Hop til indhold
Buttman76

Når en gp/massagepige kontakter dig?

Recommended Posts

at der er kun er en som skriver er ikke et problem

hvaså når der er 8 som ringer/skriver

det er man selv skyld i man kan bare lade være med at udlever sit privat nr

men jeg har ingen problemer med de 8 som har mit nr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må da være skør! Løb skrigende væk fra hende og se dig ikke tilbage for fanden. Hun er en luder, og det er det vi betaler hende for. Du skal da have crush på en almindelig kvinde. Gider du at være nr. 3567 på hendes liste??? Fuck mand, sorry, men det er langt ude. Ved godt vi er mennesker med følelser, men hun er en luder. Nå, glemte jeg at nævne hun var en luder. Anyways, du kan ikke bare regne med at hun vil kun være din kæreste. Det er jo ikke mening, betal, knep og smut. Hvis du har det stramt, find en ny luder at besøge. Gylden regel, besøg altid en ny hver gang du skal forkæle dig selv. Selv tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du må da være skør! Løb skrigende væk fra hende og se dig ikke tilbage for fanden. Hun er en luder, og det er det vi betaler hende for. Du skal da have crush på en almindelig kvinde. Gider du at være nr. 3567 på hendes liste??? Fuck mand, sorry, men det er langt ude. Ved godt vi er mennesker med følelser, men hun er en luder. Nå, glemte jeg at nævne hun var en luder. Anyways, du kan ikke bare regne med at hun vil kun være din kæreste. Det er jo ikke mening, betal, knep og smut. Hvis du har det stramt, find en ny luder at besøge. Gylden regel, besøg altid en ny hver gang du skal forkæle dig selv. Selv tak. 

Velkommen til....

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Ved godt vi er mennesker med følelser, men hun er en luder. Nå, glemte jeg at nævne hun var en luder ...

Og hun er ikke et menneske med følelser, kan jeg forstå? :sad:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til....

Siger man velkommen til en person der kommer med sådan en tilkendegivelse ? :shock: :

"Du må da være skør! Løb skrigende væk fra hende og se dig ikke tilbage for fanden. Hun er en luder, og det er det vi betaler hende for. Du skal da have crush på en almindelig kvinde. Gider du at være nr. 3567 på hendes liste??? Fuck mand, sorry, men det er langt ude. Ved godt vi er mennesker med følelser, men hun er en luder. Nå, glemte jeg at nævne hun var en luder. Anyways, du kan ikke bare regne med at hun vil kun være din kæreste. Det er jo ikke mening, betal, knep og smut. Hvis du har det stramt, find en ny luder at besøge. Gylden regel, besøg altid en ny hver gang du skal forkæle dig selv. Selv tak. "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du må da være skør! Løb skrigende væk fra hende og se dig ikke tilbage for fanden. Hun er en luder, og det er det vi betaler hende for. Du skal da have crush på en almindelig kvinde. Gider du at være nr. 3567 på hendes liste??? Fuck mand, sorry, men det er langt ude. Ved godt vi er mennesker med følelser, men hun er en luder. Nå, glemte jeg at nævne hun var en luder. Anyways, du kan ikke bare regne med at hun vil kun være din kæreste. Det er jo ikke mening, betal, knep og smut. Hvis du har det stramt, find en ny luder at besøge. Gylden regel, besøg altid en ny hver gang du skal forkæle dig selv. Selv tak. 

Og sådan er det! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mellem kl dit til kl dat....så koster det dat kroner...efter kl. dat er det pigens egen tid, man har hørt om piger der bliver gift i dat tid.

Utroligt hvad der kan ske i pigernes fritid, både giftemål...kærster og andet.

