Hop til indhold
JohnPop

Finde en udenlandsk(ukrainsk) kone. Hvordan?

Recommended Posts

Jeg har nogenlunde droppet de prostituerede, for mit vedkommende er det både spild af penge og sex. Men jeg vil da hoppe på et par gangbangs i ny og næ.

 

Jeg kunne godt tænke mig at høre om i kan rådgive mig ift at finde en udenlandsk kone. Eller kæreste, bare et eller andet man kan etablere. Jeg er for at sige det mildt, DESPERAT for at finde en partner, og jeg har bare SÅ lidt chance for at finde en dansk. Det er gået ned af bakke de sidste mange år, og jeg kan desværre ikke finde nogle interesserede. Min ven har før fundet en kvinde fra Ukraine han fik børn med. Hun var et fantastisk sødt menneske og meget smuk.

Han var en taber af dimensioner, og ugidelig. Men han gjorde det der skulle til for at gafle hende. Dvs agerede dybest set skaffedyr, og skabte hende en fremtid i DK og Europa.

Okay men jeg vil som sagt gerne finde en fast partner, og så tænker jeg hvor er mine muligheder størst, hvem passer jeg bedst med ift oprindelse og kultur, hvor har jeg muligheder henne. Ukraine er noget jeg tænker er en mulighed.

Hvordan kommer jeg i gang? Jeg snakker ikke russisk/ukrainsk(eller hvad de præcist taler i Ukraine), har aldrig været der. Men forestiller mig at det er muligt at finde nogle der gerne vil etablere sig i vesten. Selvfølgelig er det en kompliceret affære med alverdens detaljer, men jeg vil gerne prøve at se dem an og se hvad jeg kan få ud af det.

 

Hvad kan i anbefale af danske sider og foreninger? Ikke så meget en matchmaker, forestiller mig at det skal være non-profit organisationer.

Tak på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aner ikke en hujende fis, om hvor hvor du kan møde en sådan kvinde. Mén, måske ville du faktisk have heldet med dig, uden at skulle gøre alle mulige krumspring, hvis ikke desperationen lyste ud af dig? 

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

John,

du skal vist arbejde lidt med din holdning; "Jeg har bare SÅ lidt chance" er ikke en god måde at betragte sin egen situation på. Vi HAR allesammen masser af muligheder, vi skal bare tro på dem og gå målrettet efter dem.

Og så skal du få fingeren ud og undersøge lidt om Ukraine, hvis du planlægger at søge en fælle derfra. Du har ikke engang gidet at google landet for at lære om det. Det er s*** ikke nok at bede et forum, som næppe kender dig personligt om en opskrift på "hurtigkone". Det er en ommer! :)

Men held og lykke, Ukraine er på mange måde et fint land, og der er mange søde kvinder, også der.

 

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du ikke spørge din ven´s (tidligere?) kone om hun ikke har en søster, kusine eller veninde, du kunne begynde at skrive lidt sammen med?

Og så ellers kigge lidt på dig selv: tab 5 kilo, begynd at motionere, få pantet alle de tomme flasker så du har lidt på bogen og ellers få ryddet op, solgt ud af alt det overflødige og støvsugeren tilsluttet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke mere i kontakt med ham og hans kone Svinet.

 

Jeg vil hellere høre fra folk der rent faktisk har fundet kærester og koner udenlands, hvordan det fungerer, og hvad der er fornuftigt at gå efter. Jeg er godt klar over at jo tættere på DK vi kommer jo bedre som udgangspunkt. Jeg tænker også at borgere i EU er lidt sværere at lokke hertil. Det er Ukraine jo ikke, hvorfor det giver mig en fordel.

Nej jeg hopper bare ud i det, også feks datingsites. Så må jeg tage hvad jeg kan få, jeg er pissedesperat for at sige det ligeud. Ikke for at smide penge i lokummet, misforstå mig ikke. Men for at se hvad der er og få en god fornemmelse for hvad er op og ned. Er Rusland med i EU? Det kunne også være en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke mere i kontakt med ham og hans kone Svinet.

 

Jeg vil hellere høre fra folk der rent faktisk har fundet kærester og koner udenlands, hvordan det fungerer, og hvad der er fornuftigt at gå efter. Jeg er godt klar over at jo tættere på DK vi kommer jo bedre som udgangspunkt. Jeg tænker også at borgere i EU er lidt sværere at lokke hertil. Det er Ukraine jo ikke, hvorfor det giver mig en fordel.

