Hop til indhold
JohnPop

Finde en udenlandsk(ukrainsk) kone. Hvordan?

Recommended Posts

Gæst

Jeg tror det er temmelig ligegyldigt, hvordan ens udseende er, det er selvtillid og accept af, at vi alle er forskellige.

Hvis det var udseende, så havde jeg aldrig fået børn, kæreste, kone.

Du er nød til at lære at acceptere dig selv, hvis du stråler langt væk af usikkerhed, så er det de færreste piger/kvinder der vil have noget med dig at gøre. Jeg havde en god kammerat for nogle år siden, han påstod altid, at han kunne snakke sig i trusserne på en pige, han var ikke køn, men han havde charme og han scorede rigtig meget op. Jeg selv er lydhør og interesseret i de piger jeg møder. Du må ikke tale dem efter munden, men hør hvad de siger og fortæl så selv hvad du mener. det er faktisk slet ikke så svært, men lad for guds være mere at omklamre, der er ikke noget værre, accepterer at hun vil noget andet og stol på, at der er en til os alle.

Jeg tænker på, det kan jo også være du kigger efter de forkerte typer, det er klart, hende topmodellen, som alle hannerne løber efter, hende er vi mange, der ikke kan få, men hvad så, hun er garanteret heller ikke den du bliver glad med. Jeg tror du er helt galt på den, at vælge "nødløsningen" og finde en pige som er desperat, det er at se ned på dem og I bliver garanteret ikke lykkelige, med det udgangspunkt.

Jeg håber det bedste for dig

Redigeret af Info9

Del dette indlæg


Link til indlæg

For eget vedkommende kan jeg leve med købesex som en nødløsning, fordi det udgør et valg jeg foretager, fuldt bevidst om at det aldrig kan udgøre nogen erstatning for det som jeg ikke kan opnå, og jeg derfor køber sex i stedet for.

Jeg vil aldrig ty til den byttehandel, det i mine øjne udgør at hun spiller rollen, så det for dig og hvis du gerne vil tro det, også for andre ser ud som om at I udgør det forhold som du ikke kunne finde en dansk kvinde til.

Mod at du giver det som hun vil have, og som gør at da tager hun dig med i købet, fordi du kan levere det som udgør hendes motiv til at tage dig - så længe det varer.

Hvis det er sådan en kvinde du får, men det kan du jo prøve at gardere dig mest muligt mod, i kraft af særeje, ægtepagt, eller hvordan du nu kan sikre dig mod at skulle dele hvad du ejer og har, hvis jeres veje en gang skilles.

Vil hun dig så alligevel, er risikoen ikke større end eget knust hjerte, hvis det i sidste ende ikke holder, og eller udgifterne til eventuelle delebørn efterfølgende, men måske du kan ende med at anse sidstnævnte som en varig bonus, skulle du ende med at blive skilt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg kan bruge er råd og fif hvor og hvordan jeg finder dem henne. Alt det andet gider jeg ikke mere beskæftige mig med. Så er det sagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uha nej undskyld jeg tror ikke at købesex er erstatning eller nødløsning det er bare sex intet andet, ellers ville det være en tom følelse for de fleste bagefter. Ellers tænker jeg over i hvilken liga man score i :wink: om det er ens egen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg kan bruge er råd og fif hvor og hvordan jeg finder dem henne. Alt det andet gider jeg ikke mere beskæftige mig med. Så er det sagt.

Ukraine, og tag masser af penge med, job done. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg kan bruge er råd og fif hvor og hvordan jeg finder dem henne. Alt det andet gider jeg ikke mere beskæftige mig med. Så er det sagt.

når det den attitude du har, så forstår jeg da godt du ikke har fundet en sød kvinde endnu.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hvad kan i anbefale af danske sider og foreninger? Ikke så meget en matchmaker, forestiller mig at det skal være non-profit organisationer.

Tak på forhånd.

når det den attitude du har, så forstår jeg da godt du ikke har fundet en sød kvinde endnu.
 

