Hop til indhold
rsv1000

besøg hos venide

Recommended Posts

Hun kan forvente at blive behandlet med respekt!

Både som GP'er , ven og menneske!

Og det er sq ikke særligt respektfuldt at møde op hos en veninde og afsløre hendes hemmelige erhverv og så forvente sex!

 

hvem afslører man det overfor? Hende selv? Sig selv? Den ene er kunde. Den anden er sælger. Det forhindrer dem jo ikke i ikke at sladre om den anden. Kundevennen blotter jo også sig selv ved at troppe op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige her tror jeg nu nok at Gp'erne ved liiiiidt mere om hvad vi ville føle krænkende end du gør.

Og har du set een eneste pige skrive Juuuuhuu ja det ville være frækt ?

Nej Vel....

Prøv lige at tænke med det øverste hoved først.

Og prøv empati!!

prøv lige at slappe af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Næææh Jeg syntes faktisk at jeg skriver pænt og sobert.

Derimod syntes jeg at dine indlæg mangler en del forståelse og empati for at det for en GP'er  med 99% sikkerhed ville finde det meget ubehageligt at blive 'afsløret' i undertøj af en som hun betragtede som en ven.....

Men Hey..... Alt for en udløsning ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næææh Jeg syntes faktisk at jeg skriver pænt og sobert.

Derimod syntes jeg at dine indlæg mangler en del forståelse og empati for at det for en GP'er  med 99% sikkerhed ville finde det meget ubehageligt at blive 'afsløret' i undertøj af en som hun betragtede som en ven.....

Men Hey..... Alt for en udløsning ik?

Omend provokerende

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

At tale til en liberal(ists) empati er omsonst. Der hedder det mig først og ikke første maj!

Sludder. Liberalister har da lige så meget empati som andre. Der er sikkert individuelle liberalister der ikke har. LIgesåvel som så mange andre.

Det er liberalt. 

Nej, det er det fandme ikke. Det er ucharmerende og uforskammet. Siger en del om klasse, opdragelse og menneskesyn. Ingen klasse, ingen opdragelse og intet menneskesyn. Men det siger intet om noget som helst andet.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg føler at jeg skriver som jeg bliver skrevet til.

Hvis man ikke kan udvise respekt for det vi piger skriver så må man altså forvente at få den samme manglende respekt tilbage.

Og hvorfor iøvrigt kommentere på min måde at skrive på - men ikke på selve debatten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvorfor iøvrigt kommentere på min måde at skrive på - men ikke på selve debatten?

Fordi man ikke ved hvad man skal skrive ?? 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, selvfølgelig. Det er sgu et frit land, og har hun et problem med, at folk hun kender skulle dukke op som kunder, så er det hendes problem og ikke dit. Det er hende, der vælger at være luder og ikke dig. Personlig synes jeg, at det ville være vildt frækt at besøge hende. Lad være med at tage folks moralske opstød til dig. Du bestemmer selv din egen moral, og så kan du bare spille dum, når du møder hende. 

 

Så fordi at hun har valgt at være GP'er så er det okay at krænke hende?

Alt for et knald ?

Hvem startede med at provokere her?

Jeg føler at jeg skriver som jeg bliver skrevet til.

Hvis man ikke kan udvise respekt for det vi piger skriver så må man altså forvente at få den samme manglende respekt tilbage.

Og hvorfor iøvrigt kommentere på min måde at skrive på - men ikke på selve debatten?Fordi 

Fordi alle! synspunkter er luftet her. Og fordi jeg ikke bryder sig (mig)* om folk der føler sig hellige. 

Redigeret af Fjends
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 

 

Hvem startede med at provokere her?

Fordi alle! synspunkter er luftet her. Og fordi jeg ikke bryder sig (mig)* om folk der føler sig hellige. 

Åh Gud, og så kan de ikke forstå man drikker

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh Gud, og så kan de ikke forstå man drikker

Sikke da et godt argument du kommer med der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Sikke da et godt argument du kommer med der.

Det var ikke et argument. Det var en kommentar. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sludder. Liberalister har da lige så meget empati som andre. Der er sikkert individuelle liberalister der ikke har. LIgesåvel som så mange andre.

