Hop til indhold
Administrator

3 brugere udelukket permanent

Recommended Posts

 

Jeg vil så lige knytte en kommentar til ovenstående.

Admin siger at han ikke læser PM's, da det ville være et kedeligt job at skulle læse de mange PM's igennem hver dag.

Ud fra hans svar så tolker jeg det sådan at admins har mulighed for at læse de PM'er der sendes brugerne imellem, men gør det ikke på grund af mængden.

Det bliver ikke fra admins side afvist at de kan læse medlemmernes PM'er.

Som menig moderator kan jeg ikke læse PM's, og det kan Moderator og Kurator formentlig heller ikke. Så lad os omtale den mulige læser i ental.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som menig moderator kan jeg ikke læse PM's, og det kan Moderator og Kurator formentlig heller ikke. Så lad os omtale den mulige læser i ental.

Godt, og man må da håbe og tro på, at Admin heller ikke kan læse dem (eller rettere kun dem, der måtte være blevet anmeldt); der er vel en grund til at det kaldes P(rivate) M(essage).

Og er det ikke også ulovligt, hvis der ikke er gjort opmærksom på, at det kan ske??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig kan Admin læse PM's. En "privat besked" er jo "bare" en besked som andre brugere ikke har adgang til. Samme gælder jo på chatten.

Man må gå ud fra, at Admin har adgang til alle de små lille bitte kroge og hjørner af den her side. Sådan er det vel på alle fora's eller datingsider for den sags skyld.

Men selvfølgelig sidder de ikke og læser med, tænker at selv Admin har et liv, ved siden af EG ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan Admin læse PM's. En "privat besked" er jo "bare" en besked som andre brugere ikke har adgang til. Samme gælder jo på chatten.

Man må gå ud fra, at Admin har adgang til alle de små lille bitte kroge og hjørner af den her side. Sådan er det vel på alle fora's eller datingsider for den sags skyld.

Men selvfølgelig sidder de ikke og læser med, tænker at selv Admin har et liv, ved siden af EG ;-)

 

Selvfølgelig kan de det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan Admin læse PM's. En "privat besked" er jo "bare" en besked som andre brugere ikke har adgang til. Samme gælder jo på chatten.

Man må gå ud fra, at Admin har adgang til alle de små lille bitte kroge og hjørner af den her side. Sådan er det vel på alle fora's eller datingsider for den sags skyld.

Men selvfølgelig sidder de ikke og læser med, tænker at selv Admin har et liv, ved siden af EG ;-)

 

Selvfølgelig kan de de... de har da adgang til databasen :) selv om de muligvis ikke har adgang til det via selve forum softwaren har alle med adgang til databasen fri adgang til alle tabeller - herunder den der indeholder alle PMs :) 

Men som admin på et andet forum... så kan jeg garantere at det ikke er det man spilder sin tid på.... det er simpelthen ikke spændende nok til at man overhovedet får ideen :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Godt, og man må da håbe og tro på, at Admin heller ikke kan læse dem (eller rettere kun dem, der måtte være blevet anmeldt); der er vel en grund til at det kaldes P(rivate) M(essage).

 

Og er det ikke også ulovligt, hvis der ikke er gjort opmærksom på, at det kan ske??

Om det er ulovlig, skal jeg ikke kunne sige. Det handler om, hvorvidt PM's kan sidestilles med breve. Ud fra de oplysninger vi har fået, må vi gå ud fra at administrationen ikke betragter PM's som fortrolige på samme måde som breve.

 

Jeg synes også at det ville være mest fair, hvis man tydeligt gjorde opmærksom på dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Om det er ulovlig, skal jeg ikke kunne sige. Det handler om, hvorvidt PM's kan sidestilles med breve. Ud fra de oplysninger vi har fået, må vi gå ud fra at administrationen ikke betragter PM's som fortrolige på samme måde som breve.

 

Jeg synes også at det ville være mest fair, hvis man tydeligt gjorde opmærksom på dette.

Joeee, men hvis man nu lader være med at foretage sig noget der ikke er tilladt, såeeeeee. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Joeee, men hvis man nu lader være med at foretage sig noget der ikke er tilladt, såeeeeee. 

 

Den holder ikke.

 

Du ville kunne sige det samme om almindelige breve. De ting, jeg skriver i almindelige breve, handler ikke om noget, der er forbudt.

Derfor vil jeg alligevel ikke bryde mig om at andre end modtageren læser dem.  Anderledes med postkort. Der ved jeg at alle kan læse det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig synes jeg ikke det er ret tit en man virkelig viser tillid, tror på og mener at kende godt, svigter. MEN sker det, så gør det utroligt ondt. Dels kender vedkommende til detaljer om en  selv, som man ikke ønsker frem i offentligheden, dels må man erkende at man fejdbedømte en person. Af de få svigt jeg har oplevet gennem et langt liv, er langt de fleste udført af mennesker jeg har vist en behersket tillid til. 

 

Det er jo ikke første gang nogle "tosser" har delt oplysninger, de har fundet på den ene eller anden måde. De tilfælde jeg har kendskab til, har admin og team håndteret meget hurtigt og effektivt, og frem for alt diskret, i de tilfælde hvor det har været mest hensigtsmæssigt. 

Jeg tror Ludvig har ret. Der er street credit i det, og af og til også lidt personlig hævn. 

Jeg brugte dit indlæg som afsæt til en generel betragtning. 

Det er ikke første gang du skriver om emnet, på denne måde. Jeg har før, og vil gerne igen, give udtryk for min medfølelse overfor dig, pga de brændmærker der så åbenlyst plager dig. 

Du forstår ikke helt hvad jeg skriver ( og forøvrigt aldrig forstået det). 

Jeg tænder et lille bål Stump. Det varmer jeg mig ved. Jeg nyder at se flammernes muntre dans. Med jævne mellemrum lægger jeg frisk brænde på, og varmer mig endnu mere. Jeg nyder bålets nærhed, varmen, hyggen, glødernes lys i mørket. Men Stump, jeg holder altid lige præcis så tilpas afstand at jeg får fuld varme, men ikke brænder hud eller sjæl. Du må have været for tæt på, og det synes jeg oprigtigt er synd for dig. 

For mig vil bålets flammer altid vække søde, dejlige og kære minder, og mange smukke kvindesjæle passerer mig i glad dans, med smil på læben, mens jeg mindes. 

Det er aldrig for sent at kaste bort dårlige oplevelser, og lade lyset sprede glæde i sjælen. 

Vrøvl med dig, Aarhuselsker...når man ser hvor meget tid du bruger og hvor mange indlæg du poster på EG, så må det sgu være en hel halmlade du brænder af...Stump har en pointe!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vrøvl med dig, Aarhuselsker...når man ser hvor meget tid du bruger og hvor mange indlæg du poster på EG, så må det sgu være en hel halmlade du brænder af...Stump har en pointe!

dav mand økseskaft. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...