Hop til indhold
Eventyrlige Alice

SEX UDEN GUMMI TILLADT ELLER EJ? ?

Recommended Posts

 

Mit gæt er at de fleste af os der går ind for fransk uden, er singler, hvorimod dem der er imod er gifte og det forstår jeg så udmærket godt...

Ikke alle: jeg er selv single.

Ved godt, du skrev de fleste.

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

...SEX UDEN GUMMI TILLADT ELLER EJ? ?...

Du kan ikke finde en paragraf der forbyder det, ergo er det tilladt. (Om det er en god idé som GP, er et helt andet spørgsmål :))

Ps. Tjek lige om der er brødkrummer under din shift tast :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ønsker synspunkter på jeres mening om sex uden gummi både oral og anal og samleje.

Analt samleje burde 100 %, også privat, være med kondom - så ville brug af kondom i de andre sammenhænge ikke være så nødvendigt :)

Desværre er der en udbredt kultur blandt især homoseksuelle med bareback (samleje uden kondom), hvorfor især syfilis florerer i disse miljøer.

Ellers har jeg en ide om at grundig vask både før og efter oralsex og almindeligt samleje må nedsætte faren for smitte. Jeg har selvfølgelig ikke noget at have dette i, men jeg ved bare at min kone godt kan få lidt kløe eller underlivsbetændelse, hvis jeg ikke vasker dilleren imellem 2 samlejer - bl.a. derfor foretrækker jeg at besøge steder hvor jeg er sikker på badforholdene er up to date og nemt tilgængelige - og hvor belysningsforholdene er af en sådan beskaffenhed at kønsvorter og åbne sår ikke overses :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Intet uden gummi her hvis det er købe sex, derfor er det svært at finde en pige , da alle næsten tilbyder uden... slikker ikke en gp , som en læge sagde du har jo slimhinder i munden og måske lidt i tandkød, så faren ef der for smitte...   

Har da fundet en der kun tilbyder svensk uden gummi, så hun får mine besøg, hun har så også en for mig lækker krop..  Runde former og store P....R

Del dette indlæg


Link til indlæg

Analt samleje burde 100 %, også privat, være med kondom - så ville brug af kondom i de andre sammenhænge ikke være så nødvendigt :)

Desværre er der en udbredt kultur blandt især homoseksuelle med bareback (samleje uden kondom), hvorfor især syfilis florerer i disse miljøer.

Ellers har jeg en ide om at grundig vask både før og efter oralsex og almindeligt samleje må nedsætte faren for smitte. Jeg har selvfølgelig ikke noget at have dette i, men jeg ved bare at min kone godt kan få lidt kløe eller underlivsbetændelse, hvis jeg ikke vasker dilleren imellem 2 samlejer - bl.a. derfor foretrækker jeg at besøge steder hvor jeg er sikker på badforholdene er up to date og nemt tilgængelige - og hvor belysningsforholdene er af en sådan beskaffenhed at kønsvorter og åbne sår ikke overses :)

Kære Jernsvin....

Sikke en gang vås, .....Hvis din kone får kløe eller underlivsbetændelse, vil jeg forslå dig at tage hende under armen og lave en fællestur til dovtoren, for at konstatere. hvad det er I prøver at "vaske jer ud af"

Og det har intet med belysningsforholdnene på klinikkerne. Det er jo jer der har et eller andet i smitter hinannen med, som du evt også bringer rundt til pigerne!

Så gå lige op til doktoren hvis du ikke vil holde smitten i famliens "skød! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ellers har jeg en ide om at grundig vask både før og efter oralsex og almindeligt samleje må nedsætte faren for smitte. Jeg har selvfølgelig ikke noget at have dette i, men jeg ved bare at min kone godt kan få lidt kløe eller underlivsbetændelse, hvis jeg ikke vasker dilleren imellem 2 samlejer - bl.a. derfor foretrækker jeg at besøge steder hvor jeg er sikker på badforholdene er up to date og nemt tilgængelige - og hvor belysningsforholdene er af en sådan beskaffenhed at kønsvorter og åbne sår ikke overses :)

Mycoplasma genitalium har tidligere været ret overset, og er ofte skyld i gentagende underlivsbetændelse og blærebetændelse, måske skulle dig og din kone blive podet for det. :) 

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går efter fransk uden og allerhelst med afslutning i munden. Jeg er opmærksom på den lille risiko, men lever med den og lader mig teste jævnligt. Samleje uden er et stort no go. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første indlæg.. så bliver lige ganske kort...

