Hop til indhold
Administrator

3 brugere udelukket permanent

Recommended Posts

Guest stump

ja man skal aldrig stole på nogen! Man skal leve helt tillukket i en lille skal hvorfra man kun tvunget af lidderlighed af og til stikker pikken ud til indfedtning. Lev endelig ikke livet i troen på det gide i mennesket. Det et trods alt 2-3% det svigter.

 

 Hejsa Århuselsker. Det med at leve i en skal? Er det noget du forbinder med mig? Hvis ja, hvordan kan du gøre det? Hvad ved du om mit liv. Tag bere i aftes: Jeg var sammen med ca 8 mennesker, vi var sammen socialt, fordi vi kan lide hinanden. Ingen økonomiske bagtanker, osv. 

Jeg kan heller ikke undgå at være sammen med mennesker, som accepterer mig, som en del af deres forretning / arbejde. Jeg knytter mig ikke, er ikke sammen med bartendere, prostituerede, osv. som om det er mine venner, veninder, etc., fordi det vil være at snyde mig selv, hvis jeg tror at de har en reel interesse i mig som person. De er sammen med mig, fordi de skal leve, og derfor skal tjene penge.

Den med at gide mennesker, gider du lige, kære Århuselsker. Det er op til dig, hvis du vil leve på en livsløgn, men selv har jeg valgt at se faren, ved at omgåes forretningsforbindelser privat, og med involverede følelser.

Jeg synes i grunden, at problematikken, som denne tråd handler om, viser at jeg har fat i den rigtige ende. Men hyg dig med dine "veninder ... som du en gang kaldte dem... Og jeg vil så gå til prostituerede, hygge mig med dem i en kort periode, få hvad jeg har betalt for, og så gå igen, uden at bilde mig selv ind, at den prostituerede er min veninde, eller mere end det. Og så vil eller ellers forsætte på at have tillid til mine medmennesker, i det omfang jeg selv synes at de fortjener. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

De få ødelægger for de mange !

disse personer har nu formået at skabe mistillid blandt GPer og nu også blandt boardets medlemmer...

Hvad er hvem siger hvad er de sagde og han anbefaler........................ og bla bla bla...

Skandale at de 3 tosser ikke tænkte længere end deres egen "fornøjelse" boardet er vel oprettet til fornøjelse og inspiration til ligestillede interesseshavere...

Godt skuldret hr admin... og som Cherri siger kontakt endelig forudrettede piger så de får ro eller afklaring i sindet....

Wel done herfra :grin:

mvh

Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er sjovt nok oftest de mennesker, man viser størst tillid/er mest flink overfor, der ender med at røvrende en :sad:

Egentlig synes jeg ikke det er ret tit en man virkelig viser tillid, tror på og mener at kende godt, svigter. MEN sker det, så gør det utroligt ondt. Dels kender vedkommende til detaljer om en  selv, som man ikke ønsker frem i offentligheden, dels må man erkende at man fejdbedømte en person. Af de få svigt jeg har oplevet gennem et langt liv, er langt de fleste udført af mennesker jeg har vist en behersket tillid til. 

 

De få ødelægger for de mange !

disse personer har nu formået at skabe mistillid blandt GPer og nu også blandt boardets medlemmer...

Hvad er hvem siger hvad er de sagde og han anbefaler........................ og bla bla bla...

Skandale at de 3 tosser ikke tænkte længere end deres egen "fornøjelse" boardet er vel oprettet til fornøjelse og inspiration til ligestillede interesseshavere...

Godt skuldret hr admin... og som Cherri siger kontakt endelig forudrettede piger så de får ro eller afklaring i sindet....

Wel done herfra :grin:

mvh

Monaco

Det er jo ikke første gang nogle "tosser" har delt oplysninger, de har fundet på den ene eller anden måde. De tilfælde jeg har kendskab til, har admin og team håndteret meget hurtigt og effektivt, og frem for alt diskret, i de tilfælde hvor det har været mest hensigtsmæssigt. 

Jeg tror Ludvig har ret. Der er street credit i det, og af og til også lidt personlig hævn. 