Nej jeg hopper bare ud i det, også feks datingsites. Så må jeg tage hvad jeg kan få, jeg er pissedesperat for at sige det ligeud. Ikke for at smide penge i lokummet, misforstå mig ikke. Men for at se hvad der er og få en god fornemmelse for hvad er op og ned. Er Rusland med i EU? Det kunne også være en mulighed.

Nej, men det er grækenland.

Kan du ikke finde fattig græsk gudinde i stedet? Tror gerne der en græsk single kvinde som vil væk fra deres ragnarok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, men det er grækenland.

Kan du ikke finde fattig græsk gudinde i stedet? Tror gerne der en græsk single kvinde som vil væk fra deres ragnarok

Næppe - hun skal da blive hjemme og passe på pengene i madrassen  - efter sigende har grækerne flere penge end tyskerne ;-) - og så var en pige fra tyskland måske mere oplagt, tættere på og fattigere, så hun bedre kan imponeres af en stak pantflasker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næppe - hun skal da blive hjemme og passe på pengene i madrassen  - efter sigende har grækerne flere penge end tyskerne ;-) - og så var en pige fra tyskland måske mere oplagt, tættere på og fattigere, så hun bedre kan imponeres af en stak pantflasker.

JohnPop skal da ikke ende med en stædig tysker som Merkel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal nok også lige sætte dig ind i reglerne for familiesammenføring på ny i Danmarks hjemmeside.

Det er ikke helt nemt og få ikke EU borger til dk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som en der har været gift med en kvinde fra øst, og som har dated flere end jeg lige har tal på, så har jeg en hel del indsigt i det du spørger om.

Jeg vil dog blot lige sige at det du kan opnå østpå i en situation hvor du søger en partner, er at den indledende opmærksomhed kommer ret let. Det er dog helt op til dig selv at ride den hjem derfra. Ukrainere tager heller ikke til takke med hvad som helst, og uanset hvor kvinder kommer fra så vil de altså kurtiseres. På mange måder er det MERE krævende at være gift med en østeuropæer end med en vestlig kvinde, idet hun forventer at modtage den vestlige kvindes privilegier, men samtidig bibeholde de privilegier, som kommer af de for os at se lidt mere gammeldags kønsrollemønstre som forefindes der. Hvis du ikke bærer en ukrainsk kvindes kuffert op ad trappen eller lignende, og ikke står på stikkerne og laver de her sædvanlige mandige ting så vil hun tolke det som om at du ikke respekterer hende. Disrespekt besvares med foragt, og så er der lukket for vandet der. Så det du tror er nemt kan hurtigt vise sig at være mere kompliceret end en dating situation med en fra din egen kultur. Da du jo åbenbart har problemer med at forstå koderne i dating indenfor din egen kultur, så ser jeg ikke lyst på dine muligheder i en anden.
Beklager hvis det bryder med nogles fordomme om østpiger her.

Når det så er sagt så stiller jeg da gerne min indsigt til rådighed for dig JohnPop. Send mig en PM hvis du vil mødes en dag (i København eller Roskilde).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor anses det af nogle for en god løsning, når man som også jeg selv, ikke har kunnet finde en dansk kvinde, der på et grundlag en overensstemmende gensidig sympati, og fravær af et økonomisk incitament til at vælge modparten, alligevel vælger en, da i stedet opsøge kvinder der socioøkonomisk har et incitament til at anse dig/os som et middel til at nå eget mål, og ikke fordi de vil have os på den præmis, som det ikke er lykkedes os at finde en dansk kvinde.

Er det virkelig lykken, blot for at kunne fremstå som billedet af en normal familie, hvis kvinden bare anser os som en billet til noget helt andet, og det derfor måske blot er et spørgsmål om tid, før vi igen står alene når vi har tjent formålet, hun derfor ikke længere har brug for os.

Det er vel ikke givet at det sådan går, men er man desperat, tror jeg at man gør sig selv en tjeneste, ved at tage højde for at sådan er det ikke udelukket at man også selv ender.

Personligt har jeg valgt at leve med at jeg ikke kan, og mit håb er alene at jeg stadig i et begrænset omfang kan købe sex, det er min erstatning, og jeg lever med at sådan er det.

