Hop til indhold
Jasmin

Når vi bliver set som hele mennesker :)

Recommended Posts

Jasmin skrev, for 4 timer siden:

nå - citatfunktionen er forsvundet når man skal lave nye indlæg... det er lidt fjollet da en del af det jeg havde tænkt mig går fløjten... men uanset hvad - så siger en  bruger i en anden tråd det her: 

Hold da op, vi sexkunder er snart ikke andet end tidsspildere, pikspillere, psykopater, analfabeter der ikke kan læse en annonce  og så totalt dårlige elskere i piger til tider ikke kan forstå at vi overhovedet kan finde på at skrive "tak for en dejlig stund" tilbage for vi må da også selv have kunnet mærke det var spild af penge.

det kan han have fuldkommen ret i at NOGEN af dem er... så derfor vil jeg gerne vise hvordan nogle gæster OGSÅ kan være..... 

 

for ind af min dør kom en mand idag... en dejlig mand... han opfyldte alle forhåbninger til høflighed, belevenhed, renlighed og pli.....  men det der gjorde ham til noget særligt var det her.... 

12180137_10153121647441283_1545252873_n. 

Det kan godt være at nogen mænd synes det er pjattet... og nogle af dem vil måske kalde ham fedterøv eller andre ting.... men det jeg gerne vil vise er, at nogle mænd ganske enkelt er vidunderlige fordi de ser os piger som HELE mennesker der både er værd at bruge tid på, tid med og ikke kun tid hos.

Jeg kan også nævne et andet eksempel..... det var sidst jeg var i Holstebro..... jeg var lige blevet gift og med sig havde en gæst DEN HER....  (smagte skønt i øvrigt)

12182110_901909573196084_555011676_n.jpg

Han ville gerne ønske mig og manden tillykke med vores giftermål og han havde taget en flaske bobler med.....  og på samme tur var der mænd der kom med sukkerfri Faxe Kondi til mig fordi det er min favorit, og der var mænd der blev og snakkede og om ud over sexen var interesserede i mig og som gav lidt af dem selv... 

 

I har ingen ide om hvor fabelagtigt det er at være GP når der kommer mænd som dem ind af døren....  at føle sig så værdsat, så dejlig, så speciel og så ... SET!!! 

Det er små ting... men i et købsforhold er det meget stort.... og det at man bliver værdsat selv om man er sælgeren... det betyder at man nærmest kan flyve... 

 

Det som jeg citerede fra Bundstokken i starten.... det er noget af sandheden... men det er ikke HELE sandheden....

Jeg vil som modvægt meget gerne vise jer mænd, at der faktisk er mange grunde til at GPer har lyst til at tage på vagt igen og igen, selv om citatet kan være rigtigt nok.... og det er blandt andet pga mænd som dem jeg lige har fortalt om. 

Hvis nogen skulle være i tvivl - så er der heldigvis mange mænd der er sådan.... måske kommer de ikke med gaver, men så kommer de med strålende godt humør, ægte!!!!!! komplimenter, ægte varme eller andet der gør mødet varmt og autentisk... 

Der er gudskelov og heldigvis mange der er sådan....  jeg burde jo vide det... der kom en ind af døren der var så dejlig at vi var gift et par uger senere :):):) 

Så for Satan da.

Så tør jeg ikke fortælle, hvad jeg i tidens løb har haft med til min yndlingsglædespige. Det har immervæk været en del.

Det eneste, jeg ikke har turdet medbringe, var en Chateaux Petrus – tænk, hvis jeg skulle være blevet forvekslet med Brixtofte!

Selvom jeg ganske godt selv kan med gode og lidt bedre vine.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 26 minutter siden:

Jeg gad godt vide hvor mange af de mænd som kommer med gaver til dig,, reelt hører til de 80 % af dine besøgende,som du synes er forfærdelig i sengen ?

super - har sendt dig en PB :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går jo begge veje det med, at blive anskuet som et helt menneske. Det er herligt at blive feteret, det er dejligt at få gaver. Jeg har selv modtaget en gave fra en GP, efter flere besøg, hvilket jo er fint, men i lige så høj grad kan det være en opfølgning på en bemærkning sidste gang, en videreførelse af en samtale, en reel interesse i kunden. Det er det med, at være enten interessant eller interesseret, såvel i det seksuelle som i mødet mellem to parter. Jeg ved ikke i hvor høj grad GP giver deres kunder gaver. For mig var det en lille påmindelse om, at vi alle er interessante og ikke bare enten en pengepung der skal tømmes eller en fisse, hvori man kan tømme sig.

 Selv har jeg også givet gaver. Jeg vedkender mig forfængeligheden der kan ligge skjult i det at give en anden en gave. Det kan være man vil erindres, forfordeles osv. Men det kan også bare være påskønnelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nu størstedelen af mine gæster så mig som et menneske. 

I det hele taget oplevede jeg enormt stor medfølelse og "omsorg" hvis man kan kalde det det. fra mig blandt mine gæster. 

Jeg har eks aldrig nogensinde oplevet at måtte sende en gæst i bad. De stod nyvaskede og kæmmede og bankede på når de havde booket. Og havde et bad inden ikke været muligt så røg de på badeværelset næsten inden jeg fik sagt hej og velkommen. 

Og jeg har fået dejlige gaver igennem tiden. 

Jeg husker specielt en vagt der faldt på den 1 december. Jeg havde netop mødt min kæreste få mdr før og da jeg kom fra vagt og hjem til ham havde han været så sød at købe en lille æske af min ynglings chokolade som han meget glad gav mig. Jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at sige til ham at jeg havde 3 sommerbird julekalendere ude i bilen som gæster havde givet mig i løbet af dagen.. Han havde det i forvejen lidt svært ved mit virke. 

 

Da jeg stoppede modtog jeg enormt mange mails og sms fra gæster der ville ønske mig alt det bedste. Og selv den dag i dag tikker der ind i mellem en besked ind med et .Hej håber du har det godt. 

Så nej. Det er bestemt ikke kun mænd der er ligeglade der besøger en GP. 

Og jeg vil også lige sige at pigerne også har været enormt søde ved mig. En del har jeg stadigvæk kontakt med i dag og flere har været søde til at give en hånd med igennem sygdom osv. Så heller ikke her er alt bare kold overflade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kvinden skrev, for 3 timer siden:

Jeg syntes nu størstedelen af mine gæster så mig som et menneske. 

I det hele taget oplevede jeg enormt stor medfølelse og "omsorg" hvis man kan kalde det det. fra mig blandt mine gæster. 

Jeg har eks aldrig nogensinde oplevet at måtte sende en gæst i bad. De stod nyvaskede og kæmmede og bankede på når de havde booket. Og havde et bad inden ikke været muligt så røg de på badeværelset næsten inden jeg fik sagt hej og velkommen. 

Og jeg har fået dejlige gaver igennem tiden. 

Jeg husker specielt en vagt der faldt på den 1 december. Jeg havde netop mødt min kæreste få mdr før og da jeg kom fra vagt og hjem til ham havde han været så sød at købe en lille æske af min ynglings chokolade som han meget glad gav mig. Jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at sige til ham at jeg havde 3 sommerbird julekalendere ude i bilen som gæster havde givet mig i løbet af dagen.. Han havde det i forvejen lidt svært ved mit virke. 

 

Da jeg stoppede modtog jeg enormt mange mails og sms fra gæster der ville ønske mig alt det bedste. Og selv den dag i dag tikker der ind i mellem en besked ind med et .Hej håber du har det godt. 

Så nej. Det er bestemt ikke kun mænd der er ligeglade der besøger en GP. 

Og jeg vil også lige sige at pigerne også har været enormt søde ved mig. En del har jeg stadigvæk kontakt med i dag og flere har været søde til at give en hånd med igennem sygdom osv. Så heller ikke her er alt bare kold overflade. 

Ja jeg forstår heller ikke helt den der "når" vi bliver set som et menneske. Er undtagelsen når de ser mig som gudinde? :D ej. Men det er heldigvis sjældent at jeg får følelsen af, at jeg bare er.. En ydelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Syntes det blev meget gaver.

