Hop til indhold

Naturlige bryster eller silikone - hvad er I til?

Featured Replies

Skrevet

Jeg så idag et indslag på Go' Morgen Danmark vedr. kvinders bryster.

En kvindelig kunstner har sat sig for, at skildre kvinders bryster på "modeller" der er mellem 19 til 92 år, som en modreaktion på en busreklame på Nygart Privathospital, hvor man ser et par velformede bryster.

Der var mulighed for at kommentere direkte omkring indslaget via sms, og bed særligt mærke i én kommentar fra en mand, som skrev noget i retningen af;"....de smukkeste bryster er de naturlige og de skal hænge lidt pga. vægten (i modsætning til silikonebryster), for det er  flot". 

Bum :mellow: 

Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret - om man så må sige? 

:)

Redigeret af Cheetah

• Svar 147
  • Visninger 12.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg er til det hele   Jeg elsker bryster. Naturlige bryster er dejlige. Silicone bryster er dejlige. Kort sagt, jeg er ikke kræsen.  

• Judith!! Your body is perfect, natural and beautifull!!! Don't waste Your health ..... and money

• Hvad fanden er det for noget pladder... vi skal da gøre NØJAGTIG hvad der passer os... hvis vi HAR LYST til at gøre noget ud af os selv for vores egen skyld... så fint... men du kan da tro om igen hvi

Postede billeder

Skrevet

En kvindelig kunstner har sat sig for, at skildre kvinders bryster på "modeller" der er mellem 19 til 92 år, som en modreaktion på en busreklame på Nygart Privathospital, hvor man ser et par velformede bryster.

Der var mulighed for at kommentere direkte omkring indslaget via sms, og bed særligt mærke i én kommentar fra en mand, som skrev noget i retningen af;"....de smukkeste bryster er de naturlige og de skal hænge lidt pga. vægten (i modsætning til silikonebryster), for det er  flot". 

Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret om man så må sige? 

Rigtige kvinder har rigtige "patter", som naturen har skabt på godt og ondt.wana_fuck.gif wana_fuck.gif wana_fuck.gif

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Redigeret af BigDick

Skrevet

Naturlige - har meget svært ved silikone. Det kan selvfølgelig også hænge sammen med at jeg generelt foretrækker lidt mindre bryster :) 

Skrevet

Jeg er til det hele ;) 
Jeg elsker bryster.
Naturlige bryster er dejlige.
Silicone bryster er dejlige.

Kort sagt, jeg er ikke kræsen.

Skrevet

Kan bedst de naturlige, men går da ikke af vejen for et par silikonebryster

Skrevet

Naturlige 

Skrevet

Enig med gerog! 

Begge dele kan være super dejlige! 

Skrevet

Både Naturlige og silikone er fantastiske.

Hvis indehaveren er glad for dem - og føler sig sexet med dem, så er de perfekte uanset 'fyldet'....

En pige med naturlige bryster som er ked af manglende 'fyld' føler sig ofte ikke særligt sexet med dem. 

Så Hurra for begge dele :-)

Skrevet

Store eller små, naturlige eller hjulpne. Hvis de ser gode ud og er dejlige at røre ved så er de som de skal være. Især hvis pigen forstår at "bringe dem rigtigt ind i kampen". At hun forstår at jeg synes de er skønne.

Skrevet

Enig med gerog, Trine, Brutus: Bryster er dejlige, naturlige eller med fyld - Jeg oplever dem iøvrigt som stærkt vanedannnende;-)

Skrevet

Fuldstændig ligegyldigt. Det vigtige er at pigen er dejlig. Og det er hun kun hvis hun føler sig dejlig. Så mit bud er: Lige præcis som pigen selv vil !!

Skrevet

Elsker dem alle. Ægte, falske, unge, ældre, små og strittende, store og tunge..... 

Skrevet

For mig betyder brysterne ingenting, det gør en glad pige der imod :)

Redigeret af Bing

Skrevet

Foretrækker klart de naturlige :) besøger ikke piger med plastic i ;)

Skrevet

Jeg foretrækker klart de naturlige uanset størrelse ... hellere et par små ægte end et par store kunstige ...

Skrevet

Åh jeg elsker store bryster der er faste, men mest silikone bryster ...... uhm  Hurra for store bryster :-)

Skrevet

Helt klart naturlige, gider ikke plastik...

Skrevet

Naturlige

Skrevet

Det kan der IKKE være nogen tvivl om NATURLIGE BRYSTER til en BH-str. 75D evt. 75C .....:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::razz::razz::razz::razz::razz::razz::razz:

Skrevet

Store bløde naturlige babser tænder mig for vildt... Silicone babser ser godt ud, men at beføle dem tænder mig slet ikke seksuelt !

Skrevet

Aften

tilgængelige bryster tak

venligst 8000

Skrevet

Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret - om man så må sige? 

Den har vist flere gange været oppe at vende i tidens løb, og hver gang har det altid endt med et plus til 'Vorherre' :grin:.

Men der findes jo masser grunde til ikke at vælge den oplagte løsning. Jeg tror, at mange piger får et større selvværd med en operation. Og det kan vi  mænd vil næppe tillade sig at være 'kloge på' udtale sig om.

Så egentlig hvorfor ikke bare acceptere tingendes tilstand og fravælge/tilvælge de aktuelle muligheder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.