Jeg er ekstrem skepsis overfor hvorfor kvinder andre steder fra skulle ville mig, når ingen dansk kvinde vil mig, så er der nok grund til at være på vagt overfor motivet til at ville mig hos modparten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes lige du skal vende skråen, inden du begiver dig til Ukraine. For hvad er en ukrainsk kvindes motiv for at ville dig, hvis ingen dansk kvinde vil?
Det indlysende svar, for mig, er at hun vil forsørges og ikke bare hende, men også hele hendes familie. Det har nødvendigvis ikke noget med kærlighed at gøre, og det er vel det du søger?

Jeg tror ikke på, at hvis ikke man kan finde en dansk kvinde, så er det nemmere at finde en udenlandsk. Det er som udgangspunkt meget svære pga. af kultur osv.

Så mit råd ville være, at kigge ind ad inden du kigger ud over landets grænser. Der er helt sikkert noget du kan arbejde med og forbedre.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes lige du skal vende skråen, inden du begiver dig til Ukraine. For hvad er en ukrainsk kvindes motiv for at ville dig, hvis ingen dansk kvinde vil?
Det indlysende svar, for mig, er at hun vil forsørges og ikke bare hende, men også hele hendes familie. Det har nødvendigvis ikke noget med kærlighed at gøre, og det er vel det du søger?

Jeg tror ikke på, at hvis ikke man kan finde en dansk kvinde, så er det nemmere at finde en udenlandsk. Det er som udgangspunkt meget svære pga. af kultur osv.

Så mit råd ville være, at kigge ind ad inden du kigger ud over landets grænser. Der er helt sikkert noget du kan arbejde med og forbedre.

 

 

Det er rigtigt nok. Jeg risikerer at møde samme problemstilling hos feks de ukrainske damer. Ingen tvivl om det. Men så er jeg trods alt bedre stillet end jeg er nu. Fordi det danske kærestemarked for mit vedkommende ser ret sort ud. Og har gjort det i mange år. Jeg er simpelthen ikke attraktiv.

Men med udenlandske kvinder vil jeg tro har jeg trods alt en chance. Jo man kan risikere at møde kvinder der udnytter og som er golddiggere. Men også møde en jeg kan have et godt forhold til. Selvom det ikke bliver nemt selvklart.

Jeg hopper ud i det snarest muligt, skal bare lige have afklaret hvordan. Fordi jeg taler jo ikke russisk, hvorfor mange kontakmuligheder ikke er en mulighed på nettet.

Jeg har kørt det en del igennem i mit hoved, hvordan det vil være at have en kone/kæreste. Jeg kan mærke at det vil være en god ide, at det vil hjælpe mig frem.

Hvorfor anses det af nogle for en god løsning, når man som også jeg selv, ikke har kunnet finde en dansk kvinde, der på et grundlag en overensstemmende gensidig sympati, og fravær af et økonomisk incitament til at vælge modparten, alligevel vælger en, da i stedet opsøge kvinder der socioøkonomisk har et incitament til at anse dig/os som et middel til at nå eget mål, og ikke fordi de vil have os på den præmis, som det ikke er lykkedes os at finde en dansk kvinde.

Er det virkelig lykken, blot for at kunne fremstå som billedet af en normal familie, hvis kvinden bare anser os som en billet til noget helt andet, og det derfor måske blot er et spørgsmål om tid, før vi igen står alene når vi har tjent formålet, hun derfor ikke længere har brug for os.

Det er vel ikke givet at det sådan går, men er man desperat, tror jeg at man gør sig selv en tjeneste, ved at tage højde for at sådan er det ikke udelukket at man også selv ender.

Personligt har jeg valgt at leve med at jeg ikke kan, og mit håb er alene at jeg stadig i et begrænset omfang kan købe sex, det er min erstatning, og jeg lever med at sådan er det.

Jeg er ekstrem skepsis overfor hvorfor kvinder andre steder fra skulle ville mig, når ingen dansk kvinde vil mig, så er der nok grund til at være på vagt overfor motivet til at ville mig hos modparten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Som sagt min ven fandt en FREMRAGENDE kvinde fra Ukraine. På alle planer. Hun havde ingen fremtid i Ukraine, og ønskede vesten og Europa. Hvorfor hun så valgte ham finder jeg aldrig helt ud af :grin:

Men en anden ting er så at deres forhold nok ikke ville vare længe, selvom de fik et barn. Men det var mere fordi han var en idiot af dimensioner, end pga hende.

