Hop til indhold
Guest Maii Love

"Jeg elsker dig!!"

Recommended Posts

Guest Maii Love

Åhhh for dælen, så kom dagen, hvor en af mine stamgæster brøler de tre små ord af stor betydning, mens det går derudad med ridningen..

Han er en dejlig og rar mand - vi hygger og sludrer om løst og fast, men jeg bliver ked af at blive sat i denne situation. Det er jo overhovedet ikke gengældt - jeg nyder vores sex og ham som gæst, intet andet.

 

Nogen der har prøvet noget lignende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Maii, jeg elsker alle de piger jeg har bollet med - i den tid vi er sammen, ikke længere. Derefter har jeg stor respekt, hengivenhed og omsorgsfølelse for dem. 

Det har jeg også sagt til en del, og de fleste har sagt at også elsker mig, lige nu :) 

Du skal nok ikke lægge så meget i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad han selv lægger i de 3 små ord?

Det kan jo for ham betyde alt fra ingenting når han køber sex, til noget der ikke er sundt for begge parter, hvis han lægger det i det som det normalt betyder når man ikke betaler for sex.

Herfra kan I jo vurdere om besøget af ham er sundt for jer begge eller ikke, andet end for din tegnebog, men somme tider kan det have en for stor pris at fortsætte, særligt for manden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror heller ikke du skal ligge så meget i det.... medmindre han havde en æske fyldte chokolader med til dig? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg vil ikke tage det for alvorligt, men ej heller negliere det.

Der er jo stor forskel på at have et crush og så til dybfølt kærlighed.

 

Jeg tror jeg må vente og se tiden an - hvis det gentager sig, så skal jeg vel tage snakken med ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke sikkert det betyder så meget. Måske blev han grebet af stemningen og så fløj det ud af ham uden han måske tænkte sig om. Du må jo nok vente til hans næste besøg og se hvad der sker. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke du skal ligge så meget i det. Hvis han en dag på vej ud af døren tager din hånd og kigger dig dybt i øjnene og så siger 'Jeg elsker dig', så er den helt gal. Men når han sagde det midt i sexen så er det noget andet. I kampens hede bliver man bliver nemt revet med, han mener nok at han synes du er vildt dejlig og han elsker de ting du gør og at de øjeblikke i deler sammen er fantastiske. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det giver rigtig ondt i maven når en gæst kommer galt afsted med hjertet. 

99 procent af de gæster jeg har haft som fik et lille cruch har alle været realistiske. De har nydt det i den tid der var betalt for og måske på den indre film hjemme ind i mellem. Men ellers har de respekteret at drt ikke var en del af legen. 

Men så er der den 1 procent der får der svært. Og som pige bliver man så ked af det. For nej. Det er i meget sjældne tilfælde gengældt. Men der skabes bånd ind i mellem. Det gør der da. Og venskaber der rækker ud i den virkelige verden. 

Jeg har været glad for min evne til at skille skidt fra kanel og mine gæsters respekt. Jeg tror slet ikke jeg ville have kunnet holde til det her hvis jeg havde forelsket mig i mine gæster eller de havde været åbenlyst forelsket i mig. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke slemt før han vil giftes :)

Jeg elsker også hver eneste GP jeg har mødt, bare fordi de har valgt det job de har :) ( også dem hvor besøget måske ikke var heldigt )

Det betyder at de til hver en tid kan bede mig om en tjeneste, men det betyder IKKE at jeg vil ha dem med hjem og lænke dem i køkkenet :P

 

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åhhh for dælen, så kom dagen, hvor en af mine stamgæster brøler de tre små ord af stor betydning, mens det går derudad med ridningen..

Han er en dejlig og rar mand - vi hygger og sludrer om løst og fast, men jeg bliver ked af at blive sat i denne situation. Det er jo overhovedet ikke gengældt - jeg nyder vores sex og ham som gæst, intet andet.

 

Nogen der har prøvet noget lignende? 

Prøv at tage pengene og sex'en ud af ligningen. Tilbage vil være en god ven, som du måske vil gå til fest med fra tid til anden. Hvorfor er det mere besværligt at give en kunde en kurv, end en god ven, som siger de samme 3 ord?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhh for dælen, så kom dagen, hvor en af mine stamgæster brøler de tre små ord af stor betydning, mens det går derudad med ridningen..

Han er en dejlig og rar mand - vi hygger og sludrer om løst og fast, men jeg bliver ked af at blive sat i denne situation. Det er jo overhovedet ikke gengældt - jeg nyder vores sex og ham som gæst, intet andet.

 

Nogen der har prøvet noget lignende? 

