Hop til indhold
Tip toe

Fordomsbarometeret: hvordan er sexkunder og glædespiger uddannet?

Recommended Posts

Nu er mangel på uddannelse jo ikke lig uvidenhed. Som Claire skrev, så er det mange med økonomisk succes som ikke har en uddannelse, men uvidende kan man ikke kalde dem.

Men ja, uvidenhed er da sjældent godt.

Om viden og uvidenhed - kan man også sige : "den der lever i uvidenhed, er også lykkelig"                     

Og denne her : " jo mere viden man tilegner sig, jo mere står det klart, hvor uvidende man egentlig var"

Og denne her: " Hvis man tror man er færdiguddannet, - - så er man færdig!!!

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mellemlang uddannelse indenfor økonomi og marketing.
Iværksætter, igangsætter og ildsjæl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Om viden og uvidenhed - kan man også sige : "den der lever i uvidenhed, er også lykkelig"                     

Og denne her : " jo mere viden man tilegner sig, jo mere står det klart, hvor uvidende man egentlig var"

Og denne her: " Hvis man tror man er færdiguddannet, - - så er man færdig!!!

Fint nok, og hvordan forholder du dig så i forhold til trådstarters oplæg?  :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint nok, og hvordan forholder du dig så i forhold til trådstarters oplæg?  :-o

Det gør han her:

I mine unge år, først en håndværksmæssig uddannelse, og da jeg endelig blev af træt af vejrligets forbandelser gennem årene, så blev det en videregående uddannelse - ingeniør. Sideløbende med funktionærjobbet havde jeg mit eget selvstændige erhverv, og her er jeg autodidakt + livets skole.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er dette jo ikke en diskussionstråd - eller i hvert fald ikke oprettet som sådan - men en tråd, hvor man bare lige skal gi' et indspark angående uddannelsesniveau.

Så derfor vil jeg nøjes med at sparke ind med en lille forudseelse:

Jeg forudser, at hvis tråden fortsætter længe nok, og der er rigtig mange, der derfor når at gi' sit indspark, vil vi se, at alle uddannelsesniveauer uden undtagelse vil blive repræsenteret på både gæste- og massagepigesiden al den stund, at der blandt massagepiger findes studerende, som studerer alt muligt mellem himmel og jord.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt! Hvis vi kigger på den offentlige plejesektor, så er der næsten kun udlændinge med yderst sporadiske danskkundskaber tilbage. Det gælder såmænd også mange læger og sygeplejere. Når I selv får brug for den offentlige sygepleje, så venter der jer en multietnisk og totalt forvirret og usammenhængende oplevelse.

Det kan jeg slet ikke genkende! De møder jeg har haft med plejesektoren og sundhedssektoren har givet mig den oplevelse, at personalesammensætningen nok svarer meget godt til befolkningssammensætningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Naturvidenskabelig universitetsuddannelse...

Desværre var det næsten umuligt at få job, da jeg blev færdig - så jeg havde intet andet valg end at nøjes med at være Batman.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er rigtigt! Hvis vi kigger på den offentlige plejesektor, så er der næsten kun udlændinge med yderst sporadiske danskkundskaber tilbage. Det gælder såmænd også mange læger og sygeplejere. Når I selv får brug for den offentlige sygepleje, så venter der jer en multietnisk og totalt forvirret og usammenhængende oplevelse.

det er da en generalisering der vil noget.der kan jeg så lige tilføje at det passer ikke.der er mange udlændinge,men der er alså mange flere danskere,kender rigtigt mange inden for sektoren som er danskere og brænder for deres job og det at hjælpe andre..

Redigeret af henrik odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lang videregående inden for økonomi...  cand merc

2 korte erhvervspraktiske uddannelser

og skal til at igang med endnu  en uddannelse om et par måneder... bare for sjov :) 

jeg elsker at uddanne mig... og nu kan man jo for alvor sige at jeg har tiden til det... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lang videregående inden for økonomi...  cand merc

2 korte erhvervspraktiske uddannelser

og skal til at igang med endnu  en uddannelse om et par måneder... bare for sjov :) 

jeg elsker at uddanne mig... og nu kan man jo for alvor sige at jeg har tiden til det... 

