Hop til indhold
Gæst

Anmeldelse af Claire.

Recommended Posts

Branchen der er så intim, at nogle i branchen gerne tager 1000 kr + pr halve time, som ikke vil anmeldes, men som gerne vil anbefales :rolleyes:

Sådan spiller klaveret bare ikke i det herrens år 2015.

Rejse: Jeg håber ikke jeg gør dig uret ved at skrive, at jeg synes jeg har bemærket at du netop ikke søger et "intimt" møde, når du opsøger købesex?

EDIT - pointen: Din "forbrugeragtige" tilgang afspejler måske din præference?

Som man vil kunne se ved at læse nogle af mine (positive) anmeldelser (?) er det for nogle af os en måde at forlænge oplevelsen på at skrive en anmeldelse. Det indebærer at man deler en fortælling om noget måske intimt med omverden. Men det er selvfølgelig en vinklet/filtreret fortælling. For mig er det også en del af glæden at kunne vise anerkendelse til den person jeg har haft en dejlig oplevelse med. Men folk har forskellige grænser for den slags intimitetsgrænseoverskridelse - og som tidligere nævnt har forfatteren jo magten. Medmindre den anden part blander sig - og det skaber indimellem mudder - jf. Claires kommentar om Blys frabeden sig anmeldelser.

Det må man jo afveje. Jeg vil dog sige, at jeg næppe ville respektere ønsket, hvis jeg følte mig fuppet på den ene eller den anden måde. En oplevelse jeg tror jeg ikke er ene om - så fravær af advarsler kan også være en anbefaling :-)

 

Anmeldelse(r)?! .....….. bliver der skrevet anmeldelser eller beretninger herinde?

Hvis man lige ser på hvad en anmeldelse er og hvordan den er bygget op, så er der de færreste "anmeldelser" herinde der kan smykke sig med den titel.

Aha. Og hvor finder man så den kanoniserede definition, som du ligger inde med?

I fx litteraturkritikken skelner man mellem anmelderi og kritik ved bl.a. at definere anmelderi som:

Subjektive beretninger 

Hvis møderne er "intime oplevelser" som "to mennesker deler" - hvordan kan en "anmeldelse" så nogen sinde blive andet end "subjektiv"?

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette er mit indlæg nr 3000 :)

Gad vide om man kan anmelde denne branche under Erotik, eller sundhed og velvære på Trustpilot :huh:

Hvis ja, vist nok kun under eget fulde navn, så ingen fare for Eroguide :wink:

Kunne også være sjovt med en  artikel i forbrugerrådets blad "Tænk" - Branchen der er så intim, at nogle i branchen gerne tager 1000 kr + pr halve time, som ikke vil anmeldes, men som gerne vil anbefales :rolleyes:

Sådan spiller klaveret bare ikke i det herrens år 2015.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Enten må man jo frabede sig alt omtale eller også lade være. Det andet er noget modstridende fis selvom det gav mig nogle grin :D :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enten må man jo frabede sig alt omtale eller også lade være. Det andet er noget modstridende fis selvom det gav mig nogle grin :D :D 

 

Jeg kan nu, modsat dig, udemærket godt se forskellen mellem at skrive; "hun er sød" og så skrive hvad vi lavede. Og på EG kan det indeholde alt lige fra hvor stram jeg er, til hvordan jeg bruger tungen og helt ærlig, det er faktisk privat.

Men, vi har alle ret til vores egne meninger, lad os nu bare respektere det, skal vi ikke? I forstår måske ikke, at jeg ikke ønsker at udstilles på nettet på den måde og jeg forstår ikke det enorme behov, nogle har for at dele deres oplevelser, fred være med det. Der er et ton af andre piger i kan besøge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig mig: Er du ikke på vagt nu, Claire? For lidt at lave - måske mangler du anmeldelser? :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Aha. Og hvor finder man så den kanoniserede definition, som du ligger inde med?