Fint nok at give gaver men så er det hele vejen rundt og ikke kun pleasure girl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Plet skrev, for 7 minutter siden:

Syntes det blev meget gaver.

Fint nok at give gaver men så er det hele vejen rundt og ikke kun pleasure girl 

Hvad er hele vejen rundt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 10 timer siden:

Hvad er hele vejen rundt?

Hvis jeg skulle tage en gave med til en GP, så er der da også mange andre som roder med mig jeg føler der burde have fået en gave først, hvis gaverne ikke sider løst i forvejen virker det lidt underligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg skrev tidligere i tråden, at det går begge veje, var det faktisk også om hvorledes vi anskuer hinanden. Et helt menneske. Det er for mig en kende sigende, at GP’er helst ynder at fortælle om hvordan de selv bliver set på, de gaver de får, de komplimenter der flyver gennem luften osv. Og ikke perspektiverer med deres syn på kunden.  Om end det jo fortæller noget i sig selv efter min mening. Så når nu Claire bringer ordet gudinde ind i tråden, dog skriver hun ”ej” bagefter, så er det interessant fra mit perspektiv, at det synes at være hvorledes vi betragter kvinderne i faget, og ikke også deres betragtning af os. Ok, måske er det bare mig, men da jeg først læste overskriften: Når vi bliver set som hele mennesker, så troede jeg faktisk at det var begge parters syn på hinanden, der var til debat. Gudinde er ikke helt malplaceret, der er ikke røg uden ild, så om de er gudinder, hvad gør det så os til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... til Nihil... blot mine tanker i forhold til dit indlæg;

... i bund og grund er det vel et spørgsmål om at tilfredsstille behov... - behovet for at give og for at modtage - eller en kombi. Som kunde hos en GP har man et behov, som ønskes dækket på den absolut dejligste/bedste/mest attraktive måde... - oftest en mand med et behov...

... og for GP'en må det ypperste vel være at kunne dække kundens behov, så det kommer så tæt på et 100% match i forhold til det, som manden havde i tankerne, da han bookede aftalen..... Derfor (håber jeg, for det er næsten en forudsætning, for at det lykkes) bør en GP være empatisk og have stor indlevelsesevne og en super fornemmelse (på et splitsekund) for hvilken type mand, det er, som står overfor hende, for at kunne matche hans behov optimalt set.

... en stor del af det er selvfølgelig også, at der er kemi, at GP'en lever op til den visuelle forventning, som fotos på hendes annonce har skabt... ellers er det op af bakke fra start... 

... GP'en må som minimum (tænker jeg)  forvente, at kunden er (misforstå mig nu ikke) pæn og ren... og taler ordentligt og behandler hende med respekt... det må være basis for en god oplevelse for begge... - og klart hvis det udvikler sig til en 'fast' kunderelation, så bliver det bedre/nemmere at aflæse hinanden.

... at GP'en så kan sit håndværk gør, at kunden går tilfreds derfra og måske kommer tilbage. i forhold til at blive set som et helt  menneske, tænker jeg, at det har meget med respekten at gøre. Selvfølgelig er det dejligt at få en uventet gave i ny og næ - en ekstra påskyndelse, og selvfølgelig er det da super med diverse mundtlige komplimenter. det er der da vist aldrig nogen kvinde, som er blevet mobset over, vel... men det må ikke blive en forventning, blot noget ekstra, som man af og til oplever. jeg kan godt sætte mig ind i, at nogle GP'er kan opnå 'gudinde'status, hos nogle mænd. Det er jo super lækre kvinder, som får dig til at 'svæve' og blive max tilfredsstillet..., smiler.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 47 minutter siden:

... til Nihil... blot mine tanker i forhold til dit indlæg;

... i bund og grund er det vel et spørgsmål om at tilfredsstille behov... - behovet for at give og for at modtage - eller en kombi. Som kunde hos en GP har man et behov, som ønskes dækket på den absolut dejligste/bedste/mest attraktive måde... - oftest en mand med et behov...

