Hop til indhold
kajbigpakaj

uopklarede ludermord

Recommended Posts

der er i danmark, en del uopklarede ludermord, har i nogensinde tænkt på at gerningsmændene, måske er på eroguiden?

Nej. Men nu du nævner det, så tænker jeg faktisk på, at du måske kunne være en psykotisk voldsmand.... for din opførsel her på EG tyder i den grad på, at du lider af en personlighedsforstyrrelse af en eller anden grad. Håber at du er under kyndig behandling...

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er i danmark, en del uopklarede ludermord, har i nogensinde tænkt på at gerningsmændene, måske er på eroguiden?

der er også en del uopklarede mord på folk der spørger meget dumt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

der er også en del uopklarede mord på folk der spørger meget dumt...

Minder mig om, ham der "han havde været træls, gennem længere tid" manden. :lol:

 

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folkens, stop nu den bashing, man kan mene og Kaj, hvad man vil, men her kaster han da et relevant spørgsmål op, som i hvert fald godt kan give mig myrekryb.

Ikke mindst når man med positive anmeldelser kan være med til at lede psykopater hen til den dejlige pige, man har beskrevet i anmeldelsen.

Og som jeg vist skrev i en anden tråd, der er squ handles herinde, der virker, som om de repræsenterer et sygt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folkens, stop nu den bashing, man kan mene og Kaj, hvad man vil, men her kaster han da et relevant spørgsmål op, som i hvert fald godt kan give mig myrekryb.

Ikke mindst når man med positive anmeldelser kan være med til at lede psykopater hen til den dejlige pige, man har beskrevet i anmeldelsen.

Og som jeg vist skrev i en anden tråd, der er squ handles herinde, der virker, som om de repræsenterer et sygt menneske.

Mon Onslow og Kaj er venner ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon Onslow og Kaj er venner ?

Mon du var ét af de handles, jeg hentydede til?

Kunne du ikke stoppe dig selv og vende tilbage til den begavede debatform, der tidligere prægede dine indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

næææ men jeg spekulerer virkelig ofte på hvorfor du er herinde :) 

pokkers du kom mig i forkøbet med den bemærkning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes altid I bakker hinanden op og er online samtidig - det er sikkert bare tilfældigheder...

Jeg skrev.:

Man kan mene om Kaj, hvad man vil!, og det gør jeg i så mange andre sammenhænge, men her har han squ da fat i noget væsentligt.

Jeg er overbevist om, at du heller ikke kunne forlige dig med tanken om, at du med en positiv anmeldelse har ledt en psykopat hen til din favoritpige.

Og da slet ikke, hvis det har kostet hende liv, helbred eller udseende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes altid I bakker hinanden op og er online samtidig - det er sikkert bare tilfældigheder...

Antyder du, at det er samme person med to nick? Det må man da ikke i den samme tråd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Antyder du, at det er samme person med to nick? Det må man da ikke i den samme tråd!

Vær nu ikke så fjollet, at du lader din modvilje mod mine politiske synspunkter få dig til at flejne totalt.

Ledelsen herinde kan uden tvivl bekræfte, at der så absolut intet sammenfald er at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær nu ikke så fjollet, at du lader din modvilje mod mine politiske synspunkter få dig til at flejne totalt.

Ledelsen herinde kan uden tvivl bekræfte, at der så absolut intet sammenfald er at finde.

Kan vel kun sige i lige måde. Nilles skriv gav mig anledning til at tro, at han mente, at der var tale om en person med to nick. Mere var der såmænd ikke i det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vel kun sige i lige måde. Nilles skriv gav mig anledning til at tro, at han mente, at der var tale om en person med to nick. Mere var der såmænd ikke i det...

Ok, det er hermed accepteret. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Og da slet ikke, hvis det har kostet hende liv, helbred eller udseende. :)

Hvorfor laver du en smiley ?

Det er da bestemt ikke noget at smile af, hvis man mister livet eller kender en der har mistet livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor laver du en smiley ?

Det er da bestemt ikke noget at smile af, hvis man mister livet eller kender en der har mistet livet.

Smileyen var til Nille med ønske om fred og fordragelighed, ikke andet.

For helvede, det er let at komme galt af sted herinde med og uden smileyer. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor laver du en smiley ?

Det er da bestemt ikke noget at smile af, hvis man mister livet eller kender en der har mistet livet.

Hvis man har mistet livet er man jo nok ligeglad med om man kan smile, men hvis man kender en der har, så nej det er det ikke.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes, at det er en relevant debat som Kaj tager op.

Det er ikke alle brugere herinde som er lige sympatiske. Og nogle af dem som virker mest sympatiske kan muligvis være de største psykopater. 

Hvorfor skulle der ikke findes psykopater herinde ligesom ude i samfundet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er en relevant debat som Kaj tager op.

Det er ikke alle brugere herinde som er lige sympatiske. Og nogle af dem som virker mest sympatiske kan muligvis være de største psykopater. 

Hvorfor skulle der ikke findes psykopater herinde ligesom ude i samfundet?

Vi er alle alle mere eller mindre psykopater, nogle kan bare ikke styre sig og skelne mellem fantasi og virkelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er en relevant debat som Kaj tager op.

Det er ikke alle brugere herinde som er lige sympatiske. Og nogle af dem som virker mest sympatiske kan muligvis være de største psykopater. 

Hvorfor skulle der ikke findes psykopater herinde ligesom ude i samfundet?

Jeg tør næsten garantere at mindst en psykopat eller sociopat har læst denne tråd. Der er desværre mange af dem men heldigvis er de ikke alle voldelige. 

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...