Hop til indhold
Guest Maii Love

"Jeg elsker dig!!"

Recommended Posts

Hvis der er noget vi som piger ikke kan tillade os - så er det at tage mændenes penge fordi de giver dem til os med falske forhåbninger...   de skal betale os for retten til at gå igen - ikke for retten til at komme tilbage

og ydermere skal de betale os fordi vi er gode knald og dejlige kvinder - ikke fordi de skal ønske at kombinere disse kvaliteter uden for rummet og tiden

Jeg forstår din holdning fuldt ud. Jeg tror jeg ville have det ligesådan selv, hvis jeg solgte sex (anyone?). Jeg ville være bekymret for om kunden havde tilstrækkelig selvkontrol til at håndtere de følelser det seksuelle møde vækker.

Her virker det bare som om Maii er glad for ham som kunde, og så kan jeg også sagtens forstå at det ville være ærgerligt at lukke af for ham på grund af noget der måske er en misforståelse. For måske er han typen der bare giver lidt slip et kort øjeblik, men ellers er i god kontrol.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Som gerog siger - så har jeg en meget lille tolerance for mænd der ytrer den slags - også i kampens hede.... for uanset at de siger de ikke føler noget lige der... så sker der alligevel et eller andet... tingene bliver ændret og det mærkes næste gang... 

jeg kan ikke sige hvad du skal gøre... jeg ved hvad jeg selv ville gøre - men du skal 100% stole på din mavefornemmelse... 

Hvis der er noget vi som piger ikke kan tillade os - så er det at tage mændenes penge fordi de giver dem til os med falske forhåbninger...   de skal betale os for retten til at gå igen - ikke for retten til at komme tilbage

og ydermere skal de betale os fordi vi er gode knald og dejlige kvinder - ikke fordi de skal ønske at kombinere disse kvaliteter uden for rummet og tiden

 

Det er kun dig der kan vurdere hvad der er hvad.... og det skal du gøre pr omgående så du ved hvad du gør næste gang han skriver/ringer :) 

Det er en gråzone.... Altså med falske forhåbninger

mange piger opererer på eller over grænsen, hvor de nok spiller spillet lige lovligt meget. Men omvendt ønsker mange mænd jo også denne " komme meget tæt på" oplevelse.

pånær hvis det er en retarderet eller lignende synes jeg bolden ligger hos Mændene. Bliver man i tvivl må man jo foreslå ikke betalingen for at se hvor dybt det rækker. De gange jeg har oplevet pigen vil mere har jeg nu ikke været i tvivl. Så bliver de søde ord udskiftet med noget mere direkte... Som din 35 km omvej eller mere direkte snak om man har lyst til at kende personen bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Nu har jeg gået og tænkt hele dagen, og taget jeres svar med i mine overvejelser

Jeg føler mig overbevist om at han ikke elsker mig, men måske har et crush. Han ville aldrig kunne finde på at forvente at vi skulle have villa og vovse sammen, for han kender godt legen og han kender også Maii - ikke hende der er bagved.

 

Jo mere jeg reflekterer og (over?)analyserer, så tror jeg at det lille crush lige pludselig blev ganget med et par millioner og blev til kærlighed, som blev råbt ud.

Og det gør mig faktisk ikke noget, hvis det bare er det.

 

Jeg har dog besluttet mig for at hvis det sker igen, så tager jeg snakken med ham - netop for at sige at hvis han elsker mig, så synes jeg vil skal stoppe der. Men hvis det "bare" er begejstring eller et crush, så gør det mig ikke noget.. Men klare linjer skal der til.

 

Tak for jeres gode svar, allesammen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mali Love!

Jeg kom i mere end to år fast hos en glædespige, som desværre for MIG lagde støvlerne på hylden, men som til glæde for SIG selv begyndte at realisere nogle af sine egne drømme her i livet. Det, synes jeg, er særdeles flot.

Ingen af de herinde, som har været med blot lidt i længere tid, er vel i tvivl om, at jeg taler om Nikita Darling.

Jeg så hende sidst før jul, da hun stoppede, og som altid var hun i da veloplagt form. Hende bevarer jeg i al min tid i mit hjerte. 

Spørgsmålet er nu, om det så har været kærlighed?

