Hop til indhold
Gæst

Kommer der opgang efter den nuværende nedgang

Recommended Posts

Gæst
Roland skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er ikke løbet tør for noget som helst og gider ikke føre debat da du intet lægger på bordet. Det er bare omsonst da du/I ikke kommer med noget reelt og konkret. I har "meninger" og hygger jer med det. Fred være med det hvis i har behov for det. Hygge og farvel.

Underligt, det er da vel efterhånden ret klart at der ikke er stemning for dit forslag om 'quickwiev' anmeldelser (skema-anmeldelser), som jeg synes er totalt nedværdigende. Det har også enkelte piger har gjort opmærksom på. :angry:

Redigeret af strange
Ændrede lidt i formuleringen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 11 timer siden:

Først skriver du, at du ikke orker at læse, hvad jeg skriver.
Helt ok, vi har ikke alle det samme energi niveau.

Nu skriver du, at du ikke er løbet tør for noget som helst.
Der er åbenbart ikke klarhed over dine meninger.

Jeg byder dig farvel.

Hvad de to ting har med hinanden at gøre må stå hen i det uvisse - i hvert fald for mig.

Men kort fortalt: Jeg gider dig ikke . Det er det samme som "jeg orker ikke læse hvad du skriver". Du præsenterer intet konkret og er bare ud på at diskutere varm luft. Mor dig med det og helt og lykke med at blive glad for den diskussion :)

strange skrev, for 11 timer siden:

Underligt, det er da vel efterhånden ret klart at der ikke er stemning for dit forslag om 'quickwiev' anmeldelser (skema-anmeldelser), som jeg synes er totalt nedværdigende. Det har også enkelte piger har gjort opmærksom på. :angry:

Lidt af det samme med dig. Du cirkler om det samme og byder intet med andet end synonymer til "skema - anmeldelser" .  Hvis jeg nu ikke troede du mente det du skrev, så er det lige før det var sjovt. Det triste er at du selv tror på vrøvlet du skriver. Det har jeg det fint med - det interesser mig vare ikke.

Hvad end pigerne mener om det så er kommer "skema anmeldelser" snart. Det bliver måske ikke særligt udbredt men det kommer. De piger sælger en vare i form af en service, og som alle andre erhvervsdrivende kan de anmeldes af deres brugere. Trustpilot gør det samme og i samme skemaform.

Hvorfor skulle man ikke vurderes når ens salg består i at sprede ben og guffe igennem?

Så når man søger efter "Liderlige Lise" eller "Massage i Sønder Brendtrup" så risikerer man at smidt et link i hoved med gule stjerner og deslige fra Kaj Henteårs skriv om besøgene hos Lise og Søndre Brendtrup. Also sprach Zarathustra!

PS. Tak til specielt Fisseslikeren for støtten. Du er en guttermand :)

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 16 minutter siden:

PS. Tak til specielt Fisseslikeren for støtten. Du er en guttermand :)

Krage søger mage. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 21 minutter siden:

Hvad de to ting har med hinanden at gøre må stå hen i det uvisse - i hvert fald for mig.

Men kort fortalt: Jeg gider dig ikke . Det er det samme som "jeg orker ikke læse hvad du skriver". Du præsenterer intet konkret og er bare ud på at diskutere varm luft. Mor dig med det og helt og lykke med at blive glad for den diskussion

Med andre ord har du ingen argumenter, og det er faktisk lidt trist, når du nu kommer med et forslag, der lægger op til debat.
Jeg kommer med et yderst sobert og konstruktivt indlæg, som du intet svar har på, andet end at du bliver personlig.

Det siger jo så en hel del om din person ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 13 timer siden:

Der er vist lidt sammenblanding mellem anmeldelse og beskrivelse af besøg. En anmeldelse er en kort standardiseret bedømmelse, som så fint kan henvise til en artikel med en bedømmelse. Nogle af "anmeldelserne" herinde er i virkeligheden udførlige beskrivelser mens andre er 2 linier  vås. Måske melder det engelske begreb "review" sig til i forestillingen.

Hvor i al verden finder du de definitioner på en anmeldelse og en beskrivelse af et besøg? 

 

 

En anmeldelse er en kort standardiseret bedømmelse

Sikke noget vås. Det er igen din egen definition.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee
holstebronx skrev, den 7/12/2015 at 20:30:

Hvis psyk. afdeling mangler en patient, så har han sikkert gemt sig herinde bag en profil :D:D:D 

 

Sidste nyt: Der er en hel afdeling, der er undsluppet.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Hjælper den her tråd til opgang eller nedgang? :D 

Tråden bekræfter alle fordomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Hvor i al verden finder du de definitioner på en anmeldelse og en beskrivelse af et besøg? 

En anmeldelse er en kort standardiseret bedømmelse

Sikke noget vås. Det er igen din egen definition.

 

Hvad skulle der ellers være når det nu er mig der ytrer sig sådan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 6 timer siden:

Med andre ord har du ingen argumenter, og det er faktisk lidt trist, når du nu kommer med et forslag, der lægger op til debat.
Jeg kommer med et yderst sobert og konstruktivt indlæg, som du intet svar har på, andet end at du bliver personlig.

