Hop til indhold
rsv1000

besøg hos venide

Recommended Posts

Guest Trinetease

Ja, selvfølgelig. Det er sgu et frit land, og har hun et problem med, at folk hun kender skulle dukke op som kunder, så er det hendes problem og ikke dit. Det er hende, der vælger at være luder og ikke dig. Personlig synes jeg, at det ville være vildt frækt at besøge hende. Lad være med at tage folks moralske opstød til dig. Du bestemmer selv din egen moral, og så kan du bare spille dum, når du møder hende. 

Så fordi at hun har valgt at være GP'er så er det okay at krænke hende?

Alt for et knald ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fordi at hun har valgt at være GP'er så er det okay at krænke hende?

Alt for et knald ?

godt svar Trinetease. Utroligt at nogle kan have en sådan holdning. Nok er det ens eget valg at være i faget, men tænk vi alle blev stødt over sådan en holdning og dermed valgte at stoppe - hvad ville mænd med den holdning så gøre? 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så fordi at hun har valgt at være GP'er så er det okay at krænke hende?

Alt for et knald ?

Det et vist mest skrevet for at fyre op under kedlen. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har luret at en veninde har job som GP er det så ok at besøge hende?

 

 

Hej rsv1000.

Jeg vil så spørge dig, hvad ville formålet for, dig være at besøge hende? Ja sexen det jeg godt klar over, men hvis hun ikke vil have sex med dig. Når hun er veninden, Vil hun det jo næppe fordi hun er GPér. Uanset hvor mange penge du kommer med, tænker jeg.

Du vil sætte hende i en ret så kedelig situation, Hun åbner døren og bum der står hendes ven. Nu ved, jeg ikke hvor tætte i er. Men er i meget tætte venner, ja så var en mulighed, at snakke med hende. Kan være hun har brug for en rigtig god ven, at dele sine oplevelser med, så hun ikke sidder alene med det. Men du skal, nok gå meget varsom frem. Ja det sidste du skal gøre er, at du skal ikke fordømme hendes valg. Men vær en god ven, og bliv væk. Jeg tror ikke hun bryder sig om, at blive sat i en situation, hvor du bare møder op. Og skaber nok ikke varme følelser. Så er i ikke nære venner, ja så hold din viden for dig selv. Og vær den ven du altid har været overfor hende, nemlig en der værdsætter det dobbeltliv hun nu har. Uden at afslører hende.

God søndag.

KK

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, selvfølgelig. Det er sgu et frit land, og har hun et problem med, at folk hun kender skulle dukke op som kunder, så er det hendes problem og ikke dit. Det er hende, der vælger at være luder og ikke dig. Personlig synes jeg, at det ville være vildt frækt at besøge hende. Lad være med at tage folks moralske opstød til dig. Du bestemmer selv din egen moral, og så kan du bare spille dum, når du møder hende. 

"Charmerende" menneskesyn, du lægger for dagen der...............................

  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

rsv1000 hvad vil du med dit spørgsmål? Er du selv i den situation,  kan du bruge svarene til noget, eller spiller du i virkeligheden bare op til lidt ballade? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, selvfølgelig. Det er sgu et frit land, og har hun et problem med, at folk hun kender skulle dukke op som kunder, så er det hendes problem og ikke dit. Det er hende, der vælger at være luder og ikke dig. Personlig synes jeg, at det ville være vildt frækt at besøge hende. Lad være med at tage folks moralske opstød til dig. Du bestemmer selv din egen moral, og så kan du bare spille dum, når du møder hende. 

Æhm, bortset fra "moralske opstød" er der jo venskabsrelationen (som ikke er belyst) at tage hensyn til?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fordi at hun har valgt at være GP'er så er det okay at krænke hende?

Alt for et knald ?

Klar og tydelig svar fra Trinetease, ja man kunne jo prøve at stå i venindens sted, så tror jeg også , man sagde farvel og glemte den ven. det er jo meget Privat at være en GP, åh man tak for i findes :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har luret at en veninde har job som GP er det så ok at besøge hende?

