Hop til indhold
Eventyrlige Alice

SEX UDEN GUMMI TILLADT ELLER EJ? ?

Recommended Posts

Om man bliver smittet af det ene eller det andet...  Eller ingenting. 

Vi har jo ingen officielle forpligtigelser overfor hinanden, jeg kan jo gøre som jeg vil...  

I dag: ubeskyttet anal sex. 

I morgen: super fransk med en anden ( måske glædes pige)?  

Ingen ved det...!  Så er det måske meget smart med kondomer :)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex uden gummi..

Eventyrlige Alice's påstand om at samtlige hendes kunder har efterspurgt fransk uden, og 90% har spurgt efter dansk uden, sammenholdt med det faktum at der her på EG forum i langt overvældende grad, fornægtes at der kneppes uden derude ved GP'erne. Det siger mig at et flertal nok skriver ét her på forum, men sagen er en ganske anden når de står hos GPen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex uden gummi..

Eventyrlige Alice's påstand om at samtlige hendes kunder har efterspurgt fransk uden, og 90% har spurgt efter dansk uden, sammenholdt med det faktum at der her på EG forum i langt overvældende grad, fornægtes at der kneppes uden derude ved GP'erne. Det siger mig at et flertal nok skriver ét her på forum, men sagen er en ganske anden når de står hos GPen.

Nu ved jeg ikke hvad det er for et klientel der tiltrækkes af lige netop Alices annonce - men jeg får ikke mange forespørgsler om bareback,... så godt som ingen faktisk ... tror vi skal tilbage til juli eller august for den sidste der formastede sig til at spørge... 

Men foresgpørgsler på fransk uden - DEM er der mange af - fantastisk mange faktisk... til trods for at jeg tydeligt skriver at jeg IKKE gør det...  jeg ville nok kunne få 2-3 kunder mere per vagt hvis jeg overskred mine grænser... så det har hun helt ret i... fyrene læser kun til "du kan få pikken suttet" og alt andet er lige meget efter det

Men at det benægtes at der kneppes uden - det tror jeg holder rimelig godt faktisk - det er absolut ikke mit indtryk at gennemsnits-gæsten hos mig har det fjerneste ønske om at dyrke usikker sex... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg finder det nok stadig lidt sært, at være så nazi med at give oralsex uden kondom, men glad og gerne modtage oralsex uden slikkelapper. 

Jeg ringede og spurgte AIDS-fonden om netop det spørgsmål. Svaret var som følger: Der er risiko for at blive smittet med noget, hvis du sutter pik uden. Risikoen for smitte til dig er minimal, grænsende til ikke eksisterende, hvis du modtager oral som pige. Ham der giver oral til kvinden løber en større, men stadig ekstremt lille risiko. Mao den der tager noget i munden løber den største risiko.

I min butik er oral til ham med gummi, til mig er det valgfrit, men jeg har altid slikkelapper på natbordet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ringede og spurgte AIDS-fonden om netop det spørgsmål. Svaret var som følger: Der er risiko for at blive smittet med noget, hvis du sutter pik uden. Risikoen for smitte til dig er minimal, grænsende til ikke eksisterende, hvis du modtager oral som pige. Ham der giver oral til kvinden løber en større, men stadig ekstremt lille risiko. Mao den der tager noget i munden løber den største risiko.

I min butik er oral til ham med gummi, til mig er det valgfrit, men jeg har altid slikkelapper på natbordet. 

Der er fint at man fik ordet minimal risiko med. Alt afhængig hvem man spørger så dukker ordet minimal op i forbindelse med fransk. Det minimale skal ses i forhold til penetrering og anal. For mit vedkommende ændre det ikke meget at den minimale risiko ved fransk til manden måske er lidt større en den minimale risiko ved at slikke fisse - Der er tale om en risiko som man skal forholde sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ringede og spurgte AIDS-fonden om netop det spørgsmål. Svaret var som følger: Der er risiko for at blive smittet med noget, hvis du sutter pik uden. Risikoen for smitte til dig er minimal, grænsende til ikke eksisterende, hvis du modtager oral som pige. Ham der giver oral til kvinden løber en større, men stadig ekstremt lille risiko. Mao den der tager noget i munden løber den største risiko.

