Hop til indhold
Buttman76

Når en gp/massagepige kontakter dig?

Recommended Posts

Hejsa. 

Som start vil jeg lige undskylde hvis dette emne er røget det forkerte sted :-) 

Jeg vil høre om i har oplevet og blive kontaktet af en gp eller massagepige uden for normal arbejdstid eller hvis du ikke har været det pågældende sted i et stykke tid? 

Jeg har 3 favoritter men den ene af kvinderne har jeg besøgt en del gange efterhånden og vi går super i spænd og når vi ses er det med kys og kram uden jeg har lagt mere i det end det er pga hvad vi nu skal til og lave.Hun kender til mit liv, job osv og gså at jeg er single.

Efter vores sidste møde som igen var fantastisk hvor vi kyssede farvel osv ja der er hun begyndt og skrive til mig udenfor arbejdstid,  både hverdage og weekend.  Det er i snit ca en sms eller to om dagen jeg får hvor hun spørger hvad jeg laver, hvornår jeg kommer igen, at hun savner mig meget og meget mere. Hendes seneste besked var "i want you" efterfulgt af hjerter :-? kl 23 igår. 

Hun er en fantastisk tøs og jeg har måske et lille crush på hende ,  men er det bare seriøs kundepleje eller skal jeg ligge mere i det? 

Når jeg besøger hende er der ingen grænser længere for hvad vi laver som der var i starten. Er i tvivl om hvad jeg skal gøre fordi hun er min favorit, og hun tilbyder ALT dog med gummi ved sex. Men har ikke turde spørge hende endnu om hvad hun forestiller sig omkring hende og mig af frygt for og miste en fantastisk kvinde hvis nu jeg tolker hvad hun gør forkert.

 

Mvm krebsen 

Kan godt afsløre at vi snakker om en thai fra midtjylland. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Betaler du stadig, for at besøge hende? For så er det nok bare total misforstået kundepleje. Hvis ikke, så kan du nok godt regne med at hun er en eller form for interesseret i dig. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hun er en fantastisk tøs og jeg har måske et lille crush på hende ,  men er det bare seriøs kundepleje eller skal jeg ligge mere i det? 

Jeg har selv oplevet det en enkelt gang, og har indtryk af at det ikke er god skik i denne branche at kontakte gæsten/kunden uopfordret. 

Jeg tror du kan være næsten sikker på, at hun er mere glad for dine penge end dig ;) 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil høre om i har oplevet og blive kontaktet af en gp eller massagepige uden for normal arbejdstid eller hvis du ikke har været det pågældende sted i et stykke tid? 

Det sker jævnligt - det værste er næsten, når jeg har slettet hele tråden og hun ikke præsenterer sig i SMSen, så jeg kun har tlf.nr. at gå ud fra og hun ellers kun har skrevet noget i retning af: "Hvordan går det"? - eller "Jeg har tid igen" - Æh bæ, hvem er du lige?

Men hvis hun virkelig er interesseret i dig - og det kunne de mange SMSer tyde på - og du er single, så er det jo bare at invitere hende ud at spise, hjem til dig, med på weekendophold e.lign. Hvis hun så forlanger betaling for tiden eller siger at hun skal arbejde - så er du nok bare endnu en torsk.

Men nyd at hun er så interesseret i dig og vil hun mere, så må hun jo gå til biddet og du må se hvor langt det kan bære - men lad være med at forvente noget :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis hun virkelig er interesseret i dig - og det kunne de mange SMSer tyde på - og du er single, så er det jo bare at invitere hende ud at spise, hjem til dig, med på weekendophold e.lign. Hvis hun så forlanger betaling for tiden

Kloge ord, søde Hr. Jernsvin ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betaler du stadig, for at besøge hende? For så er det nok bare total misforstået kundepleje. Hvis ikke, så kan du nok godt regne med at hun er en eller form for interesseret i dig. :D 

jeg betaler stadig, men kun det halve af normalt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld hvis jeg er lidt uromantisk.

Hvis du ikke har det på forhånd, skal du få kendskab til hendes opholds/arbejdstilladelse..!!:)

God fornøjelse.

VH Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, hvis jeg var sådan oprigtig interesseret i en mand, så ville jeg da ikke ha' hans penge, heller ikke når han besøgte mig på mit arbejde? :)

Det er sket et par gange for mig, at jeg har har været så fascineret og tiltrukket af en kunde, at jeg kunne æde ham med hud og hår! I en grad, der betød at jeg måtte have mere af ham, meget mere. Og de gange har det reelt kun har været en mulighed at mødes, når jeg netop har været på arbejde, fordi jeg ikke vil ses privat hos mig og de måske har været i omstændigheder, der gjorde at det heller ikke kunne være hos dem.

