Hop til indhold
Jasmin

Når vi bliver set som hele mennesker :)

Recommended Posts

Slemmert skrev, for 8 minutter siden:

300 kr.. eller et pæretræ, 4 Mokai og 2 gram hash.

Kunne du få Clair til at give mig et los i kuglerne undervejs, så kan du godt få det gratis :-P 

Jeg tager lige en forhandlingsrunde med Clair. Hun er vist lidt af en bisse, så måske kan hun losse :) 

Hold nu kæft, er det her en afsporing? Bliver pludselig helt svedt. Jeg trækker mig bukkende, undskyldende og småfisende tilbage, alt mens jeg kaster syrlige drops ned i svælget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give ret i, at det er dejligt når gæster medbringer et lille ekstra. Jeg havde en super sød gæst der kom med kage til mig og min tlf pige, en der kom med blomster, en med chokolade og sodavand. Det er da for dejligt!

 

omvendt set, er der også en sjælden gang imellem de som er så arrogante (ja, undskyld mig), at de knap kan kigge en i øjnene eller knap vil snakke, eller endnu værre; "hvordan er du dog endt i den her branche søde pige".

Undskyld mig, men jeg, ligesom så utallige mange andre elsker vores arbejde. Vi gør hvad vi kan for at begge parter får en dejlig oplevelse sammen. Hvorfor så se ned på os? Når alt kommer til alt, sælger vi ALLE os selv, spørgsmålet er bare på hvilken måde.

 

for mig er det vigtigt med gensidig respekt, at hverken pigen eller gæsten ser ned på hinanden. Og jeg synes bestemt ikke der er noget fedteri i at give det lille ekstra, hvad enten det er en blomst eller noget til den søde tand eller hvad end man kan finde på, HVIS MAN HAR LYST.

det gør bare at man som pige, som Jasmin nævner, føler sig set som værende et helt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Jasmin skrev, den 1. nov. 2015 kl. 15.52.34:

nå - citatfunktionen er forsvundet når man skal lave nye indlæg... det er lidt fjollet da en del af det jeg havde tænkt mig går fløjten... men uanset hvad - så siger en  bruger i en anden tråd det her: 

Hold da op, vi sexkunder er snart ikke andet end tidsspildere, pikspillere, psykopater, analfabeter der ikke kan læse en annonce  og så totalt dårlige elskere i piger til tider ikke kan forstå at vi overhovedet kan finde på at skrive "tak for en dejlig stund" tilbage for vi må da også selv have kunnet mærke det var spild af penge.

det kan han have fuldkommen ret i at NOGEN af dem er... så derfor vil jeg gerne vise hvordan nogle gæster OGSÅ kan være..... 

 

for ind af min dør kom en mand idag... en dejlig mand... han opfyldte alle forhåbninger til høflighed, belevenhed, renlighed og pli.....  men det der gjorde ham til noget særligt var det her.... 

12180137_10153121647441283_1545252873_n. 

Det kan godt være at nogen mænd synes det er pjattet... og nogle af dem vil måske kalde ham fedterøv eller andre ting.... men det jeg gerne vil vise er, at nogle mænd ganske enkelt er vidunderlige fordi de ser os piger som HELE mennesker der både er værd at bruge tid på, tid med og ikke kun tid hos.

Jeg kan også nævne et andet eksempel..... det var sidst jeg var i Holstebro..... jeg var lige blevet gift og med sig havde en gæst DEN HER....  (smagte skønt i øvrigt)

12182110_901909573196084_555011676_n.jpg

Han ville gerne ønske mig og manden tillykke med vores giftermål og han havde taget en flaske bobler med.....  og på samme tur var der mænd der kom med sukkerfri Faxe Kondi til mig fordi det er min favorit, og der var mænd der blev og snakkede og om ud over sexen var interesserede i mig og som gav lidt af dem selv... 

 

I har ingen ide om hvor fabelagtigt det er at være GP når der kommer mænd som dem ind af døren....  at føle sig så værdsat, så dejlig, så speciel og så ... SET!!! 

Det er små ting... men i et købsforhold er det meget stort.... og det at man bliver værdsat selv om man er sælgeren... det betyder at man nærmest kan flyve... 

 

Det som jeg citerede fra Bundstokken i starten.... det er noget af sandheden... men det er ikke HELE sandheden....

Jeg vil som modvægt meget gerne vise jer mænd, at der faktisk er mange grunde til at GPer har lyst til at tage på vagt igen og igen, selv om citatet kan være rigtigt nok.... og det er blandt andet pga mænd som dem jeg lige har fortalt om. 

Hvis nogen skulle være i tvivl - så er der heldigvis mange mænd der er sådan.... måske kommer de ikke med gaver, men så kommer de med strålende godt humør, ægte!!!!!! komplimenter, ægte varme eller andet der gør mødet varmt og autentisk... 

Der er gudskelov og heldigvis mange der er sådan....  jeg burde jo vide det... der kom en ind af døren der var så dejlig at vi var gift et par uger senere :):):) 

Angående tid med....

Jeg synes den er svær. På FKK kommer det ret naturlig, man sidder i sofaen... Enkelte gange kommer pigen også hen bare og pludrer efterfølgende.

Men på klinik...Ofte vil man da gerne lige pludre med hende efterfølgende når man er iført tøjet. Og man snakker da naturligvis også lige lidt, specielt mens tøjet bliver taget på. Men netop fordi det er pengeforhold ønsker jeg ikke spilde hendes tid. Kender selv den med når nogle kunder ikke er til at få ud af døren og har den i baghovedet når jeg besøger hende. Derfor nogenlunde kort small talk bagefter, så er sikker på det ikke er en belastning

Ellers skal jeg være ret sikker på hun nyder ens selvskab og det ikke mest er den professionelle sødme ( hvor hun nik befinder sig ganske fint, men hun er på arbejde) En Pige jeg med jævne mellemrum besøger har jeg altid betalt for 30 min og besøget er altid 1-1,5 time ( sjælne gange mere) og neget på hendes opfordring. Er ikke et sekund i tvivl om hun nyder mit selvskab og derfor spenderer jeg efterfølgene da gerne den tid på hende som vi begge finder hyggelig såfremt hun har gjort opmærksom på der ikke lige er nogen på trapperne

men ellers kan det altså godt være for at være høflig man ikke bruger voldsom meget tid efterfølgende med hende trods man gerne vil. Man ønsker ikke hun skal føle man spilder hendes tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...