 

Damn du har haft travlt, er du ikke kun 30? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi har brug for nogen tager de rette uddannelser… primært naturfaglige… men ikke brug for alle gør det. Det ville være dumt og en ringe udnyttelse af ressourcer, hvis en buschauffør tog 3 års gymnasie og 5 års universitetsuddannelse. Her er det klart bedre, kun at have taget 9 klasse og så bidrage til samfundet efterfølgende

Det kan altid diskuteres, hvad der er de "rette uddannelser".

Ingen ved, hvilke folk, der er behov for i fremtiden.

Jeg synes at Rascasse's indlæg illustrerer min pointe godt. 

Naturvidenskabelig universitetsuddannelse...

Desværre var det næsten umuligt at få job, da jeg blev færdig - så jeg havde intet andet valg end at nøjes med at være Batman.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at mange aktive modstandere af købesex betragter sig selv som fagligt bedrevidende, og at sexkunder såvel som glædespiger er betragtet (mere eller mindre) som ufaglærte tumper som er dumpet ud af skolen.

Kan vi modbevise dem?

Weekendens survey: Hvad er jeres uddannelseniveau (og evt. hvilket fagområde).

Jeg starter:

Lang videregående uddannelse, humanistisk

Har sgu aldrig troet at det krævede uddannelse for at blive liderlig :wacko:

IT-projekkleder, virksomhedsrådgiver og buschauffør og totalt autodidakt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har sgu aldrig troet at det krævede uddannelse for at blive liderlig :wacko:

IT-projekkleder, virksomhedsrådgiver og buschauffør og totalt autodidakt :D

Ja buschauffør af guds nåde.:D :D

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

yepppp....rigtige mænd er liderlige, og så er det dem der gerne vil være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn du har haft travlt, er du ikke kun 30? 

ikke travlt - bare aldrig siddet stille og trillet tommelfingre.... tror ikke på alt det der med sabbat år og "jeg skal finde mig selv og sidde i rundkreds" -  jeg er lidt mere... .NIKE :) just DO IT :)  - uanset hvad jeg har fået af ideer har det være "just do it" ... og fejler det - så prøver vi da bare noget andet... 

så kommer det jo helt af sig selv *gg* 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ikke travlt - bare aldrig siddet stille og trillet tommelfingre.... tror ikke på alt det der med sabbat år og "jeg skal finde mig selv og sidde i rundkreds" -  jeg er lidt mere... .NIKE :) just DO IT :)  - uanset hvad jeg har fået af ideer har det være "just do it" ... og fejler det - så prøver vi da bare noget andet... 

så kommer det jo helt af sig selv *gg* 

If you can't make it, just fake it virke bedre her :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se, jeg startede som flaskedreng i Netto, så arbejdede jeg mig op til at blive fejedreng i Fakta.

Så se, det kan lade sig gøre, bare man er ihærdig nok. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se, jeg startede som flaskedreng i Netto, så arbejdede jeg mig op til at blive fejedreng i Fakta.

Så se, det kan lade sig gøre, bare man er ihærdig nok. :D

Ja jeg startede som "svajer" hos en Gl.dags købmand, med en "Long John" budcykel. Vi stod selv og vejede det vi solgte af i poser. Derefter læstes videre til buschauffør af egen nåde, samt fisseslikker af guds nåde. :D :D

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg startede som "svajer" hos en Gl.dags købmand, med en "Long John" budcykel. Vi stod selv og vejede det vi solgte af i poser. Derefter læstes videre til buschauffør af egen nåde, samt fisseslikker af guds nåde. :D :D

God humor BD :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God humor BD :) 

Tak tak, ja jeg er autodidakt i det ovennævnte, det fratager jo netop vor Herre for et stort ansvar.:D :D 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en erhversuddannelse og en mellemlang videregående, nu er jeg så selvstændig erhvervsdrivende, det passer mig rigtig fint :-) 

:):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

University degree, and finishing a Master in Business Administration, have some certifications in quality auditing and HR; yes i started university very young as everybody in my country.

But now im really doing something that give me a lot of free time to do things I really like and money to pay the expenses, for now is what i like to do, maybe when i stop beiing happy and giving good experiences I will change.

I hate people who think that cause you are a working girl you are a dump.

Never understimate people for what they do, not everybody is happy for beiing a ¨succesfful¨ business person :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...