Gerog, forstår ikke helt dit svar hvis du ellers har læst ovenstående spørgsmål fra JohnPop, som startede denne tråd. Hvor mange de 30+ indlæg i denne tråd, synes du, der er svar på hans ovenstående spørgsmål? Kun ganske få, for at sige det pænt.:mad:

Jeg ved godt at de mange forskellige råd er velmente, men det er ikke dem, han efterspørger, så jeg forstår godt at han er blevet lidt muggen. Og mange af rådene kan jeg forestille mig at han allerede selv har overvejet og måske også prøvet allerede, uden at jeg selvfølgelig ved, for jeg kender ham ikke.:cool:

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Gerog, forstår ikke helt dit svar hvis du ellers har læst ovenstående spørgsmål fra JohnPop, som startede denne tråd. Hvor mange de 30+ indlæg i denne tråd, synes du, der er svar på hans ovenstående spørgsmål? Kun ganske få, for at sige det pænt.:mad:

Jeg ved godt at de mange forskellige råd er velmente, men det er ikke dem, han efterspørger, så jeg forstår godt at han er blevet lidt muggen. Og mange af rådene kan jeg forestille mig at han allerede selv har overvejet og måske også prøvet allerede, uden at jeg selvfølgelig ved, for jeg kender ham ikke.:cool:

Jeg forstår sgu heller ikke dit svar.

Han spørger, hvordan han kommer igang?
Og der skal han efter min mening ligge sin desperate attitude bag sig, så han allerede halvvejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fair nok, men så læser vi nok ikke det samme. Hans spørgsmål, som jeg allerede har citeret, er: Hvad kan i anbefale af danske sider og foreninger?

Og det er begrænset med svar på dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok, men så læser vi nok ikke det samme. Hans spørgsmål, som jeg allerede har citeret, er: Hvad kan i anbefale af danske sider og foreninger?

Og det er begrænset med svar på dette.

Det er nok begrænset med danske sider og foreninger der formidler kontakt mellem desperate konesøgende danske mænd og fattige ukrainske kvinder - hvorimod der findes et hav af Ukrainske sider, der tilbyder skønne, veluddannede ukrainske kvinder, der søger ædru og formuende vesteuropæiske mænd - det kræver altså ikke den store indsats at blive sat i forbindelse med flere attraktive kvinder end JohnPop kan håndtere.

Det kræver derimod en større indsats fra JohnPops side at få et længerevarende forhold op at stå - og det er derfor vi mener at JohnPop bør begynde at arbejde med sig selv - så skal kvinden i hans liv nok også pludselig poppe op ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er nok begrænset med danske sider og foreninger der formidler kontakt mellem desperate konesøgende danske mænd og fattige ukrainske kvinder - hvorimod der findes et hav af Ukrainske sider, der tilbyder skønne, veluddannede ukrainske kvinder, der søger ædru og formuende vesteuropæiske mænd - det kræver altså ikke den store indsats at blive sat i forbindelse med flere attraktive kvinder end JohnPop kan håndtere.

Det kræver derimod en større indsats fra JohnPops side at få et længerevarende forhold op at stå - og det er derfor vi mener at JohnPop bør begynde at arbejde med sig selv - så skal kvinden i hans liv nok også pludselig poppe op ;-)

Måske, men han spørger specifikt om hjælp om svar på et klart defineret spørgsmål, så er det vel irrelevant at komme med alle de velmente råd. Tror du virkelig, at han ikke allerede har overvejet alle de løsninger, der er kommet på EG. Efter min mening er de jo logik for perlehøns i den situation, han åbenbart er i. Så lad det være op til ham selv hvordan vil tackle problemet med kontakten fremover.

Jeg tror at hans indlæg er et  desperat råb om hjælp efter at have overvejet/prøvet alle muligheder, som er foreslået i denne tråd, og så får han sådan en gang stort set ubrugelige svar, som er komplet irrelevante.

Måske tager jeg fejl, men sådan må det så være.

I  øvrigt hvem er vi der derfor mener at JohnPop bør begynde at arbejde med sig selv? Så kender I ham bedre end mig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

I  øvrigt hvem er vi der derfor mener at JohnPop bør begynde at arbejde med sig selv? Så kender I ham bedre end mig.

Det er en høj hest, du er hoppet op på. Hvis nu du læser indlæggene, så kan du godt finde stigen frem og kravle ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en høj hest, du er hoppet op på. Hvis nu du læser indlæggene, så kan du godt finde stigen frem og kravle ned.

