Hop til indhold
Gæst

Anmeldelse af Claire.

Recommended Posts

Bliver sgu lysten af sådan en vidunderlig lille historie.

Du er - og denne anmeldelse bliver - en vinder :-)

Hvis jeg tager fejl, giver jeg dig en tur med Dani (jeg betaler) mod at være den dunkende flue på væggen under seancen :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lå en dag på jobbet og kedede mig og liderligheden lå hele tiden dér i baghovedet, dunkende som en lille irriterende flue, man bare ikke kan vifte væk.

Tilsidst kunne jeg ikke klare mere, jeg skulle ha nogle orgasmer og efter at ha læst et par annoncer faldt valget på mig.

Jeg var ledig med det samme og aftalen var hurtigt i hus.

Jeg var lidt forsigtig til at starte med, det er jo ikke noget jeg gør så tit og i ved; bliver man for ivrig, så er det bare for hurtigt overstået og det er jo så øv når det sker.

Mine hænder gik på opdagelse, ned over min silkebløde hud, hånden strammede let om et perfekt, fast bryst, og følelsen sendte sensationer ned igennem min krop. 

Fingrene gled ned over maveskindet, fjer lette berørelser til kanten af mine sorte trusser, mens den anden hånd var travlt beskæftiget med det ene bryst, lette klem kombineret med en nysgerrig hånd under trussen, var nok til at gøre mig driv våd.

Nysgerrigt stak jeg en finger op, og måtte bide mig i læben for ikke at larme, et lille støn slap ud.  Jeg smagte på fingeren, våd af min liderlighed og tungen slikkede ivrigt, mens den anden hånd fik bevæget sig ned, og tog over hvor den anden slap. 

Hvad der ellers skete mellem mig og jeg, vil jeg lade blive i lagnerne, men da jeg med tunge åndedræt og sveden krybende frem måtte overgi mig til den sidste orgasme, 30 min senere, var jeg ikke i tvivl. Bedste 30 minutter brugt i lang tid.

Gentagelses risiko? 100% :D

:D nu skal Dani og jeg knalde.

 

 

Kommer sgu da an på hvor mange likes du får :D

Så bliver det vel ½ times slavepige :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva et det for en totalt bitterfisse moderator der flyttede mit indlæg fra anmeldelser?

Er der ikke noget med at du helst ikke vil have skriverier om dig på nettet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hva et det for en totalt bitterfisse moderator der flyttede mit indlæg fra anmeldelser?

Vi vil ikke have anmeldelsesforummerne fyldt med indlæg der ikke er rigtige anmeldelser af købeoplevelser . Det gælder for alle også for dig,  du laver en anmeldelse af dig selv. Hvis du skal have lov så skal alle andre også have lov til at fylde anmeldelsesforummerne med alt muligt andet end oplevelser af købesex.

Det er dit valg at kalde os bitterfisse og dårlig taber osv, og jeg gider ikke at skændes med dig personligt. Du har nu fået  moderationslinjen at vide og dine oplevelser med dig selv er du velkommen til at poste under hyggesnak.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Moderator, se det som en kærlig morsomhed!!

:-D

Nå ja det kan godt være hendes kommentarer er ment sådan :D Jeg hidsede mig nu heller ikke op jo men tog det ret roligt ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at Claire har skrevet en velskrevet og meget humoristisk anmeldelse,  jeg har også liket den.

Ideen er faktisk det mest geniale, men nøgternt betragtet, der mener jeg at Moderator har en pointe og at flytningen til Hyggesnak er saglig.

Under Hyggesnak ville Claires bidrag derimod kunne have fundet sin rette hylde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dvs man må heller have en anmeldelse af konen eller andres mænd koner :P hvis det ikke er købesex...

Det må du gerne under Hyggesnak Nille, din spøgefugl ;):D

Men når du ligger med Fru Nille derhjemme og knalder så og så vil fortælle os andre det, så er det bedst at gøre det under Hyggesnak, medmindre du lejer Fru Nille ud ? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at Claire har skrevet en velskrevet og meget humoristisk anmeldelse,  jeg har også liket den.

Ideen er faktisk det mest geniale, men nøgternt betragtet, der mener jeg at Moderator har en pointe og at flytningen til Hyggesnak er saglig.