Jeg kigger på hvad mine muligheder er, og vejer dem op imod hinanden.

Og en udenlandsk kvinde er imo bedre end slet ingen. Nej hvis jeg kan finde feks en dansk der er bedre, så vil jeg overveje det helt sikkert. De hænger bare ikke på træerne for mit vedkommende, og det har stået på i MANGE år. Og jeg gider det absolut ikke mere. Lever i et helvede pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, det er fint at have en kone, kærest, partner, bare ikke for enhver pris.
Du siger du ikke er attraktiv på det danske kæreste markedet, men så er du det vel heller ikke på det udenlandske? Udenlandske kvinder er ikke anderledes end danske, de har bare i nogen tilfælde, behov for det du kan give dem som dansker, men ikke det du kan give dem som person.

Har du nogen ide om, hvorfor du ikke er attraktiv for danske kvinder? Man behøver ikke ligne en filmstjerne for at score, det meste er oppe i hovedet og undskyld, det lyder lidt som om du bare har givet op og affinder dig med situationen. Du kan sagtens gøre noget ved det, kvinder er i virkeligheden ikke så svære at have med at gøre, når først man har knækket koden. Der er da massere af single kvinder som gerne vil have en god mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bliver lidt nervøs når en person spørger om rusland er med i eu. 

gentleman ... har fuldkommen ret med hensyn til at date i øst .

jeg elsker deres stil og krav , men som han siger det er hårdt arbejde  ;) . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget fanger mig i din tekst er at du siger at du ikke er attraktiv? Hvad er det der gør at du ikke er attraktiv? At du er voldsom overvægtig eller ikke renlig nok eller noget andet?

Hvis det er overvægt eller renlighed der er problemet spilder du din tid og penge ved at kigge andre steder hen end på dig selv. End ikke ukrainske eller Russiske piger er til mænd med stor overvægt eller ikke ved hvad vand og sæbe er.

Er det din personlighed der er problemet? Det kan der arbejdes på selv om det tager længere tid. Der er desværre ikke mange piger i verden uanset hvor de er fra der vil have en mand der ikke er en gentleman eller ved hvordan kan opføre sig. Ej heller vil de have en mand der drikke som et hul i jorden hver dag.

At du ikke kan sproget er et mindre problem. Det kan læres. Russisk er ikke det sværeste sprog at lære. Vil tror du får en god start via noget aftensskole over en vinter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget fanger mig i din tekst er at du siger at du ikke er attraktiv? Hvad er det der gør at du ikke er attraktiv? At du er voldsom overvægtig eller ikke renlig nok eller noget andet?

Hvis det er overvægt eller renlighed der er problemet spilder du din tid og penge ved at kigge andre steder hen end på dig selv. End ikke ukrainske eller Russiske piger er til mænd med stor overvægt eller ikke ved hvad vand og sæbe er.

Er det din personlighed der er problemet? Det kan der arbejdes på selv om det tager længere tid. Der er desværre ikke mange piger i verden uanset hvor de er fra der vil have en mand der ikke er en gentleman eller ved hvordan kan opføre sig. Ej heller vil de have en mand der drikke som et hul i jorden hver dag.

At du ikke kan sproget er et mindre problem. Det kan læres. Russisk er ikke det sværeste sprog at lære. Vil tror du får en god start via noget aftensskole over en vinter.

 

Jeg er videre. Jeg skal ud og finde mig en kvinde og lære hende at kende over nettet og Skype. Ift overvægt og renlighed osv, jamen altså det ikke noget problem for mig.

Det handler om udseende, altså feks mit ansigt og mit hår og hoved tror jeg, personlighed, mangel på arbejde, osv osv. Alt sammen noget der desværre gør at ja jeg har opgivet at finde en permanent kone/kæreste her.

Så det gider jeg ikke mere bruge tid og kræfter på, det har jeg gjort i MANGE år. Er i 30´erne, og det har stået på i mere end 10 år.Så nej jeg gider ikke mere, det er panden imod muren hver gang. Som at finde en nål i en høstak. Nej jeg skal ud i verden og finde mig en partner, og så må jeg udnytte min position i Danmark og min relativt store indtægt ift feks Ukraine, som er min første prioritet.

Jeg har fået anbefalet et datingsite pr PB foreløbigt. Jeg tænker der er matchingbureauer der har stor erfaring med den slags.