OK, der har vi en forskellig opfattelse af det, der er skrevet på denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deler JohnPops frustration. Der er en i tråden der skriver at der er flere single kvinder i kbh end mænd men jeg har svært ved at genkende det fænomen. Jeg er selv i 30'erne og jeg synes sgu det er lidt tyndt med danske piger. Jeg kan godt forstå han ønsker at finde en udenlandsk.

Den bedste vej til en udenlandsk kvinde er gennem venner. Hvis du kender en der har en udenlandsk kone kan det være hun kan få kontakt til en. Så det vil være mit råd, find en der er gift med en udlænding og bliv hans ven. De der dating sites er for det meste pengemaskiner og lidt af et minefelt.

Husk at gøre dig klart hvad du går ind til. Som jernsvinet skriver så er det andre ting (nogen) udlandske piger går efter, bl.a. en god økonomi. Kemi kommer ofte i anden række..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok, men så læser vi nok ikke det samme. Hans spørgsmål, som jeg allerede har citeret, er: Hvad kan i anbefale af danske sider og foreninger?

Og det er begrænset med svar på dette.

Jeg har også besvaret nedenstående spørgsmål. Hvis du læser hans første indlæg igen, så vil du se han også stiller nedenstående spørgsmål. Og det er det jeg besvarer.
 Ja, du har ret i at jeg ikke har besvaret det du refererer til, MEN hvis du læser indlægget igen, så vil du opdage nedenstående spørgsmål.

Men det er jo også weekend, og nogle af os har måske fået lidt rødvin / øl for meget ;)

Hvordan kommer jeg i gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deler JohnPops frustration. Der er en i tråden der skriver at der er flere single kvinder i kbh end mænd men jeg har svært ved at genkende det fænomen.

Nu ved jeg ikke, hvor du kigger efter "genkendelse"? Hvis man kigger i Danmarks Statistik ser det sådan ud:

http://www.statistikbanken.dk/FAM122N

(Der er dog den modifikation til det vedhæftede søjlediagram, at singlemænd oftere bor sammen med andre end singlekvinder, jf http://www.dst.dk/da/Statistik/NytHtml.aspx?cid=19041 - Det kan forvride billedet, når tallene opgøres efter "husstand")

 

 

enlige.JPG

 

 

Nu fandt jeg lige en opgjort efter familiestatus i stedet for "husstand," men desværre ikke aldersopdelt. Men for alle aldersgrupper ser det altså sådan ud:
 

enlige2.JPG

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betvivler ikke danmarks statistik. Jeg er sikker på at der teknisk set er flere enlige kvinder end mænd. Men jeg tror der er flere mænd end kvinder på 'kødmarkedet'.

Jeg er godt klar over det er en fordom, men jeg har en fornemmelse af at mange kvinder har fået børn når de når 30'erne og at mange singlemødre simpelthen ikke er interesseret i at finde en ny mand. Det giver en overvægt af mænd. Jeg kan ikke bevise det, men jeg har læst at kønsfordelingen på de fleste dating sites ligger på 60-40 og det vil jeg mene er en god indikator, selvom det selvfølgelig ikke beviser min teori.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft samme problem med ikke kunne finde en kæreste, men det er slut da en ungarsk pige blev vild med mig og jeg er vild forelsket i hende så jeg glæder mig meget til hun kommer i næste uge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående det med kun at give mig råd til datingsites etc. Jamen det er jo fordi det er den løsning jeg kigger på pt. 

Hvad nytter det at give mig gode, sikkert velmenende, råd angående danske kvinder etc? Det er jo ikke fordi jeg ikke kender dem. Eller for den sags skyld læser dem. Det gør jeg. Men nu går jeg bare videre med at prøve en udenlandsk af slagsen og sådan er det. Jeg kan ikke bruge mere energi på råd der ikke handler om udenlandske datingsites og erfaringer deraf. 

Ja det er måske ikke noget der holder i længden.Men det er bedre end håbløse dk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er godt klar over det er en fordom, men jeg har en fornemmelse af at mange kvinder har fået børn når de når 30'erne og at mange singlemødre simpelthen ikke er interesseret i at finde en ny mand. Det giver en overvægt af mænd. Jeg kan ikke bevise det, men jeg har læst at kønsfordelingen på de fleste dating sites ligger på 60-40 og det vil jeg mene er en god indikator, selvom det selvfølgelig ikke beviser min teori.

