Hop til indhold
kajbigpakaj

uopklarede ludermord

Recommended Posts

Gæst

der er i danmark, en del uopklarede ludermord, har i nogensinde tænkt på at gerningsmændene, måske er på eroguiden?

For at kunne besvare dette, skal vi nok lige starte med at blive enig om hvad definitionen på et ludermord er. Vores allesammens orakel Google kan ikke give mig svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

så du syntes ikke at det er et væsentlig, at der går 10-12 drabsmænd frit omkring, og måske er nogle af dem på eroguiden

Før sagde du:

 

  kajbigpakaj skrev, for 3 timer siden:

så siger vi at der ikke er et eneste uopklaret luderdrab i danmark

 

Det var det jeg responderede på. Nu siger du det stik modsatte. Hvad skal man så svare på?

Og hvad jeg mener eller ikke mener er uinteressant og uvæsentligt for alle andre end mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så du syntes ikke at det er et væsentlig, at der går 10-12 drabsmænd frit omkring, og måske er nogle af dem på eroguiden

Hvad får dig til at mene, at der går 10-12 mordere rundt, der har myrdet prostituerede? I hele denne debat har der ikke været nævnt et eneste tal på, hvor mange uopklarede drab på prostituerede, der er, eller om nogle af dem kan være begået af samme gerningsmand.

Hvis denne tråd skal have relevans, må der facts på bordet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad får dig til at mene, at der går 10-12 mordere rundt, der har myrdet prostituerede? I hele denne debat har der ikke været nævnt et eneste tal på, hvor mange uopklarede drab på prostituerede, der er, eller om nogle af dem kan være begået af samme gerningsmand.

Hvis denne tråd skal have relevans, må der facts på bordet.

Helt enig - jeg ville egentlig også gerne høre nogen tal, links eller anden dokumentation på at der rent faktisk ER et overnormalt antal uopklarede mord på prostituerede.

Det vrimler med mord på prostituerede i vores forskellige fordomme og i kriminalromanerne - især dem som er skrevet af svenske forfattere - men det er jo bare fiktion - hvordan er det ude i virkeligheden?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig - jeg ville egentlig også gerne høre nogen tal, links eller anden dokumentation på at der rent faktisk ER et overnormalt antal uopklarede mord på prostituerede.

Det vrimler med mord på prostituerede i vores forskellige fordomme og i kriminalromanerne - især dem som er skrevet af svenske forfattere - men det er jo bare fiktion - hvordan er det ude i virkeligheden?

 

 

Jeg mener - ud fra hukommelsen - at der er myrdet flere læger end sexarbejdere i DK i de sidste 15 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvad får dig til at mene, at der går 10-12 mordere rundt, der har myrdet prostituerede? I hele denne debat har der ikke været nævnt et eneste tal på, hvor mange uopklarede drab på prostituerede, der er, eller om nogle af dem kan være begået af samme gerningsmand.

Hvis denne tråd skal have relevans, må der facts på bordet.

Engang i tidernes morgen var der en seriøs tråd om emnet  - link: https://www.eroguide.dk/forum/topic/23259-6-massagepiger-dræbt/?do=findComment&comment=181173

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Minder mig om, ham der "han havde været træls, gennem længere tid" manden. :lol:

En retti spøjs fætter ;)

Citat: "Havde han fortjent det?"

"Ah, det var måske lige.. lige grove nok.."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æhm... Kalder man det mon også tømrermord, advokatmord eller husmormord?

...så mange spørgsmål...

Hvorfor kommer man til at tænke på klaphatmord?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad får dig til at mene, at der går 10-12 mordere rundt, der har myrdet prostituerede? I hele denne debat har der ikke været nævnt et eneste tal på, hvor mange uopklarede drab på prostituerede, der er, eller om nogle af dem kan være begået af samme gerningsmand.

Hvis denne tråd skal have relevans, må der facts på bordet.

der er 7 uopklarede sager. og jeg vælger f,eks at tro at dobbeltdrabet i randers, er begået af den samme person. så 10-12 mordere er nok lidt højt sat, men hvem ved om der er flere gerningsmænd til nogle af drabene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kajbigpakaj er ikke Onslow !

Vi har fået henvendelse herpå pga indlæg der kunne tolkes som en hentydning/beskyldning om at de var en og samme person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kajbigpakaj er ikke Onslow !

Vi har fået henvendelse herpå pga indlæg der kunne tolkes som en hentydning/beskyldning om at de var en og samme person.

Ah ha. Så Kaj er ikke inde i Onslow - men er det modsatte så tilfældet? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarhuselsker er heller ikke lig med en idiot, men mon det modsatte er tilfældet? :shock:

Tror du ikke, det var klogt at lade den løbe stille og roligt i tomgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ah ha. Så Kaj er ikke inde i Onslow - men er det modsatte så tilfældet? :shock:

ho ho

Men hvordan skal det forstås, hvem der er inde i hvem ? Det holder vi ikke styr på, tænk hvis vi skulle holde styr på dem du er inde i tit ? :D

Men de to omtalte brugere er ikke en og samme person. Det var budskabet :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Aarhuselsker er heller ikke lig med en idiot, men mon det modsatte er tilfældet? :shock:

Tror du ikke, det var klogt at lade den løbe stille og roligt i tomgang?

Jo jeg følger dit strålende eksempel skatter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

 

Men de to omtalte brugere er ikke en og samme person. Det var budskabet :D

 

Det ville også undre... Det sker jo jævnligt, at der er en smule omtanke og intelligens i Onslow's indlæg. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kajbigpakaj er ikke Onslow !

Vi har fået henvendelse herpå pga indlæg der kunne tolkes som en hentydning/beskyldning om at de var en og samme person.

Dén tror jeg ikke på.

Onslow er – så kan man være enig med ham eller ej i hans synspunkter – langt mere velformuleret end dette kano-redskab. Sidstnævnte har noget aggressivt/jaget over sig. Måske endda tynget af lidt ondt i livet?

Med Onslow er det omvendt: Her har livet noget at frygte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...