Hop til indhold
Gæst

Naturlige bryster eller silikone - hvad er I til?

Recommended Posts

Tilbagesporing til "Gepardens" spørgsmål,

Med eller uden fyld betyder ikke det helt store for mit vedkommende, når bare pigen er varm ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal bare finde en stam numse så er din pik pludselig stor :lol:

.......eller en pige med en lille hånd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tiger, din 180° opponent kunne passende sige.: Jeg er ligeglad med, hvordan hun ser ud, bare hun kan lave nogle gode frikadeller."

Kan du ikke selv se, hvor tomt dit skriveri forekommer?

For mit vedkommende er hendes højde, vægt og bryststørrelse komplet ligegyldige faktorer, hvis hun er dejlig at være sammen med, og hvis min hensigt er at få hende til kone.

Rent seksuelt betragtet ved de fleste herinde nok, at jeg er til ungpigeguf, sådan et par spændstige c-skåle, hvor niplerne er lidt i tvivl om, hvorvidt de skal strutte ligeud eller vende let opad, er i min verden det optimale.
Alene det at kunne tage dem i hånden og blidt mærke spændstigheden, mens tommelen nulrer vorten, er for mig det ultimativt seksuelle kick.

En anden har beæret os med sin foretrukne type, tillad mig at følge i hans fodspor og præsentere en kvinde med bryster, som jeg ville begå drab for. ;)

maibritt.jpg

Hende gad jeg godt at lave frikadeller sammen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så længe kvinderne har større patter end den mand de er sammen med , det er min regel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe kvinderne har større patter end den mand de er sammen med , det er min regel ;)

Min sædvanlige købesexleverandør som jeg skal møde i eftermiddag er nok ikke udrustet helt så godt som jeg på det område :-D men de er dejlige alligevel - og jeg længes :wink:

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naturlige bryster, klart at fortrække, men silikone "kan" være flotte. det skal følges ad og passe til kroppen.

Tror det er en udbredt misforståelse for piger/kvinder at mænd tænder på silikone patter. Så de i den grad for lavet noget der er over unaturligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Cheetah and Judith.

Despite all the more or less irrelevant comments, have any of you made a descission of what to do, if anything :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg godt garantere :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg elsker bryster - helst naturlige men er det flot lavet (og f,eks saltvands indlæg og ikke hård silikone) kan det også være fantastisk  flot (se Kristina fra Sexysecret).

Men bare der er harmoni og hun er glad for sin barm er alt godt.

Skulle jeg vælge. så  ville jeg foretrække en fast lille B måske C skål gerne med stor følsomme bryst vorter !

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Jasmin 

Det du skriver er et glimrende eksempel på det feministiske bavl jeg snakker om. Hvis en mand formaster sig til at sige at han foretrækker silikone bryster får han straks bidt hovedet af. Mandschauvinist!! Ikke engang her på eroguide tør mænd skrive det! De pakker det ind og tager forbehold: "det kommer an på så mange ting..." skriver de, eller "de kan da godt laves så de føles ægte..". Mænd er så underkuede at ingen tør sige ligeud hvad de tænker.

Men du har selvfølgelig ret i at i har lov til at gøre som i lyster. Der er ingen lov der siger i skal gøre jer lækre for os mænd. Det jeg mener er naturligvis at hvis i vil have vores interesse, så er i nød til at gøre jer lækre. Det er sådan det skal forstås. Det samme gælder jo også for os mænd, hvis man som mand er overvægtig, ufaglært og arbejdsløs så er man ikke interessant for kvinder og man får stemplet 'taber-mand'. Måske der burde være en tilsvarende betegnelse for kvinder der ikke gider gøre sig lækre? 

Dine udsagn er ikke mandschauvinistiske. De er bare idiotiske. Som i "komplet". Det idiotiske består i generaliseringen. Jeg respekterer at du har det sådan, selvom jeg uden nedladenhed har lidt ondt af dig. Men spar mig for at tale på hele mit køns vegne.

Hvor lang og tyk er din pik? Har du gjort noget ud af dig selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret - om man så må sige? 

