Hop til indhold
mrmystiic

Louise19 En af de små prinsesser

Recommended Posts

Jamen jeg var så heldig at få besøg af denne smukke lækkere lille liderlige tøs og hold da op det er godt nok længe siden jeg har været så posetivt overrasket over en tøs jeg mødte 

Og det siger ik så lidt lidt mene jeg har været ret vidt omkring de sidste par år og kan kun sige hende bliver jeg på ingen måde træt af foreløbige er helt sikker på pungen slipper op før lysten ;D

Hvad vi lavet vil jeg komme så meget ind på dog et stk fantastisk frisk tøs Længe siden der har været noget så spændene på fyn Det er i vær fald min mening :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ellers så var jeg ik lige vågnet nok til at finde den, godt du fandt den bebop :) 

Du har ret - hvis du klikker på linket, så kan du se, at der står:

Aktive annoncer

Denne bruger har ingen aktive annoncer i øjeblikket

 

 

Men Annoncelight fungerer sådan, at når annoncøren sætter annoncen på "inaktiv" så betyder det bare, at den ikke dukker i en søgning på annoncelight. Men den er der stadig. Se fx:

https://annoncelight.dk/showad/189986

Den findes, men dukker ikke op i en søgning på sitet.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

Louise og jeg takker for de fine ord om hende og som hun siger var det et rigtig hyggeligt møde med dig. hun og jeg er dog ked af du opfatter mig som en trussel dette er ikk meningen. men hendes regler er dem du så fint selv har udgivet her i form af mobilbeskeder. hun vil kun en time. og det er ingen hemmelighed at er hun ikk ude når der er gået en time så banker jeg på . jeg er ikk kun hendes chauffør men os hendes sikkerhed.  jeg er udemærket godt klar over du ikk er tyben der vil hende noget ondt. 

men kommer hun ikk ud efter en time .. ved jeg ikk hvad der er sket hende og self er der os lidt tid med at få tøj på osv så det er self ikk lige på slaget efter 60 min . men kommer hun ikk ud efter rimlig tid efter en time så banker jeg på . og det må du så betragte som du vil . for mig er hendes sikkerhed vigtig. og som jeg os skrev er det kun for at give dig div fakta om hvorfor det kun kan være en time. der er os et hensyn og tage til tidsplan overfor andre kunder. derfor man ikk bare kan tilkøbe mere tid efter en bestilt time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser absolut intet "opfarende" eller truende i hans (totalwild's) besked tilbage.

Personligt snubler mine øjne over de mange ord der siger noget meget simpelt og enkelt - evt. det kunne være kortet af til "Hun tilbyder maks. en time ad gangen, mere er hun ikke interesseret i. Håber du forstår." ...men sådan er vi nu alle så dejligt forskellige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger sådan set bare nu får vi at se om hun får tid til en time, også svarer du med en langsmørre som endelig ik giver meget mening i mine øjne

Jeg anbefaler lidt mindre "fart" på

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Ser absolut intet "opfarende" eller truende i hans (totalwild's) besked tilbage.

Jeg ser den som meget upassende. Kunden spørger til 1,5t men får afvide at 1 time er maks. Det accepterer kunden og bekræfter at han er interesseret i en time hvis der bliver lejlighed til det. Så begynder 'sikkerheden' at komme med hentydninger til at der vil ske grimme ting hvis hun ikke er ude efter en time... Fuldstændig unødvendig og upassende.

Det mindsker min tryghed ift vagten/chaufføren. Jeg får et billede af en mand der bare venter på en undskyldning for at spille macho og vise at han beskytter hende. Da kunden er meget venskabelig i sin tone og har mødt ham irl går jeg dog ud fra at det ikke er sådan han er men et resultat af lidt for hurtige svar uden at læse den andens beskeder ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shit en klaphat ham chaufføren!

Her skal jeg sgu heller ikke booke. Forstår helt klart at du trak dig :)

Umiddelbart så er det vel pigens ansvar at tiden overholdes og ikke kundens.

 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

jeg beklager da ordlyden. det er ikk hensigten jeg skal virke som en gorilla . og nej jeg venter ikk på nogen undskyldninger for noget som helst. 

der er de regler og ydelser som som der er sat op udover det forklarede jeg om hvorfor feks 1.5 time eller mere ikk kan lade sig gøre medmindre det er aftalt på forhånd inden vi ankommer pga tidsplan og andre kunder. og længere er den ikk . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Os i ledelsen kunne faktisk godt tænke os at høre lidt mere om, hvad du mener med det her: "Og når hun er ved kunden kan der ikk bare uden videre købes en time mere da der os er anderledes kunder og hendes tidsplan nogen gange er meget stram. Og heller ikke når det ikk er klaret med.mig. Så behøver jeg ikke uddybe hvad der sker hvis hun ikk kommer ud efter en time."

