Hop til indhold
Liv

Kronikken i Politiken i dag

Recommended Posts

Prøv lige at læse Hr. Jørgen Skov i en kommentar til kronikken - meget forståeligt langer han godt ud efter "hedonisten" men læs lige hvad han projicerer over på sexkøbere generelt - for ikke at tale om -sælgerne. Det er den stigmatisering pigerne skal stå model til til hverdag ikke mindst fra de kredse der hævder at ville rede dem :

5 timer siden

For min skyld kan alle gøre som de vil med både sig selv og deres kønsorganer - punkt 1! Men er det ikke bare indlysende at mænd der knepper ludere er tilbage i den pubertet de åbenbart aldrig helt er kommet ud af - hr. Hedonisten er da et skoleeksempel på synspunkter der er så umodne at man må frygte for hans andre (voksne) aktiviteter i det her samfund. Set fra en Darwinistisk synsvinkel vil kun en afsporet, forstyrret mand - røre ved noget andre på en daglig basis gennemknepper - altså lige undtagen overophedede teenagere. "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, du har ret. Jeg troede, det var unfair at nævne.

Jette Hansen har et imponerende "mandeskeptisk" feministisk generalieblad. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende feministen, som skrev kronikken og bl.a er medlem af facebookgruppen mandfjols, tror at hun er stærk, når hun kører andre kvinder ned. Hun er ikke en dyt anderledes end de mænd, som herinde ikke har respekt for prostituerede. Hun kører det samme show overfor indvandrerkvinder. I skulle læse nogle af de ting hun skriver om i div feministiske facebookgrupper. ...

Jeg troede, det var ufint at nævne. Men det er altså rigtigt nok: 

Jette Hansen har et imponerende "mandeskeptisk" feministisk generalieblad. :grin:

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv lige at læse Hr. Jørgen Skov i en kommentar til kronikken - meget forståeligt langer han godt ud efter "hedonisten" men læs lige hvad han projicerer over på sexkøbere generelt - for ikke at tale om -sælgerne. Det er den stigmatisering pigerne skal stå model til til hverdag ikke mindst fra de kredse der hævder at ville rede dem :

5 timer siden

For min skyld kan alle gøre som de vil med både sig selv og deres kønsorganer - punkt 1! Men er det ikke bare indlysende at mænd der knepper ludere er tilbage i den pubertet de åbenbart aldrig helt er kommet ud af - hr. Hedonisten er da et skoleeksempel på synspunkter der er så umodne at man må frygte for hans andre (voksne) aktiviteter i det her samfund. Set fra en Darwinistisk synsvinkel vil kun en afsporet, forstyrret mand - røre ved noget andre på en daglig basis gennemknepper - altså lige undtagen overophedede teenagere. "

Han lyder som om han skulle have hovedet undersøgt med det grimme sprog. Sikkert en gammel bitter idiot der bare skal brokke sig over alle andre fordi han er utilfreds med sit eget liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita

HVOR stort var overtallet af gode kunder i din forretning?

Du behøver ikke - men må selvfølgelig gerne :wink: - angive absolutte tal. Procenttal er fine nok.

GF

Nu skal jeg jo være opmærksom på de forskellige forhold, der gør sig gældende, inden jeg skal svare på det... Jeg kunne formentlig have været mere uheldig med dårlige oplevelser, hvis jeg ikke havde været så striks med at følge min mavefornemmelse frem for dollartegnene, og dels var jeg nok også heldig i forhold til typen af gæster, der fandt mig interessant. :) 

I den tid (1 år) hvor jeg arbejdede privat, havde jeg besøg af kun 2, som fik mit pis i kog. Den procentdel gider jeg ikke regne ud :D 

På klinik fik jeg hilst på lidt flere idioter i ny og næ, for der kunne alle typer jo gå ind fra gaden uden foregående indsats, men jeg husker det altså ikke som værende særlig mange, og jeg kunne jo heldigvis bare lade være med at knalde med dem. Jeg kunne have mange vagter i træk uden at møde en eneste, og så lige pludselig skulle man afvise 3 på en dag... Som du nok kan høre, så har jeg svært ved at sætte procenter på. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - er vi nede i noget med promiller "dårlige" kunder snarere end procenter?