 

Efter jeg startede med at følge med her, og så alle dem som tog imod uden regnfrakke tænkte jeg, der må være lavet en undersøgelse over risiko (og ja, den undersøgelse fandt jeg, men den omhandler bare alm folk, og ikke gp'er) om det skubber noget ved resultatet ved jeg ikke, men tænkte i kan da lige få linket

http://markmanson.net/std-guide

ca 1/3 del nede starter fakta - jeg har desværre ikke kunnet finde tal som bakker denne op, dog vil jeg sige det er ikke en officile undersøgelse men hans metode lyder rimelig, han tager nye tilfælde af en STD om året og sammen holder med singler og antalet af personer i US, og får et tal han kalder RAW som er et udtryk for hvor mangle singler du skal have ubeskyttet sex med før du har "fået" en STD.  Jeg vil tro der skal extrapoleres noget når vi snakker GPer for det kommer vil i bund og grund an på hvor mange kunder GPeren har... 

men her er en anden måde at se på risikoen på

http://www.sfcityclinic.org/stdbasics/stdchart.asp

og så lige en sidste side

https://www.sotheycanknow.org/assess

Tryk på knappen "view chart" under "Risk Behavior Chart"

håber det kan bruges

/JustMe

Del dette indlæg


Link til indlæg

ca 1/3 del nede starter fakta - jeg har desværre ikke kunnet finde tal som bakker denne op, dog vil jeg sige det er ikke en officile undersøgelse men hans metode lyder rimelig, han tager nye tilfælde af en STD om året og sammen holder med singler og antalet af personer i US, og får et tal han kalder RAW som er et udtryk for hvor mangle singler du skal have ubeskyttet sex med før du har "fået" en STD.  Jeg vil tro der skal extrapoleres noget når vi snakker GPer for det kommer vil i bund og grund an på hvor mange kunder GPeren har... 

Interessant. Lige indtil man kommer lidt længere ned og ser, at der atter er tale om en amerikansk undersøgelse ...... Spørgsmålet er nu, som altid, om disse undersøgelser umiddelbart kan overføres på danske forhold?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

og så lige en sidste side

https://www.sotheycanknow.org/assess

Tryk på knappen "view chart" under "Risk Behavior Chart"

Ok - ifølge denne liste: https://www.sotheycanknow.org/assess#behavior_wrapper  skulle det altså for manden være rimeligt risikofrit (bortset fra Herpes) at udføre cunninglingus/eating out/slikke fisse :)

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant. Lige indtil man kommer lidt længere ned og ser, at der atter er tale om en amerikansk undersøgelse ...... Spørgsmålet er nu, som altid, om disse undersøgelser umiddelbart kan overføres på danske forhold?

Ja, på den ene side hvorfor skulle man ikke kunne overføre det mere eller mindre direkte, for tror du ikke de er lige så frie der over selv om de måske er lige mere religiøse end vi er?

men igen, kunne vi bare bruge den første methode og prøve at få verificeret bare et af raw tallene med danske tal, så burde vi jo kunne se om det holder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...derfor foretrækker jeg at besøge steder hvor jeg er sikker på badforholdene er up to date og nemt tilgængelige - og hvor belysningsforholdene er af en sådan beskaffenhed at kønsvorter og åbne sår ikke overses :)

Aha! Nu kommer sandhederne frem... Jeg troede ellers at din vedholdende interesse for stedernes sanitetsforhold, bundede ud i en uforløst drøm om at være den lækre Vvs håndværker, som kom og sørgede for pigerne var tilfredsstillede ;)

Sådan kan man tage så meget fejl, over interwebbet. .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha! Nu kommer sandhederne frem... Jeg troede ellers at din vedholdende interesse for stedernes sanitetsforhold, bundede ud i en uforløst drøm om at være den lækre Vvs håndværker, som kom og sørgede for pigerne var tilfredsstillede ;)

Sådan kan man tage så meget fejl, over interwebbet. .

Det andet kunne nu nok også forekomme og jeg har da fået et par tilbud - men hidtil er det kun blevet til at sætte en pakning i en håndbruser - det gav liv i missen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære piger og drenge 

Jeg ønsker synspunkter på jeres mening om sex uden gummi både oral og anal og samleje. 

Hvad er dit "synspunkt på vores mening"?

Jeg skriver kun dette indlæg fordi jeg er meget forvirret over al mulig forskellige informationer rundt omkring på nettet. 