... og for GP'en må det ypperste vel være at kunne dække kundens behov, så det kommer så tæt på et 100% match i forhold til det, som manden havde i tankerne, da han bookede aftalen..... Derfor (håber jeg, for det er næsten en forudsætning, for at det lykkes) bør en GP være empatisk og have stor indlevelsesevne og en super fornemmelse (på et splitsekund) for hvilken type mand, det er, som står overfor hende, for at kunne matche hans behov optimalt set.

... en stor del af det er selvfølgelig også, at der er kemi, at GP'en lever op til den visuelle forventning, som fotos på hendes annonce har skabt... ellers er det op af bakke fra start... 

... GP'en må som minimum (tænker jeg)  forvente, at kunden er (misforstå mig nu ikke) pæn og ren... og taler ordentligt og behandler hende med respekt... det må være basis for en god oplevelse for begge... - og klart hvis det udvikler sig til en 'fast' kunderelation, så bliver det bedre/nemmere at aflæse hinanden.

... at GP'en så kan sit håndværk gør, at kunden går tilfreds derfra og måske kommer tilbage. i forhold til at blive set som et helt  menneske, tænker jeg, at det har meget med respekten at gøre. Selvfølgelig er det dejligt at få en uventet gave i ny og næ - en ekstra påskyndelse, og selvfølgelig er det da super med diverse mundtlige komplimenter. det er der da vist aldrig nogen kvinde, som er blevet mobset over, vel... men det må ikke blive en forventning, blot noget ekstra, som man af og til oplever. jeg kan godt sætte mig ind i, at nogle GP'er kan opnå 'gudinde'status, hos nogle mænd. Det er jo super lækre kvinder, som får dig til at 'svæve' og blive max tilfredsstillet..., smiler.

 

At blive betragtet som et helt mennesker går begge veje. 

Hvis kunden udviser afstumpet adfær, eller GPen virker ligeglad og bare lige skal have ekspederet manden igennem "oplevelsen" så er forudsætningerne der ikke. 

Jeg er elendig til at give gaver, og endnu mere elendig til at modtage. Jeg har svært ved at modtage en gave, når den kommer i form af en fysisk ting. Men når den kommer snigende i form af positiv respons, glæde, smil, grin og tilfredse lyde, så modtager jeg glad. Jeg tror at de fleste GPere har det ligesådan, så derfor gik jeg i "træningslejr" for at lære at respondere undervejs. Jeg træner stadig, men det går fremad siger min "terapeut" 

Se det er jo også at give gaver - at vise at man føler sig godt tilpas. Det er vel egentlig den største gave - at vise et menneske at man holder så meget af samværet at man bliver glad, får overskud og energi og oven i købet føler anledning til at ytre et par ærlige komplimenter. 

Jeg opfatter det også som en stor og meget varm gave, når en GP spørger til nogle ting vi sidst talte om, ligesom jeg føler at jeg uddeler lidt gaver ( omsorg) når jeg følger op på noget jeg ved pigen tumlede med, sidst vi var sammen. Det forudsætter naturligvis man har en god hukommelse. Det har jeg ikke, men jeg kender en som har. Hun er sgu nærmest autistisk :) 

De bedste gaver, og dermed en af de bedre måder, at vise sin respekt og omsorg på, er ikke de fysiske gaver. 

 

Apropos komplimenter. Der var nu engang, 70 erne, tror jeg det var, hvor det at give en kvinde en kompliment, var ilde set. Man var sikkert bare ude på at få trusserne,  nå, næ  det var nærmere underbukser dengang, af hende med henblik på at få fugtet den lille blyant :) Godt den tid ovre, men den der med at alle gik uden BH, kunne jeg nu godt se komme tilbage, dog med enkelte undtagelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, den 1/11/2015 16.19.00:

Ja jeg må også melde mig i koret af dem, som ikke kan genkende det du skriver BD. De gaver jeg har haft, med er altid blevet godt modtaget med tak og taknemmelighed. Selvom det var små gaver jeg havde med.