Og hvis det senere hen skulle vise sig at gå i vasken, og jeg taber hvad ved jeg 20-40.000kr så er det det. Bedre end at gå rundt uden skyggen af kæreste, sex og kærlighed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår ikke at I altid tror at folk er tykke, fedtede og lugter lidt af dødt dyr, bare fordi det ikke er lykkedes dem at finde sig en kæreste? Måske er der bare nogle af dem der socialt handicappet, i større eller mindre grad, og derfor har lidt udfordringer i dagligdagen og så videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Hvad kan i anbefale af danske sider og foreninger? Ikke så meget en matchmaker, forestiller mig at det skal være non-profit organisationer.


 

Der er lige kommet en ny dokumentar på Netflix, Love Me, som kan hjælpe dig med at undgå nogle faldgrupper...

Del dette indlæg


Link til indlæg

JohnPop, jeg sidder og venter på en besked, men der er sgu ikke kommet nogen. ;)

Anyway, hvis det endelig skal være, så har jeg et lille tip til dig: De hviderussiske kvinder har en lidt mere easy-going mentalitet som passer bedre med den danske. De baltiske kvinder ligeså. I Ukraine mærker man kulturforskellen mere, og jeg kan godt være noget i tvivl om en typisk ukrainer lige er noget for dig. Tag hellere en tur til Minsk og lav nogle kontakter via et dating site på forhånd.

Hvis du virkelig mener i ramme alvor at ingen kan elske dig for den du er (og det er godt nok trist altså), og du udelukkende vil spille på at kunne give nogle materielle goder, så er det ikke bare til Ukraine du skal. Så skal du decideret ud i kartoffelrækkerne i Ukraine og lede efter hende. Derude taler de ikke særlig meget engelsk, har ikke så meget uddannelse, og lever primitivt.

Har du overvejet Thailand i øvrigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hele din indgangsvinkel til at indlede et sådant forhold er i min optik helt forkert! At søge mod fattige lande udelukkende fordi du absolut vil have et eller andet, er en sølle grund at indlede et forhold på! En brudt illusion om en eventuel ukrainsk kvinde risikerer vel at gøre din ensomhed endnu værre! 

De fleste ukrainske kvinder er ydermere ikke lige så desperate som du, og vil giftes med dig udelukkende pga rødbede passet! 

Det er da bestemt muligt og i flere tilfælde en fordel, det er dog ikke i Ukraine man køber sig en huspasser og kneppedukke! I så fald er hun væk når den permanente opholdstilladelse er i hus, og så er det at faren for at ensomheden rammer endnu hårdere, 5-7-10 år senere når illusionen brydes 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det handler om udseende, altså feks mit ansigt og mit hår og hoved tror jeg, personlighed, mangel på arbejde, osv osv. Alt sammen noget der desværre gør at ja jeg har opgivet at finde en permanent kone/kæreste her.

 

Du (og de) er måske for kræsen. Så vidt jeg husker slår du dine folder i København, hvor der er flere singlekvinder end -mænd .... Reelt sidder der sikkert nogle kvinder og siger ligesom dig rundt om i København. Mit bud ville også være at du samlet set ville få mere ud at at arbejde med at tro lidt mere på dig selv. Men held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Og en udenlandsk kvinde er imo bedre end slet ingen.

Helt ærligt den tilgang bryder jeg mig ikke om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler om udseende, altså feks mit ansigt og mit hår og hoved tror jeg, personlighed, mangel på arbejde, osv osv.

Altså hår og skæg: kan man som regel gøre noget ved - spørg dine venner og bekendte, din frisør mv. om de har nogle forslag til hvordan du kan forbedre dette.

Personlighed: kan man som regel også ændre på - bare en anden tøjstil, kan ændre andre menneskers indtryk af dig - og så kræver det altså ikke den store indsats at være mere beleven og øve sig i at rose andre mennesker - en ros, der måske kommer tifold igen - eller bare smil og verden smiler til dig :-D

Arbejde: her må du forsøge at opkvalificere dig - eller bare indgå i frivilligt arbejde, hvor du møder andre mennesker og får flere sociale kontakter - jo flere sociale kontakter du har, jo flere chancher har du også for at møde den rette - men du skal også være villig til at give hende du ved første øjekast ikke lige bryder dig om en chance for at byde ind - måske har hun det ligesom dig: ansigt, hår, hoved, personlighed, mangel på arbejde, osv osv - ellers har hun sikkert en veninde :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...