Havde en veninde der efter to børn+amning fik lavet større bryster. Hun gik fra en A til C/D (under amning havde hun de smukkeste B/C!). Så med hende kunne jeg sammenligne før/efter. Jeg foretrak selv før, mens hun klart foretrak efter. Det var vigtigt for hende at få den opmærksomhed, som store bryster uundgåeligt giver, så på den måde var det alligevel et plus, fordi hun blev mere tilfreds med sin krops udseende (hun var ellers flot med en krop, der passede til den oprindelige bryststørrelse). En anden ting, der var pirrende, var at hendes brystvorter meget let blev stive efter forstørrelsen (måske skete det også før, men var ikke lige så iøjnefaldende?) Hun gik engang og hjalp mig med at male, hvor hun  havde en gammel, godt forvasket t-shirt på - uden BH under. Det gav nogle helligdage der hvor jeg skulle male.

Jeg forstår godt nogle kvinder vælger indlæg. Men for det meste foretrækker jeg uden. Bryster med indlæg kan dog være lækre, så længe de ikke ligner påklistrede plasticbolde, der er stenhårde at røre ved eller som stritter alt for underligt i hver sin retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Cheetah and Judith.

Despite all the more or less irrelevant comments, have any of you made a descission of what to do, if anything :unsure:

I didn't bring up the subject 'cause I was considering getting implants. 

I was just curious about how men see's women's "attributes". And what they are into ;) 

I have natural, somewhat small breasts, that in my own opinion are sagging a bit to much, but also I'm 42, so not exactly a young girl anymore.

But so far, I have only gotten positive comments on them, so when I saw a remark from a guy on the telly, saying that he thought that natural breasts, sagging a bit, was beautiful, I thought I would to ask the men on this forum :)

Redigeret af Cheetah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nice reading and appreciate your comments.

As said previously do what you feel is the best for you, and do what you  think now is the for you both now  and in the future for the next maybe 60 years or hopefully even more

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mænd er så underkuede at ingen tør sige ligeud hvad de tænker.

Hvis man ikke tænker som tiger, er man altså underkuet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig nogensinde forventet at en mand skulle "gøre sig lækker for mig" og det tæller overhovedet ikke hvis han prøver alligevel - det er der ingen pluspoint for...  der er derimod pluspoint for at turde være helt sig selv i det omfang han har det bedst - for intet er mere sexet end mænd der hviler i sig selv.... 

MED eller UDEN man-boobs :) 

Og det er like præcis detsamme jeg kan lide hos en kvinde .... at hun kan hvile i sig selv. Og det er lige præcis derfor jeg er lidt i tvivl om silicone .... hvis en kvinde har behov for silicone i sine bryster for at være tilfreds, kan hun så virkelig hvile i sig selv? For mig findes der ikke noget mer aftændende end et menneske som ikke er tilfreds med sig selv. Kan hun så blive det med silicone så måske ... eller?

Det værste er dog at alle kirurger åbenbart ikke er så eminente som din. Jeg har mødt og set forfærderlige "arbejden" og råder derfor altid dem der spørger mig at lade vare. For 100 gange hellere naturlige bryster i alle former, end bryster ødelagte af dårlige kirurger. Det ser jo kun tragiskt ud.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Bebop og Bananas

I beviser kun min pointe med jeres indlæg hvor i sviner piger til der har fået lavet bryster. I kalder dem: 'påklistrede plasticbolde', og 'underlige', og skriver at det er 'tragisk at se på'. På en utrolig nedladende måde skriver Bananas at piger der får det gjort har lavt selvværd og er 'aftændende', ikke engang på grund af selve udseendet, men på grund at det lave selvværd hun ifølge Bananas må lide af!! Det er fandme generaliserende og fordomsfuldt, for ikke at sige direkte usympatisk! :angry: 

Hverken jeg eller nogen anden har skrevet grimme ting om piger med små/naturlige bryster, men i sviner folk til. Og der er ingen der tænker videre over det, for det er blevet politisk korrekt at skrive grimme ting om piger med silikone bryster. Forestil jer at nogen skrev det samme om piger med små bryster, at nogen skrev at de var grimme og at piger med små bryster måtte lide af et 'aftændende' lavt selvværd som Bananas skriver om piger med implantater. Hvilket ramaskrig der ville komme!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I beviser kun min pointe med jeres indlæg hvor i sviner piger til der har fået lavet bryster. I kalder dem: 'påklistrede plasticbolde', og 'underlige', og skriver at det er 'tragisk at se på'.