Det mener jeg ikke, hvis vi taler om definitionen i klassisk forstand. Dyb sympati, glæde ved hinanden samt gensidig respekt er en helt anden og anderledes sag – og den var faktisk en vigtig del i vort samvær.

For jeg har haft min familie, og Nikita har haft sin og sine. Jeg har i glimt fået lov til at kigge ind i hendes privatliv, så langt, som hun nu tillod det. Og omvendt.

Ingen tvivl om, at jeg har (haft) stor passion for Nikita Darling, men elsket hende, som Goethes Werther kompromisløst elskede Charlotte Buff, dét har der ikke på noget tidspunkt været tale om.

Jeg mødte Nikita i en fase af mit liv, hvor jeg havde brug for hende samt hendes omsorg, og det passede tilfældigvis med en omsorgsfase i hendes eget liv.

Skulle jeg i dag ved et tilfælde træffe hende på gaden og komme til at sige "de tre forkætrede ord", så er jeg sikker på, at hun ville opfatte dem som en venskabshilsen. Og intet andet.

Så, Mali Love, jeg tror ikke, du skal være bekymret: Rare mænd siger så meget i deres egen begejstring i mødet med en smuk og sympatisk kvinde!

 

 

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde det ikke været bedre og tage snakken med kunden og så var det overstået! !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke du skal ligge så meget i det. Hvis han en dag på vej ud af døren tager din hånd og kigger dig dybt i øjnene og så siger 'Jeg elsker dig', så er den helt gal. Men når han sagde det midt i sexen så er det noget andet. I kampens hede bliver man bliver nemt revet med, han mener nok at han synes du er vildt dejlig og han elsker de ting du gør og at de øjeblikke i deler sammen er fantastiske. 

Helt enig, sådan er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Havde det ikke været bedre og tage snakken med kunden og så var det overstået! !!

Det er din mening.

Men eftersom det er MIN gæst, MIN forretning og MIG der bestemmer, så har jeg vist allerede skrevet hvordan det bliver.

Redigeret af Maii Love

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er din mening.

Men eftersom det er MIN gæst, MIN forretning og MIG der bestemmer, så har jeg vist allerede skrevet hvordan det bliver.

Han har nok sagt "jeg elsker dig" i betydningen: jeg kan godt lide dig eller jeg holder af dig.

Når jeg synes jeg er kommet til at holde for meget af en glædespige, så er det en god medicin/afledning at besøge en anden - derfor kunne du f.eks foreslå ham at besøge en anden pige, inden han besøger dig igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er din mening.

Men eftersom det er MIN gæst, MIN forretning og MIG der bestemmer, så har jeg vist allerede skrevet hvordan det bliver.

Selvfølgelig er det dig der bestemmer hvad du vil gøre. 

Syntes bare det er spild af tid og gå og gruble så lang tid over det når du bare kunne have talt med kunden om det.

Og hvad vil du egentlig  opnå med tråden her??

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dickens, det her er jo et sted, hvor man kan dele sine oplevelser. Både pigerne og drengene... Så om Maii havde talt med ham eller ej, så havde hun måske bare brug for at dele. Og det formål behøver der ikke sættes spørgsmålstegn ved :) 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev engang her inde, at jeg godt kunne blive lidt forelsket i de GP'er jeg var sammen med. Jeg blev mødt med, at jeg ikke måtte tage fejl af pigernes motiver. Det gjorde/gør jeg bestemt heller ikke, men jeg synes, det er normalt, at man bliver grebet af stemningen og får en lille forelskelsesfølelse. Som Maii skriver handler det ikke om villa, Volvo og vovhund osv., men om en umiddelbar følelse.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang sagt "Jeg elsker dig" til min revisor... :grin: og der var overhovedet ingen tanker om parforhold og til døden jer skille.

For mig er ordene "Jeg elsker dig" floskler. Det hænger nok sammen med, at jeg engang havde en kæreste, som konstant sagde "Jeg elsker dig", og ordene for mig derfor nærmest er blevet slidt op. De mange romantiske film, hvor det at sige "Jeg elsker dig" er blevet sat op på en pedestal, har nok også ødelagt det for mig.