Google er din ven  :) 

I fx litteraturkritikken skelner man mellem anmelderi og kritik ved bl.a. at definere anmelderi som:

Hvis møderne er "intime oplevelser" som "to mennesker deler" - hvordan kan en "anmeldelse" så nogen sinde blive andet end "subjektiv"?

Subjektive beretninger vel at mærke.

 

Beklager, men kombinationen iPad/ citatfunktion/ undertegnede, fungerer ikke altid optimalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan nu, modsat dig, udemærket godt se forskellen mellem at skrive; "hun er sød" og så skrive hvad vi lavede. Og på EG kan det indeholde alt lige fra hvor stram jeg er, til hvordan jeg bruger tungen og helt ærlig, det er faktisk privat.

Men, vi har alle ret til vores egne meninger, lad os nu bare respektere det, skal vi ikke? I forstår måske ikke, at jeg ikke ønsker at udstilles på nettet på den måde og jeg forstår ikke det enorme behov, nogle har for at dele deres oplevelser, fred være med det. Der er et ton af andre piger i kan besøge :)

Det var også dobbeltmoralen jeg grinte af.  ;)

:!:Du "anmelder" dig selv, men vil ikke anmeldes eller have omtale herinde i anmeldelser overhovedet. Men du vil meget gerne have positive anbefalinger herinde under efterlysninger uden at vi skriver om du var passiv eller aktiv eller hvorfor du anbefales af andre årsager. Det åbner jo for et problem for fordi Hr Jensen synes du er fantastisk så er det ikke sikkert at Hr Hansen synes det. Det kan være den ene går efter den rolige lidt generte rolige passive pige på lagnet mens den anden går efter den aktive vildkat på lagnet, men Hr Jensen må jo ikke skrive noget om hvorfor han synes du er fantastisk. Så du vil have at folk anbefaler dig positivt men ingen må skrive hvorfor de f.eks. mener du er fantastisk. Jeg er enig med Rejsenetværk i problemet:D:D

Jeg forstår godt du ikke ønsker at udstilles på nettet. Det er ikke det. Men så mener jeg bare du må frabede dig alt omtale og ikke kun sige at det eneste der må skrives om mig er søde ord som "fantastisk" under efterlysninger, og I må ikke skrive hvorfor I synes jeg var fantastisk på lagnet. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop skrev:

"Rejse: Jeg håber ikke jeg gør dig uret ved at skrive, at jeg synes jeg har bemærket at du netop ikke søger et "intimt" møde, når du opsøger købesex?

EDIT - pointen: Din "forbrugeragtige" tilgang afspejler måske din præference?"

Du gør mig bestemt ikke uret, men jeg søger en intim oplevelse, som jeg rigtig nok har en forbrugeragtig tilgang til.

Sådan at forstå at jeg bestemt ikke tillægger oplevelsen den karakter af fortrolig intimitet, som Claire prøver at italesætte samværet som.

Det er der kun tale om hvis man dyrker sex privat uden penge imellem parterne, eller hvor  forholdet er indgået under omstændigheder, hvor ydelsen ikke har været bragt i offentligt udbud, men er opstået som en uformel mulighed.

Muligvis kunne jeg ikke en gang få lov til at byde Claire på en drink i byen ( jeg er fyldt 50 ), men hvis ikke jeg bliver afvist som kunde i hendes butik, kan jeg altså formedelst en betydelig sum penge få lov til at dyrke sex med hende, og her ser jeg altså oplevelsen som en overfladisk visuel og fysisk nydelse, hvor præmissen er at hun gør det for pengene, jeg for adgangen til sex med en smuk ung kvinde, som jeg ikke har en kina-mands chance for at opnå uden at jeg lægger kassen i hånden på hende.