-Ledvogter

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

jaa ved godt der er mange der har lidt ondt over det er en mand der er sammen med de to piger.. men nu er det bare sådan at det er os alle 3 der er blevet enig om at lave det sådan her og de ville det ikk hvis jeg ikk var med. og de vil heller ikk ha noget med alt det her skriveri at gøre eller mails fra kunder og sms og mobil opkald. 

så tro mig jeg har rigligt og se til med de to .. de tænder enormt meget på det her og gør det mest af lyst og self os pga penge. og i kan jo kalde mig hvad i vil det har ingen virkning . at der er nogen som siger jeg er en klaphat og en stodder der dominere dem osv det siger kun mere om jer end om mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu syntes jeg du skal tænke dig mere end godt om hvad du udgyder her på siden, SKAT læser også med her på sitet, lad nu være med at ødelægge en udmærket forretning for jer alle 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

jaa ved godt der er mange der har lidt ondt over det er en mand der er sammen med de to piger.. men nu er det bare sådan at det er os alle 3 der er blevet enig om at lave det sådan her og de ville det ikk hvis jeg ikk var med. og de vil heller ikk ha noget med alt det her skriveri at gøre eller mails fra kunder og sms og mobil opkald. 

så tro mig jeg har rigligt og se til med de to .. de tænder enormt meget på det her og gør det mest af lyst og self os pga penge. og i kan jo kalde mig hvad i vil det har ingen virkning . at der er nogen som siger jeg er en klaphat og en stodder der dominere dem osv det siger kun mere om jer end om mig. 

Først er du truende overfor en potentiel tilbagevendende kunde, og bagefter vælger du at smide denne smøre, når admin herinde spørger ind til en sætning?

Godt råd, læs andres tekst, ikke tolk det du mener de skriver, og bagefter tænk dig om, før du skriver et svar. Du ender med at ødelægge det der for jer alle, når du opfører dig sådan der. Ville du selv behandles med de svar, hvis du skulle købe en service et eller andet sted? Tænk hvis ekspedienten i et supermarked truede dig, hvis du ikke havde betalt indenfor 25 sekunder, eller hvis en ekspedient talte sådan der til dig.

Inden du bliver sur og sviner mig til, så vil jeg bare oplyse, at jeg skrev dette for din skyld, men jeg ved ikke om du læser min sidste sætning, jeg kunne bare håbe det.

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at besøge begge piger, men efter et par mail's med "fyren", eller hvad han nu end skal kaldes, er den ide 200% sikkert droppet. Man stiller et simpelt spørgsmål, og får en sviner af væste skuffe tilbage. Den dag pigerne finder en bodygard, som ikke rykker hovedet af en fordi man tillader sig at stille et par spørgsmål vil jeg helt sikkert besøge dem, men ikke sålænge de har den nuværende bodygard.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

godmorgen. det er meget muligt jeg har tolket en kundes besked forkert, men der er ingen trusler i noget af det jeg har skrevet. og man kan altid være bagklog og sige jaa man skulle havde svaret sådan og sådan . men faktum er jeg svarede som jeg gjorde og må da ærligt indrømme at nu er den vist citeret nok herinde. og dem der mener jeg er en klaphat og en stodder osv osv det er helt ok i har den holdning, for jeg kender jer ikk og kommer ikk til det.

 

til Nørden. 

det er helt ok at stille spørgsmål, nu ved jeg så ikk hvilke spørgsmål du har stillet og dermed mener du har fået en sviner. vi får utrolig mange mails og sms og opklad. så pigerne og jeg husker ikk lige hver enkel person der skriver. men hvis man giver sig tid til og læse annoncen godt igennem så er alle de svar der som der er behov for at vide om dem. vi får mange mails ang hvornår og hvad tid.. det er noget af det allerførste i læser i annoncen da det står i overskriften. vi kan jo ikk side og gengive annoncen til hver enkel eller skrive 20-30 mails med jer allesammen. og ja jeg gider simpel hen ikk svare på useriøse mails eller sms hvor der bare står jeg flækker dig din luder.

men nu er det kun meget sjælden det sker, at man går skævt af hinanden, og modparten dermed får en forkert opfattelse af os . og heldigvis er der rigtig mange vi har mødt som har en anden og god opfattelses af os..og sådan skulle det rigtig gerne forblive. da vi alle 3 ønsker jer mænd en rigtig god og afslappet oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at besøge begge piger, men efter et par mail's med "fyren", eller hvad han nu end skal kaldes, er den ide 200% sikkert droppet. Man stiller et simpelt spørgsmål, og får en sviner af væste skuffe tilbage. Den dag pigerne finder en bodygard, som ikke rykker hovedet af en fordi man tillader sig at stille et par spørgsmål vil jeg helt sikkert besøge dem, men ikke sålænge de har den nuværende bodygard.

jeg synes bestemt du skulle besøge os og så vil du ved selvsyn se at vi er flinke og jeg langtfra er som jeg bliver udgivet til . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

Først er du truende overfor en potentiel tilbagevendende kunde, og bagefter vælger du at smide denne smøre, når admin herinde spørger ind til en sætning?