 Hejsa Århuselsker. Det med at leve i en skal? Er det noget du forbinder med mig? Hvis ja, hvordan kan du gøre det? Hvad ved du om mit liv. Tag bere i aftes: Jeg var sammen med ca 8 mennesker, vi var sammen socialt, fordi vi kan lide hinanden. Ingen økonomiske bagtanker, osv. 

Jeg kan heller ikke undgå at være sammen med mennesker, som accepterer mig, som en del af deres forretning / arbejde. Jeg knytter mig ikke, er ikke sammen med bartendere, prostituerede, osv. som om det er mine venner, veninder, etc., fordi det vil være at snyde mig selv, hvis jeg tror at de har en reel interesse i mig som person. De er sammen med mig, fordi de skal leve, og derfor skal tjene penge.

Den med at gide mennesker, gider du lige, kære Århuselsker. Det er op til dig, hvis du vil leve på en livsløgn, men selv har jeg valgt at se faren, ved at omgåes forretningsforbindelser privat, og med involverede følelser.

Jeg synes i grunden, at problematikken, som denne tråd handler om, viser at jeg har fat i den rigtige ende. Men hyg dig med dine "veninder ... som du en gang kaldte dem... Og jeg vil så gå til prostituerede, hygge mig med dem i en kort periode, få hvad jeg har betalt for, og så gå igen, uden at bilde mig selv ind, at den prostituerede er min veninde, eller mere end det. Og så vil eller ellers forsætte på at have tillid til mine medmennesker, i det omfang jeg selv synes at de fortjener. :-D

Jeg brugte dit indlæg som afsæt til en generel betragtning. 

Det er ikke første gang du skriver om emnet, på denne måde. Jeg har før, og vil gerne igen, give udtryk for min medfølelse overfor dig, pga de brændmærker der så åbenlyst plager dig. 

Du forstår ikke helt hvad jeg skriver ( og forøvrigt aldrig forstået det). 

Jeg tænder et lille bål Stump. Det varmer jeg mig ved. Jeg nyder at se flammernes muntre dans. Med jævne mellemrum lægger jeg frisk brænde på, og varmer mig endnu mere. Jeg nyder bålets nærhed, varmen, hyggen, glødernes lys i mørket. Men Stump, jeg holder altid lige præcis så tilpas afstand at jeg får fuld varme, men ikke brænder hud eller sjæl. Du må have været for tæt på, og det synes jeg oprigtigt er synd for dig. 

For mig vil bålets flammer altid vække søde, dejlige og kære minder, og mange smukke kvindesjæle passerer mig i glad dans, med smil på læben, mens jeg mindes. 

Det er aldrig for sent at kaste bort dårlige oplevelser, og lade lyset sprede glæde i sjælen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog pokkers til misforståelse, hvordan er du dog kommet på den ide?

Jeg ved da CUPIDO har besøgt og anmeldt dig herinde, så du MÅ da kunne se den vildt store forskel på den måde vi skriver på.

Den slags kan man ikke fake i så lang tid som jeg har været her :P

Det kan man da sagtens fake med...Al det man vil... I begge har travlt med at "hjælpe" nye piger enten til branchen eller til byen. Og endda helt gratis... Lige indtil regningen kommer :-) Men jeg tager dine ord for gode varer og stoler på det du skriver... For nu ;-) 

Fortsat god lørdag

S

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man da sagtens fake med...Al det man vil... I begge har travlt med at "hjælpe" nye piger enten til branchen eller til byen. Og endda helt gratis... Lige indtil regningen kommer :-) Men jeg tager dine ord for gode varer og stoler på det du skriver... For nu ;-) 

Fortsat god lørdag

S

Det er vel ret enkelt for admin at kontrollere om det er samme person. I hvert fald IP adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

 

Det er vel ret enkelt for admin at kontrollere om det er samme person. I hvert fald IP adresse.

Joeee, men de der IP adresser skifter jo når du er mobil - ikke at forveksle med trådløs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joeee, men de der IP adresser skifter jo når du er mobil - ikke at forveksle med trådløs. 

Ok, måske der findes en anden metode så ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, måske der findes en anden metode så ?

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick
Misforståelse af ovenstående indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke holstebronx mente en anden metode til at kontrollere om det er samme person og ikke det modsatte!?

Tror helt sikkert det er muligt at omgå IP adresser... 

