hvis det er første gang verificerer man først vha kontaktmail. That's it.

Men troldmand, lad os bare komme videre.

 

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, for 13 minutter siden:

Du skriver ikke anmeldser selv - du læser dem. Besøger du overhovedet 'Ludere'? Du kan jo læse dig frem til at ingen ønsker at bruge din skabelon - hvorfor bliver du så ved? Og hvorfor mener du at du har ret til at diktere hvad andre skal skrive? Du starter en tråd - men ønsker egentligt kun at høre fra Ja-sigerne. Og dem var der ingen af og så begynder du at blive personlig og svine til højre og venstre. Du har sagt Farvel og Tak adskillige gange i denne her tråd....er det konstruktivt? 

Giv mig eksempler på hvordan jeg har svinet nogen ? Jeg har været lidt hård ved nogen der har forsøgt at være hårde ved mig. Indrømmet, men svinet nogen? Nej, det har jeg ikke.

Hvad bliver jeg ved med?

Hvor dikterer jeg hvad andre skal skrive? Beder dem bare om at holde inde hvis de ikke kan forholde sig til emnet. Ellers er det jo afsporing at tråden.

Hvem er den "ingen" der ikke ønsker at bruge min skabelon? Og hvad er "min skabelon" ? Det kræver en lille smule teknisk indsigt at forstå hvad jeg skriver og den indsigt har  du tilsyneladende ikke. Hvorfor kommentere på det?

Trinetease skrev, for 13 minutter siden:

Hvorfor ønsker du ( En ikke anmeldene bruger) denne her skabelon ? Fordi at det gør det nemmere for dig at nasse på andres oplevelser? 

Nasse på andres oplevelser? Set fra det perspektiv så nasser alle der læser noget skrevet i et offentligt forum. Du har så lige nasset på mine meninger og jeg har lige nasset på dine. Det giver  ikke megen mening , lille frøken.

Jeg ytrer hvad jeg vil, inden for rimelighedens grænser. Det gør du jo også selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 19 minutter siden:

XKCD Duty Calls

Kalder din kone da? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 2 timer siden:

 Jeg er er bruger af anmeldelser og ikke forfatter af samme.

Synes egentlig at dit korstog er en ren egoisttur. Du vil indføre en skabelon, så du kan sidde hjemme og læse og sammenligne anmeldelser i et regneark, men du har fravalgt at bidrage med andet end en skabelon, som passer til dit formål. Ingen personlige bidrag overhovedet efter hvad du selv skriver.  :-x

Og du er komplet ligeglad med kommentarer fra alle, inklusive de piger, der måske havner i dit regneark.

Jeg har selv tidligere skrevet anmeldelser under et andet handle, som nu hedder 'Guest', men jeg har trods alt bidraget.

Jeg er ikke imponeret af din vision. :oops:

 

 

 

Redigeret af strange
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
strange skrev, for 13 minutter siden:

Synes egentlig at dit korstog er en ren egoisttur. Du vil indføre en skabelon, så du kan sidde hjemme og læse og sammenligne anmeldelser i et regneark, men du har fravalgt at bidrage med andet end en skabelon, som passer til dit formål. Ingen personlige bidrag overhovedet efter hvad du selv skriver.  :-x

Og du er komplet ligeglad med kommentarer fra alle, inklusive de piger, der måske havner i dit regneark.

Jeg har selv tidligere skrevet anmeldelser under et andet handle, som nu hedder 'Guest', men jeg har trods alt bidraget.

Jeg er ikke imponeret at din vision. :oops:

Det er ganske grinagtigt. men jeg kan da opsummere for dig og ligesindede

  • Strukur og ikke skabelon.
  • En regneark er ikke en skabelon men en regneark.
  • Erhvervsdrivende - inklusiv prostituerede - kan bedømmes og vurderes som alle andre
  • Jeg har måske også tidligere skrevet anmeldelser men gør det ikke da jeg hellere vil nasse på andres oplevelser
  • Jeg er ligeglad med irrelevante kommentaterer

Men mod tåber kæmper guderne forgæves. 

Lad mig slå fast at strukuterede anmeldelser allerede eksisterer og at strukturerede anmeldelser af prostituerede er på vej. Enhver skal selvfølgelig kunne bedømme sin serviceyder.

Hvorfor skal man fritages bare fordi man spreder ben og guffer igennem?

Jeg har lige modtaget en pakke med posten og sandelig om jeg ikke fik en sms om at jeg kunne bedømme oplevelsen. Uha da.