Du har måske ret - på en måde. Jeg tror nu også, helt banalt, at mange kvinder i den aldersgruppe også giver op på forhånd, fordi de ikke føler sig attraktive nok - når de ikke lever op til mediebilledet af attraktive kvinder. Hvis de så alligevel prøver det, og oplever at få pikbilleder og/eller tilbud om engangs-sex hele tiden fra liderlige (ægte-)mænd på de sites - så trækker de sig hurtigt igen.

Jeg ser utallige kvinder i det segment klage over mænds adfærd i dating-verdenen. Så også af den grund er der mange der aldrig vil forsøge. Men derfor kan de jo godt alligevel ønske sig en partner - i hvert fald indimellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo en debat tråd, så selvom jeg medgiver at mange af de velmente råd, ikke er direkte henvisninger til datingsites, så er det vel også en del af debatten at tale om erfaringer med udenlandske kvinder, som er det JohnPop søger.

Jeg har haft mange danske kvinder, siden jeg fik min første kæreste som 16 årig, og både været gift og fået børn, men her midt i livet blev min store kærlighed så en udenlandsk kvinde, som jeg er meget glad for og forventer at tilbringe resten af livet med. Den helt store forskel er bare, at jeg ikke bevist har søgt en udenlandsk kvinde, men forelskede mig i hende, da jeg havde en single periode for efterhånden en del år siden, og så var hun tilfældigvis udlænding.

Og tro mig, det er på ingen måde nemmere med en udenlandsk kvinde. Hver dag er en udfordring med hensyn til kultur, madvaner, musik og snart sagt alt. Man skal virkelig ville det -og indgå en masse kompromiser. Men så kan det på mange måder også blive et spændende liv, med flere facetter, så jeg vil bestemt heller ikke fraråde det.

Finder du en udenlandsk kvinde, så kan du jo ikke forvente at hun så bare skal blive dansk. Det gør hun formentligt aldrig rigtig. Hun er født og opvokset i en helt anden kultur og den må du så også lære at blive en del af. Mødes på midten så at sige. Du kan ikke fortsætte dit liv som hidtil, nu bare med en kvinde ved din side. Pludselig har du også en familie på den anden side af jorden (eller i Ukraine hvis det er der du finder lykken) og det kræver også ressourcer, både tidsmæssigt og økonomisk -og formentligt er du nød til at lære et nyt sprog.

Så alt respekt for at du vil finde en udenlandsk kvinde, jeg er bare ikke helt enig i præmissen, men ønsker dig alt held og lykke med 'projektet' og hatten af for, at du har valgt at handle i stedet for at lade stå til.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg kan bruge er råd og fif hvor og hvordan jeg finder dem henne. Alt det andet gider jeg ikke mere beskæftige mig med. Så er det sagt.

Hvis du går ind på Google og taster "dating ukraine", får du et enormt antal hits på diverse dating sider, der vil kunne bringe dig videre. Hvorhen det så vil bringe dig står så hen i det uvisse

Årsagen til de mange velmente råd har formentlig været, at de fleste har taget for givet, at du selv havde tænkt på at bruge Google og at det også var råd, du ønskede - men det var det så ikke.

Må dine Guder være med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har glemt at skrive hvorfor. Hvorfor vil du så gerne ha en kæreste/kone? 

Mænd der leder efter kærlighed snyder i den grad sig selv, hvis de tror den kan købes evt i form af løftet om en fremtid i dejlige Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg er videre. Jeg skal ud og finde mig en kvinde og lære hende at kende over nettet og Skype. Ift overvægt og renlighed osv, jamen altså det ikke noget problem for mig.

Det handler om udseende, altså feks mit ansigt og mit hår og hoved tror jeg, personlighed, mangel på arbejde, osv osv. Alt sammen noget der desværre gør at ja jeg har opgivet at finde en permanent kone/kæreste her.

 

Hvordan er det egentlig, skal man kunne forsørge hende? Hvordan vil du gøre det, uden at have et arbejde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...