Men jeg er også skide uprofessionel. :D

Disclaimer: Jeg udtaler mig naturligvis KUN på vegne af mig selv.

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg bliver vild med en gæst, vil jeg da ikke ha han betaler mig.. Og det tror jeg egentlig gælder for alle piger.

Hvis du stadig betaler er det fordi hun bedre kan li dig som kunde en som privat person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg bliver vild med en gæst, vil jeg da ikke ha han betaler mig.. Og det tror jeg egentlig gælder for alle piger.

Hvis du stadig betaler er det fordi hun bedre kan li dig som kunde en som privat person.

Hvis jeg bliver vild med en pige vil jeg stadig have hun betaler mig.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Why?

Fordi han indtil videre kun kender hende når han har betalt for hendes selskab, og fordi jeg syntes at alle aspekter skal på bordet når så store kulturelle forskelle mødes..:)

Jeg ønsker Krebsen det bedste, og finder det ret ærgerligt hvis han taber sit hjerte til kvinden, og det så viser sig at, hun udelukkende søger efter en naiv forelsket dansk mand som kan bringe hende en tur på Rådhuset eller kirkegulvet..;-)

Håber selvfølgelig at hun er lun på Krebsen, og at han tager mod til sig og invitere hende ud med fornuften i behold..:)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en formodning om, at grunden til at du kun betaler halv pris, er fordi det er det hun skal af med til sin "sponsor". Mig bekendt er det ganske almindeligt for de udenlandske piger, at der deles 50/50 mellem dem og "sponsoren"/alfonsen/dem der sørger for annonce/lejlighed/billet/etc.

Så mit råd vil være at du spørger hende om hun har lyst til at holde fri en dag, og gå en tur i byen med dig. Middag, bif, etc - altså en almindelig date, hvor du inviterer. Hvis hun så siger ja, men at hun skal "købes fri" så må du tage den derfra.

 

 

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hun er en fantastisk tøs og jeg har måske et lille crush på hende ,  men er det bare seriøs kundepleje eller skal jeg ligge mere i det? 

 

I stedet for at spekulere dig gul og grøn i hendes intentioner, så brug tiden på at forholde dig til dit lille crush på hende.

Jeg tror de fleste i udgangspunktet vil mene "Det er jo bare et job, så selvfølgelig kunne jeg da godt være kæreste med en glædespige". Virkeligheden er bare en anden, og det stiller store krav til begge parter på de følelsesmæssige områder. Dernæst bør du forholde dig til, om du er stærk nok til at kunne håndtere, at din familie, venner, arbejdskolleger m.v. pludselig opdager din kærestes baggrund.

Uden at det skal blive til en længere roman, så bør du nok også forholde dig til, at bryder i ud af det skønne, flotte og på mange områder ideelle rum, hvor i mødes, så skal i begge forholde jer til, at i nu først rigtigt skal til at lære hinanden at kende. Det kan sagtens blive lidt af en overraskelse, når i er vant til at mødes hvor rollerne er  "sexkillingen og gentlemanden"

Hvis du er indstillet på at gå hele vejen synes jeg det er ressourcerne værd ellers så nyd den særstatus du har, hvor du reelt høster alle frugterne uden at bidrage med ret meget andet end økonomisk støtte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker jævnligt - det værste er næsten, når jeg har slettet hele tråden og hun ikke præsenterer sig i SMSen, så jeg kun har tlf.nr. at gå ud fra og hun ellers kun har skrevet noget i retning af: "Hvordan går det"? - eller "Jeg har tid igen" - Æh bæ, hvem er du lige?

Men hvis hun virkelig er interesseret i dig - og det kunne de mange SMSer tyde på - og du er single, så er det jo bare at invitere hende ud at spise, hjem til dig, med på weekendophold e.lign. Hvis hun så forlanger betaling for tiden eller siger at hun skal arbejde - så er du nok bare endnu en torsk.

Men nyd at hun er så interesseret i dig og vil hun mere, så må hun jo gå til biddet og du må se hvor langt det kan bære - men lad være med at forvente noget :wink:

tak for de gode råd :-) 

Jeg tænker også mest selv at det er mine penge hun er vild med. Dog er jeg overbevist om at hun nyder mit selskab.  Money or not. 

Men der er vel ikke andet for end og spørge hende direkte en af de næste gange vi ses om hvad hendes åbenlyse flirten skal føre til. 

