Hop til indhold
Gæst

Anmeldelse af Claire.

Recommended Posts

Gæst

Det må du gerne under Hyggesnak Nille, din spøgefugl ;):D

Men når du ligger med Fru Nille derhjemme og knalder så og så vil fortælle os andre det, så er det bedst at gøre det under Hyggesnak, medmindre du lejer Fru Nille ud ? :D

 

hallo! Jeg lejer sgu da Claire ud? Ka du lige bestemme dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hør claire hvis du gerne vil knalde med mig behøver du slet ikke alt det der :D .. 

du kommer bare forbi mig en dag :wub: vil med glæde sørge for at du får en RIGTIG god dag på lagnerne med mig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

man får leveret en oplevelse mellem to mennesker, fra en side. Det er det jeg mener med 50%  noget ekstremt intimt der er sket mellem to  personer, (eller i mit tilfælde éen, selvom claire har ego for to :D ) som du går ind og deler på internettet, som oftest uden den anden person er med.. :) 

Med andre ord, når jeg skriver jeg havde en kanon oplevelse med Claire og jeg fik hende til at komme, vi kom faktisk samtidig :P , vores kroppe smeltede sammen og rystede af saftige orgasmer, så siger du, at du synes det var en kedelig oplevelse, du kunne ligeså godt tjekker din Facebook samtidig med at vi kaldede :lol:

(hypotetisk) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hallo! Jeg lejer sgu da Claire ud? Ka du lige bestemme dig?

Jeg synes Claires anmeldelse er valid, så den bør godtages.

Claire (GP) leger med sit rigtige "civile jeg", transaktionen foregår på anden vis end penge. Claire har givet sit "civile jeg" orgasme, efter forkæler "civile jeg" Claire med et glas juice og en "sandwich" :lol: så noget for noget :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal lige tilføjes at det var i arbejdstiden. Så joo, det kostede mig da ihvertifaller penge. !

NÅ!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal lige tilføjes at det var i arbejdstiden. Så joo, det kostede mig da ihvertifaller penge. !

NÅ!

 

Hvis det var i arbejdstiden på bordellet skal du vel betale skat af ydelsen efter reglen om skat af egne produkter ( hed det vist i gamle dage) :grin:

I to - Claire og Daniella - er vist et par humørbomber det nok kunne være værd at dele lidt tid med  hvis altså at man har kondien i orden :grin:

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Redigeret af Bundstokken
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver sgu lysten af sådan en vidunderlig lille historie.

Du er - og denne anmeldelse bliver - en vinder :-)

Hvis jeg tager fejl, giver jeg dig en tur med Dani (jeg betaler) mod at være den dunkende flue på væggen under seancen :-)

Venligst

French

Claire,

Jeg forstår, at din dejlige oplevelse desværre ikke falder ind under konkurrencens betingelser.

Men fortvivl ikke, mit tilbud står da selvfølgelig ved magt. 

Just say when :-)

Venligst

French, the fly :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claire KØB nu bare en session med Dani og anmeld den, så er der jo ingen problemer...... og du vil nok få så mange likes at du ville ligge lunt i svinget til selve præmien :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Spiller du den af i arbejdstiden ? Du er fyret ! Vi andre arbejder i arbejdstiden ! Og spiller den af i fritiden, hehe :P

hvad fanden er det for et lortearbejde du har????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Claire KØB nu bare en session med Dani og anmeld den, så er der jo ingen problemer...... og du vil nok få så mange likes at du ville ligge lunt i svinget til selve præmien :P

Sad og overvejede at anmelde min pikspiller fra i går for at være med i konkurrencen :D Men må nok også hellere på købemarkedet ligesom hun må :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå ja det kan godt være hendes kommentarer er ment sådan :D Jeg hidsede mig nu heller ikke op jo men tog det ret roligt ;)

 

 

Måske hidsede du dig ikke op... Men blev du ophidset? Det blev jeg og lysten til en dans i lagnerne hos Claire steg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sjovt at bemærke, at stort set alle med et lem, kommunikerer med pikken ude af bukserne. Jeg kan godt forstå, at det skaber en reaktion, hvis man har smidt et vældigt fint humoristisk indlæg i den "forkerte" tråd. 