Nej, det er det fandme ikke. Det er ucharmerende og uforskammet. Siger en del om klasse, opdragelse og menneskesyn. Ingen klasse, ingen opdragelse og intet menneskesyn. Men det siger intet om noget som helst andet.

 

tsk tsk - jeg er ikke uforskammet. Det er på kanten til at være en anelse på kanten de ting, som fu påstår om mig. Men det siger nok mere om dig end mig. Kan du have en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 

 

Hvem startede med at provokere her?

Fordi alle! synspunkter er luftet her. Og fordi jeg ikke bryder sig (mig)* om folk der føler sig hellige. 

Tak. Der er nemlig forskel på at provokere og føle sig provokeret. Nogle går efter manden, og andre går efter bolden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et eller andet sted synes jeg sgu, at det hele virker en smule som noget "fiktivt ævl".

Mon ikke de fleste der rent faktisk har venner af de modsatte køn, ret hurtigt får afklaret om dette venskab skal indeholde sex, og efterfølgende agere ud fra det, Jeg kender en del kvinder der troede at de havde et rent venskab, men hvor de pludselig bliver overrasket, når det viser sig at manden vil noget andet eller mere. Uanset om man taler direkte om det eller ej, så burde man nok i et venskab kende svaret. Så har man et venskab med en kvinde, som man sikkert godt kunne tænke sig, at give en tur på høvlebænken, og det ikke er sket, så sker det nok heller ikke hvis man tropper op på den klinik, hvor hun arbejder.

Et eller andet synes jeg det er helt legitimt gerne af ville bolle sin veninde, men så synes jeg også at man skal fortælle hende det, og være klar til at kunne håndtere svaret, og ikke gå og udtænke skumle bagholdsangreb. Umiddelbart har jeg så svært ved at forstå, hvorfor det skulle være specielt frækt, at besøge hende som GP, hvor man overvejer bare at troppe op. Har man lyst til at bolle hende - Så fortæl det dog,

Ok det nye for manden er så åbenbart, at han har opdaget at hun er GP´er og sikkert tænker "Aha så er der måske alligevel en chance for at komme i bukserne på hende". Et eller andet sted kan man jo heller ikke fortænke manden i at tænke således, men igen så er man jo nødt til at komme på banen på en god og respektfuld måde, via en samtale hvor  kvinden involveres i ens ønsker, og hvor samtalen ikke oser af "Aha måske jeg kan fremtvinge en situation".

I øvrigt har jeg så aldrig haft en veninden uden at jeg har kunne mærke om hun fandt mig erotisk interessant. Omvendt gider jeg så heller ikke at rende rundt og pine mig selv, hvis jeg opdager at det jeg ønsker, aldrig kommer til at ske. Og skal jeg koble det sammen med mit forrige indlæg, så virker det fuldstændigt urealistisk, at jeg dels ikke vidste det, og dels at jeg så pludselig skulle blive seksuelt opstemt af  det, og være villig til sløre min viden forklædt i en  forskruet seksuel fantasi.

Konklusion: Senariet er simpelthen for langt ude, specielt hvis man antager at man har et godt venskab til hinanden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tsk tsk - jeg er ikke uforskammet. Det er på kanten til at være en anelse på kanten de ting, som fu påstår om mig. Men det siger nok mere om dig end mig. Kan du have en god dag.

Muligvis. Men hvis modtager forstår det som uforskammet, har du været uforskammet. Længere er den vel egentlig ikke.

Du er velkommen til at tænke om mig hvad du vil. Eller læse om mig - hvad du vil - i mit indlæg. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er warmgun mon ikke i virkeligheden en lyserød i forklædning ;-) 

Det har ikke meget med sagen at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige så vel omsonst som at at tale til en røds fornuft ;) 

Har dit indllæg noget med sagen at gøre ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligvis. Men hvis modtager forstår det som uforskammet, har du været uforskammet. Længere er den vel egentlig ikke.

Du er velkommen til at tænke om mig hvad du vil. Eller læse om mig - hvad du vil - i mit indlæg. 

Det gør jeg så uforskammede menneske.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har dit indllæg noget med sagen at gøre ???

Mit indlæg var et svar til warmgun. Dit svar var, ja ligegyldig nærmest? Om warmgun er i forklædning ændre ikke min opfattelse af høn som debator ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...