Se hele den diskussion kunne være undgået hvis pigerne brugte en dygtig kirug til at lave arbejdet, ligesom Jasmin har fået gjort, jeg kan sige sige at de er rigtig lækre at "gramse" på, netop fordi de er lavet af en perfektionist på en perfektionist, i stedet for lusede amatører, fuskere og klamphuggere, men åh nej det koster jo penge at få en dygtig kirurg til det.  Bare min ringe mening, og en sikkert også adskillige andres.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Bebop og Bananas

I beviser kun min pointe med jeres indlæg hvor i sviner piger til der har fået lavet bryster. I kalder dem: 'påklistrede plasticbolde', og 'underlige', og skriver at det er 'tragisk at se på'. På en utrolig nedladende måde skriver Bananas at piger der får det gjort har lavt selvværd og er 'aftændende', ikke engang på grund af selve udseendet, men på grund at det lave selvværd hun ifølge Bananas må lide af!! Det er fandme generaliserende og fordomsfuldt, for ikke at sige direkte usympatisk! :angry: 

Hverken jeg eller nogen anden har skrevet grimme ting om piger med små/naturlige bryster, men i sviner folk til. Og der er ingen der tænker videre over det, for det er blevet politisk korrekt at skrive grimme ting om piger med silikone bryster. Forestil jer at nogen skrev det samme om piger med små bryster, at nogen skrev at de var grimme og at piger med små bryster måtte lide af et 'aftændende' lavt selvværd som Bananas skriver om piger med implantater. Hvilket ramaskrig der ville komme!

Jeg er et meget usympatiskt (og underkuet) menneske og du læser som fanden læser Biblen. .

Bare en sidste ting jeg ikke forstår (måske alt for usympatisk og underkuet) - hvad for en pointe er det jeg beviser?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

At det er ildeset at man (som mand) siger at man synes silikone bryster er flotte. Så er man en mandschauvinist. Omvendt, hvis man sviner piger med silikone bryster til og siger at naturlige bryster er det eneste der duer, så kan man med stolthed banke sig selv på brystet og lykønske sig selv, for så er man politisk korrekt og har al ret til at se ned på andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At det er ildeset at man (som mand) siger at man synes silikone bryster er flotte. Så er man en mandschauvinist. Omvendt, hvis man sviner piger med silikone bryster til og siger at naturlige bryster er det eneste der duer, så kan man med stolthed banke sig selv på brystet og lykønske sig selv, for så er man politisk korrekt og har al ret til at se ned på andre.

Interessant. Og hvordan blev det ildeset fordi jeg ikke synes at dårligt opererede bryster er flotte? Og hvornår bankede jeg mig på brystet og lykønskede mig selv? Hvem eksakt er det i øvrigt jeg ser ned på? Og hvordan har jeg udtrykt det svineri du snakker om?

At jeg ikke mener detsamme som du, beviser altså en tese at man er mandschauvinist hvis man kan lide silikone??? Hvor henne fik du din uddannelse i debat og argumentation? Den virker til at være helt revolutionerende og skulle kunne forandre samfundet i grunden. Hvis bare folk ikke var så underkuede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du generaliserer i en evindelighed. :(

I min verden er folk ansvarlige for deres eget liv med alt, hvad deraf følger, også selv om man ender på bunden af samfundet. Man kan i givet fald så få den hjælp, som samfundet på demokratisk vis har vedtaget, at man er berettiget til.

Når jeg har set unge piger med (i mine øjne) smukke, naturlige bryster få implantater, så har jeg korset mig i al min bornerthed, for det må da være der, problemet ligger, ikke?

Når de samme piger så inden længe får lavet dem endnu større igen og igen, indtil de ligner noget, der er løgn, hvad det jo faktisk også er, og dette så oven i købet perfektioneres med tatoveringer en masse tilsat et kvart ton piercinger, så er det, at jeg, undskyld min enfoldighed, får den tanke, om de måske ikke fra starten af skulle have startet med at få hovedet undersøgt.

Men hvad ved bønder om agurkesalat? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...