Under Hyggesnak ville Claires bidrag derimod kunne have fundet sin rette hylde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Man kunne altid undskylde sig med, at man ikke vidste hvilken sektion anmeldelsen skulle postes under og så bare smide den i hyggesnak :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du skal have lov så skal alle andre også have lov til at fylde anmeldelsesforummerne med alt muligt andet end oplevelser af købesex.

Men hun har da ganske givet betalt Claire for de 30 minutter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men hun har da ganske givet betalt Claire for de 30 minutter...

Hun skriver et indlæg om en oplevelse hun har haft med sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja. Men nu har moderationen endelig kommet med kriterier for anmeldelser :D det er godtaget st skrive im en pige, man aldrig nåede at ha sex med (eller betale) det er tilladt at svine unge piger til (kassedamer fra netto, havbrugte luddere osv)  jaja.

 

Derudover kan jeg garantere for at der var mere sandhed i min anmeldelse end i størstedelen af anmeldelser her på EG men pyt. Jeg knalder da bare Dani alligevel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun skriver et indlæg om en oplevelse hun har haft med sig selv.

LOL lige som rigtigt mange andre under anmeldelser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja. Men nu har moderationen endelig kommet med kriterier for anmeldelser :D det er godtaget st skrive im en pige, man aldrig nåede at ha sex med (eller betale) det er tilladt at svine unge piger til (kassedamer fra netto, havbrugte luddere osv)  jaja.

 

Derudover kan jeg garantere for at der var mere sandhed i min anmeldelse end i størstedelen af anmeldelser her på EG men pyt. Jeg knalder da bare Dani alligevel :D

Er størstedelen af anmeldelserne herinde uden ret meget sandhed ? :shock:'

Fortæl, hvad har du oplevet og mener du ? :-o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL lige som rigtigt mange andre under anmeldelser 

skriver du også under pseudonym,  Claire?

:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er størstedelen af anmeldelserne herinde uden ret meget sandhed ? :shock:'

Fortæl, hvad har du oplevet og mener du ? :-o

 

ved en anmeldelse får du aldrig mere end 50% af sandheden.. :)  men derudover mener jeg ikke så meget andet en at der som oftest bliver pyntet en del på den sandhed. Ikke noget alvorligt, de flere piger er lig glade og de gange de ikke er, så er det jo bare synd.

men det er en anden længere debat der ikke skal ødelægge denne tråd, der mest var ment som en joke og en god vej til et godt knald ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ved en anmeldelse får du aldrig mere end 50% af sandheden.. :)  men derudover mener jeg ikke så meget andet en at der som oftest bliver pyntet en del på den sandhed. Ikke noget alvorligt, de flere piger er lig glade og de gange de ikke er, så er det jo bare synd.

men det er en anden længere debat der ikke skal ødelægge denne tråd, der mest var ment som en joke og en god vej til et godt knald ;) 

 

Nej jeg var da bare nysgerrig på hvad du mente jo når du skriver sådan noget, så spærre man jo øjnene op. :-o

Jeg synes nu jeg får ret meget sandhed i de anmeldelser jeg har læst og skrevet selv også, så de 50 % køber jeg ikke, det synes jeg slet ikke passer, men det er som du siger en anden diskussion. :-)

Knalde Dani, hvem vil ikke gerne det, jeg vil da :ugeek: Hun er helt vild kanon lækker jo :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej jeg var da bare nysgerrig på hvad du mente jo når du skriver sådan noget, så spærre man jo øjnene op. :-o

Jeg synes nu jeg får ret meget sandhed i de anmeldelser jeg har læst og skrevet selv også, så de 50 % køber jeg ikke, det synes jeg slet ikke passer, men det er som du siger en anden diskussion. :-)

Knalde Dani, hvem vil ikke gerne det, jeg vil da :ugeek: Hun er helt vild kanon lækker jo :wub:

man får leveret en oplevelse mellem to mennesker, fra en side. Det er det jeg mener med 50%  noget ekstremt intimt der er sket mellem to  personer, (eller i mit tilfælde éen, selvom claire har ego for to :D ) som du går ind og deler på internettet, som oftest uden den anden person er med.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...