Hop til indhold
Bing

Grumpy old men! og Gina :) faktisk alle piger og mænd i alle aldre ;)

Recommended Posts

Jeg er træt af svenskere på EG :D

 

Der er da alt for få svenskere.

Svenske damer altså. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da alt for få svenskere.

Svenske damer altså. 

Det er de svenske mandlige brugere som irriterer mig. Dem der vælger at skrive på svensk, og ikke dansk eller engelsk.

De svenska flicka har jeg bestemt intet imod ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nu er det også blevet ændret i overskriften. Manglede da også bare. Men tænk, at man skal have adrenalinpumpen kørende for fulde blæs og hamre tastaturet i stykker, før end man bliver inkluderet. Ikke i orden!

Altså Gina; at have adrenalinpumpen kørende for fulde blæs og hamre tastaturet i stykker .... det er jo selve essencen i at være et grumpy menneske. Eat it, breathe it and live it. Eller gå tilbage til at kun være en dejlig kvinde. Du kan jo ikke have det begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja gad vide om de også sidder sådan hjemme i deres egen svinesti - lortehoveder

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er de svenske mandlige brugere som irriterer mig. Dem der vælger at skrive på svensk, og ikke dansk eller engelsk.
De svenska flicka har jeg bestemt intet imod ;)

Er der flere svenskere end mig herinde? Skal jeg tage det personligt?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal jeg tage det personligt?

Jeg synes bestemt I har et problem med at I ødelagde Kalmarunionen. Svensk imperialisme var ikke et kønt syn.

Redigeret af Louie De Palma
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes bestemt I har et problem med at I ødelagde Karmalunionen.

I min skoletid hed det Kalmarunionen. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så synes jeg, at det er for dårligt at denne tråd er flyttet fra 'Generel debat' til 'Hyggesnak' når Bing nu havde gjort sig så stor anstrengelse for at placere den forkert. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min skoletid hed det Kalmarunionen. :grin:

Du er hurtig til at finde stavefejlene, inden man når at rette dem, i løbet at et minut eller to. Du er simpelthen et fund for sådan et sted som dette. Hvad skulle vi gøre uden dig?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad skulle vi gøre uden dig?

Det ved jeg ikke.

Men måske opfordre til ikke at læse og kommentere indlæg de første 5 minutter efter, at de er skrevet, hvis de er på en 1 linie og 10 minutter, hvis de er længere.:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes bestemt I har et problem med at I ødelagde Kalmarunionen. Svensk imperialisme var ikke et kønt syn.

Det var nu ikke mig der ødelagde den. Men kan godt forstå dem der gjorde. At holde styr på uopdragne småsøskende kan blive kedeligt i længden. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vejrudsigter er da bare det værste, de lover dårligt vejr og så bliver det ikke dårligt alligevel, det er da bare så irriterende :angry:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vejrudsigter er da bare det værste, de lover dårligt vejr og så bliver det ikke dårligt alligevel, det er da bare så irriterende :angry:

De har satme bare af at levere det lorte vejr de har lovet! Mine gigt plagede knæ kan jo for helvede ikke finde ud af det, når det skiftet hele FÅRKING tiden!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Fuck det er irriterende at stå i kø i supermarkedet og når det så bliver ens tur så kommer spørgsmålene : Må jeg bede om dit postnummer?  Samler du på guldmærker? Skal du have din bon?... Hold nu kæft og lad mig betale mine varer :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må gerne tilsige vi mænd din medfølelse fordi vi er så diskriminerede. 

Hvorfor kan vi mænd ikke få 5 orgasmer i rækkefølge?? Hvorfor griner alle af os når vi tager stiletter på, hvorfor anses vi for originaler hvis vi tager spraglet tøj og en stor hat på? 

LORTELAND!!!!!

... og hvorfor skal kun vi mænd stå op, når vi tisser?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck det er irriterende at stå i kø i supermarkedet og når det så bliver ens tur så kommer spørgsmålene : Må jeg bede om dit postnummer?  Samler du på guldmærker? Skal du have din bon?... Hold nu kæft og lad mig betale mine varer :-) 

Og de klumper der kommer i tanke om de havde glemt noget, det gør vel ikke noget jeg lige løber ned efter det? JO det gør, om bag i køen! Eller dem der skal betale med mønter, få et kreditkort som alle normalt fungerede mennesker! Eller dem der ikke magter at sætte mellemrumsklodsen efter deres vare på båndet! Eller dem der slæber deres larmende kneppeaffald med ud og handle ind! Eller dem der stoppe op midt i det hele, og ligner en der er faldet af månen, ind til fååårking side spasser!

 

Ellers er der ikke ret meget der kan irretere mig når jeg handler ind :) 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og de klumper der kommer i tanke om de havde glemt noget, det gør vel ikke noget jeg lige løber ned efter det? JO det gør, om bag i køen! Eller dem der skal betale med mønter, få et kreditkort som alle normalt fungerede mennesker! Eller dem der ikke magter at sætte mellemrumsklodsen efter deres vare på båndet! Eller dem der slæber deres larmende kneppeaffald med ud og handle ind! Eller dem der stoppe op midt i det hele, og ligner en der er faldet af månen, ind til fååårking side spasser!

Ellers er der ikke ret meget der kan irretere mig når jeg handler ind :) 

For helvede da, der var lige dagens grin der. Mange Tak.:) :)

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da alt for få svenskere.

Svenske damer altså. 

Til Plaskeren: bare rolig. Du kan jo starte med at ødelægge danske sexsælgende kvinders forretning, som du har ødelagt min! Ik?! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og de klumper der kommer i tanke om de havde glemt noget, det gør vel ikke noget jeg lige løber ned efter det? JO det gør, om bag i køen! Eller dem der skal betale med mønter, få et kreditkort som alle normalt fungerede mennesker! Eller dem der ikke magter at sætte mellemrumsklodsen efter deres vare på båndet! Eller dem der slæber deres larmende kneppeaffald med ud og handle ind! Eller dem der stoppe op midt i det hele, og ligner en der er faldet af månen, ind til fååårking side spasser!

 

Ellers er der ikke ret meget der kan irretere mig når jeg handler ind :) 

Huiii.......de der "Self checkout" kasser de har i Føjtex.......hader lortet!!

 

.....og hold så for h. til højre på motorvejen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Kinesisk grillbar hold nu kæft. Spise her med hjem.. Pakke ind pap eller papir.. Ketchup sennep begge 3  og det gule... Luk røven og giv mig mit mad 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Plaskeren: bare rolig. Du kan jo starte med at ødelægge danske sexsælgende kvinders forretning, som du har ødelagt min! Ik?! 

Har han spredt onde rygter om dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Plaskeren: bare rolig. Du kan jo starte med at ødelægge danske sexsælgende kvinders forretning, som du ødelagde min.

Så er det måske dig der er Kimora  Kinky?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...