Hop til indhold
kanonkongen

DR1. Dokumentar. Bonnie og de tusinde mænd.

Recommended Posts

Jeg tror godt de fleste har en viden om journalistisk og dens magt og et par drejebøger. Nu har Mette Korsgaard faktisk fulgt en anden, det fortalte hun på TV2 nogle dage efter Bonnie. Det er med fuld overlæg Bonnies dokumentar bliver sendt som den første, jeg håber dels der vil gå flere år inden næste bliver vist da publikumet ikke er modtagelige for en " lykkelig " lykkelig historie på kølevandet af Bonnie. Modstanderne har langt større vægt på deres skål. Den " lykkelige " lykkelige pige vil blive sablet ned som løgner og få kastet sit liv på diverse forsider med alt de kan grave i for at bevise deres påstande.

 

Det er fordi, det er politisk korrekt at gøre.
Det skal jo ikke ende med, at en studievejleder en dag sidder og vejleder en ung frøken, og spørg "hvad vil du være når du er færdig på gymnasiet?" og vedkommende så svarer "jeg vil være glædespige".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror godt de fleste har en viden om journalistisk og dens magt og et par drejebøger. Nu har Mette Korsgaard faktisk fulgt en anden, det fortalte hun på TV2 nogle dage efter Bonnie. Det er med fuld overlæg Bonnies dokumentar bliver sendt som den første, jeg håber dels der vil gå flere år inden næste bliver vist da publikumet ikke er modtagelige for en " lykkelig " lykkelig historie på kølevandet af Bonnie. Modstanderne har langt større vægt på deres skål. Den " lykkelige " lykkelige pige vil blive sablet ned som løgner og få kastet sit liv på diverse forsider med alt de kan grave i for at bevise deres påstande.

 

synes ikke lige Pernille Juhl fik den medfart efter dokumentaren med hende. Husker at Line Baun Danielsen ivrigt forsøgte at så tvivl om Pernille's frie valg, men Pernille stod fast hele vejen.

nedsabling eller forsidestof erindrer jeg ikke noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

synes ikke lige Pernille Juhl fik den medfart efter dokumentaren med hende. Husker at Line Baun Danielsen ivrigt forsøgte at så tvivl om Pernille's frie valg, men Pernille stod fast hele vejen.

nedsabling eller forsidestof erindrer jeg ikke noget om.

Kan godt huske det, men Line dummede sig med sin luderjournalistik og flyttede fokus over på hende selv i det efterfølgende spil nok derfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt huske det, men Line dummede sig med sin luderjournalistik og flyttede fokus over på hende selv i det efterfølgende spil nok derfor. 

ahhhh. Er det nu også forklaringen på at Pernille ikke blev sablet ned eller kom på forsiden?

tror bare der overdramatiseres en smule.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ahhhh. Er det nu også forklaringen på at Pernille ikke blev sablet ned eller kom på forsiden?

tror bare der overdramatiseres en smule.

Griner, måske, måske ikke.

Hvis du spørger om de husker pigen eller Line fra den dokumentar overdramatiserer jeg ikke hvis hovedparten kun husker Line grundet hendes journalistiske synsvinkel var meget personlig i retning af negativitet og opførsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Griner, måske, måske ikke.

Hvis du spørger om de husker pigen eller Line fra den dokumentar overdramatiserer jeg ikke hvis hovedparten kun husker Line grundet hendes journalistiske synsvinkel var meget personlig i retning af negativitet og opførsel. 

og?

hvor er nedsablingen og forsiderne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og? spørger du? 

Dem tog Line istedet, der var voldsom debat pga. hendes optræden det husker jeg ret tydeligt. Hun overskyggede debatten og stod i rampelyset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og? spørger du? 

Dem tog Line istedet, der var voldsom debat pga. hendes optræden det husker jeg ret tydeligt. Hun overskyggede debatten og stod i rampelyset. 

Jeg kan godt huske det. Det var en dokumentar med en glædespige og en medieluder. Sidst nævnte er stadig ganske forfærdelig i TV.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt huske det. Det var en dokumentar med en glædespige og en medieluder. Sidst nævnte er stadig ganske forfærdelig i TV.

Lige netop kan ikke fordrage det kvindemenneske. Har faktisk hørt hun selv har været pige, men det nok sladder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og? spørger du? 

Dem tog Line istedet, der var voldsom debat pga. hendes optræden det husker jeg ret tydeligt. Hun overskyggede debatten og stod i rampelyset. 

jamen så er det åbenbart ikke slemt at stå frem som Pernille gjorde, når nu kritikeren Line Baun Danielsen blev nedsablet og kom på forsiden. Stemningen var netop med Pernille og mod Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

jamen så er det åbenbart ikke slemt at stå frem som Pernille gjorde, når nu kritikeren Line Baun Danielsen blev nedsablet og kom på forsiden. Stemningen var netop med Pernille og mod Line.

Det har du ret i, men bilder mig ind stemningen for at anvende dit ord blev således grundet Line var en dårlig journalist og fokus blev rykket. Lad os antage Line havde en human vinkel på hvad ville udgangspunktet så omhandle? 

Mit bud er pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...