I min butik er oral til ham med gummi, til mig er det valgfrit, men jeg har altid slikkelapper på natbordet. 

Risikoen for generelt at blive smittet som kvinde, eller i forhold til bestemte kønssydomme? For mig at se, så er risikoen for at blive smittet med Herpes og Kondylomer ikke ekstrem lille. :) Relativt mange mennesker har Herpes. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu ved jeg ikke hvad det er for et klientel der tiltrækkes af lige netop Alices annonce - men jeg får ikke mange forespørgsler om bareback,... så godt som ingen faktisk ... tror vi skal tilbage til juli eller august for den sidste der formastede sig til at spørge... 

 

Jeg tror så ikke det har noget med hvad Alice tiltrækker. Den håndfuld kvinder jeg kender godt nok til, at man kan sludre om den slags, bekræfter at der er rimelig stor efterspørgsel efter usikker sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og du har ganske ret - det er da principielt set muligt at gæsten der gerne vil slikke fisse for nyligt har suttet den af på en fyr der gav ham et eller andet i halsen... det er da teoretisk et muligt...  og det er da også muligt at han har forkølelsessår... men det kan altså ses i det tidsrum det smitter :) 

 

Chancen for at vi piger får noget i halsen er uendelig meget større end at vores gæster har noget i halsen... og chancen for at vi giver det videre HVIS vi har noget er betragtelig større end at gæsterne giver det til os hvis uheldet er ude og gæsten rent faktisk er smittet i halsen.... 

Herpes smitter også, når det ikke er i udbrud. Det har man vidst i hvert fald i 20 år, men det er sejlivet den opfattelse at det kun er under udbrud. Det er klart det smitter lettere ved udbrud, fordi der er meget mere smitstof.

Jeg er hovedsageligt enig med den om kønsforskellene på sandsynlighed for at få noget i halsen. En mand kan dog også godt få noget i mund/svælg af at slikke en kvinde. For kvinder spiller spørgsmålet om mængden af evt. (præ-)sperm nok ind - dvs. superfransk er nok alt andet lige mindre usikker end mega-/slug. For en i øvrigt sund og rask person er forsvarsværkerne i munden mod infektioner dog ret gode - vi er jo designet til at putte alt muligt derind :-) Men omvendt er det absolut ikke sikkert. Om det er værre end tungekys? Tjah, kommer an på, hvilken potentiel smitte, der er tale om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror så ikke det har noget med hvad Alice tiltrækker. Den håndfuld kvinder jeg kender godt nok til, at man kan sludre om den slags, bekræfter at der er rimelig stor efterspørgsel efter usikker sex.

Gad vide om det så har noget at gøre med landsdel ? men jeg må blankt indrømme at jeg ikke kan genkende det billede... jeg ved godt det efterspørges - helt sikkert... bare slet ikke i det omfang i nævner her. 

Vi skriver det jo allesammen hvis vi ikke tilbyder det... så det virker liiiiiiiidt pudsigt at der skulle være så markant forskel i mængden på forespørgsler... med mindre der er noget særligt der gør sig gældende i de pågældende annoncer/udbud/landssdele ect ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Risikoen for generelt at blive smittet som kvinde, eller i forhold til bestemte kønssydomme? For mig at se, så er risikoen for at blive smittet med Herpes og Kondylomer ikke ekstrem lille. :) Relativt mange mennesker har Herpes. 

Kønsvorter kan du også blive smittet af ved samleje, der hvor gummiet ikke dækker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gad vide om det så har noget at gøre med landsdel ? men jeg må blankt indrømme at jeg ikke kan genkende det billede... jeg ved godt det efterspørges - helt sikkert... bare slet ikke i det omfang i nævner her. 

Vi skriver det jo allesammen hvis vi ikke tilbyder det... så det virker liiiiiiiidt pudsigt at der skulle være så markant forskel i mængden på forespørgsler... med mindre der er noget særligt der gør sig gældende i de pågældende annoncer/udbud/landssdele ect ?? 