Sex uden gummi er meget bedre end med. There, I said it. Du behøver ikke være forvirret mere. Latex-tøj kan dog være et kink.

Jeg tænkte på om eventuelt kunne være nogle piger og drenge der kunne have interesse i at lave en undersøgelse af om hvor stor risiko eller ikke. 

O.k. Kender du nogen der er smittet med noget, som kan fungere som smittekilde? Fordi - tadaaa! - det er risikofrit at dyrke sex uden gummi med en der ikke er smittebærer (hvis vi ser bort fra risikoen for afhængighed og mine kommentarer til Jernsvinet).

Beklager min sarkasme, men dine indlæg er uforståelige. Der har været utallige tråde om emnet. Hvis du er forvirret over noget konkret, så spørg til det. Men når du smider et billede op af dig selv i starten, så tænker jeg bare, at du blot vil have lidt opmærksomhed på din forretning.

Analt samleje burde 100 %, også privat, være med kondom - så ville brug af kondom i de andre sammenhænge ikke være så nødvendigt :)

Æh, vrøvl!

Sex med negre burde være forbudt, så ville det heller ikke være så nødvendigt. Bisexualitet burde være forbudt .. Fortsæt selv.

Ellers har jeg en ide om at grundig vask både før og efter oralsex og almindeligt samleje må nedsætte faren for smitte. Jeg har selvfølgelig ikke noget at have dette i, men jeg ved bare at min kone godt kan få lidt kløe eller underlivsbetændelse, hvis jeg ikke vasker dilleren imellem 2 samlejer - bl.a. derfor foretrækker jeg at besøge steder hvor jeg er sikker på badforholdene er up to date og nemt tilgængelige - og hvor belysningsforholdene er af en sådan beskaffenhed at kønsvorter og åbne sår ikke overses :)

pH-værdien i sæd er basisk, dvs det sure miljø i skeden neutraliseres, hvilket bl.a.  fremmer vækst af svampesporer, som vi alle render rundt med altid => kløe, rødmen osv. ... Svampeudbrud svækker slimhindens forsvar => øget infektionsrisiko.

Mit første indlæg.. så bliver lige ganske kort...

 

Efter jeg startede med at følge med her, og så alle dem som tog imod uden regnfrakke tænkte jeg, der må være lavet en undersøgelse over risiko (og ja, den undersøgelse fandt jeg, men den omhandler bare alm folk, og ikke gp'er) om det skubber noget ved resultatet ved jeg ikke, men tænkte i kan da lige få linket

http://markmanson.net/std-guide

ca 1/3 del nede starter fakta - jeg har desværre ikke kunnet finde tal som bakker denne op, dog vil jeg sige det er ikke en officile undersøgelse men hans metode lyder rimelig, han tager nye tilfælde af en STD om året og sammen holder med singler og antalet af personer i US, og får et tal han kalder RAW som er et udtryk for hvor mangle singler du skal have ubeskyttet sex med før du har "fået" en STD.  Jeg vil tro der skal extrapoleres noget når vi snakker GPer for det kommer vil i bund og grund an på hvor mange kunder GPeren har... 

 

Statistik over en befolkning er et temmelig dårligt redskab til at vurdere risiko i en konkret situation. Derfor findes fx begrebet "risikogrupper." Du er selv inde på det: GP'er har ikke "gennemsnitlig" adfærd, som er repræsentativ for alle singler. Nogle af dem bruger kondom langt oftere - også til fellatio. Andre gør slet ikke. Meget hyppig sex er ikke godt for kroppens forsvarsværker - alt andet lige (rigelig glidecreme kan dog evt afbøde noget).

Lige den side nedtoner i øvrigt de reelle direkte og afledte momenter ved flere infektioner. Måske mest åbenlyst hpv (som giver cancer).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver kun dette indlæg fordi jeg er meget forvirret over al mulig forskellige informationer rundt omkring på nettet. 

