Hop til indhold
Administrator

3 brugere udelukket permanent

Recommended Posts

Jeg har i nat udelukket brugerene asspassion, Marquis de Sade og CUPIDO permanent fra Eroguide.dk. Da disse i større stil har delt personlige oplysninger om diverse glædespiger og sugarbabes med hinanden.

Den slags vil vi naturligvis ikke finde os i herinde, derfor er de udelukket permanent.

  • Synes godt om 38

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin

Har de piger der er blevet delt oplysninger om, fået besked om dette?

Hvis pigerne evt skal være obs på noget og tage deres forholdregler (den blev noget knudret) ?

Godt gået Admin!

 

  • Synes godt om 11

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan, rart der bliver taget hånd om problemerne ;-)

har omtalte piger fået besked herom?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

10 - 4 og en skumbanan. De må jo være gået over stregen, ....

men lige en lille nervøs bemærkning - efter en anmeldelse kan det ofte ske at jeg modtager nogle P.M.'s med spørgsmål til pigen jeg har anmeldt eller stedet hun arbejder.

Jeg svarer da på dem hvis jeg kan og det ikke er for personligt....... og håber mine svar giver pigen lidt mere at lave.

Det er for det meste helt simple spørgsmål; om et steds beliggenhed eller om det er tilgængeligt for folk med gangbesvær. Er det et hotel eller privat eller klinik.

Eller spørgsmål til billeder og ydelser.

FORDI - ofte bliver den slags spørgsmål ikke besvaret grundigt nok i en anmeldelse, og istedet for at spamme en tråd med 100 spørgsmål ingen andre gider læse kan man jo lige sende anmelderen en hurtig P.M om de ting man gerne vil vide.

Man kan meget let komme til at sige for meget i et forsøg på at hjælpe andre...

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har i nat udelukket brugerene asspassion, Marquis de Sade og CUPIDO permanent fra Eroguide.dk. Da disse i større stil har delt personlige oplysninger om diverse glædespiger og sugarbabes med hinanden.

Den slags vil vi naturligvis ikke finde os i herinde, derfor er de udelukket permanent.

Jamen det er da meget godt, men de ka jo bare oprette sig igen ved et andet email navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan da godt blive lidt ægelig og lidt bekymret , da jeg har skrevet en del sammen med en af de nævnte og opfattede ham bestemt , som et meget sympatisk menneske , med et godt menneskesyn.. Øv Øv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har de piger der er blevet delt oplysninger om, fået besked om dette?

Nej, ikke endnu. Jeg mangler stadig at få det fulde overblik over hvem det er gået ud over, samt finde ud af om disse piger også er til stede herinde. Men jeg vil selvfølgelig forsøge at kontakte alle de piger, som det er gået ud over.

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

det lyder godt admin .. 

 

Men indtil videre kan halvdelen af os piger herinde så sidde og være lidt nervøse om det er gået ud over os ..

håber du kommer til bunds i det , det må være noget af en arbejde .. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i nat udelukket brugerene asspassion, Marquis de Sade og CUPIDO permanent fra Eroguide.dk. Da disse i større stil har delt personlige oplysninger om diverse glædespiger og sugarbabes med hinanden.

Den slags vil vi naturligvis ikke finde os i herinde, derfor er de udelukket permanent.

 

Øh, altså er deres profil stadig herinde, men bare blokkeret ?

Den ene har da lige været online for 21 minutter siden.

Eller er der flere med lignende navne ? så burde du måske lige linke til profilerne. Der er før opstået misforståelser herinde med navne.

Edit:

Nå de er nok bare blokkeret :)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så udmærket klar over at det er nok ikke stedet at snakke om dette, men jeg fatter simplthen ikke de sexkøbere, der øjensynlig har en (stalker gemt i maven) siden de abselut, skal finde ud af alt omkring deres sexlevrandørs privatliv (facebook, børn osv)

Dyrker de også deres lokale Brugsuddelers liv på samme måde? Tag jer dog sammen og respekter dog at når I går ud af døren, Så har Vi et Privatliv der overhovede ikke raver jer på nogen måde!

Og vil vi dele det med jer....så bestemmer vi om vil det!, evt fordi vi har tillid til lige præsis dig! Men ikke din nabo/makker/ping/poul/gokke/eller knud!

Det hedder gensidig tillid!:-(

  • Synes godt om 19

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så udmærket klar over at det er nok ikke stedet at snakke om dette, men jeg fatter simplthen ikke de sexkøbere, der øjensynlig har en (stalker gemt i maven) siden de abselut, skal finde ud af alt omkring deres sexlevrandørs privatliv (facebook, børn osv)

Dyrker de også deres lokale Brugsuddelers liv på samme måde? Tag jer dog sammen og respekter dog at når I går ud af døren, Så har Vi et Privatliv der overhovede ikke raver jer på nogen måde!