Har bare aldrig før møde en gp der skrev udenfor arbejdstid, og har jeg grundet penge ikke været der i 2-4 uger så skriver hun rigtig ofte. Og ikke kun med en bøn om jeg ikke kommer på klinikken. Men mere nysgerrigt, om der er sket noget,  om jeg har fået kæreste osv.

Tror sgu jeg tager en lille gave med til hende næste gang og så se hvordan det udvikler sig.

Men jeg er rigtig glade for alle jeres forskellige syn på dette :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg bliver vild med en gæst, vil jeg da ikke ha han betaler mig.. Og det tror jeg egentlig gælder for alle piger.

Hvis du stadig betaler er det fordi hun bedre kan li dig som kunde en som privat person.

De gange det er sket for mig, har jeg fået betaling i "afklaringsfasen", er her tale om reel gensidig forelskelse, eller vil han bare ha gratis sex ;-) Han har så fået mere tid eller andre goder, men jeg har altså ikke råd til at gratister spærrer fladen for betalende gæster i arbejdstiden. Når først man ved, at der er noget at bygge på, så er det selvfølgelig uden betaling og udenfor vagten, om vi så har mødtes privat eller på mit arbejde efter lukketid ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg læste dit indlæg og havde undervejs en god ide om hvad svaret skulle være. Men så læste jeg sidste linje hvor der står hun er thai, og så måtte jeg formulere et nyt og anderledes svar.

Allerførst må jeg gratulere dig, kære Krebsen76. Hvis man først har været oppe på de høje nagler med en thai, så er der meget der blegner ved siden af. Ja, ”pun intended” som de siger. ;)

For det andet må jeg sige at jeg har været på date med både glædespiger og thai’er, men aldrig en kombination af de to. Hvor mine ærede meddebattører lægger mest vægt på hendes beskæftigelse som massøse og glædespige, så vil jeg heller lægge vægt på hendes identitet som thai. Det er den der vil udgøre det meste af forskellen her.

Francois har helt ret i at 50% skal betales til mammasan, og da din pige jo ikke skal betale penge for at knalde dig, så betaler du 50%. Hun får dog ikke noget for det, og det kan du jo drage dine konklusioner efter.

Når hun skriver at hun vil have dig, og sætter hjerter efter, så er der ikke nogen tvivl om at hun mener det. Spørgsmålet er dog HVAD hun vil have. Det kan godt være der er rod i opholdstilladelsen, som Ludvig skriver. Men lad os nu give kærligheden en chance her. Det at hun spørger om du har en kæreste betyder med sikkerhed at hun ser en potentiel fast partner i dig. – Du skal dog allerførst spørge dig selv, hvad vil du med hende? Hvis det bare er fis og ballade og at du ikke på nogen måde kan se dig selv på kirkegulvet med den unge kvinde, så synes jeg du skal lade hende være. Hvis der er en flig af dig som kunne være interesseret i at have et fast forhold til, og med tiden gifte sig med en thai, så inviter hende ud, og vær opmærksom på at det er muligt at mammasan vil have et handout for at give sin pige fri. Et muligt alternativ: Installer LINE på din smartphone og få hendes LINE id så du kan holde kontakt når hun er taget tilbage til Thailand. Når du har fået hendes LINE id så få hende til at sende nogle billeder hjemmefra, og lær hende at kende på en anden måde end via et bordel.

Det siges at thai kvinder udgør fænomenale hustruer, og efter at have haft en thai kæreste har jeg en tendens til at tro det. Der er dog en ting som en vestlig mand skal forstå inden han kaster sig ud i et forhold med en thai. Det er det underliggende princip i enhver thai’s liv som hedder bun khun. Den livslange gæld som en kvinde har til sine forældre fordi de gav hende liv, opfostrede hende. Det er også dette princip som mange fordomme om thai kvinder udspringer af (at man køber dem osv). I Thailand blander de kærlighed og penge, mens vi ikke gør dette i vesten. Pigens taknemmelighedsgæld til sine forældre vil aldrig blive slettet. Hun forventes at vise sin ubetingede kærlighed for evigt (og kærlighed er lig med penge, som jeg netop har sagt). Det er derfor at hun arbejder på det bordel. Mammasan tager 50% og de andre 50% er, lidt kynisk sagt, hendes forældres pensionsordning. Hun får intet selv ud over at hun får lov at betale af på sin taknemmelighedsgæld (som aldrig kan betales fuldt ud alligevel). Tall order…

Hvad betyder det for dig, hvis du skulle være i et fast forhold til hende? Det betyder for det første at hendes forældre altid vil være nummer et for hende, mens du er nummer to. Det betyder også at enhver pengegave du giver hende vil blive sendt direkte til hendes forældre. Hun vil altid sætte sig selv til side for sine forældres skyld. Jeg siger ikke disse ting for at skræmme dig væk, men blot for at du forstår hvad der driver hende inderst inde. Se det som en hjælp til at navigere.