Jeg håber at kunne blive lidt klogere :grin:

Umiddelbart tror jeg at du finder mere saglig information andre steder end på EG. ;)

f.eks. her:

http://www.sexsygdomme.dk/sexsygdomme-dk.aspx

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mycoplasma genitalium har tidligere været ret overset, og er ofte skyld i gentagende underlivsbetændelse og blærebetændelse, måske skulle dig og din kone blive podet for det. :) 

Se det er interessant. Jeg er undersøgt for alle slags kønssygdomme med prøver fra blod, endetarm, urinrør og hals indtil flere gange. Aldrig noget positivt. Første gang var fordi jeg fik symptomer som ved klamydia - svien ved vandladning og udflåd. Anden gang viste forekomst af mycoplasma. Jeg fik dog at vide, at det ikke betragtes som en kønssygdom på linie med klamydia og gonorré idet de fleste sexuelt aktive mennesker har denne bakterie og at de fleste kvinder ikke reagerer på den. Nogle få procent mænd kunne få symptomer som dem jeg fik. Hvis man skulle behandles for dette ville der være tale om en længerevarende behandling med antibiotika med visse komplikationer i sigte - jeg husker dog ikke helt hvilke. Jeg så tiden an og er symptomfri og har heller ikke mycoplasma i seneste test. Så hvad skal man tro her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Uden at det på nogen måde er ment som pral - nærmere en indrømmelse af fremadskridende alder - så tænker jeg at det antal blowjobs jeg har fået nok snart runder firecifret. Antallet af fisser der er blevet slikket er tæt på det samme.

Det er sket verden rundt, de aller fleste har været uden gummi, og jeg har, så vidt vides, aldrig været smittet. Og ja, jeg er blevet checket løbende - min læge er godt klar over mine eskapader og insisterer på at der jævnligt kontrolleres. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se det er interessant. Jeg er undersøgt for alle slags kønssygdomme med prøver fra blod, endetarm, urinrør og hals indtil flere gange. Aldrig noget positivt. Første gang var fordi jeg fik symptomer som ved klamydia - svien ved vandladning og udflåd. Anden gang viste forekomst af mycoplasma. Jeg fik dog at vide, at det ikke betragtes som en kønssygdom på linie med klamydia og gonorré idet de fleste sexuelt aktive mennesker har denne bakterie og at de fleste kvinder ikke reagerer på den. Nogle få procent mænd kunne få symptomer som dem jeg fik. Hvis man skulle behandles for dette ville der være tale om en længerevarende behandling med antibiotika med visse komplikationer i sigte - jeg husker dog ikke helt hvilke. Jeg så tiden an og er symptomfri og har heller ikke mycoplasma i seneste test. Så hvad skal man tro her?

Undskyld, at jeg spørger, men jeg har altså lidt vanskeligt ved at afkode, om du er en mand eller en kvinde? I sidstnævnte tilfælde burde du vel hedde Hedonia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i orden Mr X.  Navnet Hedonis er et hjemmelavet udtræk af hedonisme:

Hedonisme (af græsk hedone "lyst") er læren om, at nydelsen er det højeste gode, og at mennesket i sidste ende kun handler for at opnå nydelse.

Vist også en siciliansk rødvin med dette navn - i hvert fald en belgisk øl https://www.facebook.com/hedonisambachtsbier/info/?tab

Har på fornemmelsen at du er ganske godt med på den slags begreber :-)  Og mit profilbillede bidrager måske lidt til forvirringen.

Det kræver dog kun ét klik på mit navn for at åbne profilsiden og få bekræftet mit køn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har jo potentielt noget information fra de mange indlæg her på forummet, hvis folk kan formodes at advare når de har samlet noget op ved et GP besøg. Det er imidlertid yderst sjældent at der er sådanne advarsler, sikkert af flere grunde, men det at det aldrig sker at folk bliver smitter er næppe en af dem.

Det er altså min formodning at der er underapportering, grundene kunne være:

1) evt sygdom konstateres noget efter besøget, folk orker ikke at justere deres anmeldelse og de kan måske heller ikke vide hvilken GP smittede dem og ønsker ikke at genere en rask GP fordi andre ikke er det.

2) det er ret pinligt når man bliver smittet, så mange vil ikke skrive om det selv på et anonymt forum

 

Endelig kunne et jo være at kønssygdomme. er mindre almindelige blandt GPer og deres kunder end man skulle tro, men jeg hælder mest til 1) og 2) ovenfor  

mvh Dr X.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle de GPer der giver fransk uden - de må da vel være singler??... eller have mænd hjemme der er ligeglade med risikoen... for ellers synes jeg rent personligt det er ualmindeligt uforsvarligt at tilbyde det... 

En ting er hvad man udsætter sig selv for... som Bly der syntes det var ok at få klamydia i halsen fordi det kun er sket en gang... men jeg synes IKKE det er ok hvis man har en partner hjemme man knalder med....