Jeg melder mig også ind i koret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for du delte dine tanker Mizz skov…

Jeg mener du rammer plet med ordet respekt. Det er meget dækkende for det menneskesyn, der heldigvis er udbredt, ikke bare i denne branche, men generelt i vores samfund. Vi, der har benyttet os af branchen gennem længere tid, har dog vel alle oplevet en respektløs tilgang fra en GP, eller vi har, bagefter, måske følt vi ikke selv udviste, lad os kalde det, rettidig omhu.

Min pointe var dog, og så vidt jeg kan huske har jeg for lang tid siden, taget det op i en tråd om forgudelse, at det er sigende at, de fleste indlæg der drejer om menneskesyn eller mødet mellem to individer, ja der retter fokusset sig mod kundes syn på GP’en og ikke mindst hendes syn på sig selv. Det er det med at blive sat på en piedestal, det kan være svært selv at komme ned. Jeg kan sagtens forstå at man kan blive revet med, når man bliver feteret i så høj en grad som nogle af kvinderne gør, men så er der jo lige det med menneskesynet og det hele menneske idet man mødes. Når man anskuer den anden part, ud fra dennes syn på en selv, ja så er min påstand, at det er dis respektfuldt. Man møder altså kun en spejling af sig selv og ikke et helt menneske. Jeg siger ikke alle kvinderne i branchen har denne indgangsvinkel. Dog må jeg opponere når ordet gudinde overhovedet dukker op. Jeg siger ikke, at nogle overhovedet vil betegne sig selv som det, men når fokus næsten altid er rettet mod en slags ophøjelse af dem selv, både fra kunder og skribenter her, ja så efterlader det en med en formodning om overrespekt.

Ofte er det det, der ikke bliver skrevet om, der er vigtigt i at tyde et syn. Det kan f.eks. være når nu denne tråd, som så mange andre omhandler fetering af kvinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, den 1/11/2015 19.31.37:

En gang møde jeg en mand. BD hed han. 
Ved det første møde gav han mig en agerhøne i et pæretræ. Lidt specielt, men ok, han er jo en bonderø.. øh.. fra landet!
Jeg sagde tak og smilede og nussede agerhønen der rev mig.
Ved det næste besøg gav han mig en agerhøne i et pæretræ og to turtleduer.. Jeg overvejde at sige til ham, at fjerkræ ikke er lige mig, men den lille mand så så stolt ud.
ved det TREDIE besøg, kom den immervæk med tre høns! to duer! og en agerhøne i et træ. Jeg ville ha bedt ham om at smutte, men var helt rund på gulvet over de der høns.
Fjerde besøg. fire sangfugle! tre høns! to duer! og en agerhøne i et pæretræ. 
Jeg bad ham om at skride og aldrig komme igen.
Han gav ikke op og forsøgte at vinde min kærlighed. Det resulterede i 5 guldringe. Ok så, det er jo meget sødt, jeg lukkede ham ind, men da han gik igen, efterlod han sig fire fugle, tre høns, to duer og en agerhøne i et træ.
han kom igen. og igen. og igen. Til sidst havde jeg politianmeldt ham, og bordellet måtte lukke, da det var blevet ødelagt en agerhøne i et pære træ, to turtleduer, tre høns, fire fugle, en hulens masse guld, seks vanvittige svaner, otte østeuropæiske piger, ni danske luksusluddere, en flok mænd der troede jeg afholdte GB samt et skole band.

Det er 100% min skyld, at nogle tror piger ikke ka li gaver, heller ikke selvom det snart er jul.

 

Og lige pludselig blev Clair til meget mere end bare en ydelse!! Forskruet, underligt og uden egentlig mening.. Interessant! :D 

Redigeret af Slemmert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemmert skrev, for 10 minutter siden:

Og lige pludselig Clair til meget mere end bare en ydelse!! Forskruet, underligt og uden egentlig mening.. Interessant! :D 

Mangler der " blev" foran Clair? Jeg kan ikke rigtig gå mening i det du skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Mangler der " blev" foran Clair? Jeg kan ikke rigtig gå mening i det du skriver. 