Hvad er det egentlig for en situation 'du bliver sat i'? er det ikke mest din egen angst for afvisning der bliver pirket til? Når kærligheden ikke er gengældt, er det velsagtens bare at sige: Jeg kan rigtig godt li' dig, du er velkommen som gæst, men jeg gengælder ikke din kærlighed?

Som flere i tråden allerede har været inde på, så stikker kundens udsagn nok ikke så dybt. Skulle han tilbyde, at ordne din plæneklipper, skifte olie på din bil eller reparerer dit gamle TV, så begynder det at blive alvorligt ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det egentlig for en situation 'du bliver sat i'? er det ikke mest din egen angst for afvisning der bliver pirket til?

"Overføring"?

Man kan da godt psykoanalysere på det, hvis man synes det er sjovt. Man kan også bare se det som en åbenlyst akavet situation, fordi en af deltagerne gør noget, der ikke hører til spillereglerne. Og vi mennesker fungerer alle sådan, at vi hjælper hinanden med at bevare ansigt (medmindre vi har konkret anledning til andet, er karakterafvigere eller har haft en vildt dårlig dag ...) for at opretholde den sociale orden. Det viser sig ved at noget føles "pinligt (eller fx sjovt)," når reglerne bliver brudt, og så prøver de fleste at reparere på det, hvis de ikke bare flygter (eller bliver aggressive) .

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Det er netop den pinlige og akavede situation jeg (vi) blev sat i - han vidste jo godt han havde sagt det og det er ikke en del af legen at sige det.

 

I siger at jeg ikke skal lægge så meget i det, men nu kender jeg ham efterhånden ret godt. Han har fortalt om familie, venner, oplevelser etc, og taler vældig godt sammen. Jeg kender ham. Desuden har han besøgt mig hveranden uge i knap et år.

Men hvordan skal jeg forklare og fortælle at jeg tror at der er noget i det uden konkrete beviser? Jeg har en fornemmelse, jeg kan mærke at der var mere end bare et øjebliks lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er netop den pinlige og akavede situation jeg (vi) blev sat i - han vidste jo godt han havde sagt det og det er ikke en del af legen at sige det.

 

I siger at jeg ikke skal lægge så meget i det, men nu kender jeg ham efterhånden ret godt. Han har fortalt om familie, venner, oplevelser etc, og taler vældig godt sammen. Jeg kender ham. Desuden har han besøgt mig hveranden uge i knap et år.

Men hvordan skal jeg forklare og fortælle at jeg tror at der er noget i det uden konkrete beviser? Jeg har en fornemmelse, jeg kan mærke at der var mere end bare et øjebliks lykke.

Jeg mener det er Jasmin der har en love policy om at blokere for gæster der viser følelser overfor hende...

Der
udover lyder det som om han er besat af dig, og måske med tendens til at stalke dig....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må du være ærlig og sige sådan til ham:

"Jeg er glad for dig som kunde og sætter pris på vores samvær. Men jeg er ikke din kæreste og har ikke samme dybe følelser for dig."

Du risikerer så at miste en god stabil indtægt og du må du gøre op med dig selv, om du ønsker at løbe den "risiko".

Alternativet er at ignorere hans tilnærmelse på det følelsesmæssige plan og sluge det relative ubehag, det giver dig.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg mener det er Jasmin der har en love policy om at blokere for gæster der viser følelser overfor hende...
Der
udover lyder det som om han er besat af dig, og måske med tendens til at stalke dig....?

absolut nej. Han besøger mig i 30 min - ingen opkald i tide og utide, ej heller når jeg er på vagt.

Jeg har haft en stalker, og ham her er intet lig det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Selvom jeg ikke svarer på alle svar, så læser jeg dem og tager det ind :)

Tak, for alle jeres tanker og svar - det er rart at få det vendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan det være en akavet situation, dog skal du nok ikke lægge mere i det, da din stamkunde forhåbentlig særdeles godt kender til forholdet. Desuden er det forskelligt hvor meget man lægger i ordene jeg elsker dig :) - jeg har selv oplevet det modsatte 3 gange hvor professionelle GP gerne vil mødes - ringer - sms`er på forskellige tidspunkter og det kan være akavet. Jeg har måske udbrudt f... hvor jeg elsker dig når vi har haft gang i legen og tro mig det betyder intet fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Maii,

Som flere siger ovenfor, så er det nok bare noget der sker i øjeblikkets overophedede tilstand.

Jeg kan godt tænke på et par gange, hvor jeg under et besøg hos en, som jeg har været sammen med mange gange, og det hele bare går op i en højere enhed, har været liiiiiiiiige ved at sige de tre ord. For sådan har jeg jo følt det, på det tidspunkt. Der elskede jeg hende, og kunne meget nemt have sagt det højt. Men bagefter er det jo ikke rigtigt alligevel. Bagefter har jeg en ekstrem sympati og stor hengivenhed, føler en stærk samhørighed etc.