Det siger jo så en hel del om din person ;)

Selvfølgelig siger det en hel del om mig :-D

Jeg erindrer ingen valide eller invalide argumenter fra dig - og orker  ikke leder efter dem, da det er dig der initierer det. Eneste grund til jeg gider svare er at jeg er fjolse-svare-cyklus og det blev så også din tur. Havde det kun været dig havde jeg ikke ulejliget mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 14 minutter siden:

Selvfølgelig siger det en hel del om mig :-D

Jeg erindrer ingen valide eller invalide argumenter fra dig

Så er vi da enige om det.
Nej, for som du selv skriver, du har ikke læst, hvad jeg har skrevet ;) Så igen modsiger du dig selv :D

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 3 timer siden:

Så er vi da enige om det.
Nej, for som du selv skriver, du har ikke læst, hvad jeg har skrevet ;) Så igen modsiger du dig selv :D

Okay... selvom jeg rent logisk intet om validitet kan erindre da jeg jo ikke orker at læse mere end et par linier fra dig :) . Men du får ret og jeg får fred. Farvel og tak falsk prins

Er det nogen der kan få mening i Krølle Bølles "JA" ? Jeg kan ikke.. og så er den fyr åbenbart moderator... tsk tsk tsk

Det siger rigtig meget om kvaliteten af forum at Krølle Bølle, Onslow, Nille, Montezi etc har været/er moderatorer og skændes skamløst med andre brugere. Man forstår pludeslig vilkårligheden i den sanktionering der findes her.

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 7 minutter siden:

Okay... selvom jeg rent logisk intet om validitet kan erindre da jeg jo ikke orker at læse mere end et par linier fra dig :) . Men du får ret og jeg får fred. Farvel og tak falsk prins

Er det nogen der kan få mening i Krølle Bølles "JA" ? Jeg kan ikke.. og så er den fyr åbenbart moderator... tsk tsk tsk

Det siger rigtig meget om kvaliteten af forum at Krølle Bølle, Onslow, Nille, Montezi etc har været/er moderatorer og skændes skamløst med andre brugere. Man forstår pludeslig vilkårligheden i den sanktionering der findes her.

Igen så kan jeg først føre en debat med dig, når du kan opføre dig ordentligt.
Alle disse beskyldninger og mangel på argumenter gør ondt at se på. Sætter det slet ingen spor på din forfængelighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 25 minutter siden:

Igen så kan jeg først føre en debat med dig, når du kan opføre dig ordentligt.
Alle disse beskyldninger og mangel på argumenter gør ondt at se på. Sætter det slet ingen spor på din forfængelighed?

Der er noget galt. Du bliver ved med at blande dig selvom du er uønsket.

....og hvordan/hvorfor skulle det sætte spor på min forfængelighed? Og hvorfor beskyldninger når det velkendt? WTF snakker du om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tråden må gerne flyttes over til hyggesnak. Krølle Bølle, det må du da kunne.

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 5 minutter siden:

Der er noget galt. Du bliver ved med at blande dig selvom du er uønsket.

Hmmm, er det nu dig, der skal bestemme, hvem der må svare????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 32 minutter siden:

Tråden må gerne flyttes over til hyggesnak. Krølle Bølle, det må du da kunne.

Det gør jeg da gerne.

Altid til tjeneste!

Du indberetter til styrmændene på kommandobroen, at du ønsker tråden flyttet!!!

Så enkelt er det!

 

Men pas nu lige lidt på, med de beskyldninger, du slynger om med dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
strange skrev, for 1 time siden:

Hmmm, er det nu dig, der skal bestemme, hvem der må svare????

Ja

 

Krølle Bølle skrev, 1 time siden:

Det gør jeg da gerne.

Altid til tjeneste!

Du indberetter til styrmændene på kommandobroen, at du ønsker tråden flyttet!!!

Så enkelt er det!

Hvorfor det? Du gør detjo  gerne ;)

Citat

Men pas nu lige lidt på, med de beskyldninger, du slynger om med dig!

:) der var jo den lille løftede pegefinger igen. Hvorfor mon.

Og hvilke konkrete beskyldninger tænker du på?

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, den 12/12/2015 at 01:19:

Tråden er ikke længere interessant og bør låses.

Men, hvorfor bliver du så selv ved med at skrive i den og bære ved til det bål, du selv har startet ?

Normalt dør de fleste tråde ud efter 2 dage, hvis der ikke er nogen, der skriver i dem.

Hvis du gerne vil have folk til at lave skabelonanmeldelser, synes jeg du selv burde gå foran med et godt eksempel: besøg en sød glædespige IRL, skriv en anmeldelse og vis, hvordan det skal gøres :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere kunne man nemt overskue de sidste dages aktivitet. Så blev der lavet en ændring, så det nu er meget mere vanskeligt, at følge med i hvad der er sket i fx. den seneste uge. Dvs. tråde dør hurtigt ud. Derfor har jeg lidt opgivet at deltage for tiden.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
strange skrev, for 2 timer siden:

Hmmm, er det nu dig, der skal bestemme, hvem der må svare????

Du svarede ja til ovennævnte. Hvorfor skrev du så ikke dit oplæg at det er svaret på hvordan en anmeldelse skal skrives og at kommentarer skrives af folk, der ikke har set lyset, så derfor bør de afholde sig fra at kommentere. :eek:

Må nok desværre konstatere, at du er uden for pædagogisk rækkevidde med den risiko det indebærer for et minus i karakterbogen fra mods.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 9 timer siden:

Der er noget galt. Du bliver ved med at blande dig selvom du er uønsket.

....og hvordan/hvorfor skulle det sætte spor på min forfængelighed? Og hvorfor beskyldninger når det velkendt? WTF snakker du om?

Det er en debat, og selvom du ikke har nogle argumenter og ikke orker at læse mine argumenter, så skriver jeg alt det jeg vil ;)
Stadigvæk synes jeg nu det er synd, at ikke er i stand til at gennemføre en debat.

Ang. forfængligheden regner jeg med, at du er smart nok til at regne den ud ;)

Resten du skriver giver desværre ingen mening.
Hvorfor beskyldninger når det velkendt? Aha :D
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...