 

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, Lige nu:

Det er ganske grinagtigt. men jeg kan da opsummere for dig og ligesindede

  • Strukur og ikke skabelon.
  • En regneark er ikke en skabelon men en regneark.
  • Erhvervsdrivende - inklusiv prostituerede - kan bedømmes og vurderes som alle andre
  • Jeg har måske også tidligere skrevet anmeldelser men gør det ikke da jeg hellere vil nasse på andres oplevelser
  • Jeg er ligeglad med irrelevante kommentaterer

Men mod tåber kæmper guderne forgæves. 

Lad mig slå fast at strukuterede anmeldelser allerede eksisterer og at strukturerede anmeldelser af prostituerede er på vej. Enhver skal selvfølgelig kunne bedømme sin serviceyder.

Jeg har lige modtaget en pakke med posten og sandelig om jeg ikke fik en sms om at jeg kunne bedømme oplevelsen. Uha da.

 

Jeg tror at du har et forklaringsproblem  selvom du har svært ved at indse det. Og du har ret i at mod tåber kæmper guderne forgæves, det er du det ypperste bevis på.

Og at 'strukturerede anmeldelser' eksisterer på andre fora, betyder vel ikke nødvendigvis at EG skal indrettes efter dine præmisser selvom du måske føler, at du er firstmover. 

Selvfølgelig sker der en udvikling, alene for hjemmesider og anmeldelsesfora er der sket meget siden årtusindeskiftet.

Men jeg mener at du glemmer at tage højde  for den menneskelige faktor, alt kan ikke bare placeres og beskrives i dit skema.

Men OK, jeg er en af dem, der giver op mod at slås mod vindmøller, det er min tid ikke til.

Så nu kan du måske føle, at du har 'vundet' , GAB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke nærlæst hele tråden, den er jo vokset eksplosivt på flere måder. Men at forbedre kvaliteten af anmeldelser er da som udgangspunkt et nobelt formål. Nu er vi jo alle frivillige og ulønnede skribenter (tror jeg), så ændringer af den foreslåede karakter, der ikke kommer fra EG's ledelse, må have en overbevisningskraft der gør at folk frivilligt implementerer dem. Det vil kræve nogen overbevisning ser det ud til, så her må man selv gå foran med eksemplets magt og vise hvad fordelene ved at bruge skabelonen er. Hvis de er overbevisende så skal der nok være flere der begynder at bruge skabelonen. 

Mvh

Dr X

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dr X skrev, for 9 timer siden:

Jeg har ikke nærlæst hele tråden, den er jo vokset eksplosivt på flere måder. Men at forbedre kvaliteten af anmeldelser er da som udgangspunkt et nobelt formål. Nu er vi jo alle frivillige og ulønnede skribenter (tror jeg), så ændringer af den foreslåede karakter, der ikke kommer fra EG's ledelse, må have en overbevisningskraft der gør at folk frivilligt implementerer dem. Det vil kræve nogen overbevisning ser det ud til, så her må man selv gå foran med eksemplets magt og vise hvad fordelene ved at bruge skabelonen er. Hvis de er overbevisende så skal der nok være flere der begynder at bruge skabelonen. 

Mvh

Dr X

Det var det mest fornuftige indlæg i denne idiotiske tråd. Den overtrumfer alle andre indlæg inklusiv mine egne. Trist at der ikke skal andet end et godt almindeligt fornuftigt indspark til.

Jeg vil dog påpege at min eneste ambition har været en forbedring af anmeldelsesstrukturen og ikke kvaliteten af disse. Det sidste kræver tiltag der vil grænse til  censur.

Mht til anmeldelsesstrukturen: Efter en del eksperimenteren er jeg nået frem til at dette faktisk er meget nemt. Meta info findes faktisk til rådighed ellers kan en anmeldelse ikke skrives. Det eneste der i virkeligheden er tilbage er bare en anmeldelses-tekst, en vurdering og hvis man ønsker det en konkluderende overskrift. Temmelig simpelt.

Man kan diskutere behovet for struktur i anmeldelser. Jeg vil gerne, når jeg overvejer at besøge A, kunne læse (eller nasse som Trine mener) andres anmeldelser og hurtig danne mig et overblik. Derved får jeg en ide om kvaliteten af det hun leverer og også om en ide til den pris jeg skal betale. Det kan vist kaldes for transparens.

Det er en prostitueret ikke interesseret i da hun ønsker at få så meget som muligt monetarisk ud af så kort tid som muligt. Hvorfor "Johns" så ikke er interesseret er mere interessant. En del nuværende anmeldelser bærer præg af at "Johns" danner sig en illusion om at de er specielle for pigerne og får speciel service. Den illusion smadres hvis Trine får to stjerner af 10 andre for en "håndtrold" eller "en guffer" som de måske har betalt 600 kr for (hvad ved jeg).

Ovenstående er det jeg [muligvis] tror er årsagen til modstanden. Jeg har også erkendt at fora ikke duer til anmeldelser, derfor kommer anmeldelserne til at ligge i et andet regi. 