Faktisk er det helt utroligt at glædespiger har noget der hedder "fritid" der overhovede ikke kommer nogen ved....privatliv....helt som andre andre mennesker:smile:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 7 timer siden:

Siger man velkommen til en person der kommer med sådan en tilkendegivelse ? :shock: :

"Du må da være skør! Løb skrigende væk fra hende og se dig ikke tilbage for fanden. Hun er en luder, og det er det vi betaler hende for. Du skal da have crush på en almindelig kvinde. Gider du at være nr. 3567 på hendes liste??? Fuck mand, sorry, men det er langt ude. Ved godt vi er mennesker med følelser, men hun er en luder. Nå, glemte jeg at nævne hun var en luder. Anyways, du kan ikke bare regne med at hun vil kun være din kæreste. Det er jo ikke mening, betal, knep og smut. Hvis du har det stramt, find en ny luder at besøge. Gylden regel, besøg altid en ny hver gang du skal forkæle dig selv. Selv tak. "

Åbenbart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Og hun er ikke et menneske med følelser, kan jeg forstå? :sad:

Hmm, det er ikke til at sige, måske har du forstået det rigtigt, det ved jeg ikke.  

Hun knepper med en masse mænd dag ind og ud, og kræver penge for det, selv fra ham staklen der startede tråden. 

Og sådan vil det altid være. Det er hvad hun gør. Hun knepper for penge. 

Han er sgu da blevet forelsket en luder, og vil nok på et tidspunkt ønske hende kun for sig selv, og have det stramt over at dele hende ned andre mænd. Tænk på hans følelser også. Det bliver grimt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jegerforvild skrev, for 11 minutter siden:

Hmm, det er ikke til at sige, måske har du forstået det rigtigt, det ved jeg ikke.  

Hun knepper med en masse mænd dag ind og ud, og kræver penge for det, selv fra ham staklen der startede tråden. 

Og sådan vil det altid være. Det er hvad hun gør. Hun knepper for penge. 

Han er sgu da blevet forelsket en luder, og vil nok på et tidspunkt ønske hende kun for sig selv, og have det stramt over at dele hende ned andre mænd. Tænk på hans følelser også. Det bliver grimt. 

Ud fra dine indtil nu få indlæg er det for mig at se helt lige meget, om du er sammen med en bolledukke eller med en pige. Du respekterer dem lige meget (læs: lidt), så hvorfor ikke bare vælge den billige løsning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Ud fra dine indtil nu få indlæg er det for mig at se helt lige meget, om du er sammen med en bolledukke eller med en pige. Du respekterer dem lige meget (læs: lidt), så hvorfor ikke bare vælge den billige løsning?

Suk, hvad skal jeg sige til det?

Tror faktisk ikke det er muligt for mig at forklare og for dig at forstå, hvor lidt det rager mig. Dumt kommentar du kommer med, gider ikke at kneppe bolledukker, og synes ikke at jeg behøver at respektere de piger. Jeg betaler for en service, behandler dem fint, og siger farvel. Resten giver jeg ikke en fuck for.

Du må tilgengæld godt være følsom og omsorgsfuld overfor dem, og lad mig om mit.

God dag til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jegerforvild skrev, for 2 timer siden:

Suk, hvad skal jeg sige til det?

Tror faktisk ikke det er muligt for mig at forklare og for dig at forstå, hvor lidt det rager mig. Dumt kommentar du kommer med, gider ikke at kneppe bolledukker, og synes ikke at jeg behøver at respektere de piger. Jeg betaler for en service, behandler dem fint, og siger farvel. Resten giver jeg ikke en fuck for.

Ja, suk, hvad skal jeg sige til det?

At det ikke rager dig, viser blot, at du er afstumpet. Du anerkender tilsyneladende ikke, at du har med et menneske at gøre. Et menneske, der har tanker og følelser, som tilsyneladende er non-existente hos dig selv.

At du betegner min kommentar som dum, viser blot, at der er et par fundamentale ting, som du ikke begriber.

At du ikke behøver "respektere de piger", viser atter, hvor afstumpet du er. En pige er et menneske, og ethvert menneske har en værdi og er noget i sig selv.

Og jeg kan da slet ikke forstå, hvordan du kan skrive, at du "behandler dem fint", når du ikke synes, at du "behøver at respektere de piger" – er der noget, som en pige ønsker om en hals, så er det da respekt!