Derfor er jeg naturligvis også i min gode ret til at anmelde Claire hvis det er det jeg vil, men jeg forventer ikke at gøre det når det nu er hende så meget imod, plus at jeg hader måden det foregår på et dansk bordel, så også af den grund får jeg nok aldrig oplevelsen sammen med Claire :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var også dobbeltmoralen jeg grinte af.  ;)

:!:Du "anmelder" dig selv, men vil ikke anmeldes eller have omtale herinde i anmeldelser overhovedet. Men du vil meget gerne have positive anbefalinger herinde under efterlysninger uden at vi skriver om du var passiv eller aktiv eller hvorfor du anbefales af andre årsager. Det åbner jo for et problem for fordi Hr Jensen synes du er fantastisk så er det ikke sikkert at Hr Hansen synes det. Det kan være den ene går efter den rolige lidt generte rolige passive pige på lagnet mens den anden går efter den aktive vildkat på lagnet, men Hr Jensen må jo ikke skrive noget om hvorfor han synes du er fantastisk. Så du vil have at folk anbefaler dig positivt men ingen må skrive hvorfor de f.eks. mener du er fantastisk. Jeg er enig med Rejsenetværk i problemet:D:D

Jeg forstår godt du ikke ønsker at udstilles på nettet. Det er ikke det. Men så mener jeg bare du må frabede dig alt omtale og ikke kun sige at det eneste der må skrives om mig er søde ord som "fantastisk" under efterlysninger, og I må ikke skrive hvorfor I synes jeg var fantastisk på lagnet. :)

 

 

Ej, jeg syntes faktisk at det er ret tydeligt at min anmeldelse jeg lavede af mig selv, var rent satire. 

Jeg vil ikke "gerne ha positiv omtale" jeg er faktisk ligeglad, men det gør mig ikke noget  de gange mine gæster har skrevet en sætning om mig, når jeg har været efterlyst.

Og som skrevet efterhånden rigtigt mange gange, så er set helt ok at DU mener det... Jeg mener bare noget andet :) 

Jeg forstår ikke hvorfor i går sådan op i det? Vær dog ligeglade, besøg en anden pige og så er det dét. Hvorfor er det så interessant st diskutere mine holdninger? Der er trods alt massere andre piger, der gerne vil anmeldes :)  brug jeres tid og energi på dem, hvis det er det i går op i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke hvorfor i går sådan op i det? 

Det er der nok et hav af forskellige grunde til (i ikke-prioriteret rækkefølge):

1. Nysgerrighed

2. Mange købesex-kunder er ikke så lidt bitre over de penge de bruger på fænomenet. Anmeldelser tjener i den situation flere formål og dit ønske undergraver de formål. I kombination med bitterhed kan det udarte sig - fx til negativ kritik til en af dem der er "årsag" til pengeforbruget med sine fristende billeder osv.

3. Du lader dig påvirke til fortsat at deltage i diskussionen(!) - det er en attraktion i sig selv (det dør ud, hvis du stopper). ;-)

4. Kunderne har forskellige holdninger/moral/motiver til emnet - derfor kan vi holde en diskussion kørende indtil det udarter til personangreb og moderator lukker tråden.

5. ...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ej, jeg syntes faktisk at det er ret tydeligt at min anmeldelse jeg lavede af mig selv, var rent satire. 

Jeg vil ikke "gerne ha positiv omtale" jeg er faktisk ligeglad, men det gør mig ikke noget  de gange mine gæster har skrevet en sætning om mig, når jeg har været efterlyst.

Og som skrevet efterhånden rigtigt mange gange, så er set helt ok at DU mener det... Jeg mener bare noget andet :) 

Jeg forstår ikke hvorfor i går sådan op i det? Vær dog ligeglade, besøg en anden pige og så er det dét. Hvorfor er det så interessant st diskutere mine holdninger? Der er trods alt massere andre piger, der gerne vil anmeldes :)  brug jeres tid og energi på dem, hvis det er det i går op i.

ja :) bortset fra den der "hvorfor i anbefaler mig" har jo sagt i gerne må sige jeg er fantastisk :D ;) 

 

 

Jamen søde dig. :D

Hvis du skriver nogle ord og holdninger som jeg og andre studser over er det vel i orden at kommentere dem, ikke :D  Så må du jo lade være med at komme med holdninger hvis de ikke må diskuteres bagefter eller gå op i dem som du skriver.  ;)

 

Jeg forstår ikke hvorfor i går sådan op i det? Vær dog ligeglade, besøg en anden pige og så er det dét. Hvorfor er det så interessant st diskutere mine holdninger? Der er trods alt massere andre piger, der gerne vil anmeldes :)  brug jeres tid og energi på dem, hvis det er det i går op i.