Iøvrigt er det da BELASTENDE de tre stadig kan gå ind og læse med og snage... Hvorfor bliver de ikke slettet permanent???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror helt sikkert det er muligt at omgå IP adresser... 

Iøvrigt er det da BELASTENDE de tre stadig kan gå ind og læse med og snage... Hvorfor bliver de ikke slettet permanent???

Man behøver jo ikke engang have en profil herinde, for at snage. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror helt sikkert det er muligt at omgå IP adresser... 

Iøvrigt er det da BELASTENDE de tre stadig kan gå ind og læse med og snage... Hvorfor bliver de ikke slettet permanent???

hvis du læser admins svar igen ville du forstå de ikke kan se noget i forum et de får blot en side hvor der står de er smidt ud, men det er rigtigt som bly skriver de kan jo læse med ude. At have en profil 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Han kan sagtens logge ind. Det eneste han får at se, er dog en besked om han er udelukket fra Eroguide.dk. Han kan dermed ikke læse/skrive indlæg, PMs eller noget andet, mens han er logget ind på sin bruger.

Betyder det, at han/de stadig kan logge på EG og læse med som anonym?

Og måske vigtigere, er de blokerede brugeres IP adresser blevet blokeret? Selvom det måske kun giver falsk tryghed, så er det vel lidt bedre end ingenting. :sad:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror helt sikkert det er muligt at omgå IP adresser... 

Iøvrigt er det da BELASTENDE de tre stadig kan gå ind og læse med og snage... Hvorfor bliver de ikke slettet permanent???

og hvad ville det hjælpe ? Du behøver jo ikke logge ind for at læse de fleste af forumsektionerne. Skal vi ikke bare stille dem for en eksekutionpeloton med det samme ? Så er problemet løst permanent, og det er vist det du gerne vil have...

Admin ville kunne blokere en ip adresse, eller en range af ip adresser. Førstnævnte hjælper kortvarigt ( indtil brugeren hvis han er på dynamisk ip, får en ny ip), sidstnævnte risikere at blokere brugere som ikke har brudt nogen regel, såfremt de benytter samme ISP). 

Det admin har gjort er at blokere deres kendte brugerkonti's skrive- og læseadgang til forummet. Og muligvis også blokeret deres nuværende IP, dog udfra hvad der er skrevet, er det nok ikke gjort, af de grunde der står i forrige afsnit af mit svar. Jeg vil tro at admin og hans co-admins holder øje med nyregistreringer, specielt fra samme IP/IP range den nærmeste tid, og det er hvad der kan gøres umiddelbart. Så længe de ikke har nogen skriveadgang, så er det imho godt nok. 

Da EG er sat op til at man ikke behøver at være registreret for at læse de fleste forum sektioner, er det den bedste mulighed de har for at stoppe de nævnte brugere.

Admin og hans folk skal jo blot sørge for at holde EG rent, ikke alle mulige andre kommunikationsformer så som skype, email, etc etc.

Redigeret af Francois
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

når EG er et åbent forum for alle, og alle kan logge på anonymt samt kører med en "open source" på tags.....det vil altid give nogle bivirkninger, og der kan tolerance tærskelen blive sat på nogle prøver.

Situationerne kan minimeres ved at EG bliver et lukket forum....men så er anonymiteten der ikke længere...er det at foretrække????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin. Screener du vores pm's ? Så er de jo ikke pm's.

Tag ikke fejl, jeg formidler bestemt ikke personligt info om pigerne på pm. Men jeg bryder mig ikke om overvågning og censur. Især ikke når jeg tror jeg er privat.

Admin synes ikke at have svaret på ovenstående? Jeg antager, at der foregår en screening af PM'er på fora'et, der så ikke er private.

Gælder denne 'screening' også omvendt, altså når GPer udveksler personlige oplysninger om en gæst?

Uagtet hvor usympatisk man kan synes om det de nævnte angiveligt har foretaget sig, kan man jo overveje det smarte i at gøre et stort nummer ud af det? Hvorfor ikke bare orientere de pågældende brugere om de andre brugere der udveksler personlige oplysninger om pågældende med hinanden? ... det stopper næppe fordi de omtalte er 'smidt ud' af dette fora, formodentligt fortsætter det på mail parallelt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin synes ikke at have svaret på ovenstående?

