Hop til indhold
Bing

Grumpy old men! og Gina :) faktisk alle piger og mænd i alle aldre ;)

Recommended Posts

Jeg er så spedalsk irriteret over tåber der skal gennem security check i lufthavne. Tag nu forfanden det bælte af i køen og læg det i jakkelommen eller tasken, fat nu den computer skal op og alle væske beholdere skal være i pose og skal op af tasken, læs skiltet i køen, i stedet for at stå med hovedet oppe i røven og lad nu være at slæbe alt det lort med ind i flyveren, de skal jo ikke bruge det alligevel. 

Og så hold til højre på motorvejen og på de rullende fortove :angry::angry::angry:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så spedalsk irriteret over tåber der skal gennem security check i lufthavne. Tag nu forfanden det bælte af i køen og læg det i jakkelommen eller tasken, fat nu den computer skal op og alle væske beholdere skal være i pose og skal op af tasken, læs skiltet i køen, i stedet for at stå med hovedet oppe i røven og lad nu være at slæbe alt det lort med ind i flyveren, de skal jo ikke bruge det alligevel. 

Og så hold til højre på motorvejen og på de rullende fortove :angry::angry::angry:

- ja det er faktisk ikke meget der skal justeres før danskerne igen er verdens lykkeligste:) folkefærd - vi skal tage os sammen når vi er i lufthavnen.

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Huiii.......de der "Self checkout" kasser de har i Føjtex.......hader lortet!!

 

De er da rigtig fine, hvis ikke det var fordi folk ikke kan læse og forstå, at de er beregnet til kunder med max 15 varer, som der står med store bogstaver.

Det er s'gu surt når 2 ud af 6 kasser er lukket pga tekniske problemer, 2 er blokeret at folk, der ikke har fattet systemet (eller bare pisser på det) og derfor står med en indkøbsvogn med 50-60 varer, og der samtidig står en Føtex ansat og bare glor uden at gøre opmærksom på self check out er en mulighed for os, der kun har købt få varer: Og hvis man siger noget smiler de bare venligt og nikker. :twisted:

Og næste uge gentager det sig.

Man vil nok bare blive opfattet som en kværulant hvis man klager i Kundeservice, hvad man måske også er. :-?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... og hvorfor skal kun vi mænd stå op, når vi tisser?

- ja hvorfor tror du? - hvis du sidder ned når du "skal kaste aljen", og fjumrer for meget rundt med klovene og træder på ...... , når du rejser dig, tror du så ikke der er chance for/risiko for en ekstra meter:evil:    eller en løssluppen slange

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og de klumper der kommer i tanke om de havde glemt noget, det gør vel ikke noget jeg lige løber ned efter det? JO det gør, om bag i køen! Eller dem der skal betale med mønter, få et kreditkort som alle normalt fungerede mennesker! Eller dem der ikke magter at sætte mellemrumsklodsen efter deres vare på båndet! Eller dem der slæber deres larmende kneppeaffald med ud og handle ind! Eller dem der stoppe op midt i det hele, og ligner en der er faldet af månen, ind til fååårking side spasser!

 

Ellers er der ikke ret meget der kan irretere mig når jeg handler ind :) 

Og hvorfor skal pensionister handle sammen med os andre, kunne de ikke færdiggøre deres indkøb inden kl.15 :angry: 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvorfor skal pensionister handle sammen med os andre, kunne de ikke færdiggøre deres indkøb inden kl.15 :angry: 

Så slap man også for at høre på deres elendige gø-maskinerner der skider og pisser over alt uden butikken.

Og de sataner der abselut skal have deres overtøj med på flyet, tror de da for helvede ikke der er varme på!?? Endnu værre med de lalleglade klaphatte der kommer hjem fra en ferie syd på, iført shots, tshirt og en solskoldning, det er bare for at tvære det rundt i mit ansigt at jeg ikke har fantasi til at tage på ferie!!! Mad.thumb.gif.595ce5c4324d846a362a52a7b4

Redigeret af DETH
Blev ikke færdig med at skabe mig!
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så slap man også for at høre på deres elendige gø-maskinerner der skider og pisser over alt uden butikken.

Og de sataner der abselut skal have deres overtøj med på flyet, tror de da for helvede ikke der er varme på!?? Endnu værre med de lalleglade klaphatte der kommer hjem fra en ferie syd på, iført shots, tshirt og en solskoldning, det er bare for at tvære det rundt i mit ansigt at jeg ikke har fantasi til at tage på ferie!!! Mad.thumb.gif.595ce5c4324d846a362a52a7b4

Jeg synes det er mægtig synd for dig :) 

 

Du glemte alle de gamle idioter der altid står i døren til Brugsen og snakker, og den latterlige karrier røv, det står og taler i mobil hen over køledisken, og hende der bruger så meget parfume at man er ved at besvumse, og hende der slet ikke bruger noget, og ham der lugter som et askebæger fra Sluk Efter, og sidst, men ikke mindst, alle tomskallerne der brokker sig over alting på diverser fora :)  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er mægtig synd for dig :) 

 

Du glemte alle de gamle idioter der altid står i døren til Brugsen og snakker, og den latterlige karrier røv, det står og taler i mobil hen over køledisken, og hende der bruger så meget parfume at man er ved at besvumse, og hende der slet ikke bruger noget, og ham der lugter som et askebæger fra Sluk Efter, og sidst, men ikke mindst, alle tomskallerne der brokker sig over alting på diverser fora :)  :) 

Nu skal du ikke få mig startet på de skide hipster fra Århus der mener deres flilipens af en by skal staves med dobblet a i stedet for å :lol: 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal du ikke få mig startet på de skide hipster fra Århus der mener deres flilipens af en by skal staves med dobblet a i stedet for å :lol: 

Den splatmavede sildetarm af en kartebolle der indførte Aa og det "internationale" slogan : Aarhus - Danish for Progress, sendte vi til borgen hvor han blev krigsminister - SKIDE Socialdemokrat!!! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så slap man også for at høre på deres elendige gø-maskinerner der skider og pisser over alt uden butikken. Mad.thumb.gif.595ce5c4324d846a362a52a7b4

Det er så fordi nogle med gø-maskiner som pisser og skider overalt, ligesom med deres "kneppeaffald" ikke magter at opdrage disse ordentligt. Skiderikker.

Der er intet der giver respekt som vel opdraget hunde og "kneppeaffald".:lol: :lol:

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er for dårligt vi ikke har en sømblok på EG!

Det er meget sjovere når i andre skal betale :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg krummer tæer - har lige hørt forsvarsministeren forklare sig og Ruslands overflyvning af Tyrkiet - han har da ikke tjek på en skid, han væver og aner tydeligt ikke hvad han skal svare, men han blev jo egentlig også kasseret!!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Info9, er du hjernedød? PC har været forsvarsminister et par dage! Hvor helvede skulle han vide det fra? 

Tag ud på Skejby, og meld dig som organdonor mand!!

PS. Flødekartoffel! !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Info9, er du hjernedød? PC har været forsvarsminister et par dage! Hvor helvede skulle han vide det fra? 

Tag ud på Skejby, og meld dig som organdonor mand!!

PS. Flødekartoffel! !

ggggggg, du burde ikke udstille dig selv på denne måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

ggggggg, du burde ikke udstille dig selv på denne måde

Det er vist kun min mor, og jeg selv, der kan opnå indflydelse på det.

Spar dig blot!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...