Hop til indhold
Eventyrlige Alice

SEX UDEN GUMMI TILLADT ELLER EJ? ?

Recommended Posts

Kære piger og drenge 

Jeg ønsker synspunkter på jeres mening om sex uden gummi både oral og anal og samleje. 

Grunden til at jeg starter på sådan en tråd er fordi der er mange delte meninger om smitsomme kønssygdomme eller ikke. 

Jeg håber at der vil blive delt meninger og holdninger i pæn tone. 

Knus Eventyrlige Alice 

Isabel-Alice-(98).jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

For mit vedkommende er det et ja tak til superfransk (den jyske slags uden kondom). Samleje og anal bliver et stort nej tak uden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver kun dette indlæg fordi jeg er meget forvirret over al mulig forskellige informationer rundt omkring på nettet. 

Jeg håber at kunne blive lidt klogere :grin:

Det kan jeg godt forstå, for meldingerne er blandede. Vi har tidligere haft 2-3 strenge om emnet, og her var meningerne pænt sagt delte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende er det et ja tak til superfransk (den jyske slags uden kondom). Samleje og anal bliver et stort nej tak uden...

Markeringen - sm244.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et sprængfarligt emne.

Jeg tager imod oral uden fra GP og ellers er det meste med gummi. 

 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er helt og aldeles klar over den risiko jeg løber, ved både og modtage og give oralsex, uden henholdsvis slikkelapper og kondomer. Men fornøjelsen går ganske enkelt af det for, mig, hvis ikke jeg kan dufte, smage og mærke min partners køn. 

Jeg har én eneste gang, været smittet med Klamydia i halsen. Naturligvis havde jeg helst været helt fri! :) Men én gang, ud af, ehm, efterhånden mange sexpartnere, så jeg har gjort op med mig selv, at risikoen for mig er så lille, at jeg ikke vil undvære den nydelse, det for mig er at give oralsex uden kondom.

Hvad andre gør, det må de selv rode med! :D  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne aldrig falde mig ind at gøre noget som helst med en GP uden gummi.

Tager du så heller ikke imod svensk uden ? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt og aldeles klar over den risiko jeg løber, ved både og modtage og give oralsex, uden henholdsvis slikkelapper og kondomer. Men fornøjelsen går ganske enkelt af det for, mig, hvis ikke jeg kan dufte, smage og mærke min partners køn. 

Jeg har én eneste gang, været smittet med Klamydia i halsen. Naturligvis havde jeg helst været helt fri! :) Men én gang, ud af, ehm, efterhånden mange sexpartnere, så jeg har gjort op med mig selv, at risikoen for mig er så lille, at jeg ikke vil undvære den nydelse, det for mig er at give oralsex uden kondom.

Hvad andre gør, det må de selv rode med! :D  

 


 

 

Hey Bly, gik der lang tid før du opdagede det ?

Kunne du potentielt have smittet nogle partnere ?

Det er nu ikke for at fokusere på dig specifikt, men jeg er bare interesseret i at høre omkring smittefaren set i antal generelt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg godt forstå, for meldingerne er blandede. Vi har tidligere haft 2-3 strenge om emnet, og her var meningerne pænt sagt delte.

Det brukar som sagt vara mycket delade meningar i detta ämne. Jag har läst på grundligt om reella smittorisker och vad det finns för evidens bakom olika påståenden om eventuella risker. För min personliga del har jag bestämt mig för att gärna knulla utan gummi. Jag vet att risken inte är noll, men det finns annat som jag gör i livet som är farligare. Till exempel att gå över gatan på vägen till glädjeflickan.

Nu är jag inte intresserad av analsex; men om jag vore det så skulle jag inte ha analsex utan kondom för vid sådan sex är risken betydligt större. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hey Bly, gik der lang tid før du opdagede det ?

Kunne du potentielt have smittet nogle partnere ?

Det er nu ikke for at fokusere på dig specifikt, men jeg er bare interesseret i at høre omkring smittefaren set i antal generelt.

 

Nej, det kan jeg ikke. - Jeg havde en ganske kort periode i mit liv, hvor jeg var monogam. ;) Om han var det, det er jeg ikke så sikker på, så han kan i princippet godt have smittet andre end mig.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Jeg er helt og aldeles klar over den risiko jeg løber, ved både og modtage og give oralsex, uden henholdsvis slikkelapper og kondomer. Men fornøjelsen går ganske enkelt af det for, mig, hvis ikke jeg kan dufte, smage og mærke min partners køn. 

Helt enig, derfor giver og modtager jeg ligesom Bly oralsex uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det kan jeg ikke. - Jeg havde en ganske kort periode i mit liv, hvor jeg var monogam. ;) Om han var det, det er jeg ikke så sikker på, så han kan i princippet godt have smittet andre end mig.

Øv kedeligt :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget glad for alle de gode svar og kommentarer til dette indlæg 

Jeg tænkte på om eventuelt kunne være nogle piger og drenge der kunne have interesse i at lave en undersøgelse af om hvor stor risiko eller ikke. Der i virkeligheden er ved sex uden gummi her tænker jeg mest oral. :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fransk gerne  uden med enkelte udvalgte, alt andet med gummi, dette gælder både Gp'er og "almindelige" piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Jeg tænkte på om eventuelt kunne være nogle piger og drenge der kunne have interesse i at lave en undersøgelse af om hvor stor risiko eller ikke. Der i virkeligheden er ved sex uden gummi her tænker jeg mest oral. :-?

En egentlig undersøgelse kræver et større epidemiologisk studium, men det er nok ikke liiige det, du har i tankerne :D 

Men hvad forestiller du dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved faktisk ikke en skid om smittefare ved sex sygdomme, må jeg nok indrømme...

Men det eneste jeg er med på er fransk til kvinden... jeg er med på at alt da føles bedre uden, men jeg gider bare ikke at blive smittet, uanset om der findes en pille for det eller ej.

Men hvis jeg besøger "bestemte typer" så er jeg faktisk også lidt urolig ved at give pigen fransk...

De fleste thai piger jeg har besøgt, de har spurgt om "det er ok med kondom", så mange efterspørger nok uden vil jeg tro, siden det ikke bare er en sædfølge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mit gæt er at de fleste af os der går ind for fransk uden, er singler, hvorimod dem der er imod er gifte og det forstår jeg så udmærket godt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Går I ude i regnvejr uden regntøj!!!!!

Nej vel!

Øøøhh ja. Jeg ejer hverken regntøj eller gummistøvler - så hellere blive lidt våd.

Ikke at der skal drages sammenligninger til trådens øvrige emne. :)

 

Jeg tænkte på om eventuelt kunne være nogle piger og drenge der kunne have interesse i at lave en undersøgelse af om hvor stor risiko eller ikke. 

Hvordan ville du gøre det? Samle en gruppe dokumenterede raske og en gruppe dokumenterede smittebærere, som så skal knalde løs blandt hinanden under regnskab og skema, indtil man har påvist, at det smitter efter X antal gange? :D

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøøhh ja. Jeg ejer hverken regntøj eller gummistøvler - så hellere blive lidt våd.

Ikke at der skal drages sammenligninger til trådens øvrige emne. :)

 

Hvordan ville du gøre det? Samle en gruppe dokumenterede raske og en gruppe dokumenterede smittebærere, som så skal knalde løs blandt hinanden under regnskab og skema, indtil man har påvist, at det smitter efter X antal gange? :D

Mvh,

/Gina.

Du mener vel 3 grupper... nogen skal vel have placebo diller :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...