Admin svarede faktisk på ovenstående spørgsmål allerede nitten minutter efter, at Brutus havde stillet det - og svaret står lige under Brutus' indlæg.

Admins svar så således ud:

Nej, det gør jeg ikke. Det ville være et overordenligt kedeligt job at sidde og skulle læse 500 PMs igennem dagligt. Det var af andre veje jeg fik kendskab til denne sag.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Admin svarede faktisk på ovenstående spørgsmål allerede nitten minutter efter, at Brutus havde stillet det - og svaret står lige under Brutus' indlæg.

Admins svar så således ud:

 

Sandelig. Jeg har gjort Admin uret og undskylder selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, ikke endnu. Jeg mangler stadig at få det fulde overblik over hvem det er gået ud over, samt finde ud af om disse piger også er til stede herinde. Men jeg vil selvfølgelig forsøge at kontakte alle de piger, som det er gået ud over.

Selvom du ikke kender det fulde overblik endnu, så synes jeg faktisk allerede nu, at du skal fortælle pigerne om det, og så fortælle at du vender tilbage når du ved mere, det tror jeg hver af pigerne vil sætter enorm stor pris på, jeg ville i hvert fald, bare en tanke og opfordring...

Kram Tilde Pigen  

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ellers helt overbevist om at du er den samme som CUPIDO.... Who knows????

 

Jeg er 100 % sikker på at T.Hansen47 ikke er den samme som Cupido, de er lige så forskellige som dag og nat.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 100 % sikker på at T.Hansen47 ikke er den samme som Cupido, de er lige så forskellige som dag og nat.

Hvorfor er du så sikker på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Admin svarede faktisk på ovenstående spørgsmål allerede nitten minutter efter, at Brutus havde stillet det - og svaret står lige under Brutus' indlæg.

Admins svar så således ud:

 

  Administrator skrev, den 7/17/2015, 9:47:40:

Nej, det gør jeg ikke. Det ville være et overordenligt kedeligt job at sidde og skulle læse 500 PMs igennem dagligt. Det var af andre veje jeg fik kendskab til denne sag.

 

Jeg vil så lige knytte en kommentar til ovenstående.

Admin siger at han ikke læser PM's, da det ville være et kedeligt job at skulle læse de mange PM's igennem hver dag.

Ud fra hans svar så tolker jeg det sådan at admins har mulighed for at læse de PM'er der sendes brugerne imellem, men gør det ikke på grund af mængden.

Det bliver ikke fra admins side afvist at de kan læse medlemmernes PM'er.

 

 

 

Redigeret af al3000
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Admin siger at han ikke læser PM's, da det ville være et kedeligt job at skulle læse de mange PM's igennem hver dag.

Ud fra hans svar så tolker jeg det sådan at admins har mulighed for at læse de PM'er der sendes brugerne imellem, men gør det ikke på grund af mængden.

Det bliver ikke fra admins side afvist at de kan læse medlemmernes PM'er.

Man kan jo godt rapportere PMs - og det er nok normalt kun dem Admin læser.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er du så sikker på det?

Hvordan kan jeg være sikker på at du virkelig er Gandalf :smile:

Jeg har læst stort set alt hvad de 2 har skrevet herinde og skrevet med begge i PM. Jeg kan heller ikke se formålet med at Cupido skulle køre 2 separate profiler gennem flere år for at kunne fortsætte hvis den ene blev udelukket.

Der findes en del andre brugere herinde som udgiver sig for noget de ikke er, det var nok bedre at finde frem til dem.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom du ikke kender det fulde overblik endnu, så synes jeg faktisk allerede nu, at du skal fortælle pigerne om det, og så fortælle at du vender tilbage når du ved mere, det tror jeg hver af pigerne vil sætter enorm stor pris på, jeg ville i hvert fald, bare en tanke og opfordring...

Kram Tilde Pigen  

Måske det er piger, der primært har trukket på gaden...

Ved da, at Cupido tidligere har skrevet en del om et par gadepiger og efter aftale med dem så har udleveret deres numre efter forespørgsel, så de ikke længere skulle trække tilfældige fra gaden...

De piger er jo ikke herinde...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...