Til trods for at jeg nærmer mig ca 900 partnere i mit liv - så har jeg endnu aldrig haft noget... heldigt nok... men jeg gør heller ikke noget som helst til manden uden....og absolut heller ikke fransk... især ikke da jeg har 45 min fransk til manden på programmet... og den er meget populær.. 

det ville godt nok være kedeligt hvis fyren fik andet end den gode oplevelse med hjem, så det vil jeg ikke risikere... 

Jeg sutter den af på ham der hjemme hver dag - gerne flere gange... og ærlig talt.. bare tanken om at komme hjem og smitte min mand med noget gør mig skidt tilpas... det ville jeg aldrig kunne tilgive mig selv.... og derfor kan jeg ikke forstå de mænd der er gifte og som tager den chance.... Bly er jo ikke den eneste der kan få Klamydia eller Gonorre i halsen... det kan alle de piger der gør det uden....  fx konen!!! 

Alle må gøre som de vil.... dem om det... men jeg kommer aldrig til at forstå hvis man ikke passer endnu bedre på den derhjemme end man gør på sig selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, jeg er en form for evighedssingle. 

Men altså, man bliver vel hverken mere eller mindre syg, af at sutte pik i 45 min, modsat 10 min? Risikoen er vel den sammen? :huh: 

Jeg finder det nok stadig lidt sært, at være så nazi med at give oralsex uden kondom, men glad og gerne modtage oralsex uden slikkelapper. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, man bliver vel hverken mere eller mindre syg, af at sutte pik i 45 min, modsat 10 min? Risikoen er vel den sammen? :huh: 

Jeg finder det nok stadig lidt sært, at være så nazi med at give oralsex uden kondom, men glad og gerne modtage oralsex uden slikkelapper. 

Ingen anelse.... ved ikke om tid er en faktor selv om logik vel dikterer at jo længere tid man udsætter slimhinderne for smittekilden jo større er risikoen... men aner det ikke.. 

Pointen er - der er mange af mine gæster der kun kommer for det franske... og akkumuleret set er det jo en langt større risiko for smitte i halsen end med de gæster der kommer for de ydelser der altid leges i "safe-mode" 

Og du har ganske ret - det er da principielt set muligt at gæsten der gerne vil slikke fisse for nyligt har suttet den af på en fyr der gav ham et eller andet i halsen... det er da teoretisk et muligt...  og det er da også muligt at han har forkølelsessår... men det kan altså ses i det tidsrum det smitter :) og bare antydningen af det giver nej fra alle de piger jeg har snakket med om det... inkl undertegnede

Chancen for at vi piger får noget i halsen er uendelig meget større end at vores gæster har noget i halsen... og chancen for at vi giver det videre HVIS vi har noget er betragtelig større end at gæsterne giver det til os hvis uheldet er ude og gæsten rent faktisk er smittet i halsen.... 

alt andet lige - vi GPer har nemmere ved at smitte vores gæster via oral og større chance for selv at få noget "galt i halsen" ganske enkelt kva antallet af partnere der er igennem systemet...  its a numbers game.,. og pigerne trækker nitten i det spil

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og du har ganske ret - det er da principielt set muligt at gæsten der gerne vil slikke fisse for nyligt har suttet den af på en fyr der gav ham et eller andet i halsen... det er da teoretisk et muligt...  og det er da også muligt at han har forkølelsessår... men det kan altså ses i det tidsrum det smitter :)

Det er så ikke mit indtryk, at manden skal have slikket pik på en anden få at være smittebærer, af en kønssygdom som kan overføres til kvinden eksempelvis via at slikke hendes pussy. Det er så ej heller mit indtryk, at der behøver at være åbenlyse tegn som et sår på læben :) 

Når det så er sagt er man også nødt til at forholde sig til, at der kan findes andre årsager til, at fransk til manden er med kondom, og oral til kvinden pudsigt nok er usikkersex. Det er ikke nødvendigvis alle kvinder der synes at alle pikke-mænd er lige lækre og velsmagende at få ind i munden. Nogle GP´er har jo også kærester, og måske handler det i disse tilfælde om, at skabe afstand til hvad de dyrker på hjemmefronten.

Jeg synes det fint og godt, at de fleste heldigvis gør sig nogle tanker omkring smittefare, og ligger et for dem fornuftigt niveau. Når det så er sagt er man også nødt til at forholde sig til, at emnet også handler meget om følelser og signalværdier. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...