Og vil vi dele det med jer....så bestemmer vi om vil det!, evt fordi vi har tillid til lige præsis dig! Men ikke din nabo/makker/ping/poul/gokke/eller knud!

Det hedder gensidig tillid!:-(

jeg tror det er en kombination af kedsomhed, nysgerrighed, liderlighed og at man har godt kendskab til IT/web = stalking

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gætter på, at mange mænd "værdisætter" deres sexkøb i forhold til hvor privat bekendskabet har udviklet sig. Man får et kick, når pigen udlevere lidt mere end forventet... Man føler sig lidt udvalgt, når der deles ud af privatlivet, og diskretionen kender man alt til, når der spørges. 

Når der så dukker nogle "hulbrødre" op, og langsomt løfter lidt af det slør, som man troede var en fortrolighed mellem en selv og pigen... Ja, så går jagten ind på de personlige oplysninger, som giver "Prestige" blandt de af pigens andre gæster, som man vælger at dele oplevelser med. Man vil gerne fremstå som førsteelsker, ved at videregive følsomme oplysninger, og på den måde sende et signal til "konkurrenterne" om at være foran på point..:)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin. Screener du vores pm's ? Så er de jo ikke pm's.

Tag ikke fejl, jeg formidler bestemt ikke personligt info om pigerne på pm. Men jeg bryder mig ikke om overvågning og censur. Især ikke når jeg tror jeg er privat.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin. Screener du vores pm's ? Så er de jo ikke pm's.

Tag ikke fejl, jeg formidler bestemt ikke personligt info om pigerne på pm. Men jeg bryder mig ikke om overvågning og censur. Især ikke når jeg tror jeg er privat.

Nej, det gør jeg ikke. Det ville være et overordenligt kedeligt job at sidde og skulle læse 500 PMs igennem dagligt. Det var af andre veje jeg fik kendskab til denne sag.

  • Synes godt om 11

Del dette indlæg


Link til indlæg

10 - 4 og en skumbanan. De må jo være gået over stregen, ....

men lige en lille nervøs bemærkning - efter en anmeldelse kan det ofte ske at jeg modtager nogle P.M.'s med spørgsmål til pigen jeg har anmeldt eller stedet hun arbejder.

Jeg svarer da på dem hvis jeg kan og det ikke er for personligt....... og håber mine svar giver pigen lidt mere at lave.

Det er for det meste helt simple spørgsmål; om et steds beliggenhed eller om det er tilgængeligt for folk med gangbesvær. Er det et hotel eller privat eller klinik.

Eller spørgsmål til billeder og ydelser.

FORDI - ofte bliver den slags spørgsmål ikke besvaret grundigt nok i en anmeldelse, og istedet for at spamme en tråd med 100 spørgsmål ingen andre gider læse kan man jo lige sende anmelderen en hurtig P.M om de ting man gerne vil vide.

Man kan meget let komme til at sige for meget i et forsøg på at hjælpe andre...

 

Jeg var ellers helt overbevist om at du er den samme som CUPIDO.... Who knows????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg kan da godt blive lidt ægelig og lidt bekymret , da jeg har skrevet en del sammen med en af de nævnte og opfattede ham bestemt , som et meget sympatisk menneske , med et godt menneskesyn.. Øv Øv.. 

Og hvad kan alle parter, så lære af det, ja jeg spørger bare? 

Jeg håber at resultatet bliver, at man stopper med at opføre, sig som om forholdet med sexkøber og betalt sexleverandør er som et normalt forhold. Hold private oplysninger ind til kroppen!!!

Desværre har alle som bruger/ yder til EG,  jo gang på gang set, at sexklienter/ sexkunder ser langt mere end et købe og levere forhold. Så sent som i de seneste dage eller uger, har vi set et eksempel fra Århus, hvor det virker som mindst én bruger af EG, har fået et forhold til en PROSTITUERET, som rækker langt over, hvad et normalt kunde/ leverandør forhold indebærer. Eller med lidt sund fornuft koblet på, burde indebære.

Vi har jo også set romantikerne, optræde på slap line gennem flere år.

Til begge parter, stop det dog. Sex salg og sex køb, er i 99% af tilfældene ganske almindelig forretning. Udveksling af kontanter og en sexydelse. Er nogen fatsvag, er det vel op til dem selv, at tage konsekvenserne af deres handlinger.