 

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv lige at læse Hr. Jørgen Skov i en kommentar til kronikken - meget forståeligt langer han godt ud efter "hedonisten" men læs lige hvad han projicerer over på sexkøbere generelt - for ikke at tale om -sælgerne. Det er den stigmatisering pigerne skal stå model til til hverdag ikke mindst fra de kredse der hævder at ville rede dem :

5 timer siden

For min skyld kan alle gøre som de vil med både sig selv og deres kønsorganer - punkt 1! Men er det ikke bare indlysende at mænd der knepper ludere er tilbage i den pubertet de åbenbart aldrig helt er kommet ud af - hr. Hedonisten er da et skoleeksempel på synspunkter der er så umodne at man må frygte for hans andre (voksne) aktiviteter i det her samfund. Set fra en Darwinistisk synsvinkel vil kun en afsporet, forstyrret mand - røre ved noget andre på en daglig basis gennemknepper - altså lige undtagen overophedede teenagere. "

Det lykkedes ham da at bevise at selv på deres side kniber det med respekten for andre, især sexarbejder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - er vi nede i noget med promiller "dårlige" kunder snarere end procenter?

Igen... Jeg er nok ikke repræsentativ for alle i branchen, og jeg ved, at andre piger har været mere uheldige end mig. 

I andre tilfælde har det også noget at gøre med pigens egen attitude... Hvis hun generelt er lidt fjendtlig stemt overfor gæsterne - hvis hun f.eks ikke er synderlig begejstret for jobbet - så vil hun automatisk også se idioter alle vegne, hvis du forstår :) 

For mit eget vedkommende har det aldrig stået så slemt til med usympatiske gæster ude i virkeligheden. Herinde virker de i hvert fald til at være flere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det forstår jeg udmærket. :-)

Derfor spurgte jeg heller ikke efter et svar for branchen, men for din forretning.

Så: Er vi nede i noget med promiller "dårlige" kunder snarere end procenter?

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det forstår jeg udmærket.

Derfor spurgte jeg heller ikke efter et svar for branchen, men for din forretning.

Så: Er vi nede i noget med promiller "dårlige" kunder snarere end procenter?

Er du ved at lave et diagram? :D 

Idioter jeg har hilst på... Procenter... Idioter jeg har knaldet med... Promiller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
For mit eget vedkommende har det aldrig stået så slemt til med usympatiske gæster ude i virkeligheden. Herinde virker de i hvert fald til at være flere...

  Det er jo også en slags målestok ;-)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lykkedes ham da at bevise at selv på deres side kniber det med respekten for andre, især sexarbejder. 

Hvilket jeg netop ville illustrere med citatet, omend han ikke er repræsentativ i sin sprogbrug er han en udmærket eksponent for de mange der hævder at ville redde sexarbejderne, men hvis egentlige baggrund er en dyb moralsk baseret afsky for sexarbejde og udøverne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahahaha, men jeg kan bare fylde et større sammenligningsgrundlag ind i mit diagram.... Nanaaah :D 

Er du ved at opdatere dit diagram? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv lige at læse Hr. Jørgen Skov i en kommentar til kronikken - meget forståeligt langer han godt ud efter "hedonisten" men læs lige hvad han projicerer over på sexkøbere generelt - for ikke at tale om -sælgerne. Det er den stigmatisering pigerne skal stå model til til hverdag ikke mindst fra de kredse der hævder at ville rede dem :

5 timer siden

For min skyld kan alle gøre som de vil med både sig selv og deres kønsorganer - punkt 1! Men er det ikke bare indlysende at mænd der knepper ludere er tilbage i den pubertet de åbenbart aldrig helt er kommet ud af - hr. Hedonisten er da et skoleeksempel på synspunkter der er så umodne at man må frygte for hans andre (voksne) aktiviteter i det her samfund. Set fra en Darwinistisk synsvinkel vil kun en afsporet, forstyrret mand - røre ved noget andre på en daglig basis gennemknepper - altså lige undtagen overophedede teenagere. "

Jeg tror faktisk at det er en ret udbredt holdning for det store flertal af mænd for hvem det at besøge prostituerede ligger uendelig fjernt. For en håndfuld år siden kunne jeg måske have fremført nogenlunde det samme - dog i et noget mere høvisk sprog naturligvis. 