Den efterfølgende reaktion, har jeg så ikke meget tilovers for.  Der er ingen tvivl om, at de lyserøde får meget positiv opmærksom, hvilket bestemt har side gode sider. Til gengæld synes der også et mønster, at måske for meget positiv opmærksomhed, fremelsker primadonnanykker eller lyst til at trække offerkort eller grim tale, hvis det ikke lige går efter ens hoved.

Tag dens slags små skærmydsler med et smil, og vis man har overskud snarere end at give smagsprøver på ens måske mørke sider. Og bortset fra det, så synes jeg også at "anmeldelsen" udstrålede god humor og kreativitet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at bemærke, at stort set alle med et lem, kommunikerer med pikken ude af bukserne. Jeg kan godt forstå, at det skaber en reaktion, hvis man har smidt et vældigt fint humoristisk indlæg i den "forkerte" tråd. 

Den efterfølgende reaktion, har jeg så ikke meget tilovers for.  Der er ingen tvivl om, at de lyserøde får meget positiv opmærksom, hvilket bestemt har side gode sider. Til gengæld synes der også et mønster, at måske for meget positiv opmærksomhed, fremelsker primadonnanykker eller lyst til at trække offerkort eller grim tale, hvis det ikke lige går efter ens hoved.

Tag dens slags små skærmydsler med et smil, og vis man har overskud snarere end at give smagsprøver på ens måske mørke sider. Og bortset fra det, så synes jeg også at "anmeldelsen" udstrålede god humor og kreativitet :)

Så du et uden lem, eller ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den efterfølgende reaktion, har jeg så ikke meget tilovers for.  Der er ingen tvivl om, at de lyserøde får meget positiv opmærksom, hvilket bestemt har side gode sider. Til gengæld synes der også et mønster, at måske for meget positiv opmærksomhed, fremelsker primadonnanykker

Jeg er enig i at det er en potentiel risiko. Jeg synes dog ikke at det er noget sitet har lidt under - og helt ærligt (dvs. med pikken slap og i mine bukser) så kan jeg i hvert fald ikke se Claire lufter nykker i denne tråd.

Men jeg undrer mig stadig lidt over den tilsyneladende dobbeltmoral om ikke at ville anmeldes og så gøre det selv alligevel (nu nåede jeg desværre ikke at læse den). Men måske er det her forklaringen, Claire?:

ved en anmeldelse får du aldrig mere end 50% af sandheden.. :)  men derudover mener jeg ikke så meget andet en at der som oftest bliver pyntet en del på den sandhed. Ikke noget alvorligt, de flere piger er lig glade og de gange de ikke er, så er det jo bare synd.

man får leveret en oplevelse mellem to mennesker, fra en side. Det er det jeg mener med 50%  noget ekstremt intimt der er sket mellem to  personer, (eller i mit tilfælde éen, selvom claire har ego for to :D ) som du går ind og deler på internettet, som oftest uden den anden person er med.. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er enig i at det er en potentiel risiko. Jeg synes dog ikke at det er noget sitet har lidt under - og helt ærligt (dvs. med pikken slap og i mine bukser) så kan jeg i hvert fald ikke se Claire lufter nykker i denne tråd.

Men jeg undrer mig stadig lidt over den tilsyneladende dobbeltmoral om ikke at ville anmeldes og så gøre det selv alligevel (nu nåede jeg desværre ikke at læse den). Men måske er det her forklaringen, Claire?:

 

 

Bebop, der kan være mange grunde til piger ikke vil anmeldes, nogle (som Bly) er trætte af at de altid skal ende i latterlige diskutioner, nogle ønsker bare ikke opmærksomheden. Jeg ønsker det ikke, dels fordi som jeg skrev, jeg ser det som noget helt ekstremt intimt der sker mellem to mennesker og det vedkommer ikke andre og dels fordi jeg ikke har brug for, at få mit sexliv foreviget på internettet -en dag er der måske en ven, kæreste, familie medlem who knows, der lærer om mit arbejde, det er så hvad det er, men jeg har ikke behov for, at de så kan gå ind og læse side op og ned, om hvor stram jeg er, eller hvordan jeg bruger tungen :P .. Vi har alle vor grunde, men når det kommer til sex, skal der selvf. altid være 100% gensidig respekt. Jeg har heldigvis, so far, ikk oplevet andet. :)  Stortset.

