Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Jeg savner Jasmins tunge

Recommended Posts

Jeg syntes det er dejligt at Jasmin er kommet tilbage, så er der skuda mulighed for der kan komme nogle ordentlige debatter og lidt mundhuggerri i gang igen.....det går jo liiiiidt sløvt med det der med at hamre om kap i tasterne....(gab)

(Jasmin Ilove You :D)(velkommen tilbage!, fra skyggelandet, lad det ikke ske oftere, det der med at blive sendt ud! ) 

Og så har jeg jo læst at der er kommet et meget grønt rejsebureau, med rejser til indlandsisen, Jeg kan forstå at Bananas, er frisk på at tage med?

Indlandsisen? kan man få en yderlig rejsebeskrivelse? evt med hvad man selv skal medbringe? travestøvler? egen bæreslave? må man have hund med?

Er det med all Inkl?

Grønne rejser, vil det sige man ikke spiser kød? eller er det kun grønsager? :D:D:D 

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 6 minutter siden:

Indlandsisen? kan man få en yderlig rejsebeskrivelse? evt med hvad man selv skal medbringe? travestøvler? egen bæreslave? må man have hund med?

Læs Politiken's bog "Turen går til Indlandsisen" :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Jeg syntes det er dejligt at Jasmin er kommet tilbage, så er der skuda mulighed for der kan komme nogle ordentlige debatter og lidt mundhuggerri i gang igen.....det går jo liiiiidt sløvt med det der med at hamre om kap i tasterne....(gab)

(Jasmin Ilove You :D)(velkommen tilbage!, fra skyggelandet, lad det ikke ske oftere, det der med at blive sendt ud! ) 

Nu også rart du selv har fået lyst til at slå i tasterne igen :) 

Så er der måske også chance for at vi kan få afviklet det der GFE? :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg


Lady Cherie skrev, 1 time siden:

 

Og så har jeg jo læst at der er kommet et meget grønt rejsebureau, med rejser til indlandsisen, Jeg kan forstå at Bananas, er frisk på at tage med?

Indlandsisen? kan man få en yderlig rejsebeskrivelse? evt med hvad man selv skal medbringe? travestøvler? egen bæreslave? må man have hund med?

Er det med all Inkl?

Grønne rejser, vil det sige man ikke spiser kød? eller er det kun grønsager? :D:D:D 

 

Man må tage hunde med, gerne fem-seks stykker. Vi vil kun spise sælkød, og dit undertøj skal være lavet af moskusokseuld. Du vil være så flot og varm og jeg glæder mig til at du skal med.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naaaaaaaaa har nu kun en enkelt, et stk lille hvid pus, Indlandsisen, er der ikke mørkt nu? ( nu ved jeg jo ikke hvornår der er afrejse, det kan jo komme pluseligt....sådan Vupti...så er man rejst....Svirrrrrrrrrr (der kan kosten godt nok ikke være med GISP) men der da et eller andet med helmørkt og helsol?

Kan man evt. få en vejledning fra " Green4ever" ?

Moskusuld??? fås det i sort? syntes kun jeg har set det i brunt, det klæder ikke rigtigt min teint :D:D:D 

Må huske mine Dior solbriller, hvis afsendelsen, bliver lidt hen på året(LOOOOOOOOOOOOOOOOL)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lurendrejeren skrev, den 18/11/2015 at 22:11:

Jo, som jeg har forstået systemet, får man først 14 dages karantæne, så en måned, så to, derefter 4 ..... og til sidst! Advarsler bliver nemlig ikke slettet, kan jeg forstå.

Det svarer i EM-fodbold til, at advarsler fra kvalifikationsrunden, tages med over i den indledende pulje og derfra videre til mellemrunden, semifinalen og ......... Det ville jo blive et helt nyt hold, der nåede frem til finalen.

Kære Lurendrejeren:) - ??

- ja det vil blive et nyt hold - vinderholdet:) - ja dem der vandt i finalen, - ganske enkelt fordi de formåede, at arbejde sammen som et team uden advarsler, og forblev sammen lige til finalen - hvor de blev vinderholdet.