Derfor kunne du i min optik lige så godt – og med lige så stort udbytte – kneppe en bolledukke, indtil den punkterer. Med dit syn på tingene mærker du næppe forskellen.

At du så heller ikke giver en såkaldt "fuck" for resten, understreger kun dette. Føj for Satan, siger jeg bare! Føj for Satan da!

Jeg må oprigtigt beklage de piger, som er så uheldige at blive opsøgt af dig.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, den ‎26‎-‎10‎-‎2015‎ ‎17‎:‎58‎:‎02:

Hvis jeg bliver vild med en pige vil jeg stadig have hun betaler mig.. :)

- jamen nu er du sgu også meget speciel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det är ju inget konstigt att där människor möts så uppstår känslor. Sex har ju dessutom förmågan att ytterligare utveckla positiva känslor så det är inget konstigt att det uppstår (äkta) kärlek i sexköpssammanhang. Jag känner till ett antal lyckliga relationer där han från början har varit kund och hon glädjeflicka. Dessvärre finns det också fall där kunden har förälskat sig i en glädjeflicka och det inte har varit besvarat och det finns glädjeflickor som förälskar sig i kunder utan att det är besvarat (eller i slutändan vill eller vågar inte kunden skilja sig). Det finns kunder som låtsas vara förälskade för att de försöker få gratissex och det finns glädjeflickor som låtsas vara förälskade i kunden för att få någon favör. Kort sagt  så kan relation mellan en kund och en glädjeflicka bli lika komplicerad som i världen "utanför" när man börjar lära känna varandra som människor och inte som torskar och luder ...

Vad sen som är rätt eller fel i trådstartarens fall kan jag inte uttala mig om. Och är ärligt talat vet vi vad som är rätt eller fel i början av en (eventuell) relation?? I många sammanhang prövar vi oss fram och upptäcker att flickan (eller pojken) som vi var förtjusta i inte passar oss. Rådet som har givits tidigare i tråden att han ska bjuda ut henne på en "vanlig" date tycker jag är ett mycket gott råd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Ja, suk, hvad skal jeg sige til det?

At det ikke rager dig, viser blot, at du er afstumpet. Du anerkender tilsyneladende ikke, at du har med et menneske at gøre. Et menneske, der har tanker og følelser, som tilsyneladende er non-existente hos dig selv.

At du betegner min kommentar som dum, viser blot, at der er et par fundamentale ting, som du ikke begriber.

At du ikke behøver "respektere de piger", viser atter, hvor afstumpet du er. En pige er et menneske, og ethvert menneske har en værdi og er noget i sig selv. Og jeg kan da slet ikke forstå, hvordan du kan skrive, at du "behandler dem fint", når du ikke synes, at du "behøver at respektere de piger".

Derfor kunne du i min optik lige så godt – og med lige så stort udbytte – kneppe en bolledukke, indtil den punkterer. Med dit syn på tingene mærker du næppe forskellen.

At du så heller ikke giver en såkaldt "fuck" for resten, understreger kun dette. Føj for Satan, siger jeg bare! Føj for Satan da!

Jeg må oprigtigt beklage de piger, som er så uheldige at blive opsøgt af dig.

 

Du burde afromantisere dit syn på prositution.

Prostituerede/glædespiger/ludere får penge for at servicere betalende mænd. Manden skriver jo bare at en luder er en luder og en knepper for penge og vil blive ved med at kneppe for penge. Det er en taber situaton for ham - specielt når hun stadig får penge for at knalde ham.

Den er ikke længere end det. Han skal droppe den dulle og finde sig en ægte kvinde der ikke spreder ben for alle der kan betale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 19 minutter siden:

- jamen nu er du sgu også meget speciel ;-)

Er han da noget?

(skjult citat af Stauning om Scavenius)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jegerforvild skrev, for 2 timer siden:

Suk, hvad skal jeg sige til det?

