Hop til indhold
Gæst

Dagens bedste røv - skal være GP'er man har besøgt

Recommended Posts

Gæst

jern svin

ang silvia så har jeg givet den mange kærlig klap da jeg kender hende privat

 

Det kan nemt være mig der tænker forkert, men havde det været mig der var Silvia, så havde jeg tænkt, "det skrev du bare ikke"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan nemt være mig der tænker forkert, men havde det været mig der var Silvia, så havde jeg tænkt, "det skrev du bare ikke"

Jeg tror også at det hurtigt ville medføre et klap den anden vej og ud af vagten :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan nemt være mig der tænker forkert, men havde det været mig der var Silvia, så havde jeg tænkt, "det skrev du bare ikke"

Ikke for at være lyseslukker, men hvis det evt kan skabe problemer, at fortælle at man kender en bestemt pige privat, burde man måske så ikke også kunne forstille sig, at det måske også kan skaber problemer at vise en pigens røv her, uden hendes samtykke.

Ok...umiddelbart tror jeg nu også selv at de fleste tager det som både et kompliment og som lidt dejlig eksponering, men hvis nu pigen en dag vælger at stoppe, så er der jo forskel på at nedlægge hjemside og annoncer, også skulle have fat i Moderationen for at få slettet alle billed-spor.

Nå men bort set fra det er jeg meget enig i, at My og Nikita render rundt med "A damm good Ass";-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Blue har ret. My og Nikita render rundt med "A damm good Ass", men det gør alle de andre søde piger i tråden dælme også. :shock:B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi ikke også have en thainumse i denne kategori?

Her kommer - surprise surprise - en røv jeg kunne gå i krig for:

Nina på Thai Skye

556b24e1609c0350608572_960x602.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha - denne streng giver en tur ud af "memory Lane" , der er en en håndfuld dejlige bagdele man har fået lov at lægge sin kærtegnende hånd på - jeg bliver helt vemodig ved tankerne :-? 

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

12084050_977131432330223_655278531_n.thuClara Covergirl - tidligere Cassiopeia, nu Seductions.

12092599_977131418996891_1399946687_n.th

Redigeret af Cumster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid til tjeneste.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone.

Hvordan gjorde du? Må sige, du er ved at komme op i "gear" :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan gjorde du? Må sige, du er ved at komme op i "gear" :wink:

Wir probieren 

Find billedet - Sæt curseren på billedet - højreklik - vælg kopier - åbn indlægget - sæt curseren hvor du vil have billedet - Højreklik - vælg sæt ind. Så skulle det være der. Hvis kopier/sæt ind IKKE bliver aktive ved at højreklikke kan du bruge den nedennævnte fremgangsmåde.

Hvis de røvhuller har lavet det, så du ikke kan kopiere billedet gør du følgende -  tryk Alt + PrSc - sæt det ind i dit billedprogram - skær det overflødige væk m. beskær-værktøjet så kan du omdøbe billedet (hvis de fjerner det kan det stadig vises) da originalen jo ligger på din PC - og uploade det eksternt, til eks. Postimg.org hvor du laver en konto, der kan du så vælge billedet og indsætte her.

God fornøjelse, håber det er forklaret så det er forståeligt.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...