Mange hilsner

Nyder livet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 18 timer siden:

Jeg syntes det er dejligt at Jasmin er kommet tilbage, så er der skuda mulighed for der kan komme nogle ordentlige debatter og lidt mundhuggerri i gang igen.....det går jo liiiiidt sløvt med det der med at hamre om kap i tasterne....(gab)

(Jasmin Ilove You :D)(velkommen tilbage!, fra skyggelandet, lad det ikke ske oftere, det der med at blive sendt ud!

Og så har jeg jo læst at der er kommet et meget grønt rejsebureau, med rejser til indlandsisen, Jeg kan forstå at Bananas, er frisk på at tage med?

Indlandsisen? kan man få en yderlig rejsebeskrivelse? evt med hvad man selv skal medbringe? travestøvler? egen bæreslave? må man have hund med?

Er det med all Inkl?

Grønne rejser, vil det sige man ikke spiser kød? eller er det kun grønsager? :D:D:D 

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

Nu er der forhåbentlig IKKE nogen af de nuværende Moderatorer. der har et horn i siden på visse brugere, som tidligere. De virker sgu alle til at være fornuftige, en enkelt er lidt spydig, men ham om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se jeg har siddet og tygget lidt på boardet....

Gad vide hvor mange der hænger fast i gamelt kiv og kævl, fra gamle dage fra andre boards?

Jeg sidder pt og skiver sammen med en del drenge på mail, fra fra de gamle boards, boards jeg hadet, der fik mig til at tude.

Drenge som I dag jeg holder rigtigt meget af, som dengang har skrevet meget grimt til mig, og som jeg klart (jeg er ingen søhelt) har svaret på, med samme glorie.

Hvor meget had, ligger gemt i alle de her småfighter herinde? små fine stikpiller? du har gjort....du har sagt? du har ment?

Du har gjort...men ved du?

Når man læser streger herinde, så kommer der til tider indlæg fra den altid, rene.....du har gjort! du....ha ha

Gad vide om der er nogen der burde se om de kunne komme ind i 2016?

Resætte puteren, starte på en frisk?

Line ...ville have skrevet: giv hinannen noget god Karma, og jeg vil skrive...kom dog for fanden vidre i jeres liv, det er kun gamle mennesker der hænger fast i fortiden!

Livet er forude, datiden er ikke noget man kikker efter, det var bagude! :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 12 minutter siden:

Se jeg har siddet og tygget lidt på boardet....

Gad vide hvor mange der hænger fast i gamelt kiv og kævl, fra gamle dage fra andre boards?

Jeg sidder pt og skiver sammen med en del drenge på mail, fra fra de gamle boards, boards jeg hadet, der fik mig til at tude.

Drenge som I dag jeg holder rigtigt meget af, som dengang har skrevet meget grimt til mig, og som jeg klart (jeg er ingen søhelt) har svaret på, med samme glorie.

Hvor meget had, ligger gemt i alle de her småfighter herinde? små fine stikpiller? du har gjort....du har sagt? du har ment?

Du har gjort...men ved du?

Når man læser streger herinde, så kommer der til tider indlæg fra den altid, rene.....du har gjort! du....ha ha

Gad vide om der er nogen der burde se om de kunne komme ind i 2016?

Resætte puteren, starte på en frisk?

Line ...ville have skrevet: giv hinannen noget god Karma, og jeg vil skrive...kom dog for fanden vidre i jeres liv, det er kun gamle mennesker der hænger fast i fortiden!

Livet er forude, datiden er ikke noget man kikker efter, det var bagude! :)

 

 

Altså : Undskyld hr /fru dommer , Det var bare for sjov det jeg gjorde og sagde  - tro mig jeg er et venligt menneske - så hvis jeg kan gå nu så er der et gratis kursus i italiensk for begyndere, medmindre vi har set hinanden før - så er der også et for viderekomne.

Sådan spiller klaveret altså ikke !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...