 

 

Det korte svar er NEJ

det lange: 

1: du kan være sikker på i ikke er venner mere... ingen venner ville nogensinde sætte andre venner i den situation endsige bare tænke tanken.... så er man ikke venner! 

2: du kan være sikker på at hvis du ikke holder kæft med hendes bi-job - så fortæller hun hver eneste af dine fremtidige kærester at du besøger ludere... så kan du godt glemme alt om tillid i forhold.... og hvis du er rigtig heldig - så fortæller hun også dine kolleger venner ect ...  så kan du hygge dig med det

3. du kan være helt sikker på at ingen nogensinde vil have respekt for dig igen hvis du krænker hende på den måde.... 

Så du vælger selv om det er det værd...  

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor sidder jeg med fornemmelsen at det er en troll, der har startet tråden? 1 indlæg, og intet svar siden lørdag nat. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg sidder sjovt nok og tænker at hans 'veninde' nok er herinde - og at hans egentligt nok satsede på at hun ville deltage i tråden....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor sidder jeg med fornemmelsen at det er en troll, der har startet tråden? 1 indlæg, og intet svar siden lørdag nat. 

Det kan være, at han har indset det uholdbare i forehavendet? Det er jo ikke den store støtte, hans tanker har nydt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest vil jeg da sige, at jeg ikke ville udelukke at kunne samme fantasi, hvis nogen af mine lækre veninder erhvervede sig på denne måde, MEN jeg ville lade detil blive ved fantasien med alle de gode argumenter som andre har remset op. Om jeg ville snakke med hende, kom an på om andre også ville kunne opdage hende og min helt præcise relation. 

Kort og godt - drop det.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fordi at hun har valgt at være GP'er så er det okay at krænke hende?

Alt for et knald ?

krænke? Man kan sgu krænke på mange måder. Det er jo ikke forbudt at møde op, og så kan hun jo bare sige, at hun ikke er interesseret. Og hvem ved, om hun bliver krænket?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder sjovt nok og tænker at hans 'veninde' nok er herinde - og at hans egentligt nok satsede på at hun ville deltage i tråden....

 

hæhæ og det kunne være fedt, hvis hun svarede, at det vill være pivfrækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fordi at hun har valgt at være GP'er så er det okay at krænke hende?

Alt for et knald ?

hun er luder, få hvad kan hun forvente? Kan hun ikke tåle at gå bestemte kunder i forretningen, så må hun afvise dem eller finde en anden business 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har luret at en veninde har job som GP er det så ok at besøge hende?

 

 

ja, det er ok. hun bliver måske glad for at du vil betale hende for kneppe hende

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mine damer og herrer.

Fiss har fat i den lange ende her. Hvis TS føler for det så gør det. Ellers lad være...

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

hun er luder, få hvad kan hun forvente? Kan hun ikke tåle at gå bestemte kunder i forretningen, så må hun afvise dem eller finde en anden business 

Hun kan forvente at blive behandlet med respekt!

Både som GP'er , ven og menneske!

Og det er sq ikke særligt respektfuldt at møde op hos en veninde og afsløre hendes hemmelige erhverv og så forvente sex!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

krænke? Man kan sgu krænke på mange måder. Det er jo ikke forbudt at møde op, og så kan hun jo bare sige, at hun ikke er interesseret. Og hvem ved, om hun bliver krænket?

Lige her tror jeg nu nok at Gp'erne ved liiiiidt mere om hvad vi ville føle krænkende end du gør.

Og har du set een eneste pige skrive Juuuuhuu ja det ville være frækt ?

Nej Vel....

Prøv lige at tænke med det øverste hoved først.

Og prøv empati!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige her tror jeg nu nok at Gp'erne ved liiiiidt mere om hvad vi ville føle krænkende end du gør.

Og har du set een eneste pige skrive Juuuuhuu ja det ville være frækt ?

Nej Vel....

Prøv lige at tænke med det øverste hoved først.

Og prøv empati!!

At tale til en liberal(ists) empati er omsonst. Der hedder det mig først og ikke første maj!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

At tale til en liberal(ists) empati er omsonst. Der hedder det mig først og ikke første maj!

