Hop til indhold
Bebop

Lovlig/ulovlig v. 2

Recommended Posts

Al det forbudte er jo rart. 

Smugle lidt ekstra med over grænsen, hurra, jeg snørede tolderen.

Den unge pige på 18 (eller var hun nu kun 15 ), er da en lækker steg. Hende må jeg altså kn****.

Der kan  nævnes mange andre forbudte ting, der lokker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De var til et DSU-træf på Esbjerg Højskole. Hun var imponeret og smigret over toppolitikeren og foredragsholderen Jeppes interesse, og Jeppe var glad og smigret over den gensidige interesse fra hendes side, og de kunne lide hinanden og tilbragte en dejlig del af Langfredag nat sammen.

Alt var såre godt, indtil det blev kendt. Så brød Helvede løs.

Jeppe blev - selvfølgelig - ikke straffet efter straffeloven.

Men hold da op, hvor blev han moralsk fordømt af partiet og medierne, og han blev straks tvunget til at gå offentlig bodsgang, undskylde for sin syndige handling og frasige sig alle sine tillidsposter.

Rent hykleri fra bl. a. partifællernes og mediernes side blandet med en god portion seksualforskrækkelse, hvis du spørger mig.

GF

Er det ikke den knepper der er nævnt her. http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/kofod-i-koedet-paa-pelsindustrien-raadden-branche/5758077

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men vi er vel enig om, at hun i den situation står (temmelig meget) dårligere fra start, i det omtalte scenarie.

Kan se Bebop's svar stemmer meget godt overens med det jeg ville have svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, lidt. Det er bare min opfattelse at det er nok til der kan komme en sag ud af det, med alt hvad deraf følger.

 

klart, hvis nogen vil rejse en sag for pigebarnet.

Straffelovrådet henviser til DK statistik der fortæller at der over en periode på 25 år er en håndfuld fældende domme efter § 223 stk 2 og i deres betænkning omtales de tre af dem, og de er meget langt fra det tvivlsomme scenarie du indledningsvist stiller op.

så nej, jeg tror ikke på den sag kommer ret langt i systemet.

Redigeret af News

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja eller jeg gør, men sikke en skøn måde at takke af på, han skred i svinget med et smil på ansigtet.  sm290.gifsm290.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Jeg hørte engang om 2 der begge døde lige midt i knald !!! - det var et par harer der var i fuldt gang.

Den blev fortalt af jægeren selv der skød dem, - et nu afdød familiemedlem til mig. 

Jeg er ikke selv jæger; men jeg synes det lyder som om han ikke kendte Jagtloven, og ikke mindst udenfor harernes jagttiden, og helt uden moral - faktisk noget usympatisk forbandet svineri han lavede der.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hørte engang om 2 der begge døde lige midt i knald !!! - det var et par harer der var i fuldt gang.

Den blev fortalt af jægeren selv der skød dem, - et nu afdød familiemedlem til mig. 

Jeg er ikke selv jæger; men jeg synes det lyder som om han ikke kendte Jagtloven, og ikke mindst udenfor harernes jagttiden, og helt uden moral - faktisk noget usympatisk forbandet svineri han lavede der.

Mange hilsner

Nyder livet

Ja han kunne sku da god have ladet dem blir færdig først! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så nej, jeg tror ikke på den sag kommer ret langt i systemet.

Næ, men den kunne komme langt nok til at gøre skade på omdømmet. Jeg vurderer nemlig, at selvom Kofoed jo var sammen med en kun 15-årig, så gør det en forskel for graden af fordømmelse, hvordan de mødtes. Det der med at mødes på internettet - det er lige til formiddagspressen. Men her taler jeg alene om det moralske aspekt - svjh var kofoed-sagen heller ikke i nærheden af en juridisk sag? Jf fx Rune Lykkebergs sarkastiske kommentar:

http://www.information.dk/156898

 

Må indrømme at  jeg en gang mødtes med en 18-årig gymnasiepige og siden har tænkt både: "Mon hun var klar" (det virkede nu sådan) og "hvad sker der, hvis hendes forældre opdager det?"

 

de er meget langt fra det tvivlsomme scenarie du indledningsvist stiller op.

 

Tvivlsomme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tvivlsom idet pigen har taget initiativet til mødet. Det var ikke tilfældet i de tre refererede sager i Straffelovrådets betænkning.

tvivler på at sagen når så langt at der kommer ridser i nogens omdømme, med mindre personen i forvejen er i mediernes søgelys ligesom stakkels Jeppe. Det sker nok ikke for den almindelige Jensen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tvivlsom idet pigen har taget initiativet til mødet. Det var ikke tilfældet i de tre refererede sager i Straffelovrådets betænkning.

Ah, o.k. - altså tvivlsomt scenarie at der skulle komme "en sag" ud af det.

Ja jeg læste også betænkningen. Så jeg konkluderer, at medmindre noget taler for, at hun ikke kan overskue, hvad hun sætter i gang med en profil på SD, så er der juridisk ikke noget at komme efter. Så er der kun det moralske, som for mig afhænger af en vurdering af hendes modenhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Næ, men den kunne komme langt nok til at gøre skade på omdømmet. Jeg vurderer nemlig, at selvom Kofoed jo var sammen med en kun 15-årig, så gør det en forskel for graden af fordømmelse, hvordan de mødtes. Det der med at mødes på internettet - det er lige til formiddagspressen. Men her taler jeg alene om det moralske aspekt - svjh var kofoed-sagen heller ikke i nærheden af en juridisk sag? Jf fx Rune Lykkebergs sarkastiske kommentar:

http://www.information.dk/156898

Lidt UOT. den omtalte "gruppeformand Carsten Hansen" er det ikke "pillefingerministeren" :?: :grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt UOT. den omtalte "gruppeformand Carsten Hansen" er det ikke "pillefingerministeren" :?: :grin::grin::grin:

Han fik en måske lidt langt ude sag om sexchikane på halsen. Det var ikke noget med berøring - han har angiveligt sagt til en ung, fraskilt sekretær om hun ikke snart skulle have en ny mand. Kunne lidt bedre forstå det, hvis han havde sagt "savner du ikke sex" eller noget i den stil. Men den påståede bemærkning skal man vist anstrenge sig for at opfatte krænkende. Men tonefald, blik osv. kan jo også betyde meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...