Hop til indhold
Aarhuselsker

Jeg savner Jasmins tunge

Recommended Posts

KF skrev, for 11 minutter siden:

Hun har fået 3 måneders karantæne.

Hvorfor dog det?

Skal al debat da forstumme?

Syntes pigerne en efter en forsvinder, man skal da godt nok have Karnows samlet lovværker i den ene hånd før man trykker på send, for tænk hvis man kommer til at lave en afsporing, eller andet grimt og ikke er i kridthuset hos det det Grønne folk.

Nu er det jo tæt på jul.....så vi tager lige en julesange:

Den der strammer garnet.....kvæler jo barnet.....

:D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor dog det?

Skal al debat da forstumme?

Syntes pigerne en efter en forsvinder, man skal da godt nok have Karnows samlet lovværker i den ene hånd før man trykker på send, for tænk hvis man kommer til at lave en afsporing, eller andet grimt og ikke er i kridthuset hos det det Grønne folk.

Nu er det jo tæt på jul.....så vi tager lige en julesange:

Den der strammer garnet.....kvæler jo barnet.....

:D:D:D 

 

Der sker mange mærkværdige ting herinde, lyder det til...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

 

Der sker mange mærkværdige ting herinde, lyder det til...

 

 

Helt ærlig. Hvor svært kan det være?

 

Folk kan da bare rette ind. Ligesom Toby i Roots

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

Det er da længe

Helt enig!. Nogen gange er lunten kort..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lurendrejeren skrev, for 18 minutter siden:

Jeg synes, jeg læste et sted, at en moderator skrev, at man ikke kan skrive sig selv ud af EG.

Hvad mener du, med at skrive sig ud af EG? 

Der er utallige eksempler på brugere der har fået karantæne, for hvad de har skrevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 14 minutter siden:

Hvorfor dog det?

Kysseglade Molly har beskrevet det korrekt, tidligere i tråden. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Holsterbro

Ja det må der ske, jeg syntes jo at da jeg først satte mine ben herinde, så var ordene: her skal være højt til loftet.....nu kan et indlæg om Gonnore (den kunne jeg heller ikke stave) udløse 3 mån karentæne, så syntes jeg sku lofthøjden er blevet ....øøøh lidt lav eller små sko.

Jeg kan så udmærket forstå at når idiot nr. 77 for 3777 gang ikke har fattet budskabet skal have en pegepind i hovedet og et dunk i maven bliver nød til at stå skoleret....men derfra til at få boardet til at summe ind som en bikube om vinteren giver kun sådan nogle som mig plads til at ydre mig i fuldt flor konstant....det er jo ikke meningen vel? :D:D:D 

Løs da lige op på den der...hvad hed han?

Momsesum eller hvad det var ham der tjat-inka-kongen, der må da være en anden grøn der kan gøre det bedre end Momsesum.

Ellers må Ham med kongekronen sku da finde en ny grøn frø :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 30 minutter siden:

Hvad mener du, med at skrive sig ud af EG? 

Der er utallige eksempler på brugere der har fået karantæne, for hvad de har skrevet. 

Jo, som jeg har forstået systemet, får man først 14 dages karantæne, så en måned, så to, derefter 4 ..... og til sidst! Advarsler bliver nemlig ikke slettet, kan jeg forstå.

Det svarer i EM-fodbold til, at advarsler fra kvalifikationsrunden, tages med over i den indledende pulje og derfra videre til mellemrunden, semifinalen og ......... Det ville jo blive et helt nyt hold, der nåede frem til finalen.

Redigeret af Lurendrejeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 36 minutter siden:

Hvorfor dog det?

Skal al debat da forstumme?

Syntes pigerne en efter en forsvinder, man skal da godt nok have Karnows samlet lovværker i den ene hånd før man trykker på send, for tænk hvis man kommer til at lave en afsporing, eller andet grimt og ikke er i kridthuset hos det det Grønne folk.

Nu er det jo tæt på jul.....så vi tager lige en julesange:

Den der strammer garnet.....kvæler jo barnet.....

:D:D:D 

Jeg ku snar Ikk være mere enig. Der uddeles i sandelighed straffe, i form af advarselspoint, karantæner, og udelukkelser, med løse hænder for tiden. Og det medvirker til at man mister respekten for administrations teamet. Sorry to say..

Regler er regler, og der skal være ens konsekvens for alle. Dét savnes efterhånden. Men mest af savner jeg nu noget mere 'højt til loftet'. Det er jo bagateller der straffes for tiden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lurendrejeren skrev, for 2 minutter siden:

Jo, som jeg har forstået systemet, får man først 14 dages karantæne, så en måned, så to, derefter 4 ..... og til sidst!

Det er ihvertfald ikke sådan det foregår lige for tiden!.

Det er vist mestendels op til den pågældende Moderator, hvad straffen ender med at blive. 

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg har fået karentæne....det konveteret jeg til en advasel for at få lov til at annocere....når nu jeg har opbrugt alle mine advasler, så må jeg prøve med et nyt navn....Gerda fra Nørre Snede!

Det ligger mundret:....Gerda....Nørre Snede

Jeg vil tæmme dig og slå dig og tag dine penge og tømme dit sind, for tanker.....så burde den sku være der...og så et telfonnr!

Så er Gerda sku On-line :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lurendrejeren skrev, for 9 minutter siden:

Hvordan så?

Du må spørge administrationen :)

Mit GÆT er at det vurderes fra gang til gang, hvor slem man synes forseelsen har været. 

Senest fik 'knejten' et advarselspoint pga dårlig sprogbrug, og straks derefter da han udtrykte sin utilfredshed, blev han udelukket. 