Tror faktisk ikke det er muligt for mig at forklare og for dig at forstå, hvor lidt det rager mig. Dumt kommentar du kommer med, gider ikke at kneppe bolledukker, og synes ikke at jeg behøver at respektere de piger. Jeg betaler for en service, behandler dem fint, og siger farvel. Resten giver jeg ikke en fuck for.

Du må tilgengæld godt være følsom og omsorgsfuld overfor dem, og lad mig om mit.

God dag til dig. 

Det skriv er ligesom kronen på værket - ikk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhansen skrev, for 11 minutter siden:

Du burde afromantisere dit syn på prositution.

Jeg har såmænd ikke noget særligt romantisk syn på prostitution.

Jeg har blot fremført, at det er en serviceydelse imellem to mennesker, og at jeg også godt ved, at den koster penge. Som alt andet her i livet. Men enhver transaktion kan jo gennemføres med større eller mindre glæde.

Derudover har jeg fremført, at det ikke koster noget at være høflig og udvise respekt over for andre – og her falder kæden af for nogle.

Jeg har i tråd hermed f. eks heller ikke noget særligt romantisk syn på håndværk. Det er så en materiel ting, vi udveksler, men jeg respekterer det.

Jeg respekterer således højt den VVS'er, der får mit afløb til at fungere – til en høj timepris. Det bliver jeg faktisk nødt til, for mærker han mishag fra min side, går han igen eller laver dårligt arbejde.

Min respekt for VVS'eren og hans faglighed viser jeg bl.a. ved altid at byde på en øl eller en kop kaffe oven i hans ellers ret højt bemomsede timeløn.

Glædespigen viser jeg min respekt ved at have en lille ting med til hende og ellers behandle hende som det (varme) menneske, hun uden tvivl er.

Og tilgiv mig en måske utidig sammenligning: Hun får også mit "afløb" til at virke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Ja, suk, hvad skal jeg sige til det?

At det ikke rager dig, viser blot, at du er afstumpet. Du anerkender tilsyneladende ikke, at du har med et menneske at gøre. Et menneske, der har tanker og følelser, som tilsyneladende er non-existente hos dig selv.

At du betegner min kommentar som dum, viser blot, at der er et par fundamentale ting, som du ikke begriber.

At du ikke behøver "respektere de piger", viser atter, hvor afstumpet du er. En pige er et menneske, og ethvert menneske har en værdi og er noget i sig selv.

Og jeg kan da slet ikke forstå, hvordan du kan skrive, at du "behandler dem fint", når du ikke synes, at du "behøver at respektere de piger" – er der noget, som en pige ønsker om en hals, så er det da respekt!

Derfor kunne du i min optik lige så godt – og med lige så stort udbytte – kneppe en bolledukke, indtil den punkterer. Med dit syn på tingene mærker du næppe forskellen.

At du så heller ikke giver en såkaldt "fuck" for resten, understreger kun dette. Føj for Satan, siger jeg bare! Føj for Satan da!

Jeg må oprigtigt beklage de piger, som er så uheldige at blive opsøgt af dig.

 

I don't give a fuck. 

Tag det op med dine ammegruppe næste gang I mødes, og tal det godt igennem. 

Jeg orker fremover ikke at skrive mere med dig vedr. denne tråd, det giver simpelthen ingen mening. Du er ikke bedre end mig, du kender mig ikke, og jeg er nok heller ikke bedre end dig.

Det er ikke relevant mere, hvorvidt du og jeg abonnere på forskellig virkelighedsopfattelse. Bare lad mig være og hyg dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jegerforvild skrev, for 1 minut siden:

I don't give a fuck. 

Tag det op med dine ammegruppe næste gang I mødes, og tal det godt igennem. 

Jeg orker fremover ikke at skrive mere med dig vedr. denne tråd, det giver simpelthen ingen mening. Du er ikke bedre end mig, du kender mig ikke, og jeg er nok heller ikke bedre end dig.

Det er ikke relevant mere, hvorvidt du og jeg abonnere på forskellig virkelighedsopfattelse. Bare lad mig være og hyg dig. 

Nej, det giver simpelthen ingen mening med dit forvirrede verdenssyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...