Hop til indhold
Gæst

Kommer der opgang efter den nuværende nedgang

Recommended Posts

Gæst
Nille skrev, for 1 time siden:

Hvorfor bruger du så meget krudt her, kom ud og knalde i stedet.

Indlæg 135 vs 8108

Hvem bruger meget krudt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 10 minutter siden:

Indlæg 135 vs 8108

Hvem bruger meget krudt?

Nille har været her i næsten 4 år ;)
Edit: Og Nille knalder nok mere end mange andre herinde (Hvis vi regner GPene fra) :D

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 3 minutter siden:

Nille har været her i næsten 4 år ;)
Edit: Og Nille knalder nok mere end mange andre herinde (Hvis vi regner GPene fra) :D

Mærkeligt. Mine forventninger til de regulære bruger er at deres karakteristika er : Rødmossede eller grå og prustende med begynde KOL, 30-35 kg overvægt, hentehår og fedtet hår eller bare fedtet hår, omkring de 55-75 år, svært ved af få rejsning, onanerer ( forsøger) hyppigere end andre, dårlig ånde, boet hjemme hos mor til hun gik bort... og jeg kan blive ved.

Derfor ser jeg ikke for mit indre blik at Nille, Krølle, Jernsvinet, De falske Princer, Åndssløw etc er  første elskere i nogen film. Connery, som er over 80, klarer den slags meget bedre.

Men det er jo bare fordomme og løse rygter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 29 minutter siden:

Mærkeligt. Mine forventninger til de regulære bruger er at deres karakteristika er : Rødmossede eller grå og prustende med begynde KOL, 30-35 kg overvægt, hentehår og fedtet hår eller bare fedtet hår, omkring de 55-75 år, svært ved af få rejsning, onanerer ( forsøger) hyppigere end andre, dårlig ånde, boet hjemme hos mor til hun gik bort... og jeg kan blive ved.

Derfor ser jeg ikke for mit indre blik at Nille, Krølle, Jernsvinet, De falske Princer, Åndssløw etc er  første elskere i nogen film. Connery, som er over 80, klarer den slags meget bedre.

Men det er jo bare fordomme og løse rygter.

Du har mange fordomme og er forudindtaget. Hvor gammel er du og hvordan har din vægt det ? :lol: Du har skrevet i snit 9 indlæg om dagen siden du blev oprettet den 6. Dec ... Det er rimelig godt gået. En ildsjæl må man sige :lol: 

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 1 time siden:

Mærkeligt. Mine forventninger til de regulære bruger er at deres karakteristika er : Rødmossede eller grå og prustende med begynde KOL, 30-35 kg overvægt, hentehår og fedtet hår eller bare fedtet hår, omkring de 55-75 år, svært ved af få rejsning, onanerer ( forsøger) hyppigere end andre, dårlig ånde, boet hjemme hos mor til hun gik bort... og jeg kan blive ved.

Derfor ser jeg ikke for mit indre blik at Nille, Krølle, Jernsvinet, De falske Princer, Åndssløw etc er  første elskere i nogen film. Connery, som er over 80, klarer den slags meget bedre.

Men det er jo bare fordomme og løse rygter.

Jeg vil næsten ikke kommentere dit skriv!

Men!!!!!!!!!!!!!

Mig selv: 34 år - vægt 62 kg - BMI 19,5 - normalt helt kortklippet - er kommunal med løn i de nederste lønklasserammer.

Og dig Mester Roland?????????!!!!!!!!!

Kom nu - eller!!!!!??????

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krølle Bølle skrev, for 22 minutter siden:

Jeg vil næsten ikke kommentere dit skriv!

Men!!!!!!!!!!!!!

Mig selv: 34 år - vægt 62 kg - BMI 19,5 - normalt helt kortklippet - er kommunal med løn i de nederste lønklasserammer.

Og dig Mester Roland?????????!!!!!!!!!

Kom nu - eller!!!!!??????

Jeg selv... 23 år - 35 Kg - BMI 14,37. Privatansat med løn omkring 780000. Er der mere Mr Krølle?

BMI ????? WTF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 1 time siden:

Du har mange fordomme og er forudindtaget. Hvor gammel er du og hvordan har din vægt det ? :lol: Du har skrevet i snit 9 indlæg om dagen siden du blev oprettet den 6. Dec ... Det er rimelig godt gået. En ildsjæl må man sige :lol: 

Og jeg lufter mine fordomme lystigt :) Sikke da en interesse  hvor mange indlæg jeg skriver. Jeg har sandelig ramt plet - selvom det blot var "Mine forventninger ... karakteristika". Du tager det alt for seriøst - ligesom Krølle  og sikkert de andre også.  Der er meget langt op til 8000 indlæg og 4 års liv brugt på  prostitution.

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 4 minutter siden:

Jeg selv... 23 år - 35 Kg - BMI 14,37. Privatansat med løn omkring 780000. Er der mere Mr Krølle?

BMI ????? WTF

Jeg tænkte det nok: du er hjernedød!