Det er nok det samme med din stamgæst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg kan ikke blive forelsket i en Pige hvis selvskab jeg har betalt for!! her har fornuften ganske enkelt overtaget… men hvis hun spurgte om jeg ville med til …. you name it.. og det udelukkende var for selvskabets skyld. Tja så sker der så meget mellem himmel og jord som ikke kan forklares :-) Men under sceancen ligger jeg ikke så meget i hendes ord og signaler udover jeg hygger mig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Umiddelbart synes jeg det ville være mærkeligt hvis en stamkunde, som i nærværende tilfælde, ikke udvikler følelser for pigen. Selvfølgelig gør man det, spørgsmålet er bare: Hvilke følelser og hvilket ord vil man benytte omkring disse følelser.

Godt så. En mand siger "jeg elsker dig" under den seksuelle akt, og tilsyneladende taler i ikke efterfølgende omkring det.  Jamen reelt skal i jo bare have afstemt om, manden har forventninger der går ud over de frække stunder, for så er der jo tale om et problem. Hvis ikke og manden har det fint med, at elske sin GP´er  kan jeg såmænd ikke få øje på et problem. 

Skal jeg være lidt provokerende, så vil der jo typisk være tale om illusoriske følelser, alá det samme vi kan udvikle når vi berøres dybt af en film eller lignede. Det er såmænd korrekt at han dyrker sex med glædes pigen, og at hans følelser er rettet imod glædespigen. Problemstillingen er bare som jeg ser det. Den rigtige kvinde kender han ikke, og han ville højest tænkeligt blive overrasket hvis han opdagede, at glædespigen på mange områder, er ganske anderledes end den sexbombe og fejlfrie kvinde han har skabt i sit indre.

Så hvad ville jeg som Gp´er gøre ? Jeg ville ved næste besøg eller bookning sætte lidt tid af til, at få afdækket om han har nogle forventninger der ikke kan indfries, eller om han har det ganske fint uden nogen forventninger der rækker udover et glædesbesøg. 

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg genkender følelsen om at blive revet med og har da osse oplevet at blive lidt småforelsket i den første GP, som jeg var sammen med, men heldigvis fik min fornuft mig til at droppe kontakten med GP, da det gik for tæt på.

Jeg er meget enig med Blue i at man bør tage en snak om de forventninger, der er, og om han har nogle forventninger, der ikke kan opfyldes. Jeg tror også man vil blive overrasket over, at der er stor forskel på den glædespige man møder og den kvinde hun er i virkeligheden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan sgu blive lidt akavet og grænseoverskridende, at høre disse tre ord i den relation...

Jeg havde et par gæster, hvor jeg egentlig bare tror, det var deres fetish. Jeg smilede sødt og ignorerede det lidt, vi talte aldrig om det, og der var aldrig nogle problemer. Det var kun der i udløsningens øjeblik. :D 

Men som andre har sagt til dig, Maii - tal med ham om det ved næste møde, hvis det gør dig utryg, og få det ud af verdenen. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som gerog siger - så har jeg en meget lille tolerance for mænd der ytrer den slags - også i kampens hede.... for uanset at de siger de ikke føler noget lige der... så sker der alligevel et eller andet... tingene bliver ændret og det mærkes næste gang... 

jeg kan ikke sige hvad du skal gøre... jeg ved hvad jeg selv ville gøre - men du skal 100% stole på din mavefornemmelse... 

Hvis der er noget vi som piger ikke kan tillade os - så er det at tage mændenes penge fordi de giver dem til os med falske forhåbninger...   de skal betale os for retten til at gå igen - ikke for retten til at komme tilbage

og ydermere skal de betale os fordi vi er gode knald og dejlige kvinder - ikke fordi de skal ønske at kombinere disse kvaliteter uden for rummet og tiden

 

Det er kun dig der kan vurdere hvad der er hvad.... og det skal du gøre pr omgående så du ved hvad du gør næste gang han skriver/ringer :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan forstille at hvis en GP er god til at give en god kæresteoplevelse, så kan det have en ret effektiv påvirkning på meget følsomme mænd. Det kan i worstcase føre til stalking og andet jalouxi værk. Så vil mene at man måske som GP, må forsøge finde ud af hvor følsom en kunde er inden man går for meget all-in på kæresteoplevelsen, da det kan have sine risici. Men ja det er svært, give en god oplevelse for derefter risikere noget..

Personligt har jeg da før fyret en sætning af "I loooooove you baaaabyyyy!" når jeg er på grænsen til at komme i hendes mund :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...