 

Bluejacket. jaja, keep talking, men du har SLET ikke set "primadonna nykker" (må jeg være fri. hvis jeg har noget, så er det prinsesse nykker) før en af de mandlige brugere herinde, får frarøvet sig en gratis stund med Dani. 

;)

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop, der kan være mange grunde til piger ikke vil anmeldes, nogle (som Bly) er trætte af at de altid skal ende i latterlige diskutioner, nogle ønsker bare ikke opmærksomheden. Jeg ønsker det ikke, dels fordi som jeg skrev, jeg ser det som noget helt ekstremt intimt der sker mellem to mennesker og det vedkommer ikke andre og dels fordi jeg ikke har brug for, at få mit sexliv foreviget på internettet -en dag er der måske en ven, kæreste, familie medlem who knows, der lærer om mit arbejde, det er så hvad det er, men jeg har ikke behov for, at de så kan gå ind og læse side op og ned, om hvor stram jeg er, eller hvordan jeg bruger tungen :P .. Vi har alle vor grunde, men når det kommer til sex, skal der selvf. altid være 100% gensidig respekt. Jeg har heldigvis, so far, ikk oplevet andet. :)  Stortset.

Tak for forklaringen :-) Jeg kan sagtens leve mig ind i det. Har faktisk haft tilsvarende tanker om det at skrive anmeldelser: De foreviger noget om mig, som nogen kan knytte til min virkelige identitet (alle de danske jeg har anmeldt i hvert fald - samt evt danske bagmænd for udenlandske) - og dermed potentielt "alle". Og det har jeg nogle gange spekuleret lidt over.

En stor forskel er selvfølgelig, at jeg selv kan filtrere, hvad jeg skriver om mig selv - ligesom du kunne i din anmeldelse af dig selv - så på den måde giver det jo god nok mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men jeg undrer mig stadig lidt over den tilsyneladende dobbeltmoral om ikke at ville anmeldes og så gøre det selv alligevel (nu nåede jeg desværre ikke at læse den). Men måske er det her forklaringen, Claire?:

 

 

Claires indlæg kan læses i tredje indlæg som citat..

Selve 'anmeldelsen' er et humoristisk indslag, så der er ingen dobbeltmoral.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claires indlæg kan læses i tredje indlæg som citat..

 

Tak, for at henlede min opmærksomhed på det jeg selv overså.

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ligger landet altså sådan at vi mænd betaler for en service, der er bragt offentligt i udbud, og som koster en meget betydelig sum penge.

Udbyder kan så værdilade samværet, som noget ekstremt intimt der sker mellem 2 mennesker, af den grund frabede sig anmeldelser.

De eventuelle afledte konsekvenser af en anmeldelse, får udbyder gøre op med sig selv, inden at hun offentligt anpriser egen person og egne ydelser.

Hvis det kun er udbyder der skal have lov til at  sætte ord på egne fortræffeligheder, der alt andet lige har til formål at få os mænd til at lægge pengene hos udbyder, ja så bliver der tale om et ulige forhold, hvis udbyder så ikke efterfølgende skal kunne bedømmes, og beskrives af forbrugeren der har betalt i dyre domme for oplevelsen.

I har jeres annoncer for at få os til at bruge vores penge hos jer, mens vi skriver vores anmeldelser, læser hinandens anmeldelser, for så vidt muligt at kunne bruge vores penge på den rigtige oplevelse med de rigtige piger, samt så vidt muligt undgå at spilde de mange penge hos de forkerte piger.

Er man som leverandør af en dybest set visuel og fysisk oplevelse på afmålt tid, for en meget høj minut pris, ikke indstillet på denne præmis i en tid hvor alle selvstændige sælgere af en service, eller en fysisk vare kan komme ud for såvel positive som negative bedømmelser på internettet, ja så skulle man nok lade være med at annoncere med tekst og billeder for at få os til at købe.

Ha man sagt A må man også sige B, og gør man det ikke er forbrugeren ikke forpligtet til at følge ønsket om ikke at blive anmeldt.

Om end jeg muligvis selv vil fravælge at besøge en sådan udbyder, men ikke fordi jeg anerkender at man som forbruger skal respektere et krav om ikke at måtte skrive anmeldelser.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...