Slut herfra - gider ikke mere kommentere på dine skriv.

Ha en god jul og et knaldgodt nytår!!!!!!!

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 8 minutter siden:

Og jeg lufter mine fordomme lystigt :) Sikke da en i hvormange indlæg jeg skriver.  Der er meget langt op til 8000 og 4 års liv lagt på et prostitutionsforum.

Du glemte jeg også var på VL og Hedomax... du har lang vej endnu min kære apprentice :lol: "the dark side I sense in you"

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krølle Bølle skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tænkte det nok: du er hjernedød!

Hey.. Bullshit for bullshit

Men kan du virkelig tillade dig at skrive det? Moderer lige dig selv ude eller opgiv din anden rolle.

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 5 minutter siden:

Og jeg lufter mine fordomme lystigt :) Sikke da en interesse  hvormange indlæg jeg skriver. Jeg har sandelig ramt plet - selvom det blot var "Mine forventninger ... karakteristika". Du tager det alt for seriøst - ligesom Krølle  og sikkert de andre også.  Der er meget langt op til 8000 indkæg og 4 års liv lagt på et prostitutionsforum.

Så Roland du indrømmer du er en Troll og er herinde blot for at være useriøs og spilde vores tid. Jamen tak, så ved vi hvor du står.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krølle Bølle skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tænkte det nok: du er hjernedød!

Slut herfra - gider ikke mere kommentere på dine skriv.

Ha en god jul og et knaldgodt nytår!!!!!!!

Lidt sent, ikke?

Du er faldet ud af "normen". Jeg kan godt se at sitets politik er ændret de seneste par uger - måske som følge af denne tråd - men du kunne bare ikke lade være med at falde tilbage til den gamle vane. Jeg ved udmærket godt hvem du er herind når du ikke er Krølle Bølle!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 3 minutter siden:

Så Roland du indrømmer du er en Troll og er herinde blot for at være useriøs og spilde vores tid. Jamen tak, så ved vi hvor du står.

Nille, du har vist altid være useriøs . Du har ligenu 8116 indlæg så et par indlæg fra mig kan ikke engang spilde en promille af den  tid du har brugt her.

Jeg indrømmer ikke noget som helst. Jeg ved faktisk ikke hvad en Troll er. Kan du ikke lige forklare det for os uvidende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 6 minutter siden:

Lidt sent, ikke?

Du er faldet ud af "normen". Jeg kan godt se at sitets politik er ændret de seneste par uger - måske som følge af denne tråd - men du kunne bare ikke lade være med at falde tilbage til den gamle vane. Jeg ved udmærket godt hvem du er herind når du ikke er Krølle Bølle!

De beskyldninger har du også fremturet med på Talk2US og ærligt talt så er det trættende, at skulle høre på alle disse løse rygter. 

Hvis du mener at Krølle Bølle er moderator, så fremlæg dine beviser. 

Jeg er stærkt tvivlende overfor om Krølle Bølle er moderator. Jeg tror slet ikke, at han besidder den fornødne integritet og dømmekraft, som kræves for at opfylde den rolle. :cool:

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 1 minut siden:

Nille, du har vist altid være useriøs . Du har ligenu 8116 indlæg så et par indlæg fra mig kan ikke engang spilde en promille af den  tid du har brugt her.

Jeg indrømmer ikke noget som helst. Jeg ved faktisk ikke hvad en Troll er. Kan du ikke lige forklare det for os uvidende?

Dig som er så klog på skabeloner, Google , IT, internet foraer, ved ikke hvad en troll er.... trækker du spille-dum-kortet. ? tja jeg ved ikke hvad sex er :lol:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, Lige nu:

De beskyldninger har du også fremturet med på Talk2US og ærligt talt så er det trættende, at skulle høre på alle de løse rygter. 

Hvis du mener at Krølle Bølle er moderator, så fremlæg dine beviser. 

Jeg er stærkt tvivlende overfor om Krølle Bølle er moderator. Jeg tror slet ikke at han besidder den fornødne integritet og dømmekraft som kræves for at opfylde den rolle. :cool:

LOL.. ok det var så en af de bedste indlæg. Jeg har tidligere, over flere omgang, opfordret til at denne tråd blev lukket eller slettet. Det MÅ IKKE ske efter den kommentar.

Jeg laver en KONKURRENCE.

****** K O N K U R R E N C E *****

*** Hvilken moderator deler Krølle Bølle underbukser med?

GEVINST til den hurtigste : 1 stk personlig kursus i anmeldelses-skabeloner. Kan byttes til 1 måneds abonnement til TALK2US.dk

Hints : Hvilken Moderator deler Krølle Bølle (nej ikke bare underbukser) men skrivemåde og formuleringer.

Vi starter NU!!!

Hurtigste mand vinder. Kom med dit forslag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 24 minutter siden:

Hey.. Bullshit for bullshit

Men kan du virkelig tillade dig at skrive det? Moderer lige dig selv ude eller opgiv din anden rolle.

jeg har rapporteret indlægget!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...