Lige så vel omsonst som at at tale til en røds fornuft ;) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige så vel omsonst som at at tale til en røds fornuft ;) 

Er warmgun mon ikke i virkeligheden en lyserød i forklædning ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved første øjekast synes jeg tråden var total uinteressant. Efter at have læst svarene, har jeg skiftet holdning,  ikke at jeg synes at spørgsmålet pludselig er relevant, for det er helt hen i vejret.

Det interessante er derimod at analysere og tolke på svarene, for der tegner sig et mønster, som tilsyneladende ikke lader sig begrænse til kun at have relevans i forhold til det tåbelige spørgsmål der stilles i tråd starten.

Med det kendskab jeg har til branchen, kan jeg såmænd sagtens forstå, at man ikke ønsker at gud og hver mand skal vide, at man ernærer sig som GP´er. Jeg har sådant set også fuld forståelse for, at et dobbeltliv fordre dækhistorier m.v. Der hvor jeg ser noget som jeg desværre ikke jubler over, det er angsten for afsløring, og nogle af de ord der nævnes i forbindelse herved. Jeg tænker på stærke ord som: Skam, krænkelse m.fl.

Jeg ved ligeledes godt, at der er stor forskel på at være køber og udbyder, men jeg kan godt blive bekymret for den effekt angsten for afsløring kan have for specielt GPérne. Et eller andet sted er det jo særdeles nærliggende, at antage at jo større angsten er, jo større er sandsynligheden for

1) At man som tiden går, trækker sig mere og mere fra omverden, fravælger nære venskaber m.v. og i meget grove tilfælde ender med kun at leve sit dobbeltliv

2) At man bevidst fortrænger ens andre ønsker til fremtiden, end blot at realisere sig som GP´er

3) At man måske glemmer at forholde sig til, at der nok også kommer et tidspunkt hvor man ikke længere kan eller vil fungere som GP´er

4) Og så er der den virkelige slemme. For en bestemt gruppe, uden at jeg skal sætte procenter på, så er der faktisk meget der tyder på, at de faktisk ikke er så afklarede omkring "Er det ok, at sælge seksuelle ydelser", specielt ikke hvis man anvender ord som skam.

Det er ikke skrevet for at melde fanden på væggen, men snarere som en reminder på, at man løbende bør dels forholde sig til angsten for afsløring og dels sikre sig at man også har og dyrker venskabets glæder. Jeg tror ikke på, at man i længden kan leve isoleret. Jeg tror heller ikke at man i længden kan holde til at dele hele ens liv skarp op i

1) Glædens branchen med overfladiske relationer'

2) Bekendtskaber i den virkelige verden, som ikke stikker  dybere end, at dækhistorierne virker efter hensigten.

 

Jeg tror det er meget vigtig at have venskaber eller andre relationer hvor man kan være sig selv, uden at være angst for dit og dat, men hvor man værdsættes og elskes som den man er. 

Scenariet omkring pludselig at opdage at en god veninde er GP´er, synes i min verden rimeligt utopisk, for hvad er et venskab for en størrelse ? Et venskab fordre jo netop ærlighed samt at man værdsætter hinanden, holder af hinanden som de personer man er.  Jeg ville føle, at jeg var blevet holdt for nar, hvis det var en detalje jeg selv skulle opdage eller blive fortalt af andre.

Selvfølgelig forholder jeg mig anderledes til bekendtskaber. Her er situationen såmænd ikke anderledes end at jeg/man typisk har hørt nogle rygter e.lgn omkring disse mennesker, som man bare holder for sig selv. Men jeg kan ikke have et venskab til andet mennesker, hvor der gøres alverdens krumspring for at forsøge, at være en person de ikke er, eller fylde mig med løgn og fortielser.

Afslutningsvis vil jeg bare sige "Hvis jeg en dag skulle opleve, at en god veninde er GP´er, så ville jeg nok heller ikke smide hende i kloakken, på grund af hendes fortielser. Men jeg ville bestemt på det rigtige tidspunkt starte en samtale, med det primære formål, at vi skulle når frem til sandheden, hvilket klart må betyde, at venskabet bliver stærkere for begge parter.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...