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

10 - 4 og en skumbanan. De må jo være gået over stregen, ....

men lige en lille nervøs bemærkning - efter en anmeldelse kan det ofte ske at jeg modtager nogle P.M.'s med spørgsmål til pigen jeg har anmeldt eller stedet hun arbejder.

Jeg svarer da på dem hvis jeg kan og det ikke er for personligt....... og håber mine svar giver pigen lidt mere at lave.

Det er for det meste helt simple spørgsmål; om et steds beliggenhed eller om det er tilgængeligt for folk med gangbesvær. Er det et hotel eller privat eller klinik.

Eller spørgsmål til billeder og ydelser.

FORDI - ofte bliver den slags spørgsmål ikke besvaret grundigt nok i en anmeldelse, og istedet for at spamme en tråd med 100 spørgsmål ingen andre gider læse kan man jo lige sende anmelderen en hurtig P.M om de ting man gerne vil vide.

Man kan meget let komme til at sige for meget i et forsøg på at hjælpe andre...

 

Hvis det er et privat sted skal beliggenhed, adresse mv naturligvis ikke nævnes i en pb. Især når jeg er i Jylland, gør jeg meget ud af, at kun de gæster, der faktisk besøger mig, får min adresse. Og jeg sorterer groft i telefonen, er jeg det mindste i tvivl om folks seriøsitet, så er der ingen info fra mig..... Jeg ønsker ikke at folk snuser rundt eller kommer uanmeldt.... Eller at det bliver en offentlig hemmelighed, at der er en prostitueret i byen.

Hvis vi ønskede, at alle skulle ha vej eller landsby, så stod det jo i annoncen ;-)

Stor ros til ledelsen, for at ha været vågne i denne sag!

  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvad kan alle parter, så lære af det, ja jeg spørger bare? 

Jeg håber at resultatet bliver, at man stopper med at opføre, sig som om forholdet med sexkøber og betalt sexleverandør er som et normalt forhold. Hold private oplysninger ind til kroppen!!!

Desværre har alle som bruger/ yder til EG,  jo gang på gang set, at sexklienter/ sexkunder ser langt mere end et købe og levere forhold. Så sent som i de seneste dage eller uger, har vi set et eksempel fra Århus, hvor det virker som mindst én bruger af EG, har fået et forhold til en PROSTITUERET, som rækker langt over, hvad et normalt kunde/ leverandær forhold indebærer. Vi har jo også set romantikerne, optræde på slap line gennem flere år.

Til begge parter, stop det dog. Sex salg og sex køb er i 99% af tilfældene ganske almindelig forretning. Udveksling af kontanter og en sexydelse. Er nogen fatsvag, er det vel op til dem selv, at tage konsekvenserne af deres handlinger.

 

ja man skal aldrig stole på nogen! Man skal leve helt tillukket i en lille skal hvorfra man kun tvunget af lidderlighed af og til stikker pikken ud til indfedtning. Lev endelig ikke livet i troen på det gode i mennesket. Det et trods alt 2-3% det svigter.

 

Redigeret af Aarhuselsker
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er da meget godt, men de ka jo bare oprette sig igen ved et andet email navn.

Tjaaa det er en mulig mulighed!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Administrator, du skriver, at du permanent har udelukket bl. a. CUPIDO, hvorfor kan han så være på her lørdag 00.48? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja man skal aldrig stole på nogen! Man skal leve helt tillukket i en lille skal hvorfra man kun tvunget af lidderlighed af og til stikker pikken ud til indfedtning. Lev endelig ikke livet i troen på det gode i mennesket. Det et trods alt 2-3% det svigter.

Det er sjovt nok oftest de mennesker, man viser størst tillid/er mest flink overfor, der ender med at røvrende en :sad:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Administrator, du skriver, at du permanent har udelukket bl. a. CUPIDO, hvorfor kan han så være på her lørdag 00.48? 

Han kan sagtens logge ind. Det eneste han får at se, er dog en besked om han er udelukket fra Eroguide.dk. Han kan dermed ikke læse/skrive indlæg, PMs eller noget andet, mens han er logget ind på sin bruger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt nok oftest de mennesker, man viser størst tillid/er mest flink overfor, der ender med at røvrende en :sad:

Ja lige præcis. Det trist.

Jo mere man lærer mennesker at kende, jo mere kommer man til at holde af dyr.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ellers helt overbevist om at du er den samme som CUPIDO.... Who knows????

 

Det var dog pokkers til misforståelse, hvordan er du dog kommet på den ide?

Jeg ved da CUPIDO har besøgt og anmeldt dig herinde, så du MÅ da kunne se den vildt store forskel på den måde vi skriver på.

Den slags kan man ikke fake i så lang tid som jeg har været her :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...