Og så er der en meget vigtig ting du skal huske, hvis du ender i et forhold til en thai. Nogle historier udvikler sig grimt, fordi den vestlige mand ikke står fast på dette: Du er ikke buddist, bun khun gælder ikke for dig, du skylder ikke hendes forældre noget (og du er klog nok til ikke at sætte dig i en situation hvor forældrene får bun khun overfor dig – husk at bun khun aldrig forsvinder), og i det hele taget må hun selv finde en måde at betale sin taknemmelighedsgæld på som ikke involverer at stikke snablen i din pengepung. Når du har stået fast på det, og hun stadig holder fast i dig, så ved du at det er ægte kærlighed til dig. Hvis du omvendt åbner pengepungen for thai familien, så kan du risikere at det er kvindens kærlighed til forældrene og ikke dig der gør at hun er hos dig. Jeg mindes at en debattør, tror det var Bananas, der skrev herinde at hans kone kan sende så mange penge hun vil til familien i Thailand. Så længe det ikke er hans penge. Det er nok den klogeste strategi.

 

 

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg læste dit indlæg og havde undervejs en god ide om hvad svaret skulle være. Men så læste jeg sidste linje hvor der står hun er thai, og så måtte jeg formulere et nyt og anderledes svar.

Allerførst må jeg gratulere dig, kære Krebsen76. Hvis man først har været oppe på de høje nagler med en thai, så er der meget der blegner ved siden af. Ja, ”pun intended” som de siger. ;)

For det andet må jeg sige at jeg har været på date med både glædespiger og thai’er, men aldrig en kombination af de to. Hvor mine ærede meddebattører lægger mest vægt på hendes beskæftigelse som massøse og glædespige, så vil jeg heller lægge vægt på hendes identitet som thai. Det er den der vil udgøre det meste af forskellen her.

Francois har helt ret i at 50% skal betales til mammasan, og da din pige jo ikke skal betale penge for at knalde dig, så betaler du 50%. Hun får dog ikke noget for det, og det kan du jo drage dine konklusioner efter.

Når hun skriver at hun vil have dig, og sætter hjerter efter, så er der ikke nogen tvivl om at hun mener det. Spørgsmålet er dog HVAD hun vil have. Det kan godt være der er rod i opholdstilladelsen, som Ludvig skriver. Men lad os nu give kærligheden en chance her. Det at hun spørger om du har en kæreste betyder med sikkerhed at hun ser en potentiel fast partner i dig. – Du skal dog allerførst spørge dig selv, hvad vil du med hende? Hvis det bare er fis og ballade og at du ikke på nogen måde kan se dig selv på kirkegulvet med den unge kvinde, så synes jeg du skal lade hende være. Hvis der er en flig af dig som kunne være interesseret i at have et fast forhold til, og med tiden gifte sig med en thai, så inviter hende ud, og vær opmærksom på at det er muligt at mammasan vil have et handout for at give sin pige fri. Et muligt alternativ: Installer LINE på din smartphone og få hendes LINE id så du kan holde kontakt når hun er taget tilbage til Thailand. Når du har fået hendes LINE id så få hende til at sende nogle billeder hjemmefra, og lær hende at kende på en anden måde end via et bordel.

Det siges at thai kvinder udgør fænomenale hustruer, og efter at have haft en thai kæreste har jeg en tendens til at tro det. Der er dog en ting som en vestlig mand skal forstå inden han kaster sig ud i et forhold med en thai. Det er det underliggende princip i enhver thai’s liv som hedder bun khun. Den livslange gæld som en kvinde har til sine forældre fordi de gav hende liv, opfostrede hende. Det er også dette princip som mange fordomme om thai kvinder udspringer af (at man køber dem osv). I Thailand blander de kærlighed og penge, mens vi ikke gør dette i vesten. Pigens taknemmelighedsgæld til sine forældre vil aldrig blive slettet. Hun forventes at vise sin ubetingede kærlighed for evigt (og kærlighed er lig med penge, som jeg netop har sagt). Det er derfor at hun arbejder på det bordel. Mammasan tager 50% og de andre 50% er, lidt kynisk sagt, hendes forældres pensionsordning. Hun får intet selv ud over at hun får lov at betale af på sin taknemmelighedsgæld (som aldrig kan betales fuldt ud alligevel). Tall order…

Hvad betyder det for dig, hvis du skulle være i et fast forhold til hende? Det betyder for det første at hendes forældre altid vil være nummer et for hende, mens du er nummer to. Det betyder også at enhver pengegave du giver hende vil blive sendt direkte til hendes forældre. Hun vil altid sætte sig selv til side for sine forældres skyld. Jeg siger ikke disse ting for at skræmme dig væk, men blot for at du forstår hvad der driver hende inderst inde. Se det som en hjælp til at navigere.

