Hop til indhold
kajbigpakaj

uopklarede ludermord

Recommended Posts

Vi er alle alle mere eller mindre psykopater, nogle kan bare ikke styre sig og skelne mellem fantasi og virkelighed.

Det er sikkert rigtigt. Men det gør altså ikke os alle til mordere.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi er alle alle mere eller mindre psykopater, nogle kan bare ikke styre sig og skelne mellem fantasi og virkelighed.

Jeg tænkte på Amagermanden som havde den dobbelt identitet, hvor han både var den sympatiske og vellidte mand i hverdagen, som fodboldtræner i en klub bla., men også den psykopatiske morder og voldtægtsforbryder. 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor piske en stemning op? Jeg tror ikke prostituerede er mere udsatte, end andre kvinder, sålænge vi holder os fra kriminelle miljøer. Og ja, man kan godt være sexarbejder og leve et helt normalt liv ;) De sidste mange års kvindedrab er begået af kvindernes kærester, mænd eller ex-mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte på Amagermanden som havde den dobbelt identitet, hvor han både var den sympatiske og vellidte mand i hverdagen, som fodboldtræner i en klub bla., men også den psykopatiske morder og voldtægtsforbryder. 

Mange af dem er mestre i at manipulere med folk og fremstår ofte som meget charmerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vi kalder det Dr. Jekyll og Mr. Hyde komplekset.

vi andre kalder det et syndrom

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

det hedder et ødipuskompleks

Nille, min skrivende ven, du skal Google, og lade pigerne være et øjeblik. Der er et par begreber du skal have justeret ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kan diskuteres om det er en sygdom eller ej. Du mener Google altid har ret - det er da naivt.

Jeg forstår bare overhovedet ikke hvorfor du bringer Ødipus ind i denne streng. Jeg mener du har misforstået begrebet. Det var det jeg antydede. Nej Google har ikke altid ret, men læser man 3-4 Google indlæg der siger det samme, uden at være copy/paste indlæg, så er der sgu nok noget om det - lissom Wiki. Hvor vil du ellers få dine informationer fra? Gamle støvede bøger, som du vel knap nok ved hvor du skal finde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke sige, om Google har ret eller ej. Google er et redskab, der tilbyder flere steder, hvor man kan læse om opslaget.
Så det er stederne, der har ret/ikke ret. Ikke søgemaskinen som sådan. Så skal man selvfølgelig have sin kritiske sans med, når man vurderer de steder, som maskinen henviser til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor piske en stemning op? Jeg tror ikke prostituerede er mere udsatte, end andre kvinder, sålænge vi holder os fra kriminelle miljøer. Og ja, man kan godt være sexarbejder og leve et helt normalt liv ;) De sidste mange års kvindedrab er begået af kvindernes kærester, mænd eller ex-mænd. 

men opklaringsprocenten, er hvis lidt mindre når det handler om ludermord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

men opklaringsprocenten, er hvis lidt mindre når det handler om ludermord

Kaj, du er en uutømmeligt kilde af velunderbygget valid information. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æhm... Kalder man det mon også tømrermord, advokatmord eller husmormord?

...så mange spørgsmål...

Der er kun ganske få der får det prædikat på sig freks. kongelige, i ved kongemord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

så siger vi at der ikke er et eneste uopklaret luderdrab i danmark

Jamen det var dog herligt, så kan vi komme videre med andre væsentlige emner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

mormormord...!!  :shock::shock::shock:

Svigermord....!!...smiley247.gif..................ROFL_C13.gif  ROFL_C13.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det var dog herligt, så kan vi komme videre med andre væsentlige emner.

så du syntes ikke at det er et væsentlig, at der går 10-12 drabsmænd frit omkring, og måske er nogle af dem på eroguiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

så du syntes ikke at det er et væsentlig, at der går 10-12 drabsmænd frit omkring, og måske er nogle af dem på eroguiden

Tror der er en del flere på Facebook?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...