Omfangets størrelse kender jeg så ikke, men kan næppe forstille mig, at udbredelsen skulle være betinget af hvor i landet man befinder sig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex uden gummi..

Eventyrlige Alice's påstand om at samtlige hendes kunder har efterspurgt fransk uden, og 90% har spurgt efter dansk uden, sammenholdt med det faktum at der her på EG forum i langt overvældende grad, fornægtes at der kneppes uden derude ved GP'erne. Det siger mig at et flertal nok skriver ét her på forum, men sagen er en ganske anden når de står hos GPen.

Undskyld ordknep, men jeg er lidt usikker på om du mener "benægtes?" Jeg genkender nemlig ingen af delene ...

Jeg ser måske halvdelen af brugerne, som jeg bemærker (kigger næsten aldrig i jylland/fyn-fora), jævnligt tage stærkt afstand fra sex uden. Men der er mange der ikke siger noget og så er der jo dem, der gladeligt fortæller om det - fx ifm et par notoriske udbydere af gang bang uden (med og uden "attester"). Indimellem er der efterlysninger. Hvis man vil have indikation af faktisk adfærd skal man jo også lige huske det kæmpe store flertal, der aldrig skriver, fordi de ikke vil/ikke er medlemmer/ikke kender eroguide :)

Fx har jeg selv fortalt en om "en smutter."

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er fint at man fik ordet minimal risiko med. Alt afhængig hvem man spørger så dukker ordet minimal op i forbindelse med fransk. Det minimale skal ses i forhold til penetrering og anal. For mit vedkommende ændre det ikke meget at den minimale risiko ved fransk til manden måske er lidt større en den minimale risiko ved at slikke fisse - Der er tale om en risiko som man skal forholde sig til.

Selvfølgelig skal man forholde sig til risikoen, det siger sig selv. Jeg vurderer ud fra, om jeg risikerer at blive smittet ved at modtage oral og som aids-fonden forklarede, så er det nærmest usandsynligt.

Mht efterspørgsel, det er meget sjældent jeg bliver spurgt om samleje uden gummi i telefonen, aldrig face to face. Flere spørger efter oral uden, både i telefon og face to face.

Redigeret af Liv
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld ordknep, men jeg er lidt usikker på om du mener "benægtes?" Jeg genkender nemlig ingen af delene ...

Jeg ser måske halvdelen af brugerne, som jeg bemærker (kigger næsten aldrig i jylland/fyn-fora), jævnligt tage stærkt afstand fra sex uden. Men der er mange der ikke siger noget og så er der jo dem, der gladeligt fortæller om det - fx ifm et par notoriske udbydere af gang bang uden (med og uden "attester"). Indimellem er der efterlysninger. Hvis man vil have indikation af faktisk adfærd skal man jo også lige huske det kæmpe store flertal, der aldrig skriver, fordi de ikke vil/ikke er medlemmer/ikke kender eroguide :)

Fx har jeg selv fortalt en om "en smutter."

 

Der er nok ingen tvivl om, at dem der skriver på EG klart giver udtryk for, at de kun er til sikker sex. Omvendt er man nok også nødt til at forholde sig til, mediet næppe invitere til, at fortælle at man enten har fundet steder, hvor der ikke direkte skiltes med usikker sex, eller at man bare kunne tænke sig det.

Ser vi lidt på annonce udviklingen, ja ...... så der vel indikationer på at usikker sex i en eller anden udstrækning er i vækst. Jeg tror nu heller ikke at 90% ønsker usikker sex, men der er klart både et marked for det, og bestemt også mange forespørgsler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok ingen tvivl om, at dem der skriver på EG klart giver udtryk for, at de kun er til sikker sex.

? Jeg har lige skrevet at der er en del der gladeligt skriver om at de er til sex uden? Og flere der beretter om at det kan ske, selvom de ikke ikke går efter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig skal man forholde sig til risikoen, det siger sig selv. Jeg vurderer ud fra, om jeg risikerer at blive smittet ved at modtage oral og som aids-fonden forklarede, så er det nærmest usandsynligt.