:!: Jeg har intet problem med ikke at respektere at du ikke vil anmeldes, og har intet problem med at besøge en pige der ikke vil anmeldes, og vil heller ikke anmelde en piger der ikke vil anmeldes. ;)

 Men måske er det heller ikke noget at gøre med at besøge dig personligt dette her (suprise hva :D ) men mere den problemstilling dine holdninger giver udtryk for.  ;)

Se selv hvad jeg skrev tidligere:

Det var også dobbeltmoralen jeg grinte af.  ;)

:!:Du "anmelder" dig selv, men vil ikke anmeldes eller have omtale herinde i anmeldelser overhovedet. Men du vil meget gerne have positive anbefalinger herinde under efterlysninger uden at vi skriver om du var passiv eller aktiv eller hvorfor du anbefales af andre årsager. Det åbner jo for et problem for fordi Hr Jensen synes du er fantastisk så er det ikke sikkert at Hr Hansen synes det. Det kan være den ene går efter den rolige lidt generte rolige passive pige på lagnet mens den anden går efter den aktive vildkat på lagnet, men Hr Jensen må jo ikke skrive noget om hvorfor han synes du er fantastisk. Så du vil have at folk anbefaler dig positivt men ingen må skrive hvorfor de f.eks. mener du er fantastisk. Jeg er enig med Rejsenetværk i problemet:D:D

Jeg forstår godt du ikke ønsker at udstilles på nettet. Det er ikke det. Men så mener jeg bare du må frabede dig alt omtale og ikke kun sige at det eneste der må skrives om mig er søde ord som "fantastisk" under efterlysninger, og I må ikke skrive hvorfor I synes jeg var fantastisk på lagnet. :)

 

 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jamen søde dig. :D

Hvis du skriver nogle ord og holdninger som jeg og andre studser over er det vel i orden at kommentere dem, ikke :D  Så må du jo lade være med at komme med holdninger hvis de ikke må diskuteres bagefter eller gå op i dem som du skriver.  ;)

 

:!: Jeg har intet problem med ikke at respektere at du ikke vil anmeldes, og har intet problem med at besøge en pige der ikke vil anmeldes, og vil heller ikke anmelde en piger der ikke vil anmeldes. ;)

 Men måske er det heller ikke noget at gøre med at besøge dig personligt dette her (suprise hva :D ) men mere den problemstilling dine holdninger giver udtryk for.  ;)

Se selv hvad jeg skrev tidligere:

 

Du må gerne diskutere mine holdninger, jeg satte bare "?" Ved behovet for det :) 

Men måske svaret til mit spørgsmål findes i Bepobs forklaring :)

Jeg skal også fortsat øve mig i, ikke at hoppe med på vognen i disse debatter der efter hånden har udviklet sig til little more than ordkløveri. Som jeg skrev på side 1: "men det er en anden længere debat der ikke skal ødelægge denne tråd, der mest var ment som en joke og en god vej til et godt knald ;) 

:) God dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du må gerne diskutere mine holdninger, jeg satte bare "?" Ved behovet for det :) 

Men måske svaret til mit spørgsmål findes i Bepobs forklaring :)

Jeg skal også fortsat øve mig i, ikke at hoppe med på vognen i disse debatter der efter hånden har udviklet sig til little more than ordkløveri. Som jeg skrev på side 1: "men det er en anden længere debat der ikke skal ødelægge denne tråd, der mest var ment som en joke og en god vej til et godt knald ;) 

:) God dag!

Det var jo dine egne udtrykte holdninger og ord der gav reaktionen fra mig og sikkert andre fordi vi studsede over dem, men det er nok svært at se på sig selv også, men god dag til dig også ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...