Det er for mig langt vigtigere, at man kan føle, at man er elsket, end at man bliver fortalt "Jeg elsker dig".

Hvis nogle siger "Jeg elsker dig" til mig, så tænker jeg bare "nå...."

Hvis nogle viser at de elsker mig, i form af handling, så bliver jeg glad...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvad vil du egentlig  opnå med tråden her??

Hvor mange tråde vil du sige det om, herunder især dem i "Generel debat"? Bare sådan slag på tasken i procent?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dickens, det her er jo et sted, hvor man kan dele sine oplevelser. Både pigerne og drengene... Så om Maii havde talt med ham eller ej, så havde hun måske bare brug for at dele. Og det formål behøver der ikke sættes spørgsmålstegn ved :) 

Som jeg læser indindlægget så er ML i tvivl om kunden mente det han sagde!

Det er der  kun kunden til og svare på!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange tråde vil du sige det om, herunder især dem i "Generel debat"? Bare sådan slag på tasken i procent?

Det har du sikkert ret . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser indindlægget så er ML i tvivl om kunden mente det han sagde!

Det er der  kun kunden til og svare på!

 

Ja, det er da meget muligt, men derfor kan vi vel godt debattere selve situationen og dele lignende erfaringer og oplevelser, som Maii sådan set også efterlyste i sit oplæg. Forstår nok bare ikke, hvorfor du ikke synes, at man kan det, og hvorfor - som Bebop er inde på - det lige er denne tråd du vælger at kaste dig over. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er da meget muligt, men derfor kan vi vel godt debattere selve situationen og dele lignende erfaringer og oplevelser, som Maii sådan set også efterlyste i sit oplæg. Forstår nok bare ikke, hvorfor du ikke synes, at man kan det, og hvorfor - som Bebop er inde på - det lige er denne tråd du vælger at kaste dig over. :) 

Hvis Ml er i tvivl om hvad kunden mente så er han jo den eneste der kan give et reelt svar på spørgsmålet. Så kan det debatteres nok så meget uden ML finder ud af hvad han mente.

Opfatter ikke at det er for og dele erfaringer/oplevelser.

Det var pga overskriften og indholdet jeg kommenterede tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opfatter ikke at det er for og dele erfaringer/oplevelser.

Okay, så det var ikke det Maii ville, da hun skrev:

"Nogen der har prøvet noget lignende?"

;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Dickens 

Jeg har ikke kunnet bruge dit svar eller kommentarer til noget, for det er ikke det jeg har lyst til.

Jeg skal, udover passe på mig selv, også passe på mine gæster, så HVIS det bare er et øjeblik i himlen, så vil en alvorlig samtale gøre ham ilde til mode - og sådan skal det jo ikke være.

jeg har truffet min beslutning om hvordan og hvorledes historien slutter, så nu behøver du ikke bekymre dig mere om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke tage det for alvorligt, men ej heller negliere det.

Der er jo stor forskel på at have et crush og så til dybfølt kærlighed.

 

Jeg tror jeg må vente og se tiden an - hvis det gentager sig, så skal jeg vel tage snakke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dickens 

Jeg har ikke kunnet bruge dit svar eller kommentarer til noget, for det er ikke det jeg har lyst til.

Jeg skal, udover passe på mig selv, også passe på mine gæster, så HVIS det bare er et øjeblik i himlen, så vil en alvorlig samtale gøre ham ilde til mode - og sådan skal det jo ikke være.

jeg har truffet min beslutning om hvordan og hvorledes historien slutter, så nu behøver du ikke bekymre dig mere om det.

Sådan er det jo tit når svaret ikke passer en.

Men fint nok.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Sådan er det jo tit når svaret ikke passer en.

Men fint nok.

 

jeg har ikke tid til overs til kværulanter. 

Farvel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det lige du mener jeg er kværulant?

Har jo bare sagt hvad jeg syntes og så svaret på de spørgsmål jeg efterfølgende blev stillet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det lige du mener jeg er kværulant?

Har jo bare sagt hvad jeg syntes og så svaret på de spørgsmål jeg efterfølgende blev stillet!

Du skal nok ikke regne med svar, for 

jeg har ikke tid til overs til kværulanter. 

Farvel.

Eller noget.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...