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Så er Gerda sku On-line

Det blir fee.. B) Nr. Snede er også lige i nabolaget. . Meen, det blir altså ikke mig der får smæk! :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 7 timer siden:

Tror hun har fået karantæne grundet en efterlysning, den kom til og handle om gonoré -Selvom at det ikke er det manden efterlyser.

Og moderator havde advaret om karantæne forinden. 

Hun overså ihvertfald moderators (guest) 2 linier

Jeg forsøgte ellers at ligge et godt ord ind for hende, men hun havde måske for meget på bogen :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er brugere, der tilbringer det meste af deres vågne tid på EG. 

Nogle gange er det måske meget sundt, at de får tildelt en ufrivillig "ferie" :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Lady Cherie skrev, for 18 minutter siden:

Altså jeg har fået karentæne....det konveteret jeg til en advasel for at få lov til at annocere....når nu jeg har opbrugt alle mine advasler, så må jeg prøve med et nyt navn....Gerda fra Nørre Snede!

Det ligger mundret:....Gerda....Nørre Snede

Jeg vil tæmme dig og slå dig og tag dine penge og tømme dit sind, for tanker.....så burde den sku være der...og så et telfonnr!

Så er Gerda sku On-line :D:D:D 

 

Nørre Snede er måske ikke det bedste valg. Der ligger et fængsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 2 minutter siden:

Der er brugere, der tilbringer det meste af deres vågne tid på EG. 

Nogle gange er det måske meget sundt, at de får tildelt en ufrivillig "ferie" :smile:

Det mener du forhåbentlig ikke seriøst, at moderationen skal gøres til dommere over? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Hej Holsterbro

Ja det må der ske, jeg syntes jo at da jeg først satte mine ben herinde, så var ordene: her skal være højt til loftet.....nu kan et indlæg om Gonnore (den kunne jeg heller ikke stave) udløse 3 mån karentæne, så syntes jeg sku lofthøjden er blevet ....øøøh lidt lav eller små sko.

Jeg kan så udmærket forstå at når idiot nr. 77 for 3777 gang ikke har fattet budskabet skal have en pegepind i hovedet og et dunk i maven bliver nød til at stå skoleret....men derfra til at få boardet til at summe ind som en bikube om vinteren giver kun sådan nogle som mig plads til at ydre mig i fuldt flor konstant....det er jo ikke meningen vel? :D:D:D 

Løs da lige op på den der...hvad hed han?

Momsesum eller hvad det var ham der tjat-inka-kongen, der må da være en anden grøn der kan gøre det bedre end Momsesum.

Ellers må Ham med kongekronen sku da finde en ny grøn frø :D:D:D 

Man kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, nej, smilet revnede faktisk :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 11 minutter siden:

Det mener du forhåbentlig ikke seriøst, at moderationen skal gøres til dommere over? 

Jeg konstatere bare at det kan være godt med en ufrivillig pause, så de måske får mere tid til andre og vigtigere ting i tilværelsen.
Jeg vil ikke blande mig yderligere i denne sag, da jeg ikke ved nok om det, så slut herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Lady Cherie skrev, for 11 timer siden:

Hej Holsterbro

Ja det må der ske, jeg syntes jo at da jeg først satte mine ben herinde, så var ordene: her skal være højt til loftet.....nu kan et indlæg om Gonnore (den kunne jeg heller ikke stave) udløse 3 mån karentæne, så syntes jeg sku lofthøjden er blevet ....øøøh lidt lav eller små sko.

Jeg kan så udmærket forstå at når idiot nr. 77 for 3777 gang ikke har fattet budskabet skal have en pegepind i hovedet og et dunk i maven bliver nød til at stå skoleret....men derfra til at få boardet til at summe ind som en bikube om vinteren giver kun sådan nogle som mig plads til at ydre mig i fuldt flor konstant....det er jo ikke meningen vel? :D:D:D

Løs da lige op på den der...hvad hed han?

Momsesum eller hvad det var ham der tjat-inka-kongen, der må da være en anden grøn der kan gøre det bedre end Momsesum.

Ellers må Ham med kongekronen sku da finde en ny grøn frø :D:D:D

Kan ikke lige følge dig....

For som jeg opfatter det er Jasmin da med i mange kontroverser herinde, så hun har vel konstant opsparet minuspoint. Hun udtaler jo selv hun er krigerisk i debatterne. (på godt og ondt, men må jo tage konsekvenserne af det indimellem) Så et eller andet sted er hun vel idiot 77 der for 3777 gang laver lort i den. Så faldt hammeren lige ved Gonorre efterlysning hvor hun har ignoreret Administrationens henstillinger.

Administrationen har vel næppe andre muligheder end give Karantæne såfremt man ikke følger deres henvisninger??? hvor ville respekten for Administrationen være, hvis man kunne skide på deres ord og fortsætte ud af samme kurs?? hvorfor have en administration, hvis de skal sige som nikkedukker??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 13 timer siden:

Jeg konstatere bare at det kan være godt med en ufrivillig pause, så de måske får mere tid til andre og vigtigere ting i tilværelsen.

:o Din 'Jeg ved hvad er bedst for andre' holdning ligger ufattelig fjernt, for mit liberale frihedselskende hjerte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til strengens titel :"Jeg savner Jasmins tunge". Det gør jeg ikke al den stund jeg ikke har stiftet bekendtskab med den :),

Jeg savner ikke hendes tastearbejde der resulterede i de mange "anslagsrige" indlæg. Jeg havde egentlig skrevet en begrundelse for min manglende savn , men det ville nemt kunne opfattes som et angreb på en person der ikke er i stand til at forsvare sig, så den  slettede jeg igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...