Gæst Skrevet 4. August, 2015 (edited) Jeg så idag et indslag på Go' Morgen Danmark vedr. kvinders bryster.En kvindelig kunstner har sat sig for, at skildre kvinders bryster på "modeller" der er mellem 19 til 92 år, som en modreaktion på en busreklame på Nygart Privathospital, hvor man ser et par velformede bryster.Der var mulighed for at kommentere direkte omkring indslaget via sms, og bed særligt mærke i én kommentar fra en mand, som skrev noget i retningen af;"....de smukkeste bryster er de naturlige og de skal hænge lidt pga. vægten (i modsætning til silikonebryster), for det er så flot". Bum Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret - om man så må sige? Redigeret 4. August, 2015 af Cheetah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 4. August, 2015 (edited) Jeg så idag et indslag på Go' Morgen Danmark vedr. kvinders bryster.En kvindelig kunstner har sat sig for, at skildre kvinders bryster på "modeller" der er mellem 19 til 92 år, som en modreaktion på en busreklame på Nygart Privathospital, hvor man ser et par velformede bryster.Der var mulighed for at kommentere direkte omkring indslaget via sms, og bed særligt mærke i én kommentar fra en mand, som skrev noget i retningen af;"....de smukkeste bryster er de naturlige og de skal hænge lidt pga. vægten (i modsætning til silikonebryster), for det er så flot". Bum Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret om man så må sige? Rigtige kvinder har rigtige "patter", som naturen har skabt på godt og ondt. Venligst Landsbytossen -nu med tablet Redigeret 4. August, 2015 af BigDick 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1729 Skrevet 4. August, 2015 Naturlige - har meget svært ved silikone. Det kan selvfølgelig også hænge sammen med at jeg generelt foretrækker lidt mindre bryster 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 4. August, 2015 Jeg er til det hele Jeg elsker bryster.Naturlige bryster er dejlige.Silicone bryster er dejlige.Kort sagt, jeg er ikke kræsen. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kenzo 62 Skrevet 4. August, 2015 Kan bedst de naturlige, men går da ikke af vejen for et par silikonebryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 4. August, 2015 Enig med gerog! Begge dele kan være super dejlige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 4. August, 2015 Både Naturlige og silikone er fantastiske.Hvis indehaveren er glad for dem - og føler sig sexet med dem, så er de perfekte uanset 'fyldet'....En pige med naturlige bryster som er ked af manglende 'fyld' føler sig ofte ikke særligt sexet med dem. Så Hurra for begge dele :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 4. August, 2015 Store eller små, naturlige eller hjulpne. Hvis de ser gode ud og er dejlige at røre ved så er de som de skal være. Især hvis pigen forstår at "bringe dem rigtigt ind i kampen". At hun forstår at jeg synes de er skønne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2015 Enig med gerog, Trine, Brutus: Bryster er dejlige, naturlige eller med fyld - Jeg oplever dem iøvrigt som stærkt vanedannnende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. August, 2015 Fuldstændig ligegyldigt. Det vigtige er at pigen er dejlig. Og det er hun kun hvis hun føler sig dejlig. Så mit bud er: Lige præcis som pigen selv vil !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2015 Elsker dem alle. Ægte, falske, unge, ældre, små og strittende, store og tunge..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 4. August, 2015 (edited) For mig betyder brysterne ingenting, det gør en glad pige der imod Redigeret 4. August, 2015 af Bing 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 4. August, 2015 Foretrækker klart de naturlige besøger ikke piger med plastic i 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 4. August, 2015 Jeg foretrækker klart de naturlige uanset størrelse ... hellere et par små ægte end et par store kunstige ... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 4. August, 2015 Åh jeg elsker store bryster der er faste, men mest silikone bryster ...... uhm Hurra for store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 4. August, 2015 Helt klart naturlige, gider ikke plastik... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2015 Det kan der IKKE være nogen tvivl om NATURLIGE BRYSTER til en BH-str. 75D evt. 75C ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
23 11 Skrevet 4. August, 2015 Store bløde naturlige babser tænder mig for vildt... Silicone babser ser godt ud, men at beføle dem tænder mig slet ikke seksuelt ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. August, 2015 (edited) Nogen som har mande-bryster, de kan lege med dagen lang ? Redigeret 4. August, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 4. August, 2015 Aftentilgængelige bryster takvenligst 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2015 Jeg så idag et indslag på Go' Morgen Danmark vedr. kvinders bryster.En kvindelig kunstner har sat sig for, at skildre kvinders bryster på "modeller" der er mellem 19 til 92 år, som en modreaktion på en busreklame på Nygart Privathospital, hvor man ser et par velformede bryster.Der var mulighed for at kommentere direkte omkring indslaget via sms, og bed særligt mærke i én kommentar fra en mand, som skrev noget i retningen af;"....de smukkeste bryster er de naturlige og de skal hænge lidt pga. vægten (i modsætning til silikonebryster), for det er så flot". Bum Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret - om man så må sige? Den har vist flere gange været oppe at vende i tidens løb, og hver gang har det altid endt med et plus til 'Vorherre' .Men der findes jo masser grunde til ikke at vælge den oplagte løsning. Jeg tror, at mange piger får et større selvværd med en operation. Og det kan vi mænd vil næppe tillade sig at være 'kloge på' udtale sig om.Så egentlig hvorfor ikke bare acceptere tingendes tilstand og fravælge/tilvælge de aktuelle muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg