Hop til indhold
Gæst

Dagens bedste røv - skal være GP'er man har besøgt

Recommended Posts

Gæst
BigDick skrev, den 10/3/2015 at 22:34:

Wir probieren 

Find billedet - Sæt curseren på billedet - højreklik - vælg kopier - åbn indlægget - sæt curseren hvor du vil have billedet - Højreklik - vælg sæt ind. Så skulle det være der. Hvis kopier/sæt ind IKKE bliver aktive ved at højreklikke kan du bruge den nedennævnte fremgangsmåde.

Hvis de røvhuller har lavet det, så du ikke kan kopiere billedet gør du følgende -  tryk Alt + PrSc - sæt det ind i dit billedprogram - skær det overflødige væk m. beskær-værktøjet så kan du omdøbe billedet (hvis de fjerner det kan det stadig vises) da originalen jo ligger på din PC - og uploade det eksternt, til eks. Postimg.org hvor du laver en konto, der kan du så vælge billedet og indsætte her.

God fornøjelse, håber det er forklaret så det er forståeligt.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Big Dick, leverer ikke kun rens-dyr kød, til sultne Sjællændere i Julen, men så sandelig også IT-SUPPORT.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jazz skrev, for 37 minutter siden:

Big Dick, leverer ikke kun rens-dyr kød, til sultne Sjællændere i Julen, men så sandelig også IT-SUPPORT.

Ja jeg har jo mange kasketter på, siger rygterne, sm154.gif  sm154.gif Jeg er jo nødt til at sprede mine aktiviteter over adskillige områder, for at få det til at fungere. Nu er det så ikke IT - SUPPORT der giver det største afkast. sm154.gif .

Aj spøg til side, jo jeg har et lille indblik, i det forskellige som sådan.

Man er velkommen til at stille IT spørgsmål hvis der er lyst til det.

Lige et tip - når du trykker på PrSc tasten kopieres billed af skærmen + det aktive emne.Hvis du trykker på Alt + PrSc er det KUN det aktive billede der kopieres. 

Redigeret af BigDick
Præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slow mover

Som altid bagefter....men denne nåede jeg da lige at hilse på (Nikita)

okt-3.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...