 

Selvfølgelig, og samme argumentation har mændene der køber fransk uden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

? Jeg har lige skrevet at der er en del der gladeligt skriver om at de er til sex uden? Og flere der beretter om at det kan ske, selvom de ikke ikke går efter det.

Visse piger skriver at det kun er sikker sex, javel ja, så er fransk altså ikke sex. Dejligst at vide.

Visse piger skriver kun sikker sex, men når man står i situationen, så kan det alligevel lade sig gøre uden.

HALHALLELUJA hykleriet kender ingen grænser.  

Redigeret af BigDick
Slafejl...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

? Jeg har lige skrevet at der er en del der gladeligt skriver om at de er til sex uden? Og flere der beretter om at det kan ske, selvom de ikke ikke går efter det.

Ha ha......det er så ok. Jeg bygger nok min antagelse på tråde som nærværende, og fornemmer at hver gang emnet debatteres, så er signalet stort set det samme, plus at enkelte får en særlig lyst til at fordømme dem der gør anderledes. Ja.... det er selvfølgelig min egen subjektive holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig, og samme argumentation har mændene der køber fransk uden. :)

ja da - borset fra at det vist ikke kan kaldes "usandsynligt"  :)  sjældent ..ok.. .... minimal risiko... fair nok :) men ikke usandsynligt... 

og disse mænd må gøre nøjagtig som de vil... bare de ikke henvender sig til mig for at få deres behov for risiko-betonet adfærd tilfredsstillet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja da - borset fra at det vist ikke kan kaldes "usandsynligt"  :)  sjældent ..ok.. .... minimal risiko... fair nok :) men ikke usandsynligt... 

og disse mænd må gøre nøjagtig som de vil... bare de ikke henvender sig til mig for at få deres behov for risiko-betonet adfærd tilfredsstillet :) 

Rolig nu Jas. Der er en smitterisiko ved begge dele, så det nytter ikke at forsøge at bilde sig selv ind, at det ene er usandsynligt med det andet sjældent. Jeg kan godt sætte mig ind, at det for den enkelte pige måske giver mening at tænke således, men virkeligheden er bare en anden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Slikkelapper", dem er jeg godt nok aldrig blevet tilbudt. Tror lige jeg hellere må google det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Slikkelapper", dem er jeg godt nok aldrig blevet tilbudt. Tror lige jeg hellere må google det...

Det er sådan set ligesom at spise karameller hvor papiret ikke er fjernet. sm154.gif sm154.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu Jas. Der er en smitterisiko ved begge dele, så det nytter ikke at forsøge at bilde sig selv ind, at det ene er usandsynligt med det andet sjældent. Jeg kan godt sætte mig ind, at det for den enkelte pige måske giver mening at tænke således, men virkeligheden er bare en anden.

Hvordan kan det være at hver gang i drenge laver en kalkuleret risiko med eget helbred som beviseligt er væsentlig større end den risiko pigerne løber ved samme adfærd - så får vi piger at vide vi skal "tage det roligt" eller "bilder os selv ind" at vores risiko er mindre...  hvorfor kan i ikke tage jeres risiko med stil i stedet for at blive nedladende ? 

Risikoen ved som pige at modtage kontra give fransk ER mindre - dermed ikke sagt ikke eksisterende... men den ER mindre.... ganske enkelt pga den måde slimhinderne kommer i nærkontakt med smitten og vigtigst af alt... vi har bare flere pikke i munden der har været i nærkontakt med sygdomme end munde i fissen der har selv samme... 

og fordi vi sutter på alt der kommer gennem døren - så gør i også hvis der ikke er gummi på!! 

Som sagt - det er et numbers game... og det er os piger der trækker nitten mht at blive smittet i halsen og dermed jer drenge der løber risikoen for at få det vi lige har fået... 

Får vi piger noget i fissen - så er i home free fordi i knalder os med kondom.... men voila - så længe der er piger der siger "pyt - det var kun en gang jeg blev syg" og stadig sutter lystigt løs.... så er risikoen jeres... og større!!  

Det er virkeligheden... og det er ikke et spørgsmål om tankegang... der er et spørgsmål om ren statistik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...