Summa Summarum er at strukturerede anmeldelser på eroguide.dk intet formål tjener, ikke fordi jeg får modstand her, men fordi formen ikke egner sig til fora. Til gengæld egner ideen sig til websites der gerne vil vise anmeldelser af deres annoncører og til prostituerede og klinikker der selv vil kontrollere deres egne anmeldelser. Dr. X jeg tror du forstår hvad vej jeg vil gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, den 13/12/2015 at 23:36:

Kalder din kone da? :D

Næppe, han har ikke råd til et ægteskab med en rigtig kvinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, den 8/12/2015 at 23:28:

Det var helt sikkert hende, men hun var måske 5 kg. tungere end det opgivne. Hun nægtede at gå op på en vægt, da jeg spurgte ind til det.
Njaa, hun havde lidt mere hæng i brysterne, end annoncen giver udtryk for.

Pigen er nede på point allerede fra starten og det er ikke fair.
Ellers et fint forslag :)

 

Godt "kaffe-over-skærm-grin"-eksempel på hvorfor en fast skabelon ikke virker. 

Fint hvis folk (Roland) bruger en skabelon selv, men det er vist efterhånden sikkert at konstatere, at en generel brug IKKE har brugernes interesse. 

Redigeret af Thai-fan
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thai-fan skrev, for 30 minutter siden:

Godt "kaffe-over-skærm-grin"-eksempel på hvorfor en fast skabelon ikke virker. 

Fint hvis folk (Roland) bruger en skabelon selv, men det er vist efterhånden sikkert at konstatere, at en generel brug IKKE har brugernes interesse. 

"Skabelon" anmeldelser - eller skal vi måske rettere kalde det bedømmelser - er på vej. Jeg har været i kontakt med 2 interesserede websites (en eksisterende og en ny) hvoraf den ene allerede havde implementeret lidt af det for måneder siden. Min udgave var mere tænkt på længere anmeldelser  mens deres er en "hurtig bedømmelse"- så det er ikke det samme og jeg har intet med det at gøre. Fælles for begge ideer er at det bliver med samlet vurdering, stjerner og hvad der ellers er.

Så vidt jeg ved så kommer dem der kommet længst med mulighed for afgivelse af stjerner til af klinikker. Website to kommer med regulære anmeldelser, men jeg har ikke set noget eksempel.

Der intet til hinder for at at man skriver en anmeldlse på pågældende site og så eksporterer det i et format velegnet til fora som eroguide.dk - med stjerner, hylder, kasser, prisvinduer, kvalitetevurdering af håndtrold, gufferevner og alt andet godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 2 minutter siden:

Der intet til hinder for at at man skriver en anmeldlse på pågældende site og så eksporterer det i et format velegnet til fora som eroguide.dk - med stjerner, hylder, kasser, prisvinduer, kvalitetevurdering af håndtrold, gufferevner og alt andet godt.

Er du ikke bange for at du gør det så kompliceret, at der ikke er nogen, der gider at bruge det? 

Hvad mener du med "hylder, kasser, prisvinduer, kvalitetevurdering af håndtrold, gufferevner og alt andet godt."?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 1 minut siden:

Er du ikke bange for at du gør det så kompliceret, at der ikke er nogen, der gider at bruge det? 

Det står i mit forrige indlæg at jeg ikke gør så meget mere. Hvis der ikke sker mere  så gør jeg noget selv

Jeg har blot startet noget som andre så har taget op - påstår de - så min opgave er sådan set slut.

Det har aldrig været kompliceret men modspillerne herinde - mit indtryk er at modspillerne er ældre brugere af prostituerede og prostituerede - har slået på at det ville blive besværligt etc. Jeg kan godt forstå hvorfor de to grupper er imod. De ældre brugere fordi de ikke kan finde ud af noget simpelt,  og de prostituerede fordi det kan give et reel billede at det de leverer. Det er dyrt at betale 1000-1500 kr /time for dårlig og uprofessionel service og det vil blive afsløret af et sådant system.

Summa summarum: Min "skabelon" var/er simpel. Det demo jeg har set er endnu simplere end mit simple skabelon. Så uanset hvad så kommer der noget - enten af andre eller af mig.  Jeg synes selv jeg har brug for en opsummering af hvad Bente Frille kan levere og til hvilken kvalitet.

troldmanden skrev, for 1 minut siden:

Hvad mener du med "hylder, kasser, prisvinduer, kvalitetevurdering af håndtrold, gufferevner og alt andet godt."?

Det var bare noget fis og en kommentar til det ældre segment og de prostituerede der "er bange" for at blive målt og måle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men denne tråd er ganske ligegyldig og bør aflives. Den tjener intet andet formål længere end at give diskussionslystne "know-nottings" en plaform at boltre sig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...