Hop til indhold
Buttman76

Når en gp/massagepige kontakter dig?

Recommended Posts

Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Nej, det giver simpelthen ingen mening med dit forvirrede verdenssyn

Det behøver heller ikke at give nogen mening for dig, ligesom du ikke giver nogen mening for mig. Accepter blot at jeg ikke er dig og lad os alle komme videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jegerforvild skrev, for 5 minutter siden:

Det behøver heller ikke at give nogen mening for dig, ligesom du ikke giver nogen mening for mig. Accepter blot at jeg ikke er dig og lad os alle komme videre. 

Jeg håber i hvert fald, at du kommer videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jegerforvild skrev, for 23 minutter siden:

I don't give a fuck. 

Tag det op med dine ammegruppe næste gang I mødes, og tal det godt igennem. 

Jeg orker fremover ikke at skrive mere med dig vedr. denne tråd, det giver simpelthen ingen mening. Du er ikke bedre end mig, du kender mig ikke, og jeg er nok heller ikke bedre end dig.

Det er ikke relevant mere, hvorvidt du og jeg abonnere på forskellig virkelighedsopfattelse. Bare lad mig være og hyg dig. 

I don't give a fuck. Ja sådan kan man jo også svare, og når manden du oprindeligt kalder for skør læser dit skriv, kan han også sige: I don't give a fuck. Tag din ludersnak op med dine ammegruppe næste gang....

Og så kan vi minimere vores skriv til hinanden, og bare sige "I don't give a fuck". Tilværelsen på EG skulle blive meget nemmere på alle måder.

Aldeles bortset fra det, ser jeg  absolut muligheder at være sammen med kvinder der sælger sex. Jeg har prøvet det, og det har været helt fint. Har ikke haft nogle problemer at "dele" hende med andre, hvis dele i det fald betyder at hun har sex med andre.

Langt hellere være sammen med en kvinde der sælger sex, end en der er mig utro i løndom. Hvilket jo næsten halvdelen af danske kvinder de facto er. I øvrigt er Danmark i top i Europa vedrørende utroskab, og nr to i verden. Thailand :wink: .... er det eneste land i verden der slår Danmark.

Så at "løbe skrigende væk" er en lidt overdrevent reaktion, der nok passer den bedst der er bange for eventyr. Men så skulle man måske løbe skrigende væk fra alle relationer, fordi mennesker kan sagtens være et helvede at have at gøre med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebsen76 skrev, for 4 minutter siden:

Jegerforvild.

Så skal du bare sige: I don't give a fuck, til ham, så er den ged barberet.

I øvrigt er den korte af den lange, at det er fuldt muligt at være kæreste med en Gp og også en thai en af slagsens. Gentleman har skrevet et temmelig interessant indlæg i denne tråd. Og hvis du søger i søgefunktionen så kan du finde flere tråde om dette emne. 

Der var en brugere - Blomstermanden tror jeg, eller sådan noget - der skrev et meget initieret og interessant indlæg, der ikke handlede så meget om det med penge, og ikke heller om Stumps evinderlige "hvide løgne". Han snakkede derimod om kulturforskelligheder, interesser og alt andet som der måske bliver behov for nogle år senere når sexen ikke er så intensiv mere.

Prøv at finde de tråde frem. Der findes meget at lære.

Og til lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

I don't give a fuck. Ja sådan kan man jo også svare, og når manden du oprindeligt kalder for skør læser dit skriv, kan han også sige: I don't give a fuck. Tag din ludersnak op med dine ammegruppe næste gang....

Og så kan vi minimere vores skriv til hinanden, og bare sige "I don't give a fuck". Tilværelsen på EG skulle blive meget nemmere på alle måder.

Aldeles bortset fra det, ser jeg  absolut muligheder at være sammen med kvinder der sælger sex. Jeg har prøvet det, og det har været helt fint. Har ikke haft nogle problemer at "dele" hende med andre, hvis dele i det fald betyder at hun har sex med andre.

Langt hellere være sammen med en kvinde der sælger sex, end en der er mig utro i løndom. Hvilket jo næsten halvdelen af danske kvinder de facto er. I øvrigt er Danmark i top i Europa vedrørende utroskab, og nr to i verden. Thailand :wink: .... er det eneste land i verden der slår Danmark.

Så at "løbe skrigende væk" er en lidt overdrevent reaktion, der nok passer den bedst der er bange for eventyr. Men så skulle man måske løbe skrigende væk fra alle relationer, fordi mennesker kan sagtens være et helvede at have at gøre med.

Fuck it Bananas, du har særdeles ret. Velskrevet, det må jeg give dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Så skal du bare sige: I don't give a fuck, til ham, så er den ged barberet.

I øvrigt er den korte af den lange, at det er fuldt muligt at være kæreste med en Gp og også en thai en af slagsens. Gentleman har skrevet et temmelig interessant indlæg i denne tråd. Og hvis du søger i søgefunktionen så kan du finde flere tråde om dette emne. 

Der var en brugere - Blomstermanden tror jeg, eller sådan noget - der skrev et meget initieret og interessant indlæg, der ikke handlede så meget om det med penge, og ikke heller om Stumps evinderlige "hvide løgne". Han snakkede derimod om kulturforskelligheder, interesser og alt andet som der måske bliver behov for nogle år senere når sexen ikke er så intensiv mere.

Prøv at finde de tråde frem. Der findes meget at lære.

Og til lykke.

Tak, du lader til at være mere vis end mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 20 minutter siden:

Du lokker frem det bedste i mig:wink:

Ja, åbenbart. Jeg må bøje mig, hvis det giver mening. Jeg inddrømmer, at din tilgang var lang bedre end de andre som henvendte sig til mig, og derfor har jeg reflekteret over det du skrev. Det jeg synes var fedt, er at du holdte dig på din egen banehalvdel og ikke prøvede at belære mig eller overbevise mig om noget.

Du gav mig en vigtig lektion i dag som jeg vil tage videre med mig. Du er sgu cool nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jegerforvild skrev, for 2 minutter siden:

Ja, åbenbart. Jeg må bøje mig, hvis det giver mening. Jeg inddrømmer, at din tilgang var lang bedre end de andre som henvendte sig til mig, og derfor har jeg reflekteret over det du skrev. Det jeg synes var fedt, er at du holdte dig på din egen banehalvdel og ikke prøvede at belære mig eller overbevise mig om noget.

Du gav mig en vigtig lektion i dag som jeg vil tage videre med mig. Du er sgu cool nok. 

Det har du også brug for. Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende som denne debat har udviklet sig i alle retninger ;-) 

Kan godt se der er for og imod ved at evt starte med at date en gp/massagepige. 

Kan ikke se de store problemer i det. Der er mange kvinder herinde som lever i sunde forhold selvom deres job er i en anden boldgade end de fleste andre. I bund og grund så higer vi alle vel efter kærlighed,  omsorg,  empati.  

Min største frygt er da at pigen kun er forelsket i mine penge, og bare ser mig som en sparegris,  når hun kontakter mig uden for arbejdstid, når hun har ferie, spørger til mit liv osv så glædes optimisten i mig, og det giver mig tro på at dette måske kan blive til mere :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...