Det er nu rettet. Jeg tror heller ikke at der skal være en mening med alting.. Nok derfor min glæde over Clairs beretning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Slemmert skrev, for 10 minutter siden:

Det er nu rettet. Jeg tror heller ikke at der skal være en mening med alting.. Nok derfor min glæde over Clairs beretning ;-)

" de skal se og se, men intet forstå,
      de skal høre og høre, men intet fatte"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemmert skrev, for 45 minutter siden:

Det er nu rettet. Jeg tror heller ikke at der skal være en mening med alting.. Nok derfor min glæde over Clairs beretning ;-)

Hæ, hæ.

Jeg fattede nu godt pointen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, for 38 minutter siden:

" de skal se og se, men intet forstå,
      de skal høre og høre, men intet fatte"

? ok.. nu blev det sku for kryptisk.. Måske der alligevel var en højere mening med historien, der måske bare var ud over min fattevne..

Måske der i virkeligheden faktisk Er folk fra Randers der prøver at betale hende i lokal valuta (hash, Mokai og vædeløbsduer (det er der faktisk noget der hedder... tror jeg nok) Og måske Clair er træt af det.

Nå men hvis det er tilfældet, så må jeg trække min beundring for hendes ellers meningsløse beretning tilbage, da den jo så pludselig giver indhold, og bare er et surt opstød over gavmilde kunder af anden geografisk herkomst end metropolsk... :-D;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemmert skrev, for 1 minut siden:

? ok.. nu blev det sku for kryptisk.. Måske der alligevel var en højere mening med historien, der måske bare var ud over min fattevne..

Måske der i virkeligheden faktisk Er folk fra Randers der prøver at betale hende i lokal valuta (hash, Mokai og vædeløbsduer (det er der faktisk noget der hedder... tror jeg nok) Og måske Clair er træt af det.

Nå men hvis det er tilfældet, så må jeg trække min beundring for hendes ellers meningsløse beretning tilbage, da den jo så pludselig giver indhold, og bare er et surt opstød over gavmilde kunder af anden geografisk herkomst end metropolsk... :-D;-) 

Altså, det kommer nok som lidt af en kold tyrker for dig, men der bor rent faktisk mennesker uden for Randers. De - altså kan lissom transportere sig fra et sted til et andet. Folk i Randers er ikke så meget for naturalie økonomi, som godtfolk fra andre egne af fædrelandet - tror jeg nok. De fleste randrusianere er trods alt efterkommere af pramdragere, og havde ikke store muligheder for at medbringe større bytteobjekter, på den trampede sti langs Gudenåen. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Altså, det kommer nok som lidt af en kold tyrker for dig, men der bor rent faktisk mennesker uden for Randers. De - altså kan lissom transportere sig fra et sted til et andet. Folk i Randers er ikke så meget for naturalie økonomi, som godtfolk fra andre egne af fædrelandet - tror jeg nok. De fleste randrusianere er trods alt efterkommere af pramdragere, og havde ikke store muligheder for at medbringe større bytteobjekter, på den trampede sti langs Gudenåen. ;) 

 

Så du tænker at den med pæretræet har hun selv fundet på?.. Ved du hvad.. Det tror jeg også!!!! Jeg har været en hel del i Randers, og jeg er sku aldrig blevet tilbudt et pæretræ for noget som helst, og jeg mener ellers at jeg selv har solgt en hel del af alt muligt. Blowjobs, hash og hifi-udstyr, men aldrig et pæretræ!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemmert skrev, for 1 minut siden:

Så du tænker at den med pæretræet har hun selv fundet på?.. Ved du hvad.. Det tror jeg også!!!! Jeg har været en hel del i Randers, og jeg er sku aldrig blevet tilbudt et pæretræ for noget som helst, og jeg mener ellers at jeg selv har solgt en hel del af alt muligt. Blowjobs, hash og hifi-udstyr, men aldrig et pæretræ!!

Ja det har du ret i. Hun er pisse kreativ. 

Æhh, hvad tager du for et blowjob? og kan du tage tænderne ud? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

300 kr.. eller et pæretræ, 4 Mokai og 2 gram hash.

Kunne du få Clair til at give mig et los i kuglerne undervejs, så kan du godt få det gratis :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...