Hop til indhold
Guest Trinetease

FKK København

Recommended Posts

Gæst

Wow der er foreløbig tilslutning fra 4 piger, det ser lovende ud :D 

Det er vist mere lidt modne damer 3 af dem og en midt imellem end det er piger ;)

Det er fint, men håber på noget for enhver smag også lidt yngre piger, hvis jeg skal med i bussen/bilen fra Jylland ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kolliderer det vel ikke med dit bryllup? :-D:-D

Nope :) det var igår 

Så jeg er helt frisk på FFK-wannabee arrangementet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope :) det var igår 

Så jeg er helt frisk på FFK-wannabee arrangementet 

Så må jeg jo ile med at ønske tillykke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo en sand fornøjelse at kunne følge så meget flere og flere de glæder sig til mandag den 21 september, og flere fra Jylland også :)

Jeg håber at det bliver bemærket af flere hidtil så skeptiske glædespiger, og at Trine oplever at blive kontaktet af positivt interesserede dem i blandt.

Bemærk i hendes indlæg at hun inviterer piger til at bese lokalerne, og en snak om arrangementet som den nyskabelse det er på den danske scene.

Som jeg sagde til Trine, så ville jeg ønske at den dag vil kunne oprinde, hvor jeg ikke er nødt til at rejse flere dage til Tyskland for at få den oplevelse, som jeg nu i mere end 10 år kun har kunnet få i Tyskland, hvor jeg i stedet kan tage bussen ud og hjem.

Flere af læserne kan være bekendt med at vi er flere herinde, der tidligere har mødtes til brunch, men rigtig nok kun os der har været afslappede med at mødes, hvor også andre end vi selv er tilstede på cafeen, og det derfor ikke kan udelukkes at vores snak fanger fremmed øre.

Tid og sted annonceres dog ikke forlods i forum på EG, men vi kan skrive om en dato i forum og på chatten, men endelig tid og sted oplyses enten på pm, eller i privatchat i chatten.

Jeg vil hermed lægge op til at interesserede mænd, og hvis nogle, også gerne interesserede piger i FKK København, vi enten lørdag den 22/8 eller søndag den 23/8, mødes til en bedre brunch buffet i København - helst et sted ti 150 - 250 kr +, hvis der er stemning for det, og hvis ikke spiser vi et billigere sted.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejse 

Kan du ikke oprette en tråd med din invitation til en brunch et andet sted end her i TTs tråd om et FKK-arrangement, så snak/debat om de to MEGET forskellige ting holdes adskilt. 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Rejse 

Kan du ikke oprette en tråd med din invitation til en brunch et andet sted end her i TTs tråd om et FKK-arrangement, så snak/debat om de to MEGET forskellige ting holdes adskilt. 

Venligst

French

Enig. Hyggesnak er naturligvis oplagt. Og så kan Rejse måske citere den del af hans indlæg, der er irrelevant i forhold til Trine's FKK-projekt,

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taget til efterretning french og comeback :unsure:

Lad nu ikke mit lille spontane indslag aflede fokus.

I kender mig jo, og dem der er mig venligt stemt ved at det er og var i den bedste mening.

Men jeg kan godt se at jeg ikke skulle have blandet brunch ind i denne tråd, men have holdt det til Hyggesnak  - sorry  :oops:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Taget til efterretning french og comeback :unsure:

Lad nu ikke mit lille spontane indslag aflede fokus.

I kender mig jo, og dem der er mig venligt stemt ved at det er og var i den bedste mening.

Men jeg kan godt se at jeg ikke skulle have blandet brunch ind i denne tråd, men have holdt det til Hyggesnak  - sorry  :oops:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Flere af læserne kan være bekendt med at vi er flere herinde, der tidligere har mødtes til brunch, men rigtig nok kun os der har været afslappede med at mødes, hvor også andre end vi selv er tilstede på cafeen,

og det derfor ikke kan udelukkes at vores snak fanger fremmed øre

.

Da du ikke vil oprette/flytte/kopiere noget af dit oprindelige indlæg til Hyggesnak,  så kommer min kommentar her, da det er eneste mulighed selvom det er off-topic.

Forstår ikke problemet med at andre måske kan 'lytte' med. De fleste, der spiser brunch sidder vel næppe og lytter efter det, der tales om ved nabobordet, hvis I da ikke ligefrem er meget støjende og irriterende. De fleste spiser vel brunch med en ven(inde), med venner, familie eller andre gode bekendte og de er nok komplet ligeglade med hvad halvgamle (?) venner, skolekammerater, kollegaer etc.taler om ved nabobordet. Jeg tror, at du ser spøgelser, for så interessant er det nok ikke for ret mange..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse vil som bekendt hellere spise end at knalde, jeg vil hellere knalde hehe :D

 

Folk som ikke har lyst til at deltage og negative kommentarer frabedes. Lad os få en positive stemning.

Det er set før at [Brunch-]initiativer bliver skudt ned før de er startet.

Jeg håber der er tilslutning fra både piger og mænd. Det bliver hyggeligt :D

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nu passer i på at skat ikke pludselig banker på. FKK konceptet går jo ud på, at klubben mod betaling stiller wellness faciliterer tilrådighed for begge køn. Det sker at myndighederne dukker op på klubberne i Tyskland og her benægter klubben at have noget som helst med prostitution at gøre. Værelserne er til afslapning og hvad de besøgende laver på dem aner klubben intet om. Pigerne annoncere ingen steder og tilbyder derfor ikke sex, så her er der heller ikke meget at komme efter for det Tyske skattevæsen.

FKK går ud på at tilbyde wellness faciliteter under Fri Krops Kultur = FKK

Løfter højt på hatten for det fine initiativ - rigtig godt gået :-D

 

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu passer i på at skat ikke pludselig banker på. FKK konceptet går jo ud på, at klubben mod betaling stiller wellness faciliterer tilrådighed for begge køn. Det sker at myndighederne dukker op på klubberne i Tyskland og her benægter klubben at have noget som helst med prostitution at gøre. Værelserne er til afslapning og hvad de besøgende laver på dem aner klubben intet om. Pigerne annoncere ingen steder og tilbyder derfor ikke sex, så her er der heller ikke meget at komme efter for det Tyske skattevæsen.

FKK går ud på at tilbyde wellness faciliteter under Fri Krops Kultur = FKK

 

 

Undskyld, men du blander vist nogle ting sammen.

Skat - ja det er klart at alle der modtager penge for en ydelse skal betale skat. 

Bordelvirksomhed/FKK: I Tyskland må FKK-klubberne godt skilte med sex og gør det også - se fx:

http://www.fkk-artemis.de/page/?langswitch_lang=en

 let yourself be pampered by one of our beautiful ladies in one of the available Love-Suites, each decorated individually with wall to wall paintings by professional artists. The charge is € 60.00 for half an hour of excellent Sex (FO and Intercourse). Please discuss any further desires directly with the ARTEMIS lady of your choice.The ladies take medical hygiene tests at regular intervals:
• HIV – Test (so-called AIDS test)
• Hepatitis B and C
• Other sexually transmitted infections

Muligvis er din forklaring dækkende for konceptet før den udstrakte liberalisering af prostitution i Tyskland? For jeg mindes også at FKK netop var "et dække" (på dette forum skulle man jo tro, at FKK=sexklubber, men reelt er det nudistklubber).

 

I Danmark er det lidt mere speget med reglerne om rufferi. Men så er det vist ikke Skat, der er problemet?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Muligvis ja, jeg kender ikke de tyske love, men måske det var bedst i den spæde start kun at tilbyde wellness mod betaling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...