Hop til indhold

Jeg savner Jasmins tunge

Featured Replies

Skrevet

Ja altså billedligt talt. 

Hvor pokker er Jasmin, men den skarpe tunge, og de lange, men spændende indlæg, henne? 

Hm, ja egentlig er der mange gode skribenter der savnes!

Røg der virkelig så mange i den seneste raid mod "afsporinger"? eller er der bare pludselig mange der på én gang er blevet lidt trætte?

Ok, der er da nogle jeg synes det er fint ikke skriver mere, men nu går jeg ind for demokrati, så alle har ret til at skrive og mene hvad de vil - der findes jo heldigvis ignorer funktionen. 

Men hende Jazz, hva som der sker nu da? 

• Svar 84
  • Visninger 9.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg syntes det er dejligt at Jasmin er kommet tilbage, så er der skuda mulighed for der kan komme nogle ordentlige debatter og lidt mundhuggerri i gang igen.....det går jo liiiiidt sløvt med det der m

• Hvorfor dog det? Skal al debat da forstumme? Syntes pigerne en efter en forsvinder, man skal da godt nok have Karnows samlet lovværker i den ene hånd før man trykker på send, for tænk hvis m

• Forslag: Fremover, når en bruger udelukkes, frivilligt eller ej. Så skriver den "grønne slagter" som stod for executionen, en oplysning om forholdet i "Meddelser fra Eroguide.dk". Som eksemp

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Ja altså billedligt talt. 

Hvor pokker er Jasmin, men den skarpe tunge, og de lange, men spændende indlæg, henne? 

Hm, ja egentlig er der mange gode skribenter der savnes!

Røg der virkelig så mange i den seneste raid mod "afsporinger"? eller er der bare pludselig mange der på én gang er blevet lidt trætte?

Ok, der er da nogle jeg synes det er fint ikke skriver mere, men nu går jeg ind for demokrati, så alle har ret til at skrive og mene hvad de vil - der findes jo heldigvis ignorer funktionen. 

Men hende Jazz, hva som der sker nu da? 

Tænkte faktisk det samme i går.

Skrevet

Måske hun er på "ferie"? 

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Måske hun er på "ferie"? 

Sgu da aldrig afholdt hende fra at skrive nogle få hundrede linier!

Edit:

Nåee, nu så jeg citations tegnede - ikke den hurtigste knallert på havnen. :) 

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Sgu da aldrig afholdt hende fra at skrive nogle få hundrede linier!

Hvis nu det er tvungen "ferie" fra EG. :D 

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Hvis nu det er tvungen "ferie" fra EG. :D 

Ja, ja, jeg fattede den godt i anden ombæring - tanken har strejfet mig. Hm, tænker lidt på at det hele også kan blive så pænt at det bliver til havregrød - gråt og uden smag? 

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

Når de andre tosser begynder at skrive igen, så gør Jasmin det nok også :) 

Har du været væk da? 

Skrevet
DETH skrev, for 1 minut siden:

Har du været væk da? 

Selvfølgelig ikke :)  

Men hun annoncerer, så det er nok bare herinde hun ikke lige kan slå sine folder, for en tid. 

Skrevet

Må man nu ikke længere afspore en debat?? så er jeg sku da fucked!

Skrevet

Tror hun har fået karantæne grundet en efterlysning, den kom til og handle om gonoré -Selvom at det ikke er det manden efterlyser.

Og moderator havde advaret om karantæne forinden. 

Skrevet

Hvis man nu gerne vil efterlyse et sted man kan få gonoré, må Jasmin så gerne svare?

Skrevet

Nu vi er ved efterlysninger...Hvor er Nikita Darling så blevet af? Hendes profil er væk herinde fra.

Skrevet
Peterpedal skrev, for 13 minutter siden:

Nu vi er ved efterlysninger...Hvor er Nikita Darling så blevet af? Hendes profil er væk herinde fra.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/8849-nikita-darling/

Skrevet
Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

Tror hun har fået karantæne grundet en efterlysning, den kom til og handle om gonoré -Selvom at det ikke er det manden efterlyser.

Og moderator havde advaret om karantæne forinden. 

Hvad er det nu den nye moderator hedder?  Robespierre?

Skrevet
gerog skrev, for 6 minutter siden:

Her kan du se listen over moderatorerne på EG
https://www.eroguide.dk/forum/search/?type=core_members&group[6]=1

IH TAK SKAL DU HAVE !

Ja, for det er altså forvirrende med alle de navne og rygter. Led vogter, Montezuma og hvad det nu er man hører.

Skrevet
Fran skrev, for 51 minutter siden:

IH TAK SKAL DU HAVE !

Ja, for det er altså forvirrende med alle de navne og rygter. Led vogter, Montezuma og hvad det nu er man hører.

Ahhh Montezuma det er faktisk lidt en sjov historie, eller i hvert fald den om Moctezuma II, for jeg antager det var ham du tænkte på ;) Moctezuma II eller lad os bare sige Montezuma, for det er sådan man udtaler det på dansk, var den sidste sådan rigtige azteker kejser. Conquistadoren Hernan Cortes ville erobre aztekernes rige, men fik faktisk tæsk af aztekerne, så han planlage en list. Han opfordrede til et fredsmøde, hvorunder han tog Montezuma til fange og brugte ham som afpresning til at få aztekerne til at overgive sig.....

Nu vil jeg ikke komme med opfordringer til hvordan brugerne for EG ledelsen til at makke rette :D:D:D 

Og jeg vil abselut undlade at fortælle om Muntezumas videre skæbne ;) 

Skrevet
Prinz skrev, for 12 minutter siden:

Ahhh Montezuma det er faktisk lidt en sjov historie, eller i hvert fald den om Moctezuma II, for jeg antager det var ham du tænkte på ;) Moctezuma II eller lad os bare sige Montezuma, for det er sådan man udtaler det på dansk, var den sidste sådan rigtige azteker kejser. Conquistadoren Hernan Cortes ville erobre aztekernes rige, men fik faktisk tæsk af aztekerne, så han planlage en list. Han opfordrede til et fredsmøde, hvorunder han tog Montezuma til fange og brugte ham som afpresning til at få aztekerne til at overgive sig.....

Nu vil jeg ikke komme med opfordringer til hvordan brugerne for EG ledelsen til at makke rette :D:D:D 

Hedder han ikke Montezuma, ham i chatten?

Skrevet

Ohh det ved jeg ikke, folk på chatten hedder vist så meget forskelligt, sådan alt efter hvem man spørger ;) Meeen der er vist en chat Kejser, så måske du har fat i noget :D:D 

Skrevet
Prinz skrev, for 23 minutter siden:

Men så fortæl da om hans menneskeofringer. Det kan næppe være nogen afsporing :grin:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Hun har fået 3 måneders karantæne.

Skrevet
KF skrev, for 2 minutter siden:

Hun har fået 3 måneders karantæne.

Det er da længe

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det er da længe

Robespierre ville være gået hårdere til værks

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.