Og så er der en meget vigtig ting du skal huske, hvis du ender i et forhold til en thai. Nogle historier udvikler sig grimt, fordi den vestlige mand ikke står fast på dette: Du er ikke buddist, bun khun gælder ikke for dig, du skylder ikke hendes forældre noget (og du er klog nok til ikke at sætte dig i en situation hvor forældrene får bun khun overfor dig – husk at bun khun aldrig forsvinder), og i det hele taget må hun selv finde en måde at betale sin taknemmelighedsgæld på som ikke involverer at stikke snablen i din pengepung. Når du har stået fast på det, og hun stadig holder fast i dig, så ved du at det er ægte kærlighed til dig. Hvis du omvendt åbner pengepungen for thai familien, så kan du risikere at det er kvindens kærlighed til forældrene og ikke dig der gør at hun er hos dig. Jeg mindes at en debattør, tror det var Bananas, der skrev herinde at hans kone kan sende så mange penge hun vil til familien i Thailand. Så længe det ikke er hans penge. Det er nok den klogeste strategi.

 

 

tusind tak for dit meget fyldige svar :-) 

Jeg skriver lige tilbage når jeg er hjemme fra arbejde (b) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da spændende. Der er jo altid dejligt at få sådan en opmærksomhed fra en sød dame. Ud fra hvad du skriver lyder det da meget til at hun også har fået et lille crush på dig. personligt når jeg står i en situation hvor jeg er i tvivl om en pige har et crush på mig, eller om det er noget andet, finder jeg altid et spørgsmål eller en komentar som kan forståes på 2 måder og alt efter hvordan hun svare, kan jeg måske få en bedre ide om hvad hun tænker.

Det skal dog helst gøres så skjult som muligt.

Dog kan det ikke ungåes at spørge direkte på et eller andet tidspunkt, om det så er dig eller hende der gør det. Så som de andre siger, invitere hende på en date.

Håber du finder ud af det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hejsa. 

Som start vil jeg lige undskylde hvis dette emne er røget det forkerte sted :-) 

Jeg vil høre om i har oplevet og blive kontaktet af en gp eller massagepige uden for normal arbejdstid eller hvis du ikke har været det pågældende sted i et stykke tid? 

Jeg har 3 favoritter men den ene af kvinderne har jeg besøgt en del gange efterhånden og vi går super i spænd og når vi ses er det med kys og kram uden jeg har lagt mere i det end det er pga hvad vi nu skal til og lave.Hun kender til mit liv, job osv og gså at jeg er single.

Efter vores sidste møde som igen var fantastisk hvor vi kyssede farvel osv ja der er hun begyndt og skrive til mig udenfor arbejdstid,  både hverdage og weekend.  Det er i snit ca en sms eller to om dagen jeg får hvor hun spørger hvad jeg laver, hvornår jeg kommer igen, at hun savner mig meget og meget mere. Hendes seneste besked var "i want you" efterfulgt af hjerter :-? kl 23 igår. 

Hun er en fantastisk tøs og jeg har måske et lille crush på hende ,  men er det bare seriøs kundepleje eller skal jeg ligge mere i det? 

Når jeg besøger hende er der ingen grænser længere for hvad vi laver som der var i starten. Er i tvivl om hvad jeg skal gøre fordi hun er min favorit, og hun tilbyder ALT dog med gummi ved sex. Men har ikke turde spørge hende endnu om hvad hun forestiller sig omkring hende og mig af frygt for og miste en fantastisk kvinde hvis nu jeg tolker hvad hun gør forkert.

 

Mvm krebsen 

Kan godt afsløre at vi snakker om en thai fra midtjylland. 

 

Hun kan have visa problemer. Eller hendes eventuelle danske mand tæver hende, eller måske får hun for lidt penge ud af opholdet i DK. Måske.

Hvis jeg var dig... Ville jeg holde mig lngt væk. Du kan tage pigen ud af bordellet, men du kan ikke tage bordellet ud af pigen. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...