Hop til indhold
Aarhuselsker

Jeg savner Jasmins tunge

Recommended Posts

 

Ja altså billedligt talt. 

Hvor pokker er Jasmin, men den skarpe tunge, og de lange, men spændende indlæg, henne? 

Hm, ja egentlig er der mange gode skribenter der savnes!

Røg der virkelig så mange i den seneste raid mod "afsporinger"? eller er der bare pludselig mange der på én gang er blevet lidt trætte?

Ok, der er da nogle jeg synes det er fint ikke skriver mere, men nu går jeg ind for demokrati, så alle har ret til at skrive og mene hvad de vil - der findes jo heldigvis ignorer funktionen. 

 

Men hende Jazz, hva som der sker nu da? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

 

Ja altså billedligt talt. 

Hvor pokker er Jasmin, men den skarpe tunge, og de lange, men spændende indlæg, henne? 

Hm, ja egentlig er der mange gode skribenter der savnes!

Røg der virkelig så mange i den seneste raid mod "afsporinger"? eller er der bare pludselig mange der på én gang er blevet lidt trætte?

Ok, der er da nogle jeg synes det er fint ikke skriver mere, men nu går jeg ind for demokrati, så alle har ret til at skrive og mene hvad de vil - der findes jo heldigvis ignorer funktionen. 

 

Men hende Jazz, hva som der sker nu da? 

 

 

 

Tænkte faktisk det samme i går.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Måske hun er på "ferie"? 

Sgu da aldrig afholdt hende fra at skrive nogle få hundrede linier!

 

Edit:

Nåee, nu så jeg citations tegnede - ikke den hurtigste knallert på havnen. :) 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Sgu da aldrig afholdt hende fra at skrive nogle få hundrede linier!

Hvis nu det er tvungen "ferie" fra EG. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Hvis nu det er tvungen "ferie" fra EG. :D 

Ja, ja, jeg fattede den godt i anden ombæring - tanken har strejfet mig. Hm, tænker lidt på at det hele også kan blive så pænt at det bliver til havregrød - gråt og uden smag? 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

Når de andre tosser begynder at skrive igen, så gør Jasmin det nok også :) 

Har du været væk da? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 1 minut siden:

Har du været væk da? 

Selvfølgelig ikke :)  

Men hun annoncerer, så det er nok bare herinde hun ikke lige kan slå sine folder, for en tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Tror hun har fået karantæne grundet en efterlysning, den kom til og handle om gonoré -Selvom at det ikke er det manden efterlyser.

Og moderator havde advaret om karantæne forinden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

Tror hun har fået karantæne grundet en efterlysning, den kom til og handle om gonoré -Selvom at det ikke er det manden efterlyser.

Og moderator havde advaret om karantæne forinden. 

 

Hvad er det nu den nye moderator hedder?  Robespierre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, for 51 minutter siden:

 

IH TAK SKAL DU HAVE !

 

Ja, for det er altså forvirrende med alle de navne og rygter. Led vogter, Montezuma og hvad det nu er man hører.

Ahhh Montezuma det er faktisk lidt en sjov historie, eller i hvert fald den om Moctezuma II, for jeg antager det var ham du tænkte på ;) Moctezuma II eller lad os bare sige Montezuma, for det er sådan man udtaler det på dansk, var den sidste sådan rigtige azteker kejser. Conquistadoren Hernan Cortes ville erobre aztekernes rige, men fik faktisk tæsk af aztekerne, så han planlage en list. Han opfordrede til et fredsmøde, hvorunder han tog Montezuma til fange og brugte ham som afpresning til at få aztekerne til at overgive sig.....

Nu vil jeg ikke komme med opfordringer til hvordan brugerne for EG ledelsen til at makke rette :D:D:D 

Og jeg vil abselut undlade at fortælle om Muntezumas videre skæbne ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Prinz skrev, for 12 minutter siden:

Ahhh Montezuma det er faktisk lidt en sjov historie, eller i hvert fald den om Moctezuma II, for jeg antager det var ham du tænkte på ;) Moctezuma II eller lad os bare sige Montezuma, for det er sådan man udtaler det på dansk, var den sidste sådan rigtige azteker kejser. Conquistadoren Hernan Cortes ville erobre aztekernes rige, men fik faktisk tæsk af aztekerne, så han planlage en list. Han opfordrede til et fredsmøde, hvorunder han tog Montezuma til fange og brugte ham som afpresning til at få aztekerne til at overgive sig.....

Nu vil jeg ikke komme med opfordringer til hvordan brugerne for EG ledelsen til at makke rette :D:D:D 

Og jeg vil abselut undlade at fortælle om Muntezumas videre skæbne ;) 

 

Hedder han ikke Montezuma, ham i chatten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ohh det ved jeg ikke, folk på chatten hedder vist så meget forskelligt, sådan alt efter hvem man spørger ;) Meeen der er vist en chat Kejser, så måske du har fat i noget :D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 23 minutter siden:

Ahhh Montezuma det er faktisk lidt en sjov historie, eller i hvert fald den om Moctezuma II, for jeg antager det var ham du tænkte på ;) Moctezuma II eller lad os bare sige Montezuma, for det er sådan man udtaler det på dansk, var den sidste sådan rigtige azteker kejser. Conquistadoren Hernan Cortes ville erobre aztekernes rige, men fik faktisk tæsk af aztekerne, så han planlage en list. Han opfordrede til et fredsmøde, hvorunder han tog Montezuma til fange og brugte ham som afpresning til at få aztekerne til at overgive sig.....

Nu vil jeg ikke komme med opfordringer til hvordan brugerne for EG ledelsen til at makke rette :D:D:D 

Og jeg vil abselut undlade at fortælle om Muntezumas videre skæbne ;) 

Men så fortæl da om hans menneskeofringer. Det kan næppe være nogen afsporing :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Hvor pokker er Jasmin, men den skarpe tunge, og de lange, men spændende indlæg, henne? 

Hun har fået 3 måneders karantæne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det er da længe

 

Robespierre ville være gået hårdere til værks

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...