Godt råd, læs andres tekst, ikke tolk det du mener de skriver, og bagefter tænk dig om, før du skriver et svar. Du ender med at ødelægge det der for jer alle, når du opfører dig sådan der. Ville du selv behandles med de svar, hvis du skulle købe en service et eller andet sted? Tænk hvis ekspedienten i et supermarked truede dig, hvis du ikke havde betalt indenfor 25 sekunder, eller hvis en ekspedient talte sådan der til dig.

Inden du bliver sur og sviner mig til, så vil jeg bare oplyse, at jeg skrev dette for din skyld, men jeg ved ikke om du læser min sidste sætning, jeg kunne bare håbe det.

jeg har ikk truet nogen. det korte af det lange er pigen ik ude  efter en time plus ca 10 min eller jeg intet har hørt , ja så går jeg hen og banker på. pga hendes sikkerhed . det er før sket en kunde ikke ville ha hun skulle gå . og det er ikk rart for hende .og ja så går den gode oplevelse væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har ikk truet nogen. 

Din sms indeholder en såkaldt skjult trussel: "Så behøver jeg ikke uddybe hvad der sker (...)" Det er måske en fejl, men så viser det risikoen den slags "hurtig" kommunikation blandt personer der måske ikke er vant til at tænke dybt og længe over afsender vs. modtager-perspektiv.

j det er før sket en kunde ikke ville ha hun skulle gå . og det er ikk rart for hende .og ja så går den gode oplevelse væk. 

Klart nok - det kan de fleste sikkert forstå. Hvis du læser sms'erne igen kan du også se, at kunden accepterede, at der højst kunne blive tale om en aftale på 1 time og derfor blev ret overrasket over dit svar, som tilsyneladende indeholdt en skjult trussel og gik ud fra at kunden ikke accepterede at der max kunne blive tale om 1 time.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at besøge begge piger, men efter et par mail's med "fyren", eller hvad han nu end skal kaldes, er den ide 200% sikkert droppet. Man stiller et simpelt spørgsmål, og får en sviner af væste skuffe tilbage. Den dag pigerne finder en bodygard, som ikke rykker hovedet af en fordi man tillader sig at stille et par spørgsmål vil jeg helt sikkert besøge dem, men ikke sålænge de har den nuværende bodygard.

Branchen i en nøddeskal!

Snyltere og 'barske drenge' uden selvværd, der med to løse skruer kun kan true og spille med musklerne...

Service? og mere fundamentalt en forståelse for, at kundernes oplevelse af intimitet, liderlighed og spænding meget ofte allerede starter ved det første opkald/sms......en by i Rusland!!

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

godmorgen. det er meget muligt jeg har tolket en kundes besked forkert, men der er ingen trusler i noget af det jeg har skrevet. og man kan altid være bagklog og sige jaa man skulle havde svaret sådan og sådan . men faktum er jeg svarede som jeg gjorde og må da ærligt indrømme at nu er den vist citeret nok herinde. og dem der mener jeg er en klaphat og en stodder osv osv det er helt ok i har den holdning, for jeg kender jer ikk og kommer ikk til det.

 

til Nørden. 

det er helt ok at stille spørgsmål, nu ved jeg så ikk hvilke spørgsmål du har stillet og dermed mener du har fået en sviner. vi får utrolig mange mails og sms og opklad. så pigerne og jeg husker ikk lige hver enkel person der skriver. men hvis man giver sig tid til og læse annoncen godt igennem så er alle de svar der som der er behov for at vide om dem. vi får mange mails ang hvornår og hvad tid.. det er noget af det allerførste i læser i annoncen da det står i overskriften. vi kan jo ikk side og gengive annoncen til hver enkel eller skrive 20-30 mails med jer allesammen. og ja jeg gider simpel hen ikk svare på useriøse mails eller sms hvor der bare står jeg flækker dig din luder.

men nu er det kun meget sjælden det sker, at man går skævt af hinanden, og modparten dermed får en forkert opfattelse af os . og heldigvis er der rigtig mange vi har mødt som har en anden og god opfattelses af os..og sådan skulle det rigtig gerne forblive. da vi alle 3 ønsker jer mænd en rigtig god og afslappet oplevelse.

Jamen det er da en del af alle brancher!!

At folk forhører sig....indgående....stiller dumme spørgsmål...spørger til prisen selv om den står i vinduet eller på hjemmesiden....

Hvorfor tror du, at jeres branche skulle være anderledes?

Ville du handle i en tøjbutik, hvis du på dit spørgsmål om en given pris på et par bukser fik det svar, at du bare kunne gå ud af butikken, stille dig foran butiksvinduet og se prisen på et skilt der?....sagt på en afvisende og sur måde?...

Nej vel?

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...