Kronikken er for øvrigt noget studentikost pladder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt lide ordene "for tiden" i det indlæg ... :D

Nårh ja, fremtiden kan man jo aldrig spå om :D

Og nu har vi vist bevæget os langt væk nok fra emnet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... nu har vi vist bevæget os langt væk nok fra emnet ;) 

Ja, og det viser jo med al ønskelig tydelighed, at en prostitueret kvinde som dig er et let og uskyldigt offer for overgreb fra mænd som mig.  :D

Diagrammer - altså Nikita ...

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv at læse trådene gadepiger og Lene gadepige under sektionen anmeldelser og efterlysninger på fyn. Der kommer der nogle kvalmende indlæg frem som viser hvor syge og nedladende nogle mænds syn er på kvinder der sælger sex.

Det er sådanne indlæg prostitutionsmodstandere kan bruge til at tegne et skræmmebillede af branchen og dømme alle efter.

Med venlig hilsen Prowler

Jeg kan fornemme det bedst jeg undgår den sektion vil komme til samme konklusion og ordvalg som dig. Jeg har med vilje aldrig læst den del herinde og finder det svært bekymrende der overhovedet kan være så højt til loftet. Hvad er formålet med  "højt til loftet " når nogle vælger at misbruge den del? Fordi man kan betyder det ikke, det skal misbruges uden konsekvenser til følge.

Jeg er derfor helt enig når du skriver at modstanderne kan bruge den slags til skræk og fordømmelse, og finder det ganske ok de gør det. Den slags hører nemlig ikke hjemme i et forum for mennesker med gensidig respekt trods dårlige oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med vilje aldrig læst den del herinde og finder det svært bekymrende der overhovedet kan være så højt til loftet. Hvad er formålet med  "højt til loftet " når nogle vælger at misbruge den del? Fordi man kan betyder det ikke, det skal misbruges uden konsekvenser til følge.

Jeg er derfor helt enig når du skriver at modstanderne kan bruge den slags til skræk og fordømmelse, og finder det ganske ok de gør det. Den slags hører nemlig ikke hjemme i et forum for mennesker med gensidig respekt trods dårlige oplevelser. 

Jeg sikker på at Admin og hans drenge, nok er de rigtige til at definere ordet "højt til loftet" så der er vist ingen grund til at diskutere dette. Og for dem er det sikkert irrelevant hvor den enkelte synes barren skal sættes, og hvad den enkelte finder svært bekymrende..

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De er prostitutionsmodstandere, så er det ikke sprogbrug de er imod så finder de noget andet. Det er ret naivt at tro at bare et par grimme dumme anmeldelser med dumt sprogbrug ikke var skrevet så havde de ingen argumenter. ;)

Mange af os har jo nok fulgt deres argumenter gennem tiden, de er modstander af erhvervet, de kritiserer tit at vi i det hele taget køber sex og at nogen piger må have lov til at tilbyde det, de er imod at vi skriver anmeldelser uanset hvordan vi skriver dem, de vil have at vi kunder skal kriminaliseres etc. :(

Her har de fundet noget andet at gå op i også

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43062-politiken-kronikør-også-ude-med-riven-om-sderoguide/

Hvis nogen tror at det vil hjæple at det bliver som på Venuslogen at pigerne skal omtales som Gudinder og at man ikke må skrive om at piger tilbyder fransk uden og at man får et forum hvor alt er politisk korrekt så går det vel bare Eroguide som det gik Venuslogen, folk søger på andre forummer som vil og er skudt op hvor virkeligheden beskrives. :(

Vi skal tage afstand fra nedværdigende sprogbrug og de værste skal slettes er holdningen min. Men det hjælper ikke en disse på prostitutionsmodstandernes kamp, de finder noget andet at hænge sig i :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende feministen, som skrev kronikken og bl.a er medlem af facebookgruppen mandfjols, tror at hun er stærk, når hun kører andre kvinder ned. Hun er ikke en dyt anderledes end de mænd, som herinde ikke har respekt for prostituerede. Hun kører det samme show overfor indvandrerkvinder. I skulle læse nogle af de ting hun skriver om i div feministiske facebookgrupper. Man skulle tro at hun blev våd i trussen over de skriverier fra hedonisten og c/o.. Neerj, tænk, om de mænd, som skriver dårligt om kvinder herinde, mon ikke havde de samme tanker om hende i bund og grund? Eller mon de kun hader 'svage ludere'? 

 

Jette- luk røven og lad de voksne lege i fred

Suk .. Et selvmål !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...